Recenze Lada 111 1,5 Li 8ventil
“Nebrat ani zadarmo!”

Autor recenze: plavec (27 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1499 Stav km při koupi:73 000 km Stav km nyní:137 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km Vloženo: 3. 11. 2010

Hodnocení inzerátu: 24 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Chlazení


Hodnocení a zkušenosti s autem

Lada koupena s poruchou chlazení. Velmi častá závada. Nikdo ji nikdy neodhalil a neodstranil. Vyměněno bylo mnohé. Inu usedněte s hrnkem kávy, protože to bude docela román.
Tak tedy: vyměněno: Jednou a 14 dní různé hadice- bouchaly . Vodní pumpa- netekla. Radiátor topení asi 3x, chladič byl venku natlakován- netekl, víčko nádobky na fridex asi 5 kusů, už při zájmu zakoupit 6té víčko se mi v CS auto Lada na Koněvově začali smát. Že jich lidi vyměnili i mnohem víc, a stejně to nevyřešili. Vyměněno dvakrát těsnění pod hlavou , jedenkrát hlava srovnána (o 0,15) . Odešla váha vzduchu dvakrát- první Bosh, druhá Starline. Jedenkrát odešla lambda sonda. To vše je výčet závad za asi 3 roky provozu.
Výfuky- originál koncový díl za dva roky shnije na prach.Lepší je koupit něco normálnějšího když už. Problémy jsou s uložením výfuku.Dáte tam nový a začne mlátit, třeba o nápravu. Znám kamaráda, kterému dělali výfuk v autoriovaném servise na Sadské ( www.lada-sadska.cz ) . Musel se jim 3x vrátit na reklamaci, nesedělo to a utíkal.
Ceny náhradních dílů přijatelné, jenže to vám je k prdu, ,když jsou pořád potřeba.
Jako plus vidím velký zavazadlový prostor kombíku, kde pod kobercem jsou na bocích dvě kapsy na drobnosti, třeba tažný lano a podobná nutná výbava.Auto má automatické vytápění. Na stupnici se dá navolit třeba 28 stC a zpočátku auto topí pekelně, pak trochu míň. Dobrá věc, hlavně v zimě.
Koroze u ročníku 2001 nebyla tak strašná, auto asi mělo převážně garáž.
Pak jsem kopil druhou 111k model 2000, shnilé prahy, kufrové dveře shnilé- byl to služebák, takže počítám že auto 10 let stálo pod stromem a nikdo se o něj moc nestaral.
Jinak s modelem 2000 ještě horší problémy s chlazením.
Některý modely mají i Palubní počítač. V případě lady je to nutnost, protože servisů kde vám udělají diagnostiku je jako šafránu, a v normálních vás prostě vyhodí. Osvědčil se mi Atal Tábor- Ti diagnostiku přímo vyvíjejí a i v jejich dílně ochotně vyčtou závady. Byl jsem tam jednou a udělali mi vyčtení zdarma.
Ještě k servisům. Auto nedoporučuju kupovat právě kvůli tomu, že tu není servisní sít podporovaná dovozcem, popř výrobcem.Namátkou jmenujme: Auto Meškan Třeboň- nevyzná se v tom, má jen Niv, AutoEuro Rokoš, Humpolec- Neznaj 111ku ani z obrázků, porcují staré žigulíky jako Ekolikvidace- neochota, drahý. LAda Mělník- jen pro silné povahy. Lada Sadská- menší lada servis. Zná, některé díly i má skladem, rád objedná. Na pěčlivější opravy- motory apod, nedoporučuji. Celkově s ladou je člověk odkázán sám na sebe, takže pro laika, který bude chtít jen jezdit mám rovnou vzkaz: Ruce pryč od této hrůzy! Opravdu.KDo nevěří, ať si přečte forum Ladaklubu, sekci Nová řada (2110-2112)
Dalším problémem je dostupnost dílů.Pro Pražáky nebo někoho ze Sadské není problém si věci zakoupit právě v Ladě. Ale v čr je spousta míst nepokrytých dodavateli. Výhodou je že některé věci jsou shodné z modelu Samara (2108) a některé ze staré krabice.Ovšem jsou tu i díly specifické pro 2111.
Jízdní vlastnosti hodnotím jako celkem dobré.Ale spolehlivost favorita tu prostě není, což je velká chyba.

Takže si to shrneme: LADU 111 ano ale jedině v případě, že máte dostupnej servis, kde tomu ROZUMÍ a neojebou člověka.Ruku na srdce, takový tu neexistuje. Vozit sebou montérky, lano a bednu s nářadím je nutnost.Pokud jnemusíte s autem nutně jezdit každý den a nerozhází vás ani to, že se u toho kroutí hlava motoru a odcházejí elektronická čidla a máte známé na východě, kteří vám díly rádi dovezou, pak je tenhle model přímo pro Vás.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 24


Komentáře uživatelů k recenzi Lada 111

Vložit komentář

Plavec je blazen

Vuz Lada 111 rv 2003 od noveho,maximalni spokojenost a za celou dobu pouze vymena brzdvych desticek a kotoucu a 3x nova baterie jinak ani koruna investic.Pan plavec zrejme pouziva vuz zpusobem ktery neni normalni.Jsem z jeho recenze zdeseny a nechapu jeho neschopnost chovat se k autu.

22.04.2022 | 21:44:35 | Borovansky  | 37.188.130.* Reagovat

RE: Plavec je blazen

A co by jsi chtěl opravovat na trakaři? Leda loukotě...

23.04.2022 | 09:24:29 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

Plavec se asi divně chová k autům.

Plavče, já si ani nemyslím, že by to byla smůla na auto, ale smůla na předchozího majitele auta a jeho údržbu a možná i na současného majitele a řidiče. Vyřešit pár problémů s chlazením je maličkost. Jiná auta mají problémů daleko víc. Výfuk 2 roky ? Docela jistě nešlo o originální výfuk. I kdyby se jezdilo jen an LPG, vydrží rozhodně víc. Spotřeba 8,5 litru ? Proboha, to auto je v odepsaném stavu už při koupi, nebo totálně zanedbané ????? Všichni jezdí průměry svižnou jízdou kolem 6,5 litru (tedy pod hranicí uváděnou v TP). Otázkou je také, co tam Plavec leje za palivo..... A značkové servisy? S těmi je mnoho špatných zkušenností nejen u Lady ale u všech dalších značek. Mohl bych vyprávět nejen se svými auty, ale i se služebními. Problémy s úrovní práce mechaniků jsem zažil s každou značkou a s každým autem. Najít někoho, kdo umí je největší problém všude.

06.05.2015 | 11:57:29 | Pavel  | 91.219.245.* Reagovat

lada

vlastníme lady 2 kusy 2112 rok výroby 2003 1.5li najeto 83 000 ( najeli sme cca 2 000 km) a rok výroby 2005 1.5 li v LPG najeto nevim kolik byl stočen tachomer a je tam zatim 47 000 (my jsme najeli skoro 30 000) a obě jezdí bez jakýkoliv závad až na nějaký to čidlo jinak na tom nebylo nic měněno a jezdí bezproblémově ani koroze tam na tom není jen sem tam flíček jinak OK je s tim velká spokojenost.Nic jinýho než ladu bych si nikdy nekoupil je to takový nezmar ( spolehlivost na 100%) nedám na ni dopoustit !!!

25.06.2012 | 18:18:08 | ozzák  | 94.112.64.* Reagovat

potřebuju manuál na lada vaz 111

Prosím vás má někdo manuál na Ladu Vaz 2111? 111tku?potřebujem doplnit kapaliny a nejsme schopni zjistit která nádobka je na co, už jsem zjistily do odstřikovačů, ale zbytek je nemožný bez návody,prosím Vás pomozte

02.04.2011 | 17:45:20 | tweetymatylda Reagovat

RE: potřebuju manuál na lada vaz 111

Chdte na ladaklub.com, sekcia "forum". Tam nájdete o ladách takmer všetko. Ak náhodou nenájdete, ochotne Vám poradia.

17.10.2011 | 22:28:46 | DJW  | 95.102.56.* Reagovat

Lada 112 1,5l 8v

No lidi chlazení na 110kové řadě je sranda. Stačí vyndat nádobku a prostor mezi podběhem a čelním sklem něčím vycpat.Ja tu nádržku měnil leží na plechu stahlá jen tů gumů a jak poskakuje tak popraská.Do vypolstrování prostoru je uplný vegáč.Jinak pár blbostí a celkem spokojenost máme ji 6,5 roku.No letos jde do světa a určitě to bude těžký už máme stejný DNA. Půjde a nahradí ji LADA KALINA KOMBI LUX.Jo panové je jedno co je to za značku,člověk prostě nesmí trefit na SVINI!

05.01.2011 | 10:03:03 | zigul112 Reagovat

RE:Lada 112 1,5l 8v

trafil si to presne

11.08.2011 | 11:06:03 | mas pravdu  | 80.87.221.* Reagovat

súhlas s MB

Presne tak. Keby som nemal taký istý model ako Pepo, myslel by som si o Lade len to najhoršie, no aj keď desiatková rada VAZ má svoje muchy (ktorý automobil ich nemá, že?), mne slúži bez vážnych problémov už dva roky. Nikto z Ladaklubu nemal podobné fatálne problémy ako Plavec..

04.01.2011 | 21:41:40 | DJW Reagovat

RE: súhlas s MB

Tiez ma tie problemy prekvapuju. Mal som 2111 r.v. 2001 8v, 135 tis., ani raz servis, nejake drobnosti doma. Mimo hrdze solidny stav. Odisla iba preto aby uvolnila miesto 16v technike, tu mam asi rok, uplna spokojnost.

11.12.2011 | 17:18:38 | vl  | 212.55.255.* Reagovat

přeháňka

Plavče, myslím že to přeháníš. Jako amatér a laik jsi opravdu odkázaný a servis, který asi opravdu není super, ale každý, kdo vejde na web ladaklubu a pročte si fórum, nenajde kromě tvých sáhodlouhých potíží snad nikoho, kdo by měl podobný osud. Lad řady 110 jezdí dost na to, aby dokázaly, že ta tvoje vyjímka potvrzuje pravidlo, že ty auta skutečně jezdí. Montérky, lano a bednu s nářadím sebou vozí ti z nás, kteří pracují jako montéři nebo řemeslníci ;-). Byla od tebe blbost, kupovat si olítaný krám kdo ví po kom, když tomu nerozumíš a když jsou servisy mizerné. Moudré by od tebe bylo, kdybys koupil auto vyzkoušené, se známou historií, bez vad po předchozích majitelích.

Zájemcům a nové levné auto lze doporučit vozy Kalina nebo Priora. Kupovat ojeté auto je rizikem u jakékoliv značky, to je bez debaty. Pouze v případě důvěryhodného prodejce je možné koupit auto s dokonale zdokumentovanou historií relativně bez obav - platí samozřejmě pro jakýkoliv vůz. Nelze tedy soudit automobilku podle toho, že se někomu sypou její olítané a třeba zanedbávané či amatérsky opravované výrobky. Automobilku lze kritizovat za její neschopnost nabídnout kvalitní servis dostupný v každé dědině.

Pro všechny: Lada řady 110 a novější, nemá koncepčně nic společného se starými žigulíky vyráběnými od 70tých let, původně po vzoru FIAT 124, stejně jako předešlá řada Samara. Nepleťte si pojmy a dojmy. Již od Samary to jsou vozy moderní koncepce s dvouprostorovou karoserií a předním pohonem, jako téměř všechna dnes vyráběná auta. Je pravda, že není na špičce ani technologicky, ani výbavou asistenty, ale přesto auto snese přísná srovnání s vozy podobně levnými - má totiž užitnou hodnotu.

07.12.2010 | 11:32:10 | MB Reagovat

bych vam to opravila, ale tahle polozka mi opravit bohuzel nejde.

14.11.2010 | 19:04:52 | Admin - Aliki Reagovat

Provoz. náklady

U položky Provozní Náklady jsem špatně pochopil stupnici, takže mělo být vyplněno 2/10 - provozní náklady jsou neudržitelné pro běžného smrtelníka.
Kdyby tu byla i položka "Poměr cena x výkon " Tak tam by tahle kraksna dopadla taky docela špatně. Když už tu byla zmíněna priora a kalina, tak si nedokážu představit vyhodit 220 tisíc kč za ruskou plečku s nespolehlivostí a bez servisu.

14.11.2010 | 18:47:18 | plavec Reagovat

Marne má pravdu co se týče servisu, známý měl nejnovější typ Moskviče a když mu vandalové rozbili okýnko, čekal na něj 2 měsíce, a to ho ještě musel OSOBNĚ jet objednat do Kladna. Pak mu ho rozbili znovu a dál ho přešla chuť když připočetl spotřebu toho auta, jeho nespolehlivost a servisní nezázemí, byl rád, že ho prodal cikánům. Nebyla to sice Lada, ale bude to hodně podobné.

07.11.2010 | 18:16:42 |  Reagovat

smoliar Plavec

Milý Pepo, mrzí ma že si mal s Ladou takú mega smolu. Ja by som ale na vyváženie názorov len dodal, že nie všetky Lady sú ako Tvoja, žiaľ mal si asi najkazivejšiu a najhoršiu 2111-ku z celého Ladaklubu. Tá moja funguje bez problémov už dlhšiu dobu - viď moja recenzia (+ dodatočné komentáre) tu na tomto serveri.

07.11.2010 | 12:57:26 | DJW Reagovat

STando nechci ti brát iluze, ale údaje z reklamního letáku a dobrá zákl. výbava je jedna věc, ale funčnost, kvalita, spolehlivost vozu a servisní zázemí je věc druhá (viz třeba tahle recenze). Příbuzný (žije v DE) si tam koupil před pár lety Nivu a hořce zaplakal- závada za závadou. Aut. servis nebyl schopen zajistit potřebné náhr. díly, po urgencích to trvalo 2 měsíce. Nakonec se ještě ukázalo, že z výroby je díra ve válci. Tak se toho (dost těžko) zbavil.

06.11.2010 | 20:38:26 | marne Reagovat

Tak jsem si našel fotky Priory a řekl bych, že celkem v pohodě vozítko. V něčem vidím Kiu v něčem Dáčku. Ale když sleduju vývoj od Samary přes Kalinu atd. tak si myslím, že je to lepší a lepší. Samozřejmě je ještě co dohánět, ale kdyby se do té fabriky dostaly ještě nějaké peníze na technologie a vývoj-myslím, že by se minimálně Dacia mohla začít bát.

06.11.2010 | 20:22:14 | Jerry Reagovat

STando,

přijde mi, že máš v kalendáři r.1990, apropos viděl jsi ten klip s baťuškou Putinem, jak ten zázrak řídí? Tam říkali, že za jednu cestu vystřídal 4 kusy, holt sovětská spolehlivost :-)

06.11.2010 | 19:43:56 | Vašek Reagovat

Pro STandu

Ne, nepřijde.

06.11.2010 | 19:22:08 | Bask Reagovat

Pre:!!!důležité informace!!!

Dobre a pekne napisane kolko ich predas do mesiaca?

06.11.2010 | 19:12:24 |  Reagovat

No, design mi silně připomíná KIA Sephia ze začátku 90tých let. Je zastaralý. Pak je ještě otázkou také dílenské zpracování, které na fotce nepoznáš. A kvalita materiálu? Rusové neměli nikdy kvalitní ocel (proto všechno dělali robustní a předimenzované). Nejsem nijak zaujatý, ale do ruského auta bych (zatím) nešel.

06.11.2010 | 19:06:00 |  Reagovat

A nebo se podívejte sem: http://englishrussia.com/index.php/2006/10/10/new-russian-car/ ...Zde má ta lada třeba i originální navigační systém, rádio ovládané na volantu nebo autoklimatizaci.

06.11.2010 | 17:34:14 | STanda Reagovat

!!!důležité informace!!!

LADA Priora kombi je dvouprostorová pětidvéřová karoserie vyznačující se velkou užitnou hodnotou. Rozměry modelu LADA Priora se skvělými manévrovacími schopnostmi a vynikající dynamikou zajišťují vozidlu výhodu při parkování v stísněných městských podmínkách.Karoserie je vyráběna z pozinkované oceli, což zabezpečuje dobré antikorozní vlastnosti a vztahuje se na ni 6 letá záruka na prorezavění.

Částečné a nebo úplné sklopení zadních sedadel umožňuje využívat vozidlo i na přepravu rozměrnějších nákladů. Přístrojová deska i celý interiér jsou řešeny účelně a s ohledem na celkovou ergonomii a funkčnost. Prostorný interiér vozidla umožňuje pohodlné cestování pěti osobám.Design vozidel LADA Priora se vyznačuje geometricky přesnou linií, která jim dává dojem lehkosti a dravosti. Elegantní přední a zadní světlomety, vkusné obložení chladiče s mohutným firemním logem.

Motor je vybavená vícebodovým vstřikováním paliva s šestnáctiventilovou technologií, který splňuje evropskou emisní normou EURO 4 a zároveň se vyznačuje vysokým výkonem a stabilně nízkou spotřebou paliva
Typ 2172
MOTOR 16 V
objem (cm3) 1596
výkon (kW/ot/min) 72/5600
max. točivý moment (Nm/ot/min) 145 / 4000
druh paliva Natural 95
CO2 (g/km) 156
PŘEVODOVKA (počet stupňů) 5
KAROSÉRIE kombi
počet míst 5
počet dveří 5
objem zavazadl. prostoru 400
HMOTNOST
provozní (kg) 1163
užitečná (kg) 415
celková (kg) 1578
PROVOZNÍ VLASTNOSTI
maximální rychlost (km/hod.) 183
zrychlení 0 - 100 (km/hod.) 13
kombinovaná spotř. paliva dle EU (l/100 km) 6,3
objem palivové nádrže (l) 43
PNEU 85/65R14
HMOTNOST PŘÍVĚSU
brzděný (kg) 800
nebrzděný (kg) 500
CENA 219 900,- Kč (vč. DPH)
základní vybavení - LADA Priora:

* Airbag řidiče
* Airbag spolujezdce
* Dětská pojistka v zadních dveřích
* Disky z lehkých slitin 14"
* Elektrické odjištění dveří zavazadlového prostoru
* Elektrické stahování předních
* Elektricky blokování zámků dveří
* Elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka
* Elektrický posilovač řízení
* Imobilizér
* Loketní opěrka
* Nárazník v barvě vozu
* Osvětlení zavazadlového prostoru
* Otáčkoměr
* Palubní počítač
* Přední a zadní zástěrky
* Příprava pro autorádio
* Sklopná sedadla v poměru 2:3
* Stropní schránka na brýle
* Tónovaná skla
* Výškově nastavení volantu
Příplatková výbava:
* Klimatizace + 10 000Kč
* ABS + 7000Kč
* Metalický lak 7000Kč

Nepřijde vám to stále jako moderní automobil?????

06.11.2010 | 17:28:36 | STanda Reagovat

lada je dnes asi ten nejhorší kup.Já bych prioru nekoupil ani za 20 000 kč.

06.11.2010 | 16:58:44 |  Reagovat

No, hlavně

to není ani auto.............

06.11.2010 | 15:12:22 | Vašek Reagovat

Priora-moderní auto

STando, nic ve zlém, Ladu mám docela rád, kdysi jsem jezdil Nivu, ale Lada Priora moderní auto fakt není.

06.11.2010 | 12:56:12 | Bask Reagovat

já jsem přesvědčen že koupit ladu je jedna z nejlepších možností

hlavně ta cena! 2111 koupíte z roku 2003 už od nějakých 40000 Kč, nebo kalinu 2008 od 80000. Podívejte, kde jsou ceny ostatních aut v tom stáří. Nehledě že ta lada 111 měla už v roce 2001 vstřikování, katalyzátor a 16-ventilový rozvod, ve výbavě ele. okna atd., takže mylné dojmy že se bavíme o nějakém starém žigulu nejsou vůbec namístě. Taková nová priora, to je každým coulem moderní automobil.

06.11.2010 | 10:47:42 | STanda Reagovat

LADA

Nazdar plavec, nezávidím ti aké máš problémy so 111-ou. Ja mám tiež ladu 111 síce s motorom 1,5 GTE 16V, najazdené 185 000, r. v. 2002, ale takéto problémy som našťastie nemal. Motor frčíííí stále ako nový. Jedine čo ma sere je to, že to hrdzaví, hlavne kufrové dvere,kt. som 2-krát dával trocha dokopy. Ďalej hrdzavia zadné lemy blatníkov a hlavne ľavy zadný vnútorný batník. Tam bola kondenzačná nádobka, ktorá zhnila a vlastne od nej to tam hnije :(. Však uvidím aké to bude vyzerať po zime :) .......
P.S. : Inač, to auto má skvelé úžitkové vlastnosti.

05.11.2010 | 14:13:24 | MP Reagovat

Merek

Je pre mna nepochopitelne ako si niekto moze v 21.storoci kupit ladu.Za socializmu tieto ruske fiaty bola dobra volba ale dnes?

05.11.2010 | 07:24:06 |  Reagovat

RE: Roman

Já si koupil novou ladu 21103 v roce 2001.Musím říci, že jsem se tehdy rozmýšlel nad felicií, ale nemůžu litovat.Auto není vůbec rezaté a to stojí celá léta venku. Každý se diví a já musím říci, že auto umeju tak jednou do roka. Po 10 letech jsem měl najeto 115000 km ado tédoby jsem neměl žádné velké problémy, jen prkotiny jako popisujete to chlazení, tak to jsem vyřešil takovou sponkou ,která stáhla víčko na nádobce a byl klid. Po 10 letech mě dělali brzdy pakny a vepředu kotouče.Pak mě odešla váha vzduchu bosch, kterou mě dovezl chlápek z ukrajiny origo německou za 1000 kč. Dal jsem ji tam a je to bez problémů. Opraváři se divily, že když je váha v tahu, že auto jezdí.Jezdí jen má vyšší volnoběh, ale jezdí.Teď už pomalu měním kupa věcí ale jako u jiných aut(tlumiče výfuk čepy). A čep na nápravě měnily po 10 letech první!!Já jsem zemědělec a auto mě toho tolik odpracovalo, že by se kdekdo divil co jsem s ním odvozil a natahal.Já říkám, že lepší dělník není. Je jasné, že v práci když se svezu v octávii, že je to jiná jízda, ale každý ví jaké auto potřebuje a co od něj čeká.Nyní mám 150000km a vesele jezdím dál.Až budu kupovat nové auto, myslím že do toho zase půjdu. Za ty peníze se nic pořádnýho a tak prostornýho s kufrem nekoupí.

22.02.2014 | 22:24:57 |   | 37.48.34.* Reagovat

RE: Roman

...mám Ladu 111 z roku 2001. Kupoval jsem jí novou, s tažným zařízením, takže fungovala i jako tažný kůň a náklaďák současně. Navíc, pokud někdo vykládá, že má archaické sedačky, tak zaplať bůh za ně. Sedím v pohodlném fotelu a ne na tvrdých německých lavicích. V době koupě velice zajímavý poměr mezi pořizovací cenou a užitnou hodnotou. Musím konstatovat, že si nemám na co stěžovat. To auto má dnes najeto bez pár km 200.000. Zpočátku jsem měl potíže se stále kašlajícím motorem. Od doby, kdy v servisu objevili, že to jsou dvě odlišné, ale souběžně fungující vady, byl pokoj. Celou dobu to jezdí pod hranicí deklarované spotřeby, opravy jsou odpovídající opotřebení. Pravdou je, že je křaptavější než jiné značky, ale i po 13 letech křaptá furt stejně. Kdybych to neměl omlácené od idiotů, kteří neumějí na parkovišti zaparkovat, nebo jim nevadí, že svými dveřmi otloukají souseda, tak to není ani moc ohnilé. Rozhodně méně, než jiná auta stejného věku. Problémy s topením nemám. Když vidím ty chudáky, co jdou na výměnu oleje a dají zato 3, nebo 5 tisíc, musím se chechtat, mě to stojí osm stovek, a tak je to se vším. Takže mám velice "rád" ty chytrolíny, co vykládají Ladu nikdy.

05.04.2014 | 12:47:17 | Ivan  | 89.176.240.* Reagovat

RE: Roman

Chtělo by to asi vytáhnout hlavu lidově řečeno vite asi odkud že?:-) Takový kecy o chudácích co měni olej za 3000Kč a vy za 800Kč jsou k smíchu...asi jste nikdy neměl jiný auto než Ladu nebo nemáte absolutně přehled o autech:-) Ať vám ten stroj slouži ale chtělo by to trochu stát asi při zemi a rozhlídnout se kolem protože na rok 2001 je to auto jako někde s poloviny 80.let.

05.04.2014 | 13:55:20 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE: Roman

není se zaco stydět,já beru auto jako věc která má sloužit majiteli a to lada bez pochyby je.mám ladu i felícii dvě auta,za to jak se knim chovám tak sou velice velkorysé obě.jak vypadají to je druhá věc,nesoudím lidi podle auta,ale jak se chovají,mám spoustu kámošu s oktavkama bmw mercedesem audi,a musím se smát jak sou stěch kočáru uplně v prdeli.pořád to leštěj jak pomatenci.aty pálky za opravy bych platit nechtěl.feldu i ladu si opravím sam,nikdy sem nebyl v servisu bmw aty ostatní bych neopravil protože je to ulpně něco jiného hodně elektriky a hlavně není to laska mého srdce.

23.09.2014 | 19:15:02 | jarda  | 88.101.142.* Reagovat

RE: Roman

Někdo si zase rád za lepší připlatí:)

23.09.2014 | 20:28:07 |   | 62.245.124.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Lada 111