Recenze Fiat Coupe 16V Turbo
“Za relativně málo peněz prvotřídní muzika.”

Autor recenze: DowJones ,
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1994 Typ motoru:2.0 16V Turbo Stav km při koupi:111 995 km Stav km nyní:112 800 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 14 l/100 km Vloženo: 25. 8. 2005

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: -

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím mě nic vážného nepotkalo, ale drobnosti se najdou.

- Vyhnilé světýlko osvětlující prostor pod otevřenými dveřmi řidiče (dostala se do něj kdysi dávno voda a předchozí majitel se toho nejspíš nevšiml) - opraveno svépomocí, stačil kus plechu (tentokrát raději nerezového:)) a hodina práce.

- Prasklý plast držící hadičku ostřikování zadního okna - ostřikovač neostřikoval, ale čerpadlo slyšitelně fungovalo. Po chvíli pátrání jsem vypátral, že jsem úspěšně zavlažil kufr. Stačilo rozebrat zadní stěrač (ostřikovač je jeho součástí), zlomený díl slepit sekundovým lepidlem a po zaschnutí provést zatěžkávací zkoušku - úspěch, ostřikovač je funkční.

- Nefunguje ostřikovač čelního okna na straně u řidiče - na to se ještě budu muset podívat...

- Klimatizace nefungovala - v bazaru ji při koupi naplnili a stále je plně funkční, bez známek netěsnosti.

- Osvětlení kufru neosvětlovalo - prasklá žárovka. Vyměnil jsem ji, ale zjistil jsem, že svítí i při zavřeném kufru. Zkontroloval jsem spínač, který je u levého úchytu víka kufru. Úchyt na spínač nedoléhal, protože bylo celé víko kufru zkřivené (někdo nejspíš dobouchával přecpaný kufr) - úspěšně srovnáno rukou.

- Karoserie je trochu omlácená, hlavně kapota od kamínků, ale to není nic, co by nešlo snadno opravit a vlastně to ani není porucha:)

- Při jízdě občas pískne klínový řemen - je potřeba dotáhnout napínací kladku.

- Přední brzdy pískají - prý díky kombinaci destiček Ferodo a kotoučů Zimmermann. Musím koupit jiné destičky.

- Občas jde špatně zařadit zpátečka, nejspíš špatný synchron - určitě to při koupi nezapomeňte zkontrolovat, jako jsem zapomněl já:)

- Tlak oleje při zahřátém motoru na volnoběh klesá pod 1 bar, což se mi zdá málo. Buď je špatné čidlo, nebo olejová pumpa, ještě se musím poradit s jiným majitelem, nerad bych to zadřel.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Coupé je nečekaně praktické. Koupil jsem ho jako "druhé do rodiny" s naprosto minimálními požadavky na praktičnost, nebo počet míst. Kufr je pro zavazadla dvou lidí naprosto dostačující (je velký asi jako ten ve Favoritu). Navíc se dá levá část zadní sedačky sklopit a pod ní je otvor cca 20x20 cm do interiéru na převážení delších věcí. Kufr se ale nedá naložit plný (zatím jsem to ani nepotřeboval), protože víko je trochu nešikovně uchyceno dvěma trubkami a ty potřebují místo. Ale rodinu snad v Coupátku na chalupu vozit nebudete, ne?

Na předních sedadlech je spousta místa, libovolné auto současné nižší střední třídy se může jet zahrabat. Měřím 195 cm a nad hlavou mám ještě dostatek místa. Menším problémem je na můj vkus nízko umístěný nastavitelný volant, který mi i v nejvyšší pozici sem tam škrtne o nohy (mám 85 kg, takže obezitou to nebude). Vzadu už je to s místem trochu horší, ale na svojí třídu je Coupé pořád nadstandard. Když se posadím za sedačku řidiče nastavenou pro mě, na nohy je tam místa jako v již zmiňovaném Favoritu, tedy nic moc. Hlava mi přitom škrtá o strop. Ale člověk nižšího vzrůstu (do 180 cm) přežije na zadních sedačkách i delší cestu.

Interiér vypadá velmi dobře (nebudu ho popisovat, fotku jistě někde najdete), ale nesmíte se rozjet. Při jízdě na českých silnicích totiž některé části interiéru nešťastně vržou. Největší podíl na tom mají kožené sedačky. Sedí se v nich velmi dobře a dobře drží tělo (kvalit rozmazlujících sedaček značky Volvo sice nedosahují, ale to skoro žádné:) ). Kůže je také velmi kvalitní (v mém autě vypadá stále jako nová), ale opěradla sedaček mají vůli v kloubu mezi sedákem a opěradlem a při jízdě po nekvalitní (tzn. české) silnici nevábně vržou. Kožené jsou i zadní sedačky, které sice nedělají akustické problémy, ale i připoutaní pasažéři mají na "kluzké" kůži při ostřejší jízdě problémy udržet se na místě. Další "problém" je středový tunel, který je nejspíš pogumovaný. Stačí o pogumování nešikovně zavadit klíčem a zůstane v něm rýha.

Tak, to by byly ty věci, které u takového auta nikoho nezajímají a teď pojďme na to důležitější.

Auto vypadá mnohem líp ve skutečnosti, než na fotkách. Lidé se za ním otáčí i když jedete klidně, ale možná to způsobuje ostře červená barva "Rosso Speed", ve které design auta více vynikne, protože kamarád s černým Coupátkem tento "problém" nemá (tedy alespoň ne tak výrazný). Design se možná někomu nelíbí, ale je bez diskuzí nadčasový. Často se mi stává, že když vezu někoho, kdo se v autech moc nevyzná, zeptá se, jestli je to auto nové. Jaké překvapení vyvolává moje odpověď "nené, 11 let staré" snad nemusím popisovat:). Doporučuji auto garážovat a leštit, protože mé je garážované od začátku a když ho postavím vedle negarážovaného Coupé se stejnou, avšak neopečovávanou barvou, je jasně vidět rozdíl. Problém je také absence zástěrek, což doprovází nějaké ty rýhy od odlétávajících kamínků.

Ale pojďme se už posadit, otočit klíčkem a...

...zvuk! To je to první, co se k vám dostane. A že je o co stát. I na volnoběh je zvuk díky sportovněji laděnému výfuku dunivý, ale přesto ne trapně pubertální, jako u většiny "votuněných" vraků.

Pokud přesedáte z nějakého obyčejnějšího přibližovadla, nejspíš si budete chvíli zvykat na tvrdší spojku, tvrdší posilovač řízení (na druhou stranu přesně víte, po čem jedete) a potřebu motor víc vytočit při rozjezdu, ale jinak je auto přátelské.

V nižším spektru otáček (1000-2500) se motor chová stejně civilizovaně, jako jakýkoliv jiný obyčejný šestnáctiventilový dvoulitr a není tedy problém jet s Coupé v rámci předpisů. Pak vás ale přepadne myšlenka, že motor už je zahřátý, silnice je docela kvalitní a ten ospojlerovaný Kadett co se na vás lepí by zasloužil nadechnout se prachu od kopyt všech 190 koní utiskovaných pod skvěle tvarovanou kapotou. Podřadíte v 50 km/h na dvojku, sešlápnete plyn na podlahu, v motoru něco zasyčí, ručička otáčkoměru vyletí ke 3.000 otáčkám a nastoupí fenomenální zátah turba. Kadett se s burácením rádobyladěného výfuku loudá kdesi v zrcátku a vy už svižně řadíte trojku. Přestože podvozek je velmi rychlý, ve 140 km/h se prudká zatáčka projet nedá a tak využíváte skvěle dávkovaných, avšak při ostré jízdě nepříjemně vadnoucích brzd. Šedesátka už není problém a na výjezdu ze zatáčky si zase užíváte nakopnutí od turba doprovázené těžce návykovým zvukem (wrrrrrrrrum:)). Adrenalin do krve přitéká stejně rychle, jako benzín z nádrže odtéká. V zatáčkách auto úžasně drží i na sériových 205-kách a když si dovolujete moc, dá vám to podvozek sežrat mírnou nedotáčivostí. Obavy z předního náhonu jsou neopodstatněné, pneumatiky se na suchém kvalitním asfaltu neprotočí ani při zátahu turba na jedničku, přenos výkonu na silnici je úžasný. Problém jsou nekvalitní silnice, kde se kola při ostřejší jízdě občas protočí a dají vám o tom náležitě vědět skrz příjemně tlustý volant. Při neopatrné práci se spojkou si kola na dobrém asfaltu hrábnou i na trojku, ale to k rychlé jízdě nepatří.

Auto znatelně zrychluje i ze 190 km/h. Maximální rychlost se pohybuje kousek za tachometrovými 240 km/h, ale je zbytečné tuto rychlost často pokoušet, i když auto i při ní drží stabilně na silnici. Optimální dálniční cestovní rychlost je 160 - 180 km/h, ale ani obligátní stotřicítka není tak deprimující. Ušetřený benzín a peníze za pokuty si pak můžete daleko lépe užít na okreskách, kde je Coupé jako doma. Po ostré jízdě nevypínejte motor, ale nechte chvíli na volnoběh vydýchat turbo, ať vám dlouho vydrží.

Teď ta méně příjemná stránka. Spotřeba. Když pojedete "klobouka", dá se stlačit i pod 9 litrů / 100km, ale o tom Coupé Turbo není. Při normální jízdě s občasnou demonstrací výkonu do motoru teče asi 12-14l / 100 km. Pokud však chcete jet na krev, držte se blízko čerpacích stanic, protože spotřeba se při opravdu tvrdé jízdě nestydí vyšplhat za hranici 30 litrů na 100 km. Velmi důležité (vlastně vůbec nejdůležitější, co se údržby auta týče) je sledovat stav motorového oleje a pravidelně ho měnit. Turbomotor je na olej velmi citlivý a především ho přibližně 1l/1000 km usrkne, takže je potřeba ho pravidelně doplňovat k horní rysce.

Coupé Turbo rozhodně není auto pro každého. Pokud však mělo dobrou údržbu, stačí se o něj nadále dobře starat a nikdy vás nikde nenechá. Můžu vám slíbit, že si s ním užijete kopec zábavy. Přitom můžete i naložit nějaké ty věci do kufru, vzít sebou přitelkyni a přibrat dvě sličné stopařky (tedy spíš jedno, nebo druhé, jinak budete brzo jezdit sami:)).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Coupe

Vložit komentář

Vadny synchron na zpatecce? ty nevis ze na zpatecne synchony nejsou? :D

04.11.2008 | 19:06:50 | Roman Reagovat

RE:

Některá auta mají synchron i na zpátečce (zejména Italská), ale Coupé mezi ně nepatří

10.10.2013 | 17:25:27 | magic  | 212.24.139.* Reagovat

recenze:

tuhle recenzi sem cetl nedavno nekde na netu takze nevim nevim jestli je to od vas.. podle me probehlo kopirovat - vlozit

31.08.2008 | 13:44:52 | euphonic Reagovat

Dle mého názoru na Fiat 16v.je možná nepopsatelný,a nad míru spokojený.Nebudeme se bavit o rychlosti vozu,protože kdo se v něm projel musí mi dát za pravdu že je to droga,které se spatně zbavujem!Ale k danému komentáři.Je naprosto vyčerpávající,ale mám k němu výhrady.Přirovnání ke kufru z Favorita bych pribrzdil,protože manželka má favorita a v Coupe je rozhodne výc místa!Je pravda ze to uchycení je nešikovné,ale ne v takzvaných trubkách,ale v tech pružinách co jsou pod nimi.Má postava je 196cm a mám 85kg.a nepociťuji při řízení nějaký problém v míste po volantem.Je pravda že za mě si sedne tak max.moje petiměsíční cera,ale to je detail.Spíš co mi zprvu vadilo je u pedálů,dost ztísněný prostor pro chodidla.Jde jen o zvik a pak je to jízda od které se nemůžete odlepit.
Mějte se fine a lítejte nísko při zemi,nerad bych vás někde zbýral.
Příšera

17.01.2008 | 19:17:52 | Přišera Reagovat

luxus

Ahoj,
to je fakt vyčerpávající recenze. Díky za ni. Mám jeden dotaz, chci 2.0 20v ale trochu se bojím turbíny aby mi nesežrala peněženku:-) Bez turba to zase není ono:-( Jaký máte s touhle turbínou zkušenosti? díky za jakoukoli radu

30.03.2007 | 19:28:17 | Tom Reagovat

20v vs. 20vT

Spotřeby se bát nemusíte. pojedete-li úplně stejně s oběma auty, s překvapením zjistíte, že spotřeba turbomotoru je dokonce o něco málo nižší, než u atmosféry. Je to dáno nižším kompresním poměrem a lepší objemovou účinností. Ale samozřejmě těžko odolat výkonovým schopnostem přeplňovaného agregátu. Průměrná spotřeba tedy bude u turba o tolik vyšší, o kolik s ním budete překračovat schopnosti atmosférického motoru.
Jenom bych měl pro Vás k zamyšlení: motor 20v Turbo je poměrně citlivá záležitost, která má své drobné, ale nepříjemné nemoci. Nejvýznamější z nich je mizerný motormanagement Bosch Motronic M2.10, který trpí snad vším, co si lze vymyslet. Navíc délka a způsob chlazení výfukových svodů (mezi hlavou a turbem) předurčují tento litinový díl k častému praskání. Náhrada za ocelový díl (který tolik nepraská) je poměrně drahá záležitost a málo příjemná práce. Mohu Vás ubezpečit, že svody u každého 20vT prasknou, otázkou je, zda dnes nebo pozítří. Také turbodmychadlo je z oblasti "jen" střední třídy.
Z hlediska motoru bych upřednostnil verzi 16v turbo. Motor je naprosto bezproblémový, výborná elektronika Weber-Marelli IAW je spolehlivá, životnost nesrovnatelně delší (ač jsem na 20vT nenašel důvod - ten motor je postaven typicky Fiatím způsobem - tedy pečlivě a bohatě dimenzovaný, přesto se dožívá mnohem méněnež 16vT), turbo je také o stupeň vyšší level. Ovšem problém je v brzdách (20vT má čtyřpístková Bremba 305x28mm, zatímco 16vT jen jednopístkové plovoucí Girlingy 284x22 mm), 16v nemá v žádné verzi šestikvalt a je starší.
Samozřejmě brzdy či podvozek jsou řešitelné (viz. www.competizione.cz/13/Coupe/2.0%252520Turbo%25252016V/?count=96), použití brzdové soustavy z např. bouraného 20vTB je také možné a poměrně snadné a levné. Hodně mechanických dílů je shodných s Lancií (motor vychází z legendární Delty Integrale), takže i nabídka dílů pro případné úpravy je slušná.
jenom technická: Autor píše, že přenos výkonu je dobrý. Bohužel, ani přes 35% samosvor, který mají obě turboverze Coupé standardně jako jedno z mála aut není. Je velmi snadné z toho motoru vyždímat třeba 800 koní, ale je nemožné je efektivně dostat na silnici. Rovněž na podvozku nedporoučujišetřit, ušetřil výrobce (Bůh ví proč tam není zadní náprava jako na motoricky pomalejší AR GTV), takže perfektní tlumiče a progresivní pružiny jsou nevyhnutelné!

07.01.2013 | 14:36:47 | Integrale  | 212.24.139.* Reagovat

Laska na cely zivot...

jojo, tohle je auticko podle meho gusta. Ale co potom 20V v turbu, to je jizda... :)

19.03.2007 | 16:20:55 | Hestik Reagovat

RE: Laska na cely zivot...

Tech 14l/100 u v16 ti tu lasku trochu vzdaluje ne ? a teprve v20...

14.01.2012 | 17:13:33 | Exeler  | 90.177.100.* Reagovat

Fakt dobrý!

Je to skvěle napsaná recenze. Já jsem si koupil Coupe, když mělo 140 000km, teď už má 230 000km, takže jsme už něco spolu prořili. Problémů jsem měl jen pár. Mezi největší problém, který jsem si ovšem zavinil já, byla proražená olejová vana, sehnat ji je dost velký problém. Výfuk mi upadnul, dal jsem tam lepší a teprve teď je z toho dělo. Pokud se o toto autíčko pečuje, není s ním žádný problém, hlavně olej měnit!!!

12.02.2007 | 11:38:49 | pininfarina Reagovat

super recenze

napsáno parádně:)

18.11.2006 | 22:05:37 | marek Reagovat

4 sopen

Tahá se sem spousta šrotu z Itálie a Německa. Coupé je spolehlivé, ale je vcelku náročné na zacházení (zvlášť Turbo). Pokud stojí podezřele málo, můžeš si být téměř jistý, že nějaký čas po koupi objevíš zádrhel, který tě bude stát podezřele hodně. Další věc je, že je to Italské auto a ty všeobecně rychle ztrácí cenu (teda jetou Zondu asi moc levně neseženeš). Kus za 60tis bych chtěl vidět, to musí být posvařované z deseti kusů, s motorem běžícím na dva válce, možná vytažené z řeky.
Pokud máš omezený rozpočet, jdi radši do Pumy. Není to sice "sporťák", zvlášť motorově ne, ale náklady na provoz budou určitě nižší. Ono Coupé sice ztratilo na ceně, ale náhradní díly tolik ne. K ceně ještě připočti tak 10-15 tkč (těch 10 je minimum - v případě, že bude auto v dobrém stavu) na základní servis po koupi - výměna rozvodů, olejů, kapalin, možná spojky, možná čepů, možná ramen, možná něčho okolo brzd. Když něco z toho zanedbáš, dost možná tě to bude později stát mnohem víc (v případě podvozku/brzd třeba i život:) ).

19.09.2006 | 00:28:43 | DowJones Reagovat

RE: 4 sopen

Pardon - to byl vtip?
Puma je pět tříd níž, spíše taková stylovka pro holky.
Nejede, nebrzdí, nezatáčí, je poruchové a stojí podobně.

07.01.2013 | 14:39:51 | Integrale  | 212.24.139.* Reagovat

super recenze

fakt skvělá!!! recenze. žádné suché konstatování technických parametrů, ale poutavě a vtipně napsané. kdybych už nebyl pevně rozhodnutý koupit hyundai coupe, šel bych do toho.
přeju hodně štastných kilometrů a spoustu zábavy se skvělým autem

15.08.2006 | 11:37:10 | farfan Reagovat

Zní to skvěle :)

Zdravím všechny.
Práve se rozhoduji o koupi nového auta pokudmožno do 100tis. V hlavě mi vysí kvaliní, téměř bezporuchové auto ford puma a toto skvélé nadupané kupátko které se mi velice zamlová.
Dosti mne u tohoto kupátka záráží jeho cena. Dá se totiž sehnat velice levně. Až podezřele levně. A co i za 60tis!!!
Dokáže mi tu někdo odpovědět na otázku proč tomu tak je? Zdá se býti jako super kára, tak proč je to auto tak levné? Doufám,že se to dozvím dřím než se mezi těmito 2 auty rozhodnu.
Děkuji za odpovědi.
S pozdravem Sopen

29.06.2006 | 15:17:00 | sopen Reagovat

RE: Zní to skvěle :)

Protože to je Fiat. Ač již leta dělá Fiat téměř nejlacinější auta z hlediska servisních nákladů (nadprůměrná spolehlivost v kombinaci s podprůměrnými cenami náhradních dílů), má velmi špatnou pověst hlavně v oblasti poruchovosti, která má své kořeny v 70. a 80. letech 20. století (je sice oprávněná, ale neaktuální).
Cocupé stojí na podlaze a podvozku Lancia Delta Nuova/Dedra, Alfa 145/146/155, Fiat Bravo/Brava/Marea, která již je stokrát amortizovaná, takže i nové auto stálo relativně málo peněz.
Výjimkou jsou turboverze, které si svoji cenu drží právě díky ceně agregátů a u 20vT i brzd. Pokud je nápadně nízká cena modelu s přeplňováním, je to opravdu podezřelé.

07.01.2013 | 14:47:17 | Integrale  | 212.24.139.* Reagovat

-

Nezdá se mi, že by na tom byla založená. Třeba autor možnost porovnání s konkurencí nemá. Zkus se podívat na jiné recenze na tomto serveru. Většinou to je jeden nicneříkající krátký odstavec a konec. Je to tady zadarmo, autor za to pravděpodobně nedostal nic a strávil u toho asi docela dost času. Mimochodem nenapsal jsi tady nějakou recenzi ty, abych se mohl podívat jak má recenze vypadat, kdybych chtěl o nějakém autě psát?

03.03.2006 | 01:36:51 | DM Reagovat

Například tam chybí porovnání s konkurencí, tím samozřejmě nemyslím zmiňovaného Kadeta. To v žádné opravdové recenzi chybět nemůže. Recenze založená na popisu výměně žárovek,............. a porovnávání dynamických vlastností u nesrovnatelných automobilů asi nebude to nejlepší. Jak už jsem psal, čte se to hezky, ale obsah veškerej žádnej.

01.03.2006 | 13:15:02 |  Reagovat

RE:

Problém u srovnávání ojetých sportovně laděných aut koncernu Fiat je ta, že konkurenci v podstatě nemají. Buď se s nimi dá srovnávat v oblasti jízdních, ale pak jsou ostatní auta moc drahá (takže závěr vždy bude stejný: za ty prachy je nejlepší Fiat/Alfa/Lancia), nebo stojí stejné peníze, ale pak se nemohou jízdně rovnat.
Takže možná můžeme srovnávat Coupé Turbo s AR GTV: Alfa GTV má nesrovnatelně lepší podvozek a tužší a robustnější karoserii. Na druhé straně žádné GTV se nemůže motoricky měřit s žádnou turboverzí Coupé. Brzdy mají dobré GTV 3.0 V6 24v a Coupé TB 20v. Samosvor má jen Coupé, Alfa ne. Ventilaci mají obě mizernou. Coupé má mnohem vyšší užitnou hodnotu než GTV, do kterého se vejde jen řidič, velmi štíhlá přítelkyně a do kufru malý notebook. GTV je servisně náročnější a dražší.

07.01.2013 | 14:56:37 | Integrale  | 212.24.139.* Reagovat

:)

Jedna z nejlepších recenzí tady:)
Fazer1200: Nevím co se ti nelíbí. Co ti v té recenzi chybí? Myslíš, že novináři, kteří píší recenze na auta do časopisů s nima najedou 100.000 km? Většinou ani těch 800 km ne...

26.02.2006 | 21:08:56 | DM Reagovat

na ten tlak oleje opatrně - hodně ho ovlivnuje kvalita a druh oleje.. jedině polosyntetiku aspoň 10w40 , optimálně pro turba 10w 60 , užil sem si s tím až moc - pokud je takhle malej počítej s tím že ti to může odejít na vačkách a to není pr*el- sám sem si to užil, to je na rozebrání motoru, vyčištění, nový vačky, pumpa, přebrus kliky
optimální tlaky:studenej motor: volnoběh 3b , jízda 3b ; teplej motor(olej aspoň 90°C) volnoběh min 1.5-2b jízda 3b, po překročení 2000ot hned 3b
pro neznalé coupe má budík tlaku oleje pouze do 3b...

01.02.2006 | 14:16:40 | Honza 2.016v Reagovat

4 Fazer1200

Není to má první zkušenost s Coupé.
Mimochodem už s ním mám najeto okolo 18 tkm a recenze pořád odpovídá skutečnosti:)

28.01.2006 | 17:05:04 | DowJones Reagovat

Skvělá recenze?

Skvělá recenze? To snad ne. Po najetých necelých 1000 km? Recenze ojetého auta by se snad neměla týkat výměny žárovek a podobných záležitostí. Sice se to docela pěkně čte,ale obsah to dohromady žádný nemá.

20.01.2006 | 11:09:40 | Fazer1200 Reagovat

parada

Mohol by si pisat do moto casopisov, takuto perfektnu recenziu som este necital. Do komentarov nepisem ale teraz mi nedalo.... idem sa pozriet po com idu coupe v nemecku

21.12.2005 | 13:50:06 | sives Reagovat

Paráda

Moc pěkné počtení :-)
Některé "problémy" s autem máme společné, (moje auto viz. recenze) ale zajímavé je, že jsem zatím nemusel dolévat olej. Četl jsem to i v manuálu k autu, ale zatím prostě neubývá. Jinak vážně nemám žádný problém, ani to rozvrzání interieru není tak hrozné, ale šrábance na tom pogumovaném mám taky. Nejnižší spotřebu jsem měl 8,4 a nejvíc 12,6. Průměr 9.7 l/100km. Na cca.250 PS, to není špatné.
Nikdy, jsem ale nevyjel celou nádrž jízdou nadoraz. Teď jsem zjistil, že mi začal kapat převodový olej. V servisu mi řekli, že je to špatný těsnící tmel. Bohužel to znamená asi 16 hodin práce a vytažení motoru :-( Ale je to jenom pár kapek týdně, takže to bude muset ještě počkat. Naštěstí se dá převodový olej kontrolovat. Jinak ale perfektní auto, za 2 roky žádný problém. Přeju hodně šťastných kilometrů :-)

18.12.2005 | 08:34:59 | MILHAUS Reagovat

Super.....

Super recenze chlape!!!! Ja se chystam koupit taktez 2.0l 16V.Tesim se!!!!Prej je to peklo.A zvlast akcelerace 2.rychl. stupne je az desiva.

15.12.2005 | 15:35:16 |  Reagovat

Pěkná recenze

Jednou toto auto také chci mít.

11.10.2005 | 13:39:48 | Taskr Reagovat

Dobrý!!

Tak to je pěkný dílo

01.09.2005 | 15:54:03 | Koudy Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Fiat Coupe