Recenze Kia Cee´d 1,4 80kW
“This is no longer any korean toy...its a Car.”

Autor recenze: tommit2 (26 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1,4 Stav km při koupi:23 000 km Stav km nyní:28 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 6-7 l/100 km Vloženo: 6. 12. 2010

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Hyundai accen,rover 820 ti,honda,nissan,peugeot,atd

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Pri kupe a ani počas používania sa žiadne poruchy ani problémy nevyskytli.Zial až na jednu, to celé krásne autorádio je na figu,lebo ani jedno tlačitko na nom nefunguje.Funkčné su iba tie pár gombiky na volante.No zatiaľ to musí stačit.V buducnosti ho hodlám vymeniť...To je asi všetko k problemom.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Ceed na prvý pohlad posobí v skutku robusne a velko.Je tomu tak aj v kabíne.Som pomerne vyskoky a nemam žiaden deficit miesta.Sedaky su prima,dá sa na nich obsedieť aj dlhodobo.Interier pôsobí moderne,všetky tlačidla a "hejblatka" idu hladko a pekne.Interier je vybaveny dostačujuco,rádio hraje trochu divne,dosť basuje, hraje dost skresleno.Bude nutna vymena audiosystemu.Volant je hnusny umely material,ruky sa na nom potia,v zime studeny je studeny a predpokladám aj v lete že bude horuci..asi ho obšijem kožou a bude pokoj.Vnutri mi nič nevrzga, ani zadne plato,nic...proste zvezenie je pohodička pohoda.A aj hlučnost je pomerne nizka.Nad 4tis otačok uz počuť brumieť motor.
Jazda s nim je skvela,brzdy brzdia velmi silno,a acceleracia je ukažkova na 1,4ku..Zaťial som malo najazdil,neskor pridam ine postrehy...Celkovo ma auto u mna jedničku.Som s nim sokojný.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Kia Cee´d

Vložit komentář

nič viac

caute.o nedlho to budu dva roky co jazdim denno denne na ceedke.este stale ma to neomrzelo.asi po roku som vymenil seriovy vzduchovy filter za KN hribik a tiez sviecky za iridiove Denso supersviecky.he.reakcia?mam zato ze klesla spotreba benzinu a auto chytilo mohutny syty zvuk...pri jazde okolo 70-75kmh mi ukazuje palubak 4 - 4,3 l aktualnu spotrebu.co sa tyka spotreby tak obrovska spokojnost.celkovo, auto bezozmien.hned po kupe som vymenil seriove pneu za zimne matadorky 195ky.neprezuvam.jazdim leto zima uz 50tis km.ano predok je uz viditelne ojazdeny ale vramci normy.ziadne poruchy ani skraty sa nekonali.zopar vytiek by bolo:rozvrzgalo sa soferove sedadlo,ale len jemne...nedavno som sedel v kamosovom 4rocnom bmw1.mal sedadlo rozchodene ako v žigulaku a sa triaslo a kyvkalo....nechapem.
dalej iba taka drobnost ze mi prasklo celne sklo,a niesom velmi spokojny so spojkovym pedalom.uz som si zvykol, ale su aj lepsie ovladatelne pedale.napr jednym s z najlepsich pedalov som mal v bmw 735i.to bolo najidealnejsie.bol to automat.chichi.drzte sa.cus

12.07.2012 | 08:21:15 | tommit2  | 77.166.218.* Reagovat

re

ja napriklad jazdim na zimnych pneu pernamentne(v zime,v lete)...zatial som nemal najmensi problem.a blaboly o rychlejsom opotrebovani neuznavam.je to skor o style jazdy.zato mam taky subjektivny dojem ,ze to na tych zimnakoch lepsie drzi, hlavne v dazdi.

15.12.2011 | 20:55:39 | tommit2  | 77.166.218.* Reagovat

Pneumatika

No mám už 2 měsíce Barum Polaris 3 195/65/R15.Najezdil jsem na nich asi 1500km.A jedině ,kdy jsem poznal rozdíl byl na začátku ,že auto jel trochu jinak ,a byl citlivější volant v zatáčkách.Po 2 dnech jsem si zvykl.Na dešti , se to chová bych řekl stejně předtím to neklouzalo ted taky ne.A když byla minulý týden námraza,tak v prudkém kopci mě proklouzli zlehka kola i se zimníma,tam jsem poznal rozdíl v tom že na letních to klouzalo už v zatáčce.Jinak na ledu můžete mít i zimní ,a stejně to bude klouzat.Lepší je to třeba ,v hustějším sněhu ,třeba u mě u garáže s letními na sněhu to byla obtíž,se zimními pohoda,ale stejně to i při pomalém rozjezdu proklouzne.Kamoš měl na Golf IV nový zimní ,a na parkovišti jsme stejně nevyjeli.Třeba za deště nevidím žádný rozdíl mezi zimními nebo letními.

07.12.2011 | 19:15:45 | luke20  | 78.45.38.* Reagovat

suhrn

po roku uzivania a najazdeni 30tis km som s ceedom nadalej spokojny.konali sa dva poruchy.v prvom pripade sa pokazilo nieco v spinacej skrinke a nechcelo mi to startovat.starter tocil ale ziaden benzin sa nevstrekoval.porucha imobilizera.opravili mi to v kia servise za dva dni vramci garancie.druha porucha bola na podvozku.spraval sa normalne ale bol velmi hlucny.stabilizatory boli prilis opotrebovane.opravene opat v kia servise vramci garancie za 45minut.spotreba sa dlhodobo pohybuje na hranici 6l.takze celkom slusne.jedina jeho nevyhoda spociva v tom ze nema 6.prevodovy stupen.medzimesto sa jazdi skvele,ticho teplo klud.na autostrade je to uz horsie,auto je sice stabilne ale po prekroceni 160km/h ma pri pohlade na otackomer picha pri srdci.ale zato v aute je relatine ticho...ceed ma nikdy nenechal v stichu.

06.12.2011 | 12:13:45 | tommit2  | 77.166.218.* Reagovat

AFTER TEN THOUSAND

caute motoristi.s kijkou som za tie necele dva mesiace najazdil asi 10tis km.jazdim dost,nakolko dochadzam do prace viac ako 100km denne.spotreba pri pohodovej jazde je okolo 6litrov,ale pri dynamickej jazde je to asi o liter dva viac.po vlastnorucnej vymene audio systemu za jvc sa komfort ovela zvysil.prevodove rychlosti su dost kratke,je to aj vyhoda aj nevyhoda,zalezi od sofera ako si zvykne.motor krasne zabera aj od spodu a po prekroceni cca 4000otacok zacina dost mohutny zatah este tak do 6000ot,vdaka cvvt(variabilnemu casovaniu)co dost prekvapi..ja jazdim skor pianko,cize neraz mam na palubaku aj spotrebu 5,5l.(samozrejme priemernu,nie momentalnu) tak asi tolko.ziadne poruchy ani zrady sa zatial nekonali...radost jazdit.vrelo odporucam aj tu 1,6ku..

23.01.2011 | 11:19:23 | tommit2 Reagovat

pre luboša

vďaka svetovej kríze sa rozhodujem medzi akciovými ponukami automobiliek nakoľko manželkina 207-ka práve dovŕšila 4 roky a nastal čas na obmenu. Páči sa jej aj Ceed aj i30-ka tak som prelúskal recenzie a nielen na tieto dva modely. Nedalo sa nevšimnúť si obsedantnú potrebu užívateľa "luboš" vyjadrovať sa vskutku odborne a nekompromisne k úplne všetkému. Nezaškodilo by trochu sebareflexie, naozaj.
Jazdíme s manželkou viac ako 20 rokov a baví nás to. Rovnako patríme do skupiny motoristov, ktorí občas podľahnú potrebe kúpiť funglovku ale častejšie si obstarávame tak 1-2 ročné jazdenky z lízingov (častejšie neplatiči) alebo len narazíme na niekoho kto potrebuje rýchlo a tak aj lacno predať. Máme vyskúšané dechty, LPG i benzín. Výrobcov zo zásady nepreferujeme.
Napriek tomu si nedovolím v princípe zhovadiť niektorú značku len tak. Práve preto, že bez chyby sme ešte nemali jediné auto.
Mňa dorazilo tvoje vyjadrenie k pneu SAVA. V novembri som kúpil cez ishop 2 kusy na Evandu, používanú na stavbu domu. Stáli obe toľko čo stará Michelinka z C5-ky čo tam dožila. Úprimne, táto zima preverila ich parametre dokonale, SAVA jazdí na nepoznanie od prémioviek a s prívesným vozíkom a bez reťazí som ňa nich vyšiel 7 km z Podsuchej na Smrekovicu. Ak mi dáš mail, rád ti pošlem foto ako vyzerajú po 2000 km s prívesom po okreskách. Konštatujem že tvoje vyjadrenie o tretej kategórii sú blud.
Človek ktorý nemá na kvalitnejšie si ich môže bez obáv obuť. Nielen že ušetrí viac ako polovicu ale splnia to čo od nich očakáva. Mám k nim iba jedinú výhradu, keď nemám príves a pozabudnem sa, mám pocit že cez 160-170 mierne plávajú a nelepia ako Michelin. To ale beznému užívateľovi môže byť ukradnuté, pokuta je vyššia ako cena jednej gumy :-)

K tej Kii: vyskúšali sme si 1,6 -ku v Nitre, osobný dojem, 207-ka to nie je, miesta je ale viac a žene imponuje interiér a výbava. Nám to na kúpu asi bude stačiť.

21.01.2011 | 23:13:04 | peter Reagovat

RE: pre luboša

Nemám potrebu sa presadzovať, no to už mám dosť rokov, ale pokiaľ mám skúsenosť, vlastnú,odskúšanú, často draho zaplatenú.... a keďže sebe/skúsenostiam/ verím najviac, nevidím dôvod, nepovedať svoj názor.
Či sa niekto podľa neho zariadi, je mi úúúúplne jedno. Každý sa učí na vlastných chybách.
K pneumatikám: stačí, keď prezujem jednu značku za druhú, do cca 100 km viem popísať, aké ma slabiny a či sa správa OK na vode, alebo slabšie, príp. brzdy, držanie v zákrute, smerovú stabilitu, či komfort valenia/samo, na tom istom aute, na mojom/
Pokiaľ by som nezistil na vlastnej koži, ako sú neskutočne dôležité dobré pneumatiky...tak som jazdil na Matadoroch,/tie zimné sú naozaj dobré na snehu, ale koľkokrát priemerný vodič jazdí po snehu, že áno?, Barumkách, Toyo a podobne, presne, kvôli cene, ale... až bude chýbať povestný 1 meter, alebo o kúsok väčšia priľnavosť...., môže byť neskoro.
Autá naozaj nemá zmysel kupovať nové, tiež najradšej kupujem z leasingoviek, ale na pneu. neľutujem peniaze.
/teda, často ich deriem až na 0,0 mm, také Michelinky vychádzajú cena/km výkon dokonca lacnejšie ako "ľudové", ale už mám skutočne dosť navrkané, aby mi bolo "všetko jedno"

06.12.2011 | 18:20:33 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: pre luboša

no už pár zím používam sava eskimo s3 a na mojej primere sú uplne super,a ak jazdíš na micheline zodratej na 0,0mm tak ver tomu že ak má niekto obuté čínske z 2-3mm vzorkom tak je na tom lepšie ako ty,zas také super tie micheliny nie sú.

06.12.2011 | 21:41:02 | prečo nie wv-lebo nissan  | 91.127.245.* Reagovat

RE: pre luboša

Luboši, obdivuji Vaše radikální názory navzdory tomu, kolik máte naježděno: 1. po prvních 100 km ještě nemáte ojeté ani ty otřepy co jsou na nové pneu, já osobně bych si dovolil říci na pneumatiku svůj názor až po jejich řádném odzkoušení za běžného provozu po pár desítkách tisíc km. 2. Jezdit na pneu s vzorkem 0 mm je jednak o hubu ve vyjetých kolejích za deště - neodvádí vůbec vodu (aquaplanning), a jednak je samozřejmě cítit každý kamínek na cestě. 3. souhlasím na základě vlastní zkušenosti pouze s tím, že michelin mají víc než dvojnásobnou životnost oproti barum ale dvakrát tolik nestojí...

07.12.2011 | 17:28:17 | fabian  | 194.228.16.* Reagovat

RE: pre luboša

Po 100 km poznat co je pneumatika zač to jseš teda znalec.Já ti to řeknu všechny stejně kloužou,protože je na nich konzervační lak kterej se ojede dýl a sjíždět gumy do 0 mm to můžeš akorát ty a tvoje přihlouplý názory.

07.12.2011 | 19:00:06 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: pre luboša

Predpokladal som, že tých prvých 100-200 km, ktoré pneumatika potrebuje na zošúchanie a prilepenie bordelu na seba nikto rozumný nerieši, ale jeden sa predsa len našiel, že Jirko?:))
P.S. Ak by si nemal reči ako koza bobkov, tak by si sa dozvedel, ,že zodratá pneu. na suchej ceste drží oveľa lepšie ako ktorákoľvek funglovka..., už iba kvôli zníženému ťažisku a môžeš si s ňou dovoliť kúsky, ktoré nikdy neurobíš na fajnovej "novej", alebo odporúčanej 4 mm, ktoré sú iba MARKETIN. ťah, aby sa lepšie predávali a vyhadzovali OK gumy... ., pretože pri daždi a cca 7-8 mm vody, čo nie je nič neobyčajné pri našich vyjazdených koľajách ideš do šmyku už pri 80-100 km/h, aj ked máš úúúúplne nové gumy.
A preto je sakra dôležité mať dobré pneu po každej stránke, /slušný priemer/, pretože dezén vydrží OK nejakých pár prvých km/ max.10.000, potom to už ide prudko dole vodou/ a ked budeš naozaj dlho jazdiť, tak zmenu značky pneu. zistíš okamžite po prezutí, aj ich rozdielne správanie na suchu, či vode, príp. brzdení v zákrute, nedotáčavosti, doslova záludnosti a podobne.
Potom už bude neskoro sa škrabať za ušami, keď budeš potrebovať prudko brzdiť, či vyhýbať sa v noci srne, lebo pri nákupe si "ušetril"...na suchej ceste by si dal všetko, len aby si mal prémiové gumy zodraté až na kosť, len aby Ťa udržali v smere jazdy...Samozrejme, bavíme sa o rýchlostiach nad. zákon:)

15.12.2011 | 22:40:36 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

RE: pre luboša

Ještě si dej ty rozumbrado dohromady nápravy-tlumiče atd. bez toho ti sebelepší guma nepomůže a normální je gumu vyhodit dřív než se sjede na zákonem povolenou hloubku a není to žádnej marketingovej žblebt,ale bezpečnost a nejen tvoje,ale i ostatních ty vševěde a doufám,že tě nikde s těma slickama nepotkám na silnici.

16.12.2011 | 18:10:27 | Jirka  | 93.99.128.* Reagovat

RE: pre luboša

Ty si riadny expert...., taký Vševedko:)) Takže poďme po poriadku: aké nápravy? obyčajné McPershon, alebo dvojitý lichobežník, vzadu obyčajná vlečená, alebo 4-5 prvková nezávislá? Tlmiče klasické, alebo s nastaviteľnou tuhosťou, príp. zadné s aut. udržiavaním výšky?, či na vzduchu? Ako vidím, daj si do vreciek zo 20 kg kameňa, aby ta hlúposť nenadnášala. takých mám najradšej, ako prví sa vyváľate v jarku, lebo "mám všetko podľa výhlašky", ale rozumu nikde.

16.12.2011 | 22:59:29 | ľuboš  | 85.237.227.* Reagovat

Itall

Tak životnost tlumičů a brzd z větší části ovlivňuje řidič a
na to ti snad záruku nedá nikdo.Na STK ti tlumiče nekontrolujou a opotřebovávaj se postupně,takže si na to řidič zvyká.Při pomalu 150 000 km už je máš asi dost jetý.

14.12.2010 | 16:12:02 | Jirka Reagovat

Ako mozete porovnavat daciu logan a kiu ceed, ved to ked presadnes s dacie do ceedu to ako keby si presadol zo zetoru do raketoplanu, zas to neprehanajte chlapi. Logan je super auto (pomaly najlacnejsie na trhu) to sa so ceedom neda poravnavat. Ani motoricky ani vybavou, ani priestorom....

14.12.2010 | 15:48:08 | visna Reagovat

to anonym at 13:13

no zdielam tvoje pocity,logan je fakt super autičko,jazdil som na nom asi tri mesiace každy den ako taxidriver.aj som v nom neraz spaval.takze tak.ale hladal som vozidlo s ktorym by sa dalo pohodlne cestovat 150-180kmh.a to by bohuzial dacka nezvladla...

14.12.2010 | 15:35:16 | tommit2 Reagovat

to martin

-tak koroziu som zatiaľ nepostrehol,na to je ešte asi skoro...,a doteraz bola jazdena len v Spanielsku,tak ma o to zdravsie plechy..dufam,hehe
-a zimaky som už obul dávno,kupil som matadorky 195/15 za rozumnu cenu.ja mám s nimi len dobré skusenosti...

14.12.2010 | 15:25:41 | tommit2 Reagovat

Jirka:

Tak nevím, u Fábie máme původní tlumiče skoro 9 let a 145000 km, na TK vše OK a jízdní vlastnosti také. Opravdu jsou tlumiče "spotřebák"? Asi jak kde. Také zvlněné kotouče nejsou známkou normálního opotřebení, ale nekvality kotoučů. Pokud by mi u nějakého auta někdo tvrdil, že na tohle se záruka samozřejmě nevztahuje, okamžitě bych zbystřil a pryč od toho :-)

14.12.2010 | 14:52:56 | Itall Reagovat

dacia logan je lepší a táhne víc vocpodu

14.12.2010 | 13:13:53 |  Reagovat

OK, prepáč Stando.

13.12.2010 | 22:12:51 | ľuboš Reagovat

Jirko,

prosím, neříkej mi standa. Je to fakt trapný. Nazvali jste standou už dva lidi předemnou, já jsem třetí a dost mě to uráží. Přijde mi to jako nadávka.

13.12.2010 | 20:31:01 |  Reagovat

Luboš

Opět jsi pořádně nečetl, co píšu: Já na C1 mám Michelin Alpin čiže ako hovoríš "ty najlepšie", takže cos psal předtím jsouz zase jen plky s vlky. Prostě neokecáš co je pravda. A mimochodem, o pneumatikách se ani tak nechci bavit s tebou (hádat se), příspěvek měl konkrétního adresáta. Tebe se netýkal.

13.12.2010 | 20:29:02 |  Reagovat

Jirka

Nestarej se o to, kam lezu, ty se taky nikoho neptáš a nemáš to tady pronajatý. Tvoje názory (alespoň vůči mě) mi připadají jako bych byl občan druhé kategorie, protože mám mini a musel tady jen šoupat nohama. Tak na to zapomeň frajírku. Tak dobrej, abys okřikoval mne, nejsi a nemáš na to.

13.12.2010 | 20:26:32 |  Reagovat

Tlumič pokud vyteče tak ti ho vyměněj,pokud přestane tlumit tak ne,to je daný opotřebením potažmo způsobem jízdy a u čepů ,když se ti vymelou brzo tak ti je vyměněj ,jinak nemáš šanci.O těch servisních prohlídkách říkám právě kvůli ceně.když u jinejch značek máš dva nebo tři roky záruku a pak si olej a filtry mění člověk sám nebo někde u známího tak na kolik to vyjde u Kie a na kolik jinde.To i když by se mělo vysypapat něco dražšího tak na tom člověk furt oproti Kii ušetří.

13.12.2010 | 19:40:19 | Jirka Reagovat

Jirka: Neviem, na SK je teraz zákon, že sa NEMUSI chodiť do autorizovaného servisu, stačí do nezávislého, ktorý má dokumentáciu o danom aute...

Najlepšie by asi bolo preveriť si ceny prehliadok, pretože som niekde zachytil, že bežná prehliadka u Ceedu bola cez 10.000 CZK, čo sa mi zdá neskutočne veľa:((, u P 406 okolo 5-7.000 SKK, u 607 okolo 8.000, čo sa mi zdá už riadne predražené, lebo tie isté oleje, filtre mi chalanisko urobí aj za 3.000 SKK / 100 eur, s lepšou kvalitou.

Čapy by mali byť v záruke, aj tlmiče, nie? Popravde, mňa už veľmi nové autá nezaujímajú, /raz postačilo na vyliečenie z ilúzií:((/, stačí, že má nové manželka, keď vidím tú hrôzu ako padajú ceny, ako sa zdešuje kvôli škrabančeku...:))

Jedinou výhodou u P je, že budú mať lepšiu zostatkovú cenu, dielov je dosť, lacný servis, ani nehrdzavejú...

13.12.2010 | 19:26:27 | ľuboš Reagovat

jirka

A ktora automobilka nema zaruku podmienenu servisnymi prehliadkami ? Aj s tou 308 musis chodit na servisne prehliadky kvoli zaruke. Bohuzial je to dan za zaruku. ale ma sa to zmenit..... nejaky novy zakon eu to uz riesi.

13.12.2010 | 19:25:58 | visna Reagovat

Luboš:Ta sedmiletá záruka je podmíněná ročníma servisníma prohlídkama u Kie,který taky něco stojej.Určitě pro hraje i velkej kufr u kombi a prostornost pro posádku a jak říkám spolehlivost tam nějaká bude,když si Kia věří na sedmiletou záruku.Samozřejmě se záruka nevstahuje na spotřebák jako tlumiče,destičky,ojetý nebo zvlněný kotouče,vymlácený čepy,žárovky atd.Bodejť by o Kiích nepsali tak hezky v testech,když polovina redakce Světa motorů a Auto tipu jezdí v zapůjčených vozech.

13.12.2010 | 19:00:08 | Jirka Reagovat

Stando kdo útočí,jen říkám pravdu a na rozdíl od tebe se chovám slušně.Když se s tebou nikdo nebaví na recenzích o kolínětech tak lezeš na recenze jinejch a tvejma nesmyslnejma žvástama je kazíš.První si napadl ty Luboše,kvůli nějakejm pneumatikám úplně mimo téma a tvoje ostatní příspěvky jsou taky mimo.

13.12.2010 | 18:28:43 | Jirka Reagovat

Stando: nečudujem sa, že máš vysokú spotrebu na zimných,lebo Savy sú pneu 3.kategórie, potom sú už iba čínske šunty z Tesca... od PREMIOVYCH sú vzdialené svetelné roky...:( A nezáleží od rozmeru.../ iba pre Teba: ešte som neprezul, lebo sa zima ani poriadne nezačala, ale keď prezujem, pošepkám Ti, hééj:))?. Keď je vonku veľa snehu, idem na ženinej 206, má úzke gumy, 175, tie sú lepšie ako zimné 225:((/

Micheliny sú špičkové. Alpin A3, A4.

Najviac olúpaných plastov som videl na W. Golfoch, Passatoch , Audi, a BMW, volant, kde sú palce.

Na P sú práve veľmi trvanlivé plasty, manžeta riadiacej páky je aj po 400.000 km ako nová, u W, Audi už bola 2 x menená...

Jirka: Ak by som mal kupovať NOVE auto, s rovnakou cenou, na viac rokou, tak asi uprednostním Ceed, lebo 150.000 km a 7 rokov záruky... pokojné spanie.

308 som nemal tú česť, nemôžem poslúžiť, ale tých 2 rokov záruky by som sa bál, aj keď je pravda, že dizajnovo je 308 krajšia ako ceed, aj diesle sú lepšie, ale nejakých 0,5 litra už asi nehrá rolu...

13.12.2010 | 18:23:35 | ľuboš Reagovat

Martin

Hodně dobré jsou taky Sava Eskymo. Jsou málo k dostání, spíš jen na internetu. Mají vlastnosti prémiových pneu ale za cenu lidovou. Letní Savy nic moc, ale zimní fakt super. Na Fabii jsme s nima spokojení (předtím jsme měli Klébery na Fabce a já mám Michelin Alpin na C1 - na Fabku by byly dík větším rozměrům dražší).

13.12.2010 | 17:44:27 |  Reagovat

To nevím v P 307 jsem nejel,ale 308 má hodně kvalitní interiér až mi to přišlo takový audinovský,trvanlivost nevím to bylo skoro nový.

13.12.2010 | 17:37:25 | Jirka Reagovat

Jirka pošahanec

Proč na mě opět naprosto bez důvodu útočíš??? Seš praštěnej??? jestli mi nemáš co odpovědět, tak se se mnou nebav, jestli na mě musíš za každou cenu útočit, ty ichtyle, tak se dej vyšetřit. Mít C1 není diagnóza, ale napadat bez důvodu ostatní ano. Nenapsal jsem nic co by nebyla pravda, a hlavně to nebylo pro tebe, tak nevím, proč hystericky a nepřiměřeně reaguješ, dutohlave.

13.12.2010 | 17:26:09 |  Reagovat

v práci se nám loupaj, nebo spíš ošoupávaj plasty a volanty na VW. máme jich více, stáří kolem 2let. v servisu říkaj, že používáme neznačkové přípravky na plasty. No, jelikož to jsou služebáci, tak jen jezdíme, nic neošetřujem. na fabii plasty ok, ale po 120 t.km mám odřený volant, tam kde jsem měl ruku.

13.12.2010 | 17:22:49 | martin Reagovat

Tak ja som videl olupany volant prave na peugeotoch uz pri 40 000 km ... hlavne 307 -ky v rokoch 2005 s tym mali problemy. Tie volanty vyzerali dost otrasne.

13.12.2010 | 17:16:01 | visna Reagovat

Stando nasedni do svýho kolíněte a vodfrč třístovkou se spotřebou 2,1l na sto mílí a nepruď.Nikdo není na tvoje přiblblý žvásty zvědavej.
Luboš Nevšiml jsem si,že by někde vychvalovali kvalitu Ceedu .Spíš spolehlivost.Jel jsem s ní po přesednutí s P 308 a je to dost velkej rozdíl co se týče kvality.V Kii je vidět,že se hodně šetřilo a jízda taky nic moc,měla najeto asi 80 000km a volant byl oloupanej,na přední nápravě něco mlátilo asi tyčky stabilizátoru.

13.12.2010 | 17:10:43 | Jirka Reagovat

ahoj, jak to kluci máte se zimákama? na megana jsem koupil mischelin alpin a na fabku barum polaris. oboje nové. nikdy jsem mischeliny neměl, nyní po vyzkoušení už nikdy více jiné. jsou fakt super.

13.12.2010 | 17:03:31 | martin Reagovat

Luboš

Lubošku, podsouváš mi autobild jako vědecký časopis, který dokázal změřit valivý odpor pneumatik (jednotka valivého odporu je jeden luboš a měří se luboměrem - nic ve zlém) a potom tady autobild nazýváš reklamním plátkem a na jiné recenzi dokonce bulvárem mezi autočasopisy. Tak si to srovnej v hlavě. Už máš namontované zimní gumy? Silně věřím, že na nich vůbec nejezdíš, jinak bys ty tvoje blbiny nemohl veřejně prezentovat. Měj se.

13.12.2010 | 16:55:02 |  Reagovat

Nemá recirkuláciu výfukových spalín?, hm, tak potom tam nemusí byť, pardón, nevedel som. Ale hadica od sania niekedy zvykne netesniť a potom motor "blbne", riadiaca jednotka v prípade problémov s turbom vypíše chybu, len potom sa ťažko hľadá.., nepozeral som popravde malé TSi, ale určite bude komplikovanejšie, ako nepreplňaný motor.

Myslím, že princíp sa až tak nelíši od vznetových verzí a tu platí, že od istej doby sú TD už zbytočne komplikované, najmä kvôli emisiám..:(

13.12.2010 | 14:44:16 | ľuboš Reagovat

Luboši

Trochu sis tam těch součástek přidal ne? Kde jsi vzal, že motory TSI mají EGR ventil? Co se může podělat na sání? A k čemu jako další ŘJ?

13.12.2010 | 14:00:47 | Jerry Reagovat

zárukoU, oprava.ľ.

13.12.2010 | 11:54:07 |  Reagovat

Je to výhodné pre VYROBCU:)). Je to super reklama, lebo sa pisálkovia idú dos..ť, len aby ten zázrak vychválili, ale:

je to super pre SERVIS, nakoľko je tam viacej súčiastok, ktoré sa môžu pokaziť:))

Turbo, egr ventil, sanie, ďalšia riadiaca jednotka, čidlá...)), ktoré sa začnú kaziť akurát tak po 100-150.000 k,m čo už bude BEZPEČNE za zárukov 2-3 roky:))
Takže z toho bude profitovať výrobca:))

Osobne si radšej priplatím za zákonnú poistku a "objem ničím nenahradíš":))

13.12.2010 | 11:52:47 | ľuboš Reagovat

MickeyMon

Je mi jasne preco v DE vyhral GOLF, je to tak. Ale rozmyslam, na kere hovno mi je male turbo 1,2 priamy vstrek, ked hladka 1,4 to rozdrti vo vsetkom - aj v ekonomike(a myslim, ze aj v zivotnosti)

13.12.2010 | 11:06:02 |  Reagovat

Ale tá "kvalita", tie super zlícované plasty!!,ten pocit z riadenia prémiovej kvality:)) a podobné kecy.

Autobild, motor-und-sport a spol. sú iba REKLAMNE plátky.

Stačí si pozrieť pomer reklamy:)). Jasné, že musí v DE vyhrať Golf. V F vyhrá 307, v IT Fiat Brava, v CZ Octávia, na SK vyhrá opäť golf, lebo my nemáme svoj nezávislý časopis...:))

Inak súhlas, radšej Ceed, ako Golfa. Ako NOVE, nemá Golfík šancu:))

13.12.2010 | 10:53:22 | ľuboš Reagovat

test

Posledny Autobild testoval Ceed 1,4 66kW vs Golf 1,2 TSI 63 kW. Vyhral samozrejme GOLF (pomer cena /vykon vyhral Ceed), ale motoricky ho ten Ceed rozmrvil. Napr. na pruznom zrychleni na 5ke 80-120 GOLF dostal 7 sekund, 0-100 4s, spotreba rovnaka (papierova cena nizsia o skoro 4000 Eurakov - cca rovnaka vybava). Aspon, ze bol ten GOLF tichsi. Kvalitou nie su od seba daleko.

13.12.2010 | 10:04:35 | MickeyMon Reagovat

ahoj, chci se zeptat. co koroze? je to ok?

08.12.2010 | 22:58:36 | martin Reagovat

RE:

Je rok 2019, korozia ziadna. A tie tlacitka na radiu su vylomeny smd konektor ktorym sa pripaja celny panel. Zohnat niekoho s teplovzduskou na smd, rozobrat radio a prepajkovat ten konektor. Sam som to takto opravil a keby som nebol kkt a nepouzil elektricky vodivu pajkovaciu kvapalinu, sluzilo by radio dodnes. Takto ma moja blbost stala 7kczk, na druhu stranu ten lowend kenwood co som tam dal hra voci seriovemu radiu podstatne lepsie.

03.02.2019 | 16:46:27 | Dusan  | 81.201.50.* Reagovat