Recenze Ford Explorer
“Neuvěřitelná spolehlivost a bezpečnost v super luxusu.”

Autor recenze: yankee (40 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:4,0 Stav km při koupi:5 km Stav km nyní:70 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 15 l/100 km Vloženo: 12. 8. 2006

Hodnocení inzerátu: 12 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Nissan Patrol

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Na 10 000 začal sáknout olej pod simeringem kardanu, a po dalších 5000 odešlo čidlo tlaku oleje-obě závady byly odstraněny ihned a zdarma-záruka.

Jinak nic .


Hodnocení a zkušenosti s autem

Neuvěřitelná spolehlivost a výdrž při dokonalém konfortu(plná výbava mimo kůže). Bezpečnost - rámová robustní konstrukce, 4x airbag, abs,atd. Slušná(nikoliv suprová-suprová v tomto směru byla NIVA) průchodnost terénem-4x4, redukce, samosvor. Na tak těžký vůz perfektní zrychlení - tzv. KICK DOWN - při razantním sešlápnutí pedálu padají rychlosti po dvou a při současném stisku tlačítka na řadící páce palcem dokonce o 3 stupně naráz docela slušnej katapult - přitom se převodovka nastaví na sport a poměrně ostře zrychluje až na 200km/hod, pak zasáhne omezovač, ovšem takováto forsáž spoliká také úměrné množství paliva - okolo 20l/100km, přičemž běžná dodržovací spotřeba se pohybuje mezi 11-15l/100km.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 12


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Explorer

Vložit komentář

Kontrola převodového oleje v modelu 2006 4,0 6válec lpg

Ahoj, jak zkontrolovat stav převodového oleje ve výše uvedeném modelu. Díky

12.04.2016 | 20:26:37 | Jenda  | 95.82.135.* Reagovat

tempomat

chci se zeptat na tempomat u fordu explorer jestli tam nekde je...nemuzu jej najit tak bych rad se dozvedel jakou zkratkou to je oznacene...diky

15.10.2007 | 11:58:47 | luky Reagovat

For explorer

Ahoj!
Při čtení příspěvků jsem se neubránil nutkání napsat své zkušenosti a názory.Vlastním také explorera.Najezdil jsem s ním už pár tisíc km. jak po městě tak mimo a dojmy jsou veskrze kladné.Nesouhlasím však s názorem, že na začátku jízdy zařadím D a vyřadím až v cíly.K čemu jsou tam ostatní stupně?třeba 2 určený mimo jiné k brzdění motorem z kopce.řadím ho běžně za jízdy a šetřím tak brzdy aniž by to mělo špatný vliv na převodovku.Stejně neutrál.Používám ho stejně jako u manuálu a je tak možné na dálkách dosáhnout spotřebu na hranici 9 litrů.Dostal jsem se i pod.Vlečení je také možné.Ale jen 50 km.Pak se musí zvednout předek aby došlo k promazání nemazaných částí.Koukám, že strašák velké spotřeby u manuálů je vyvolán hlavně tím, že ho jeho majitelé neumí používat.Prostě jak vidim zařadí D a jedou.

04.09.2007 | 21:39:40 | Petr Reagovat

RE: For explorer

..učebnicový názorný příklad a vysvětlení těm, kdo se diví, proč ty automatické převodvoky u nás v Čechách tak odcházejí... Pokud má někdo nutkání "kvedlat" s hůlkou nebo honit pullitr benzínu, tak nechť si koupí manuál !!!

24.12.2012 | 18:20:17 | Harry  | 172.18.8.* Reagovat

lpg

ahoj chci se zeptat kolik tě stála ta přestavba na plyn a jeslti se změnil něčím výkon motoru apod?

díky za info luky

03.09.2007 | 11:23:32 | luky Reagovat

Ahoj

Mám taky Explorera,sice starší-má 175 tis. km,ale spolehlivý.Mám přestavbu na plyn a náklady na km stejné jako Felda.
Chtěl jsem radu-rozsvítilo se mi vnitřní osvětlení-všechno-asi nějaký spínač pro otevřený kufr-nemůžu ho najít.Poradíte?

06.08.2007 | 08:09:35 | Jirka Reagovat

ford

francesco: diky za info...ani jsem to nezkousel jen jsem nad tim tak premyslel jak se to asi provadi kdyz vlastne pri razeni musis slapnout na brzdu...no kdyz clovek nevi tak se hold musi zeptat...jinak to je asi zatim vse co se da tak nejak na automatu zeptat...nejhorsi asi je ze se neda ovlivnit ta spotreba ale jinak je to v pohode a da se na to zvyknout si myslim...jeste jednou diky a automatu zdar

23.07.2007 | 12:53:24 | lukaso Reagovat

lukaso: U automatu nesmíš při jízdě z kopce zařadit neutral a taky ho nesmíš tahat na laně, jinak poškodíš převodovku. Ono si pak stejně zvykneš na to, že před barákem akorát zařadíš "D" a dál na to nešaháš. Ani na semaforech se nedává neutral. Prostě jen šlápneš na brzdu a když padne zelená, tak jí pustíš a auto se rozjede.

20.07.2007 | 12:14:02 | Francesco Reagovat

neutral

jeste bych se chtel zeptat kdyz jedu treba z kopce a chci zaradit neutral jak to provest???

20.07.2007 | 11:19:39 | lukaso Reagovat

kickdown

wow tak to jsem vubec nevedel...a nevis kde bych mohl vice nastudovat o funkcich tohoto auta nebo tak neco??o vikend to hned zkusim co to udela he he...jsem na to zvedavej...
jeste jednou diky moc

19.07.2007 | 08:57:29 | lukaso Reagovat

kickdown

Kickdown je funkce automatický převodovky, kdy při prudkym sešlápnutí plynu automat sám podřadí.

18.07.2007 | 10:52:59 |  Reagovat

ford

zdravim uzivatele fordu explorer, mam s nim take zkusenost obcas si jej pujcim a reknu vam ze je to super auto az na tu spotrebu ale kdyz si clovek chce uzit tu jizdu tak to proste jinak nejde...jen se chci zeptat na ten kick down co to je??? nemam to zas tak dobre prostudovane a pokud je jeste nejaka vychytavka rad ji uvitam..diky

18.07.2007 | 10:24:37 | lukaso Reagovat

?

Nechci rýpat,ale ta spolehlivost při 70k je neuvěřitelná u Forda? Vždyť je to teprve dobře zajetý auto. Jinak přeji ať dlouho a dobře slouží.

12.08.2006 | 23:01:55 | dick.hrdy Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Ford Explorer