Autorecenze Ford Mustang 4.0L SOHC 12V V6 - Nemohl jsem koupit lépe! - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Ford Mustang
 
 

Recenze Ford Mustang Coupe V6 Premium
“Nemohl jsem koupit lépe!”

Autor recenze: Jiří (26 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:4.0L SOHC 12V V6 Stav km při koupi:500 km Stav km nyní:8 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 10 měsíců Průměrná spotřeba: 8-12 l/100 km Vloženo: 5. 4. 2006

Hodnocení inzerátu: 58 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Fabia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ne.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem kupoval nové, dovezené z USA přes jednu firmu které se na dovozy specializuje. Doba dodání byla včetně uprav a vyřízení papírů cca 8 týdnů. K základní výbavě V6 Premium jsem měl navíc výbavu: Active Anti-Theft, ABS + Traction Control, Exterior Sport packet, kožené sedačky. V6 jsem volil hlavně z finančních důvodů, rozdíl na GT byl v té době čtvrt milionu Kč.

Auto je naprosto super a dokonce mě čekalo i pár milých překvapení. Nejdřív začnu užitným dojmem … :) mám sice ještě druhé auto (kombíka nejmenovaného českého výrobce), ale i tak člověk potřebuje něco převézt a právě velikost kufru 348 l bez sklopených sedaček mě u Mustanga velice příjemně překvapila. Druhým překvapením byla prostor na zadních sedačkách. Sice většinou jezdíme ve dvou nebo sám, ale když jsme jeli několikrát ve 4 lidech ( a nebyli to žádní trpaslíci) tak měli vzadu dost prostoru, aby pro ně jízda nebyla nepohodlná, ale samozřejmě na několika set kilometrové výlety to asi není. Vybavení interiéru je sice spíše strohé a středový panel působí trochu lacinějším dojmem, ale to není tak důležité, spolu s dvěma velkými kulatými budíky s chromovanou obručí to ještě více dělá dojem „staré klasiky“. Koženými sedačky jsou pohodlné s prodyšné kůže.

Vzhled auta z venku asi netřeba komentovat… Auto je na silnice k nepřehlédnutí a stále vidím chodce, řidiče, motorkáře s otevřenými ústy nebo rychle hledají foťák :) Také se často stává že mě ostatní účastníci silničního provozu zdravý zdviženým palce a pochvalným kýváním hlavy.

Jízdní dojmy jsou také velmi dobré a Ford u nové Mustangu vyvrací všechny mýty o autech které jsou jen na ježdění po rovině … Auto na silnici sedí poměrně dobře, ani jednou se mi nestalo, že bych měl nějaký problém s řízením nebo s udržením směru na silnici. Motor má obsah 4 L a výkon 210koní což sice v porovnání s evropskými a asijskými auty je asi malý poměr, ale na druhou stranu to zvyšuje jeho spolehlivost a životnost a „snižuje“ spotřebu („našláplý“ auto s 2L a 180-200 HP má větší nebo stejnou spotřebu než Mustang s 4L a 210 HP) Auto je i přes tuhou nápravu pohodlné i na českých silnicích. Zatím mám na autě původní disky a pneu což jsou 16“ AL s celoročníma pneu BFGoodrich. S autem jsem jel i na sněmu a námraze bez jakýchkoliv problémů.. Samozřejmě jsem s ním nejezdil na hory.

Spotřeba je oficiálně uváděna 7,8L/100km mimo město a 12,3 ve městě. Já jezdím za 9-11L. Většinou 9,5-10 i při ostřejší a rychlejší jízdě. Největší rychlostí jsem zatím jel 190km/hod. díky omezovači, ale mám v pránu ho nechat odstranit + nějaké další úpravy na zvýšení výkonu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 58


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Mustang

Vložit komentář

Mustang 2010

Ahoj, mam jeden z posledních kousku 4.0 SOHC než se začal dělat 3.7TIVCT Ten bych chtěl teda víc, ale par desítek tisíc na slušný kousek mi chybělo. Jsem z Prahy a spotřeba je následující a i mě samotného mě to dost překvapilo. Když natankuju 95 tak mimo město 8-10 po Praze 10-11. Když natankuju 98 tak auto ač s tímto prastrym motorem ožije a o to víc i stoupne spotřeba :) pak už to je mimo město 10-12 a po Praze 13-14. Jízdní vlastnosti vyborne drží stopu, ale díky zadní tuhý nápravě ho lecktera nerovnost rozhoupe. Ale třeba narozdíl od úplně nového golfa mu neustreli prdel. Jen se zhoupne. Dá se na to zvyknout narozdíl od toho nepredvidatelnyho golfa. Jinak s autem sem nesmírně spokojen. Doporucuju všem co si chtějí splnit sen.

17.01.2015 | 12:23:10 | Trans Am  | 86.49.159.* Reagovat

RE: Mustang 2010

...po městě 10-11L spotřeba u 4.0 V6 mi příjde až neuvěřitelná,já jsem jezdil bmw 735i po městě neustále 14L a více s klidnou nohou...
Ty studený starty,rozjezdy z křižovatek a popojíždění v kolonách to i felda si vezme kolikrát 10l :) ..a nemůžeš přece srovnávat podvozek golfu s předním náhonem s tvou zadokolkou ne?zajímalo by mne kterýmu golfu ustřeluje prdel?

17.01.2015 | 12:44:15 | pavel e36  | 37.48.37.* Reagovat

RE: Mustang 2010

735i je twinturbo ne? tam je těch 14 litrů normální hodnota.

23.06.2015 | 17:29:43 | Dědek  | 213.226.201.* Reagovat

RE: Mustang 2010

Já jsem měl starou sedmičku,rok 1991 typ e32 ještě stará klasika řadovej šestiválec 3.5L to ještě u bmw nedělali přeplňovaný benzínoví šestiválce.A spotřeba jak jsem psal: město 14 ,mimo město lehtačka 100km/h 9L Je ale pravda že stará sedma je podstatně těžší než mustang ale i tak se mi zdá spotřeba 4.0 mustangu ve městě 11 hodně nereálná.

23.06.2015 | 21:43:34 | pavel e36  | 37.48.41.* Reagovat

spotřeba

tak já se svojí V6 4.0 jezdím ostřejší jízdu za 15 a když se hoooodně snažím tak 11,9 ale to skoro nešlapu na plyn, neznám nikoho kdo by jezdil s V6 za míň, to si tak maximálně někdo může nalhávat nebo mu lže palubák :-) na druhou stranu je fakt, že mám namontované studené sání steeda a jiný program v jednotce, ale i když to přepnu na tovární nastavení tak se to moc nepohne

01.04.2014 | 23:11:41 | zbyna  | 89.102.172.* Reagovat

RE: spotřeba

Ano přesně tak taky jsem se potřebou stejně ale nechal jsem namontovat LPG je to super na jízdních vlastnostech a akceleraci žádný rozdíl a jezdím skoro za půl a to využívám Mustang každí den co mi je platné auto v garáži

16.10.2015 | 20:54:31 | sinekos  | 185.47.220.* Reagovat

RE: spotřeba

Ahoj, chtěl jsem se tě zeptat na nějaké info kolem toho předělání na plyn. Taky mám mustanga a uvažuju o tom. Můžeš se ozvat sem: klement.@seznam.cz. děkuju -)

05.10.2016 | 00:02:22 | rosta  | 80.188.126.* Reagovat

RE: spotřeba

klement.r@seznam.cz je správně

05.10.2016 | 00:03:12 |   | 80.188.126.* Reagovat

Koní to sice může mít na 4l málo, ale dohání to v celku slušným točivým momentem.

18.07.2013 | 13:34:58 | Žaky  | 85.132.159.* Reagovat

Nevím jak V6..o tom píší že kombinovaná je "9.2litrů"?
Ale vím na 100% že 4.6 GT V8..jezdí při normální jízdě po městě za 16-20litrů.A jde to i za více....
Sice nemám mustanga mám 2.0 16V 100Kw...a jezdím město kolem 11-12litrů.S V6 3.0 od Peugeota se dá jezdit i za 14-15litrů.To samé Lancer EVO 9 2.0 16V Mivec...město 15-20litrů.
Takže si nedělám moc iluze že ten Mustang bude jezdit..s takovým obsahem za 12litrů.Navíc je to Amerika tam spotřebu moc neřeší..
Auto jsem neřídil ale dvakrát se v něm vezl..V8 má pěkný zvuk.Řeči že to nejede..jsou tak trochu kraviny.V8 má 232KW...což v celku slušný.
Auto je to zajímaví a hlavně nevšední..ale když už Mustanga tak jedině kousky z 60 let.Ty se mě líbí víc..

22.05.2012 | 06:51:20 | Luke20  | 94.112.57.* Reagovat

:D :D

kaaaamo tak to si zatrel dobru hovadinu , mam ford mustang 4,6 GT r.v. 2006 a spotrebu si drzim na 11 max. 12 litrov a to pri ostrejsej jazde . motory alaa amerika su uplne inac robene nez tyto co vidis v europe :) tak nekecaj :) dik

12.06.2012 | 16:33:54 | Michal  | 85.135.164.* Reagovat

já mám staršího třílitra 200 koníků stovka papírově přes osm sekund a spotřebu stejnou jak píšeš normal do deseti litrů. Mustang je fenomén ale na takovej motor málo koní

14.04.2012 | 22:10:26 |   | 92.62.224.* Reagovat

krasne auto, ale max. obmedzena na 190 km/h to nie je bohvie co, aj ked u nas je max. 130 km/h a vykon na 4 l - 210 koni je podla mna smiesny, ved ked mam takehoto krasavca, tak kazde trocha silnejsie auto si ma bude chcet na ceste podat.

17.09.2011 | 12:01:03 |   | 85.237.224.* Reagovat

200 koníkov z objemu 4 l a 200 koníkov z takého 2.0 sú síce podobné, ale v reálnej premávke

neporovnateľné... 4.0 ťahá od voľnobehu, pružnosť je niekde úplne inde ako u menšieho motora.

A zase veľa áut si na ceste rozmyslí, či bude pretekať, má to naozaj slušný záťah, teda, ak si odmyslíme hlúposť "pretekať" sa v premávke.

17.09.2011 | 22:16:06 | ľuboš  | 213.151.218.* Reagovat

firma

jedna z firem která se specializuje na mustangy je kloado mustang - www.kloadomustang.cz

24.08.2011 | 17:43:19 | Petik  | 84.21.117.* Reagovat

Dotaz na km

Zdravim lidi zajímalo by mne jak je to s km když má hodně nalítáno takovej mustang tím myslím přes 200 000 trpějí na tohle nějak moc?. když je o motor pečováno tak by nějakej zásadní problém nemusel nastat ne?

20.05.2010 | 14:47:35 | Pako Reagovat

RE: Dotaz na km

Na kilometry nedej jde o udržbu a ta je jednoduchá servis ani nepotřebuješ vše skoro můžeš vyměnit sám a za pár korun je to levnější než na škodovku www.americanmuscle.com/sylvania-mustang-bulbs.html

19.03.2016 | 22:01:57 | sinekos  | 185.47.220.* Reagovat

dotaz

Ahoj kamaráde, nechci být otravný, ale mám veliký zájem o mustanga který vlastníš, tak mě moc zajímá jaká firma ti vozidlo přivezla a zda nemáš nějakou radu jak ho co nejspolehlivěji sehnat. Vím že na tyto dotazy už jsi odpovídal mnohokrát ale i přesto prosím o odpověď, děkuji. Pepe

14.06.2009 | 16:26:21 | Pepe Reagovat

RE:dotaz

Dovozce je třeba www.denker.cz. Mají nějaký Mustangy i skladem.

20.09.2011 | 17:16:26 | Jan  | 83.240.11.* Reagovat

Dojezd?

Ahojda...máš moc pěknýho Koníka "mustanga" :)...prosimtě...at hledám kde chci nikde to nemůžu najít...jaký je dojezd asi tak přibližně tohohle auta s tímto motorem na plnou nádrž?...silně o mustangovi uvažuju...díky

20.05.2009 | 22:40:12 | WolverineCZ Reagovat

Dělal někdo těsnění pod hlavou u 4,6 V8 dvouventilu na válec?

03.05.2009 | 21:20:18 |  Reagovat

V8 nebo V6

ja porad nevim, jaky motor je lepsi, V8 zeer tak 15-18l na 100km, V6 8-12 ... V6 je levnejsi, ale zase V8 je proste klasika s prekrasnym zvukem ...

03.10.2008 | 19:09:31 | spirt Reagovat

RE: V8 nebo V6

Zvazuji koupi Mustangu V6 4.0 z roku 2006 a vsude ctu (na forech, recenzich apod.) ze prumerna spotreba ve meste je 10-12l. Kdyz jsem se vsak ptal par prodejcu tak mi uvadeli cenu cca. 16l ve meste. Kde je tedy pravda. Nema s tim nekdo zkusenost?
Diky

14.12.2011 | 16:21:00 | Majkl  | 83.208.143.* Reagovat

RE: V8 nebo V6

reálna bude skôr tých 20 litrov po meste..., kto chce 4.0 nesmie riešiť 12, či 16 l...

14.12.2011 | 17:44:22 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: V8 nebo V6

Z vlastní zkušenosti: po městě 13 litrů, na dálkový cesty po dálnici se dostaneš lehce pod 10, když pojedeš předpisově.

22.09.2013 | 20:08:34 | Brk  | 88.102.236.* Reagovat

RE: V8 nebo V6

Zdravim mam Mustika 4.0l V6 automat jezdim s ni m do prace cca 45km denne spotreba pri rychlosti na dalnici 130-150 a pak mesto 9,3 litru přesně.Kdo pise neco jineho je osel.

27.02.2019 | 19:21:02 | Martin  | 89.24.244.* Reagovat

Super fáro

Mustang je nesmírně krásné auto. Já bych, ale chtěl Mustanga z roku 1999-2004. Slyšel jsem spoustu názorů a narážek na Mustanga V6, že je pomalý. To ale není pravda!
Tento Mustang V6 má: 190km/h - elektronicky limitováno, 0-100kmh: 6.2s!, 210koní, V6, 4l! - mě se to pomalý rozhodně nezdá!!!!!

11.06.2008 | 12:28:42 | Richard Hába Reagovat

RE: Super fáro

Ahoj, je to přesně tak... Každý omílá výkon, nikdo se už nedívá na krouťák, posazení převodů a maximální otáčky. V6 netočí ani 6 tisíc a krouťák má posazený odspodu. Vysoký výkon proto mít nemůže. Ale má zátah jak turbodiesel a zrychlení na 100 jako BMW 535 twin turbo.
Já nechtěl V8 a jsem rád - koupil jsem kabrio 2008 bez ABS a protiskluzu, na mokru je to akorát... A kochám se, to auto dává pocity, co se nadají popsat. Směješ se od ucha k uchu a nemusíš jezdit brzda plyn jako s 1,9tdi. Není důvod. Když chceš předjet, předjedeš. Ve 130ti točíš 2400 otáček, po městě jedeš 1500 otáček a na plyn šlápneš většinou proto, aby sis užil ten zvuk... Takže když nechceš, nežere. A s nohou na podlaze žere i tdi...
Mustang není pro každého. Buď ti něco říká, nebo neříká. Musíš mu spoustu věcí odpustit a v podstatě ho pořád řídit. Ale v BMW 525i (E61) se 160kW (zrychlení přes vyšší výkon a při stejné váze přes 8 vteřin), kterým jinak jezdím, je nuda!!!!!!! Protože je to BMW za všech okolností dokonalé a vlastně řídí za tebe... Jinak s Mustangem i BMW jezdím do 11ti litrů, minimálně 50% Prahu.

26.06.2012 | 10:47:45 | Ivo  | 85.70.11.* Reagovat

re: vykon V6 tky

Ahoj Peter, reagujem na tvoj prispevok. Ono je toho na nete o vykonoch az az. V6-tka ma okolo 210 koni a zrychlenie je z 0-100 km/h zhruba za 7 sekund. Zatial co GT, teda V8 ma 300 koni a na manuale da 100ku pod 5 sekund. Presne je to 4.9 sek. Staci si mrknut napr. len Ford.com. marian

18.03.2007 | 23:59:47 | Marian Reagovat

výkon V6 tky??

víte někdo jaký je rozdíl ve zrychlení (alespoň papírově) mezi novým Mustangem V6 a V8?? Technické údaje v tomto ohledu jsem nikde nenašel. Ale asi rozdíl mezi těmi auty bude velký, když GT je stále cca na milionu a V6 jsou už kolem 600tis. není liž pravda??!! Petr

12.03.2007 | 17:52:26 | Petr Reagovat

Je to si ce po nekolika letech za se mustang ale ja sem řídil mustanža z roku 68 a i model jako máš ty a řeknu ti že ta 68 je lepší zažitek ale nebudu se lhát taky bych ho chtěl

26.12.2006 | 00:50:54 | Honza Reagovat

prozba

Ahoj Jiri, nahodou som sa dostal na tuto web stranku a tak by som ta chcel poprosit o pomoc. Tiez by som si rad zaobstaral Mustanga po vlastnej osi z USA. Ty pises ze ti ho doviezla nejaka spolocnost. Chcel by som sa spytat ci nevies ako to bolo s homologizacou na europske podmienky, ci si musel platit DPH a kolko bolo clo? Tiez by som sa rad opytal, ci je v CR alebo SR nejaky obchod na nahradne dielce. Dakujem s pozdravom Marian

15.12.2006 | 05:31:06 |  Reagovat

Nerozumiem...

preco sa vsetci obuvate do tohto auta, to je KLASIKA a klasika nikdy žiadna nebola a nebude dokonalá. Jasné, že sa toto auto nechytá na kopu iných ako supra, WRX STi atď. ale to nikto od neho nechce. Má plnú riť koní, brutálny zvuk, ludia v ňom vidia slobodu lebo je to MUSTANG. A on je presne o tom...

01.12.2006 | 17:27:36 | ciro Reagovat

Mustang

Nazdar Jirí, nemohol by si mi prosím ta napísať cez ktorú firmu si to auto kúpil a za kolko asi?

03.09.2006 | 19:12:30 | Milan Reagovat

Zdravím nejsem sice vlastníkem mustangu ale tyhle káry se mi fakt líbí.

18.07.2006 | 00:15:16 | cosworth Reagovat

re: divné2

když to porovnáš s "nadupanýma" motora evropských výrobců tak nějaký turbo 2,0L bude mít 190koní a spotřebu 12 litrů.... Mustang má 4.0L .. 210koní a průměr 10litrů ... a to se nebavím o životnosti motoru.... takže jasně Mustang vede

06.04.2006 | 16:48:58 | Jiří Reagovat

re divné

Amici takhle motory, dělaj, velký obsah s menšim výkonem, aby více najezdil.

05.04.2006 | 23:29:01 | ... Reagovat

Divné

neni těch 210 koníků málo na tento motor?

05.04.2006 | 21:21:07 |  Reagovat

ale jo...

Ale mohls koupit líp- V8...tady to je jenom ořezávátko, mno i když..

05.04.2006 | 19:04:38 | Charger Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Ford Mustang