Rok výroby:2005Typ motoru:182A1000Stav km při koupi:4 000 kmStav km nyní:104 000 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?7 letPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:7,00 l/100 kmVloženo:20. 10. 2015
rýchlo kúri, svižne jazdí, malá spotreba kompaktný v veľkým kufrom po sklopení sedadiel
Slabé stránky
provokuje zakomplexovanych zavodnikov na ceste provokuje skrachovanych uradnikov na ceste provokuje všetkých s drahšími autami menej stabilné s pneu užšími ako 165/55 r13
Závady a opravy na autě
Vymena motora pri 55 tis. km - poskodena hlava a blok motora chybou predosleho majitela Vymena spojky pri vymene motora - nadmerne opotrebovana spojka Vymena zadnych lozisk pri 60 tis. km (jednorazovo pretazene auto) Vymena zadnych brzdových valcekov pri 60 tis. km Vymena 2/3 vyfukovej sustavy pri 80 tis. km - korozia Montaz LPG pri 80 tis. km - Solaris Vymena naprav a tlmicov komplet pri 90 tis. km - jedna vacsia jama = GO naprav Vymena brzdového oblozenia pri 100 tis. km - prva vymena od vyroby auta Vymena chladica pri 100 tis. km - prva vymena od vyroby auta
Hodnocení a zkušenosti s autem
Seicento som kupil ako trojrocne, opravovane po mensej nehode povodnym majitelom, vsetko bolo ako nove, stav 4000 km. Auto jazdilo za 5 lit mimo mesta (mimo dialnicu), 6,5 lit na dialnici a 6-7 litrov v meste (vekom majitela spotreba klesala). Prvých 50 tis. km nebolo auto absolutne nic, jazdilo a vonalo novotou.
Raz v Alpach na snehu zacala spod hlavy striekat chladiaca kvapalina, nikto to tam nechcel opravovat, zalepili sme to nejakym tmelom a odsoferovali na Slovensko so znacnym stresom (tlakovalo do hadic chladiaceho okruhu a vytrhavalo hadicu z chladica). Na odporucanie mechanika sme cely motor zahodili a kupili nahradny s cca 50 tis. km. Auto jazdi spolahlivo dodnes. Nikdy nebolo garazovane, 90% jazd po rozbitej Bratislave celorocne, kratke jazdy potom obcas velky vylet s nalozenym autom. Auto trpi od novoty slabou a nepresnou prevodovkou, musi sa radit s citom a uctou ako na veteranoch.
Po montazi LPG v 2012 roku jazdi na LPG s vyssou spotrebou o 1 lit. oproti benzinu, vyzaduje si velmi drahe sviecky (alebo vymenu kazdych 20tis. namiesto 60 tis. pri benzine) a poctive vymeny vsetkych relevantných filtrov. Motor je haklivy na oleje - hydrostely ihned zaklepu pokial sa aplikuje olej s nizsou HTHS viskozitou ako 3,5, pouzival som takmer vzdy Selenia 20K - predrazeny olej s priemernými parametrami v praktickom baleni po 2lit.
Kedze ide o talianske auto montovane v Polsku, nikdy by som neveril ako spolahlive dokaze byt a aku lasku a vernost majitela si dokaze rokmi vybudovat.
Auto nie je pre zaciatocnikov, ani pre mlade rodiny s detmi, ani pre zeny na nakupy ale LEN pre SKUSENYCH vodicov, pretoze svojimi rozmermi provokuje zakomplexovaných soferov k nebezpecnym manévrom - nedavanie prednosti v jazde a vytlacanie z jazdného pruhu (hlavne v Bratislave). Casom si toto auticko akiste ziska vdaka nizkym emisiam, hmotnosti a rozmerom vacsie uznanie, prikladom je Rakusko a ine civilizovanejsie krajiny.
Nic proti malým autům at si jezdí každý v čem chce ale vždycky to asi budu považovat za poloauta :D protože mě vždy přijde srandovní když vedle mě takové stojí otevřu dveře u řidiče a ony končí skoro z jeho celou délkou :D
Jak jsem říkal nic proti jinak souhlas ve městě malý auto ideálka o tom zase žádná si pamatuji jak jsem nedávno hledal místo ve městě marně místo a známá co má ten druhej malej Fiat je to taky něco s čentem :D tak to to píchla hnedka šikovně mezi dvě auta sice ani na parkovací místo ale vlezla se a nikomu nepřekážela já bych se tam ani nevešel a ani by mě nikdo neobjel.
Přesně, Seicento se vejde naprosto všude díky minimální délce a hlavně minimální šířce. Taky jsou super celkem krátké dveře, třeba u Twinga delší dveře často nejdou dostatečně otevřít :) Btw. marně hledám za Seicento náhradu, něco tam malého s tak dobře využitým prostorem už prostě neexistuje :(
Na mě bylo Seicento už moc malé, ale kámoš ho měl od roku 2000 až do své smrti před dvěma roky. On ale měřil něco kolem 165 cm, takže pro něj to bylo ok.
Je rozdíl malé auto a malé auto. Seicento je pro mě moc malé. To je tak pro lidi do 170 cm. Nebo polský Maluch. Nebo Daewoo Tico. To jsou opravdu malá auta pro malé lidi. Ale Renault Twingo jako první přišel s malým autem, uvnitř pro řidiče se stejným prostorem jako Felicie. To samé Citigo, Kolíňata, atd. Všecko to je jen variace na Twingo. Deriváty Twinga. Jak vnějšími rozměry, tak vnitřním prostorem. A to není žádné peklo na zemi. Je tam normálně prostoru. Nulová tíseň. To bys ale musel neteoretizovat a nesoudit podle vnějšího vzhledu. Musel by ses reálně posadit na sedadlo řidiče nebo spolujezdce.
Mně se velká osobní auta přímo hnusí. Jsou ohavná. Jako nádor. Přebujelý novotvar. Ale třeba dodávky jsou fajn auta. Smysluplné vozy pro ty, co vozí matroš. Na dodávku stačí klasický řidičák. Takže to neberu jako náklaďák. Kdo potřebuje rozvážet matroš, tak dodávka je ideální. Kdo ovšem jezdí do města k supermarketu velkým SUV s tmavými skly pro rohlíky a máslo, tomu by měli zabránit ve vjezdu. Ohrožuje ostatní řidiče. Brání ve výhledu a ve výjezdu. A taky by měl takový řidič, majitel podstoupit psychologické testy plus vyšetření u psychiatra. A daňově ho zatížit. Třeba dvojnásobné povinné ručení. Když se psychopati budou vzájemně trumfovat, kdo k marketu přijede větším vozem, nedopadne to dobře.
To jsem psal Italovi, ne tobě. Proč pořád kejháš jako potrefená husa? Vždyť ses tu dušoval, že SUV sis kupoval nikoli kvůli ohromování okolí, ale že jezdíš po rozbitém terénu v Praze a vozíš nadměrná břemena. To už neplatí?
Velká osobní auta jsou ohavná. Jako nádor. Přebujelý novotvar. Žere to hodně benzínu, špatně se s tím parkuje, má to vysoko těžiště, je to náchylnější k převrácení, má to delší brzdnou dráhu a tvoje mindráky ti to stejně nevyléčilo, bobku. Běž si do marketu koupit máslo v akci a poper se tam s dalšími majiteli velkých vozů a malých mozků.
To jsem psal Italovi, ne tobě. Proč pořád kejháš jako potrefená husa? Vždyť ses tu dušoval, že SUV sis kupoval nikoli kvůli ohromování okolí, ale že jezdíš po rozbitém terénu v Praze a vozíš nadměrná břemena. To už neplatí?
Pokud by byla u moci v Evropě stále obdobná equipa, co prosazuje údajně zelenou a údajně udržitelnou dopravu (což se, jak doufám, v aktuální úchylné formě pomalu rozpadá), pak by se skutečně velké vozy ve městě mohly stát společensky a později i legislativně nepřijatelné, pokud to nebude např. elektromobil. Samozřejmě, určité malé sortě lidí opět neučiní problém si takovou elektroobludu koupit. Dobře jim tak :0)
Kdyby to záleželo na mě, tak velké vozy ve městě nezakážu apriori. Nevadí mi v jízdě. Nevadí mi ani, když je řada a oni parkují přede mnou nebo za mnou. Zakázal bych jim parkování v příčném seřazení vedle sebe. Jednak pro jejich šířku nejsou dělané parkovací mezery, lajny. Billa ano, ale třeba Tesco nikoliv. Do těch užších parkovacích polí se nevlezou a za druhé přes ně není vidět při vyjíždění. Evidentně tam nepatří a evidentně si jen jejich majitel hojí svoje mindráky. Čili by měla být nějaká vyhláška, že na parkovací pole má povolen vjezd pouze vozidlo do stanovené šířky, délky, výšky. Ale pokud jim chtějí supermarkety udělat nějaké speciální pole jako je pro invalidy, tak můžou. Budou parkovací pole pro invalidy, ty jsou taky širší a přidají parkovací pole pro psychicky zvláštní, co potřebují k marketu jezdit velkým SUV. Měli by i svoji ceduli: Zóna psychicky zvláštních.
Pokud bychom vzali v úvahu spolehlivost a životnost, což bývá (býval) hlavní rozlišovací faktor křápu a nekřápu, pak na velikosti nezáleží :0) Dokonce ani na ceně, ta se dělá od stolu. Mohl bych jmenovat křápy, které jsou rozhodně dražší než trojčata z Kolína a samozřejmě i mnohem větší (křápy...).
Přesně tak. Pamatuji se, jak jsem se rozloučil s Matizem a pořídil si větší Citroen C3 a jak mi to soused chválil. Prý budeš mít auto vyšší třídy, než jsi měl. Jo, vyšší třída spočívala v tom, že to žralo více benzínu a oleje než Matiz, více se kazilo, více času v servisech, více frustrace.
Ty pohádky o tom, že čím větší auto, tím větší štěstí, jsou tak pro toho zdejšího Vaška. Připomnělo mi to další tradované pohádky. Např. o tom, že ve špenátu je nejvíce železa. Nebo že když budeme cinkat klíči, tak do pěti let budou německé platy. A další pohádky. Pohádka o větších autech je přesně ten typ pohádek. Šíří je zejména prodejci aut, jak nových, tak ojetých, páč čím větší auto, tím větší marži mají. A vo tom to je. O oblbnutí zákazníka, aby si koupil větší auto, než potřebuje.
Mně se několikrát přímo stalo, že mi prodejce vnucoval větší auto. A nechcete si už koupit pořádný vůz? Podívejte se na .... máme ho ve slevě, atd.
Jsem bytostně přesvědčený, že většina zejména mužů jezdí ve větších vozech z důvodu stádovitosti. Dělají to, co si myslí, že by měli dělat. Podléhají vnějšímu tlaku. Ten přijali za svůj. No a mě baví toto rozporovat. Jsem expert a specialista na vyhledávání pomatených zamindrákovaných moulů, co si kupují velká auta z důvodu pozérství nebo kulturního tlaku.
Nezbývá než zopakovat!!! Větší auta jsou dimenzována na větší nájezdy, tudíž vydrží větší nájezdy - to je obecný úzus, že jsou mezi všemi nepodárky a lepší vozy je zřejmé, ale obecně větší auto více najezdí, než se rozloží...tak to prostě je.
No jo, bobku. Teď ses prozradil nejvíc. Napsal jsi doslova v co věříš. Definoval jsi to jako obecný úzus. Takže jsi manipulovatelný bobek. Jen recykluješ víru druhých. Jsi věřící v obecný úzus a věříš v to, že větší auto znamená lepší. Je to víra. A víra, jak známo, funguje sama o sobě. Víra funguje, i když objekt víry není reálný.
Bobane, popsal jsem ti realitu....že ji nejsi schopen pobrat není opravdu můj problém, zajdi si ke specialistovi, tipnul bych to od oka na psychouše...
Takový senzor neexistuje, bobku, co by informoval o provozu v ulici kolmé na směr vyjíždění. A tím, že mám krátké auto (krátkou záď) to mám právě velmi zjednodušené a lehčí. Horší to mají ti, co vyjíždějí s kombíkem a skrze SUV nevidí a musejí si vycouvat dále než já a riskují více. Čili jsi zase naplácal logické a faktické nesmysly. Táráš a neumíš unést prohru.
Že to křupane neznáš a ve svém verku nemáš, rozhodně neznamená, že to neexistuje :-)))), tady vidno, jaký jsi expert:-))) a to si představ , že existují auta, která sama!! zaparkují i vyparkují - hrůza což?
Jsou auta, kterou řídí AI. Ale u nás taková k Tescu nejezdí. Tady jezdí buď malá auta jako mám já nebo o něco větší jako je Fabie nebo auta na způsob Oktávky combi nebo velká SUV. A když parkuje velké SUV, co má ještě zatavená skla, tak se špatně couvá jak malým vozům, tak oktávce combi ještě hůře, páč musí hodně vyjet do ulice. Přes to hnusné SUV není vidět. Já si trvám na tom, že pokud je člověk sám, nebo jsou to manželé, ale děcka už mají vyrostlá, tak nepotřebují SUV, tím spíš, pokud mají vůz jen na nákupy. To si koupí jen zakomplexovaný magor.
Plácáš. Na autě vzadu nebývají běžně kamery a všechna auta, co jsem viděl couvat tady u nás u marketů v řadě aut, musejí couvat, vyjíždět opatrně. Řidič musí vidět, že nic nejede, teprve pak vyjede, vycouvá na hlavní silnici. Pokud ho někdo nepustí. Stává se často, že lidi jsou hodní a pustí, abych mohl vyjet. I já pouštím. Jsme tu na sebe většinou hodní a vstřícní.
Vašku, jsi jednoduchý pozér. Ale jsem rád, že tu píšeš. Díky tomu vynikne intelekt Itala a můj. Díky za tvoje psaní. Někdo musí být ten třetí, poslední. A kdo je poslední, ten to o sobě ví, tudíž si musí koupit větší auto, aby svoji nedostatečnost nějak kompenzoval.
Chlapi, myslím, že v době Vánoc se i na válečných bojištích uzavíralo dočasné příměří (aby se po Vánocích mohli vraždit dál). Takže ať máte auta (nebo cokoliv jiného) velká nebo malá, přeji Šťastné a veselé :0)
Nj, u vás u marketu v Horní Dolní to neznáte, takže to není pravda :-))) fatk bavíš Bobane:-)). Tak jinak ju? Jestli nemáš ani na půjčení, skoč si do nejbližšího autosalonu, tam ti to ozřejmí, já nemám nervy s tebou ztrácet čas - žádné kamery tam samozřejmě nejsou, jsou tam čidla, ale to bych ti zase musel vysvětlovat, co je to čidlo a a jak funguje, že jo? :-)) Pá pá vynikající intelekte:-))) odcházím slavit svátky, pak sem mrknu, co jsi zase vyblil z kláves...
Nejenže nemáš nervy, ale ty ani nemáš vyjadřovací schopnosti a slovní zásobu na to, abys dokázal vysvětlit, co chceš říct. Zamotáváš se do toho, odkazuješ na neviditelná čidla, která ti údajně vyprávějí o provozu na komunikacích. Je to půvabná esoterika. Páč je jasné, že fyzikálně není možné, abys viděl za roh. To bys musel mít periskop. A čidlo je schopno evidovat jen objekt v přímém směru, ne za zdí, za autem, za překážkou. Čili ty tu plácáš něco o zázračném čidle, které vidí za roh. Možná vidí až do sousedního města.
Vašku, Vašku. Ještě napiš, že kromě zázračného SUV umíš dělat z vody víno, chodíš po vodě...
Ty seš taky fyzikálně nemožnej :-)), zajdi si do toho slonu pitomče, neznáš nic a ještě se tím chlubíš - neskutečné..., jo a když už jsme u toho, když neumíš vycouvat, parkuj obráceně - ale to je na tvé IQ moc složité viď?
Parkovat obráceně nemá smysl, protože u takto krátkého vozu je sedadlo řidiče uprostřed karoserie, takže z obou stran je stejná vzdálenost, o kterou se musí řidič posunout, aby viděl za dodávku nebo SUV s tmavými skly. Parkovat obráceně by pomohlo leda řidiči kombíka, který má dlouhou záď a vycouvání komplikovanější. Ten by to měl předkem kratší. U krátkého hatchbacku rozdíl není.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Seicento
Nepresna převodovka?
Nechápu, co znamená nepresna převodovka. Řadí to naprosto normálně jako u každého auta. Jestli neni chyba u řidiče
22.09.2019 | 12:50:05 | Dobrý večer | 109.238.33.* Reagovat
Kdysi koloval tento vtip o majitelích trabantů, ale dnes je pořád stále aktuální pro všechny majitele malých aut:
Víte proč se majitel pidiauta nedostane do pekla?
No protože zažívá peklo už na zemi.
20.10.2015 | 18:35:03 | | 89.176.46.* Reagovat
RE:
Nic proti malým autům at si jezdí každý v čem chce ale vždycky to asi budu považovat za poloauta :D protože mě vždy přijde srandovní když vedle mě takové stojí otevřu dveře u řidiče a ony končí skoro z jeho celou délkou :D
20.10.2015 | 20:27:32 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE:
Otázka je, kdo třeba v Praze/Brně/městě obecne zažívá větší peklo při parkování. Jestli řidič Seicenta, nebo řidič Audi A6 :-)
20.10.2015 | 20:29:10 | Temp | 89.102.32.* Reagovat
RE:
Jak jsem říkal nic proti jinak souhlas ve městě malý auto ideálka o tom zase žádná si pamatuji jak jsem nedávno hledal místo ve městě marně místo a známá co má ten druhej malej Fiat je to taky něco s čentem :D tak to to píchla hnedka šikovně mezi dvě auta sice ani na parkovací místo ale vlezla se a nikomu nepřekážela já bych se tam ani nevešel a ani by mě nikdo neobjel.
20.10.2015 | 20:55:25 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE:
Přesně, Seicento se vejde naprosto všude díky minimální délce a hlavně minimální šířce. Taky jsou super celkem krátké dveře, třeba u Twinga delší dveře často nejdou dostatečně otevřít :) Btw. marně hledám za Seicento náhradu, něco tam malého s tak dobře využitým prostorem už prostě neexistuje :(
19.08.2016 | 12:43:29 | megacruiser | 83.240.15.* Reagovat
RE:
Na mě bylo Seicento už moc malé, ale kámoš ho měl od roku 2000 až do své smrti před dvěma roky. On ale měřil něco kolem 165 cm, takže pro něj to bylo ok.
19.12.2024 | 00:37:06 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Je rozdíl malé auto a malé auto. Seicento je pro mě moc malé. To je tak pro lidi do 170 cm. Nebo polský Maluch. Nebo Daewoo Tico. To jsou opravdu malá auta pro malé lidi. Ale Renault Twingo jako první přišel s malým autem, uvnitř pro řidiče se stejným prostorem jako Felicie. To samé Citigo, Kolíňata, atd. Všecko to je jen variace na Twingo. Deriváty Twinga. Jak vnějšími rozměry, tak vnitřním prostorem. A to není žádné peklo na zemi. Je tam normálně prostoru. Nulová tíseň. To bys ale musel neteoretizovat a nesoudit podle vnějšího vzhledu. Musel by ses reálně posadit na sedadlo řidiče nebo spolujezdce.
19.12.2024 | 00:55:04 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Tak zas změňme téma na něco velkého. Doporučuji auta s motorem minimálně 5,7L HEMI a výše. To člověka hned taknějak povznese...
19.12.2024 | 17:26:35 | Ital | 37.48.58.* Reagovat
RE:
Mně se velká osobní auta přímo hnusí. Jsou ohavná. Jako nádor. Přebujelý novotvar. Ale třeba dodávky jsou fajn auta. Smysluplné vozy pro ty, co vozí matroš. Na dodávku stačí klasický řidičák. Takže to neberu jako náklaďák. Kdo potřebuje rozvážet matroš, tak dodávka je ideální. Kdo ovšem jezdí do města k supermarketu velkým SUV s tmavými skly pro rohlíky a máslo, tomu by měli zabránit ve vjezdu. Ohrožuje ostatní řidiče. Brání ve výhledu a ve výjezdu. A taky by měl takový řidič, majitel podstoupit psychologické testy plus vyšetření u psychiatra. A daňově ho zatížit. Třeba dvojnásobné povinné ručení. Když se psychopati budou vzájemně trumfovat, kdo k marketu přijede větším vozem, nedopadne to dobře.
19.12.2024 | 22:47:38 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Hmmm...koukám, co na mne chystáš....ty jsi opravdu pacient, toho psychologa jsi si diagnostikoval správně...
20.12.2024 | 06:57:37 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
To jsem psal Italovi, ne tobě. Proč pořád kejháš jako potrefená husa? Vždyť ses tu dušoval, že SUV sis kupoval nikoli kvůli ohromování okolí, ale že jezdíš po rozbitém terénu v Praze a vozíš nadměrná břemena. To už neplatí?
20.12.2024 | 09:42:24 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Už jsem ti psal, stačí to jednou inteligente..., to je nějaká úchylka nebo co?
21.12.2024 | 10:32:45 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Velká osobní auta jsou ohavná. Jako nádor. Přebujelý novotvar. Žere to hodně benzínu, špatně se s tím parkuje, má to vysoko těžiště, je to náchylnější k převrácení, má to delší brzdnou dráhu a tvoje mindráky ti to stejně nevyléčilo, bobku. Běž si do marketu koupit máslo v akci a poper se tam s dalšími majiteli velkých vozů a malých mozků.
21.12.2024 | 12:19:28 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Ty jsi komik.....:-))))), ovšem o autech víš úplné 💩
22.12.2024 | 12:09:12 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
To jsem psal Italovi, ne tobě. Proč pořád kejháš jako potrefená husa? Vždyť ses tu dušoval, že SUV sis kupoval nikoli kvůli ohromování okolí, ale že jezdíš po rozbitém terénu v Praze a vozíš nadměrná břemena. To už neplatí?
20.12.2024 | 09:42:34 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Pokud by byla u moci v Evropě stále obdobná equipa, co prosazuje údajně zelenou a údajně udržitelnou dopravu (což se, jak doufám, v aktuální úchylné formě pomalu rozpadá), pak by se skutečně velké vozy ve městě mohly stát společensky a později i legislativně nepřijatelné, pokud to nebude např. elektromobil. Samozřejmě, určité malé sortě lidí opět neučiní problém si takovou elektroobludu koupit. Dobře jim tak :0)
20.12.2024 | 12:20:16 | Ital | 37.48.41.* Reagovat
RE:
Kdyby to záleželo na mě, tak velké vozy ve městě nezakážu apriori. Nevadí mi v jízdě. Nevadí mi ani, když je řada a oni parkují přede mnou nebo za mnou. Zakázal bych jim parkování v příčném seřazení vedle sebe. Jednak pro jejich šířku nejsou dělané parkovací mezery, lajny. Billa ano, ale třeba Tesco nikoliv. Do těch užších parkovacích polí se nevlezou a za druhé přes ně není vidět při vyjíždění. Evidentně tam nepatří a evidentně si jen jejich majitel hojí svoje mindráky. Čili by měla být nějaká vyhláška, že na parkovací pole má povolen vjezd pouze vozidlo do stanovené šířky, délky, výšky. Ale pokud jim chtějí supermarkety udělat nějaké speciální pole jako je pro invalidy, tak můžou. Budou parkovací pole pro invalidy, ty jsou taky širší a přidají parkovací pole pro psychicky zvláštní, co potřebují k marketu jezdit velkým SUV. Měli by i svoji ceduli: Zóna psychicky zvláštních.
20.12.2024 | 15:31:33 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
No jo, my nemůžem za to, že v tvém laciném křápu nemáš senzory , které nemají problém s vyjížděním i když okolo parkují jiné vozy...:-)
21.12.2024 | 10:31:40 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Pokud bychom vzali v úvahu spolehlivost a životnost, což bývá (býval) hlavní rozlišovací faktor křápu a nekřápu, pak na velikosti nezáleží :0) Dokonce ani na ceně, ta se dělá od stolu.
Mohl bych jmenovat křápy, které jsou rozhodně dražší než trojčata z Kolína a samozřejmě i mnohem větší (křápy...).
21.12.2024 | 11:15:45 | Ital | 37.48.40.* Reagovat
RE:
Ani toto není pravda, větší vozy bývají dimenzovány na větší nájezdy a tedy životnosti...mnohokráte osobně vyzkoušeno...
22.12.2024 | 12:07:27 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Ve Škodě 120 a Renaultu Thalia.
22.12.2024 | 13:10:22 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Přesně bobku..., ovšem zcela mylně vycházíš z předpokladu, že jezdím jen vozy, které soukromně vlastním:-)))
23.12.2024 | 09:32:04 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Nezbývá než zopakovat, že o velikosti to není. Jsou vozy kvalitní, méně kvalitní, i průserové, a to napříč velikostmi.
22.12.2024 | 13:44:22 | Ital | 37.48.35.* Reagovat
RE:
Přesně tak. Pamatuji se, jak jsem se rozloučil s Matizem a pořídil si větší Citroen C3 a jak mi to soused chválil. Prý budeš mít auto vyšší třídy, než jsi měl. Jo, vyšší třída spočívala v tom, že to žralo více benzínu a oleje než Matiz, více se kazilo, více času v servisech, více frustrace.
Ty pohádky o tom, že čím větší auto, tím větší štěstí, jsou tak pro toho zdejšího Vaška. Připomnělo mi to další tradované pohádky. Např. o tom, že ve špenátu je nejvíce železa. Nebo že když budeme cinkat klíči, tak do pěti let budou německé platy. A další pohádky. Pohádka o větších autech je přesně ten typ pohádek. Šíří je zejména prodejci aut, jak nových, tak ojetých, páč čím větší auto, tím větší marži mají. A vo tom to je. O oblbnutí zákazníka, aby si koupil větší auto, než potřebuje.
22.12.2024 | 14:10:11 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Mně se několikrát přímo stalo, že mi prodejce vnucoval větší auto. A nechcete si už koupit pořádný vůz? Podívejte se na .... máme ho ve slevě, atd.
Jsem bytostně přesvědčený, že většina zejména mužů jezdí ve větších vozech z důvodu stádovitosti. Dělají to, co si myslí, že by měli dělat. Podléhají vnějšímu tlaku. Ten přijali za svůj. No a mě baví toto rozporovat. Jsem expert a specialista na vyhledávání pomatených zamindrákovaných moulů, co si kupují velká auta z důvodu pozérství nebo kulturního tlaku.
22.12.2024 | 14:18:07 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Nezbývá než zopakovat!!! Větší auta jsou dimenzována na větší nájezdy, tudíž vydrží větší nájezdy - to je obecný úzus, že jsou mezi všemi nepodárky a lepší vozy je zřejmé, ale obecně větší auto více najezdí, než se rozloží...tak to prostě je.
23.12.2024 | 09:36:27 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
No jo, bobku. Teď ses prozradil nejvíc. Napsal jsi doslova v co věříš. Definoval jsi to jako obecný úzus. Takže jsi manipulovatelný bobek. Jen recykluješ víru druhých. Jsi věřící v obecný úzus a věříš v to, že větší auto znamená lepší. Je to víra. A víra, jak známo, funguje sama o sobě. Víra funguje, i když objekt víry není reálný.
23.12.2024 | 11:22:50 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Bobane, popsal jsem ti realitu....že ji nejsi schopen pobrat není opravdu můj problém, zajdi si ke specialistovi, tipnul bych to od oka na psychouše...
23.12.2024 | 13:21:10 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Takový senzor neexistuje, bobku, co by informoval o provozu v ulici kolmé na směr vyjíždění. A tím, že mám krátké auto (krátkou záď) to mám právě velmi zjednodušené a lehčí. Horší to mají ti, co vyjíždějí s kombíkem a skrze SUV nevidí a musejí si vycouvat dále než já a riskují více. Čili jsi zase naplácal logické a faktické nesmysly. Táráš a neumíš unést prohru.
21.12.2024 | 12:14:36 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Že to křupane neznáš a ve svém verku nemáš, rozhodně neznamená, že to neexistuje :-)))), tady vidno, jaký jsi expert:-))) a to si představ , že existují auta, která sama!! zaparkují i vyparkují - hrůza což?
Ty prohro....😂😂😂
22.12.2024 | 12:06:17 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Jsou auta, kterou řídí AI. Ale u nás taková k Tescu nejezdí. Tady jezdí buď malá auta jako mám já nebo o něco větší jako je Fabie nebo auta na způsob Oktávky combi nebo velká SUV. A když parkuje velké SUV, co má ještě zatavená skla, tak se špatně couvá jak malým vozům, tak oktávce combi ještě hůře, páč musí hodně vyjet do ulice. Přes to hnusné SUV není vidět. Já si trvám na tom, že pokud je člověk sám, nebo jsou to manželé, ale děcka už mají vyrostlá, tak nepotřebují SUV, tím spíš, pokud mají vůz jen na nákupy. To si koupí jen zakomplexovaný magor.
22.12.2024 | 13:15:24 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Na to nepotřebuješ žádnou AI komiku....kup si někdy auto (nebo si ho alespoň půjč jestli na to nemáš), ať vidíš , kde je svět dnes...:-))).
23.12.2024 | 09:34:06 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Plácáš. Na autě vzadu nebývají běžně kamery a všechna auta, co jsem viděl couvat tady u nás u marketů v řadě aut, musejí couvat, vyjíždět opatrně. Řidič musí vidět, že nic nejede, teprve pak vyjede, vycouvá na hlavní silnici. Pokud ho někdo nepustí. Stává se často, že lidi jsou hodní a pustí, abych mohl vyjet. I já pouštím. Jsme tu na sebe většinou hodní a vstřícní.
Vašku, jsi jednoduchý pozér. Ale jsem rád, že tu píšeš. Díky tomu vynikne intelekt Itala a můj. Díky za tvoje psaní. Někdo musí být ten třetí, poslední. A kdo je poslední, ten to o sobě ví, tudíž si musí koupit větší auto, aby svoji nedostatečnost nějak kompenzoval.
23.12.2024 | 11:28:03 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Chlapi, myslím, že v době Vánoc se i na válečných bojištích uzavíralo dočasné příměří (aby se po Vánocích mohli vraždit dál). Takže ať máte auta (nebo cokoliv jiného) velká nebo malá, přeji Šťastné a veselé :0)
23.12.2024 | 12:04:26 | Ital | 37.48.58.* Reagovat
RE:
😂
23.12.2024 | 13:21:49 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Nj, u vás u marketu v Horní Dolní to neznáte, takže to není pravda :-))) fatk bavíš Bobane:-)).
Tak jinak ju? Jestli nemáš ani na půjčení, skoč si do nejbližšího autosalonu, tam ti to ozřejmí, já nemám nervy s tebou ztrácet čas - žádné kamery tam samozřejmě nejsou, jsou tam čidla, ale to bych ti zase musel vysvětlovat, co je to čidlo a a jak funguje, že jo? :-))
Pá pá vynikající intelekte:-))) odcházím slavit svátky, pak sem mrknu, co jsi zase vyblil z kláves...
23.12.2024 | 13:25:24 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Nejenže nemáš nervy, ale ty ani nemáš vyjadřovací schopnosti a slovní zásobu na to, abys dokázal vysvětlit, co chceš říct. Zamotáváš se do toho, odkazuješ na neviditelná čidla, která ti údajně vyprávějí o provozu na komunikacích. Je to půvabná esoterika. Páč je jasné, že fyzikálně není možné, abys viděl za roh. To bys musel mít periskop. A čidlo je schopno evidovat jen objekt v přímém směru, ne za zdí, za autem, za překážkou. Čili ty tu plácáš něco o zázračném čidle, které vidí za roh. Možná vidí až do sousedního města.
Vašku, Vašku. Ještě napiš, že kromě zázračného SUV umíš dělat z vody víno, chodíš po vodě...
23.12.2024 | 15:02:04 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE:
Ty seš taky fyzikálně nemožnej :-)), zajdi si do toho slonu pitomče, neznáš nic a ještě se tím chlubíš - neskutečné..., jo a když už jsme u toho, když neumíš vycouvat, parkuj obráceně - ale to je na tvé IQ moc složité viď?
27.12.2024 | 10:06:05 | Vašek | 31.30.174.* Reagovat
RE:
Parkovat obráceně nemá smysl, protože u takto krátkého vozu je sedadlo řidiče uprostřed karoserie, takže z obou stran je stejná vzdálenost, o kterou se musí řidič posunout, aby viděl za dodávku nebo SUV s tmavými skly. Parkovat obráceně by pomohlo leda řidiči kombíka, který má dlouhou záď a vycouvání komplikovanější. Ten by to měl předkem kratší. U krátkého hatchbacku rozdíl není.
27.12.2024 | 13:24:25 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat