Recenze Lada 2103
“Veterán který se vyrovná moderním vozům.”

Autor recenze: wlken (23 let),
Zlínský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1981 Typ motoru:1451 Stav km při koupi:48 500 km Stav km nyní:56 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 8,6 l/100 km Vloženo: 5. 3. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 100-2x

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Žádné fatální poruchy, kvůli kterým bych musel auto odstavit nebo nechat odtáhnout mě nepotkaly.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil jako velmi zachovalého veterána od jednoho starého pána,který s ním za téměř 30 let najel necelých 50 tkm,čili auto téměř nové. Kdo měl někdy žigulíka, tak ví že je to auto velmi pohodlné, motor 1500ccm je poměrně živý a pokud je auto v odpovídajícím stavu tak v mnoha ohledech předstihne daleko modernější auta - např. Škodu Favorit.

Obrovskou výhodou je jednoduchost konstrukce a dostupné a velmi levné náhradní díly, veliký kufr, stabilita i při vysokých rychlostech, velmi účinné topení, možnost startování klikou a celkově robustní konstrukce. Horší je to samozřejmě se spotřebou, protikorozní ochranou a pasivní bezpečností,ale uvědomme si že auto v podstatě spatřilo světlo světa v roce 1966! Auto je velmi elegantní (italský design se nezapře, krásná je zejména přístrojová deska se sportovními budíky a spousta chromu) a narozdíl od moderních umělohmotných kreací a elektronikou prošpikovaných moderností má - duši!!!

Auto, kterému věřím a když se pokazí, tak si ho doma spravím a svými výkony hravě předstihne slabší motorizace v nových autech.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Lada 2103

Vložit komentář

žigul

Žigulíka mám jako svoje první auto zatím si ho nemužu vynachválit jezdím na plyn a když jsme na pumpě u LPG a slyším startovat škodovky jenom se směju vždycky ju tam mořijou chuderu já jenom otočím klíčkem a už vrčí. Potom se mi líbí to odpružení je pěkně měkoučké přes díry to jakoby jenom přeplave což u novějších aut postrádám. Zhlediska bezpečnosti je to už horší tenhle typ se nedá srovnávat s novějšími auty kde se už bezpečností nějako tu dobu zabývají. Fakt je ten že podvozek vydrží asi hodně než jsem si koupil svoje auto jezdili jsme tuhle trasu s kamošem a ten ani né po půl roce na své oktávce měnil silentbloky a čepy já už jezdím tuhle trasu rok a nic mi tam netluče kromě te zadní nápravy co klepe o vejfuk což je jeden duvod co mi vadí pak je ten slabší výkon motoru ale mě vyhovuje pomalejší tempo. Na zavodění po dálnici to není protože je to starší auto ten muj je z roku 1974. Dokonce jsem přemýšlel že bych si ho zrenovoval ještě jsem se nerozhodl jako moje druhé auto toiž chci volvo V40 a žigula nevím jestli, jestli se ho zbavím protže co se týče provozu je to fakt levné auto jenom leju benzín a plyn. Mám tam ještě tažný tak doma vyvážím ruzný bordel aby si otec nazašpinil svojeho němce. a nedej bože někde neodřel :-).

05.05.2009 | 20:06:59 |  Reagovat

lada

tak jsem se pánové mrknul na ten Fiat 124 speciál a je to až na pár maličkostí je to celá 2103!!!!ale čert ví od koho a čeho to vlastně rusáci okopčili!!!! RE-Jarda:s tou spotřebou jsem na tom uplně stejně,když se chci svézt,svezu se!!!!

04.03.2009 | 09:05:29 | hajos2103 Reagovat

A k tej konštrukcii: takže ak lada 2101 vychádza z 124ky a 125ka tiež z nej, potom aj hranate lady (2104, 2105, 2107) vychádzajú z toho istého fiatu 124 hej? No to je mi dosť divné, je to vývoj, nedá sa to ztrepať do jednej kopy. Okrem 01ky nieje žiadna lada na vlas rovnaká so žiadnym fiatom a ani tá 01ka nemá motor zhodný s 124kou...

03.03.2009 | 23:04:21 | Puhi Reagovat

Itall: Aha, tak to hej.
jarda: Nepovedal by som. 124ka special je až na blinkre, iné zadné svetlá a nejaký ten chrómik skoro rovnaká s 2103kou. Neviem, ale mne 125ka fiat pripadá že je o dosť ďalej od 03ky. Normálna 124ka je vzhľadom Lada 2101. Si hoď ten odkaz čo som dával nižšie a vybehne na teba fiat 124 special s rovnakou maskou, puklicami, spodnou lištou, kľučkami, nárazníkmi atď ako má 03ka.
akurát lišty od predného blatníka po zadok má lada zrejme z 125ky. Tam sa to už zrejme nejak miešalo, ale si stojím za tým že 03ka pôvodne vychádza z 124ky specialu. Howk

03.03.2009 | 23:00:12 | Puhi Reagovat

Puhi

když už jsi takovy znalec tak by jsi mohl vědět že 125 vychazi konstručně z 124 ! Lada opravdu je licence 124 ale vzhledově 2103 vychazi z 125 což si při troše snahy na netu najdeš. RE- HAJOS svezeni je to opravdu skvěle a spotřebu jsem nikdy neměřil jezdim s tim jen vykendově a v letě ale jsem přesvědčen že kolem deseti litru to je.

03.03.2009 | 21:00:01 | jarda Reagovat

Na ty roky supr auto

Trošku se stydím jako vyznavatel japonců ale musím se přiznat že Ladu 2101 používám občas i já...Má ji děda (na plyn ,spotřeba 12l) a používám ji na "špinavou práci".Je to nezmar ,tahá vlek a vozím v ní vše co bych do jiného auta nedal.Jsou tam nové plechy a pár drobností tak si myslím že ještě 15 let vydrží (to jí bude 50) ,páč motor i po 35 letech šlape jako japonec.

03.03.2009 | 20:49:44 | Japan Reagovat

Puhi:

Řeč byla o Ladách s klasickým uspořádáním. To jsem tedy myslel tak, že je tam vývoj za těch X desítek let, asi jako od Favoritu k Felicii. No, tak takhle.

03.03.2009 | 20:42:48 | Itall Reagovat

Chlapci chlapci.... Lada 2103 nie je z fiatu 125, to ste mimo, nájdite si v googli fiat 124 speciál, dám tu aj odkaz:
http://www.scorpiocars.net/images/Fiat/1970%20Fiat%20124%20Special%20T.jpg
Ďalšia vec: jarda, nemôžeš to takto porovnávať s fiatom. Jednoducho aj v dnešnej dobe sú vyvinuté výkonné wankelové motory a 12 válce a dáva sa to do všetkých aut??? jasné že nie. (inak wankel sa montoval aj do lady, myslím že pre nejakú ruskú políciu či čo, presne už neviem pre ktroré typy, avšak určite pre zadohraby, ale čo viem montovali sa 1 válce, 2 a aj 3 válce a tie ak by som chcel porovnávať ako ty tak ten fiat 125 daleko preletia)

Po ďalšie: Lady 2106ky sa robili skoro nezmenené až do nedávnych rokov, niekedy(sorry presne neviem) okolo roku 2005 sa prestali vyrábať!!! Niekde som čítal, čo si niesom ostý či je dobrý údaj, ale podľa toho to bolo tretie najdlhšie vyrábané auto na svete. prvé bol tuším VW chrobák.
No a zase k výrobe: V Rusku sa ešte vždy vyrábajú Lady 2107 a tuším aj stále s karburátorom sa to dá zohnať, ale pre emisné limity sa to nemôže dovážať k nám. Avšak je to auto veľmi lacné, a predáva sa to vždy celkom schopne.

K veteránom: tak toto som nejak nepochopil. Veterán je auto staršie ako 25 rokov ktoré prejde veteránskym atestom. O čo vám ide? Lada, pekne naleštená je veľmi pekné auto. Má veľa chrómu o ktorom niektoré "veterány" nemajú ani páru. A to že veľké množstvo zmasakrovali cigáni? Tak za to nemôžu ani Rusi, ani my. Jednoducho trochu logiky - lady boli lacné, silné a na svoj vek spoľahlivé autá tak ich začali zkupovať. S tým sa už nič nedá robiť. Ale ešte otázočka: prečo romale nenakúpili škodovky? Asi až takí blbí niesu. Škodovky boli vždy lacnejšie, takže by to malo byť to auto ktoré mali kupovať, ale pre poruchovosť a maličký výkon to nechceli.

Itall: to že sú lady vždy po technickej stránke skoro rovnaké si myslel ako?

03.03.2009 | 19:40:06 | Puhi Reagovat

lada

jo jo,je to přesně tak,tedy co vím,jinak jsem se ted informoval o fiatu 125s a je to cšelkem slušná raketa,vysokej výkon,slušnej kroutáka luxusní zrychlení!!!!jediný co má společný s ladou je spotřeba,dočetl jsem se že papá 9,7 kombinace!!!to ani lada nemá.ale možná jen plácaj a vy jezdíte jinak!ale jinak to je jinčí svezeníčko,ne?

03.03.2009 | 18:17:08 | hajos2103 Reagovat

Já tedy nejsem teoretik, ta auta znám díky svému věku z praxe a mám za to, že polský fiat je licence fiatu 125, má OHV a lada je licence Fiatu 124 a má OHC. Ale možná tam nějaké odchylky byly, u určitých typů. V zásadě ale to bylo tak jak říkám.

03.03.2009 | 18:12:05 |  Reagovat

lada

omlouvám se,motor je ruskej,ted to pročítám na netu,že je lada 1200 z fiatu 124 tam píšou,ale o 125 ce se tam nezminujou!!!!ale asi to bude pravda,stačí ty auta postavit vedle sebe.Jinak když je Lada nablýskaná je to krásný auto.Samozřejmě pokud je celá orezlá nedá se to srovnávat.lidi taky hned všechny lady hážou do jednoho pytle,kolikrát jsou v lepším stavu než mladší auta,ale to je na majiteli!!!!

03.03.2009 | 18:00:07 | hajos2103 Reagovat

lada 2103

lad 2101 vychazi z 124 a 1500 a 1600 z 125. a jen tak pro zajimavost 124 ma obsah 1300 ale rozvod OHV takže motor nepřevzali určitě!!!!!!!!

03.03.2009 | 17:51:27 | jarda Reagovat

hajos:

Samo, že to je veterán .

03.03.2009 | 17:50:50 | Itall Reagovat

lada

to "s" v názvu znamená speciál,že??jinak totiž měla 1.6 90 koni!!!jinak lada vychází z Fiatu 124,a odtud asi soudruzi převzali veškerou techniku(motor,brzdy...),ze 125s převzali asi pouze vzhled,což je škoda,podle toho co píšeš!!!!ale myslím že nato,že je to auto z Ruska,je na tom hodně dobře!samozřejmě oproti autům z té doby.jinak si myslím že to jako nové nebylo zastaralé,stačí porovnat se Škodovkama!!!!jinak máš pravdu,ten sloupek řízení závidím,brzdy jsou víc než dobré(asi protože jsou předimenzované)ale nechápu proč to nemůže být veterán???

03.03.2009 | 17:43:43 | hajos2103 Reagovat

lada 2103

asi to neni uplně špatne auto ale veteran to nemužeš myslet važně toto auto vychazi z Fiat 125 ale s tim se neda srovnat ja mam Fiat 125 S rv 1969 motor 1600 rozvod 2 OHC vykon 75KW bezpečnostni sloupek řizeni kotoučove brzdy na všech kolech 5stupnova převodovka a o tom si mužeš nechat tak leda zdat takže už jako nove to byl zastaraly křap kde asi soudruzi z SSSR udělali chybu??????

03.03.2009 | 17:32:17 | jarda Reagovat

lada

v čem jako machruju?????

03.03.2009 | 17:28:00 | hajos2103 Reagovat

No tak nemachruj !

03.03.2009 | 17:18:56 | Standa Reagovat

lada

ano pánové,lada je opravdu veterán a já ho užívám částečně jako veterán(nemám veteránské SPZ)!!!má sice několik málo doplnku ale je to VETERÁN

03.03.2009 | 16:22:54 | hajos2103 Reagovat

Napiš rovnou, že to máš skutečně jako veterána a je po diskusi .

03.03.2009 | 15:13:16 | Itall Reagovat

No, tak to bylo trochu ujeté srovnání, páč se stále bavíme o Ladách se zadním pohonem, a ty jsou technicky stále skoro stejné , to je vše.

03.03.2009 | 15:11:16 | Itall Reagovat

lada

takže Š1000 Mb je stejná jako Š Superb jo??vždit je to pořád Škoda!!!prostě 2103 je 2103 a nic jinýho!!!!!

03.03.2009 | 14:49:57 | hajos2103 Reagovat

No tak je to 210532142348624159, nebo co. Ale je to LADA.

03.03.2009 | 14:47:51 | Itall Reagovat

lada

to si nejsem jistej,hranatá řada se vyráběla hodně dlouho,ale myslím že už se nevyrábí ani pro východní trh,ale možná že se ještě pár kusů ročně vyjede,nevim!nicméně už to není 2103!!!!

03.03.2009 | 14:30:56 | hajos2103 Reagovat

Mám za to, že snad i ty staré hranaté se zadním pohonem jsou u nás ještě k dostání. Možná né běžně, ale kdyby se prodejce snažil...

03.03.2009 | 13:26:15 | Itall Reagovat

lada

já neříkám že je lepší,ale už to není ta lada jakou mám na mysli.Nemá tolik chromu.má přední náhon a i jinak je to uplně jiný auto!Prostě 2103 si musí každej skusit a bud si ji zamiluje nebo ne,já se zamiloval!No a samozřejmě ty nový nemaj kliku!!!!

03.03.2009 | 13:14:51 | hajos2103 Reagovat

Přece nemají kliku!

03.03.2009 | 13:10:38 |  Reagovat

To by mě zajímalo, o co jsou ty nový horší než tvá 2103 ?

03.03.2009 | 13:05:21 | Standa Reagovat

OK, 2103 a žádnou jinou!

03.03.2009 | 12:59:25 | Itall Reagovat

lada

ale tady se bavíme o lade 2103!!!!když je pro nás dobrá 2103,neznamená to,že jsou dobrý všechny!!!! a že se v ČR neprodává zrovna po tisících neznamená,že se neprodává vůbec,třeba v rusku a východních zemích maj prodejnost docela slušnou!!!!tam zase tolik nefrčej třeba škodovky,

03.03.2009 | 12:07:56 | hajos2103 Reagovat

Hm, když je LADA tak dobrá, měli byste ji také podpořit koupí nového auta. Aby neměli roční počty prodaných aut u nás v jednotlivých kusech .

03.03.2009 | 11:17:54 | Itall Reagovat

lada

konečně někdo kdo se mě a hlavně LADY zastane!!!plně souhlasím se vším co se tu píše

03.03.2009 | 11:01:23 | hajos2103 Reagovat

Napíšem to k tej spotrebe narýchlo: s bezkontaktom z ukrainy jazdím za 7 litrov mimo mesto. 4 stupnová prevodovka. Maximálka zatiaľ 160 tacho. Si myslím že vcelku dobré. A kto neverí tak nech tu už nepíše totálne chujoviny ale nech si to kúpi a vyskúša, nieje lada ako lada! staršie lady mali žravého webra, novšie ozóna s ktorým sa dá ísť aj pod tých 7 litrov!!! a škodovka smrdí furt viac už len z dôvodu že 120ciny a všetky sračky čo mali liatinové hlavy nemajú vôbec guferá na ventiloch! Tak nech tu viac takéto bludy nikto nepíše. A pre exota čo písal že sa to nad 120 udržať nedalo: aký pán taký krám. Určite sa na tom aute nikdy nadoťahoval domček riadenia, tak sa nečuduj. Ja so svojim autom som tých 150+- nemal problém udržať. A favorit preštím vo všetkých smeroch, to už mám odskúšané, a nie len pri "brzdení od smradu".

02.03.2009 | 21:46:56 | Puhi Reagovat

lada

jedinej kdo tu machruje jseš ty!!!!jinak tuhle diskusi asi uzavřeme,protože se mužem dohadovat do nekonečna a nikam to nepovede!!!!holt každej má na auta jinej pohled a někomu se líbí to a jinýmu zas tohle!proto taky každej jezdí v něčem jiným,ne?ale jinak si myslím že jde svůj názor vyjádřit jinak než hned něco(někoho) urážet,těšilo mě

02.03.2009 | 16:29:50 | hajos2103 Reagovat

Tak tady nemachruj!

02.03.2009 | 15:52:12 |  Reagovat

lada

sakra kdo tu machruje????jen jsem se ozval na předešlí vzkas a pak se strhla tahle diskuse!!!!pak tu začal někdo machrovat s favoritem a já opětovně jen reagoval!!!

02.03.2009 | 14:42:28 | hajos2103 Reagovat

Tak. A O TOM TO JE. Buď rád, že jezdíš a nemachruj !

02.03.2009 | 14:38:10 |  Reagovat

lada

takovejch tam bylo víc,vlastně nás jezdilo jen pár!!!!a proto jsme byly rádi že jezdíme

02.03.2009 | 14:34:30 | hajos2103 Reagovat

Jasně, jasně, já když jsem byl na intru, chodil jsem pěšky .

02.03.2009 | 14:32:22 | Itall Reagovat

lada

co dodat,k té spotřebě-doopravdy jsem si nic neubral,dokonce jsem se dostal i pod 8l/100km!!!ale jen jednou,jinak fakticky kolem 8-8,5!!!já neříkám že žigul je něco extra a samozřejmě jsou dnešní auta vyspělejší(taky jezdím s kdečím),ale nemám rád když lidi pomlouvaj auto ktere neznaj a viděli ho jen projet!!!!toto auto já beru jako zasloužilí veterán a na intru se mi nikdo nesmál,že bych snad byl cigánskej baron!!!ba naopak jsem slyšel spoustu chvály od lidí,od kterejch bych to ani nečekal,

02.03.2009 | 14:15:01 | hajos2103 Reagovat

hajos:

No právě, Fáčko jezdí běžně za 7l (karburátor), to je ten rozdíl. Souhlasím, že staré plechovky smrdí většinou a je jedno, co to je. Když startuje klikou studentík u intru, tak je to vnímáno s pochopením .

02.03.2009 | 14:14:27 | Itall Reagovat

Ty vole, kdybych chtěl dělat machry na favority a ostatní a přitom mít spotřebu 9,5 (maličko jsme si ubrali, že, tak 10), tak rozhodně nebudu dělat joudu v žigulu ale budu prohánět nadupanej dvoulitr. To bych aspoň měl nějakej kočkolap, a nevypadal bych jako cikánskej baron .

02.03.2009 | 14:00:24 | Karel Reagovat

hajos2103

Chlapče, chlapče... máš ještě celý motoristický život před sebou. Když jsem jezdil na intr já, myslel jsem si že Wartburg 900 je nejlepší auto na světě, totéž si myslel kamarád o svém Moskviči 406. během času se svým názorům sám zasměješ, ale to až budeš jezdit v "normálním" autě (myslím v autě, které technicky, bezpečnostně, ekonomicky a ekologicky bude poplatné době, v níž žiješ a ne době tvého dědy) a přijdeš na to, že jsou skutečně auta lepší a pohodlnější než zrovna žigulík, o výkonech a závodění ani nemluvím. V dnešní době by tě nechalo za zády kdejaké miniauto, a nemyslím jen výkonem, ale vším ostatním.

02.03.2009 | 13:57:23 |  Reagovat

lada

no k té spotřebě.pokud jezdím podle pravidel 50/90 km/h,tak jezdím cca 8-8,5l/100km,to se ale nesvezu!!pokud jezdím "normálně" tak je to do 9,5 l/100km!!bráno město a státovka půl na půl.a stím smradem je to asi individuální,to ovšem neznamená že není nic cítit,to je blbost,ale myslim si že Š120 asi smrdí víc,ale to je jen muj názor!!!!a k té klice-jednou jsem byl nucen startovat klikou před intrem(baterka k.o.) a musím říct že jsem se toho bál,co jako lidi na to a tak,ale celkem mě příjemně překvapilo,že to kolemjdoucí brali celkem v pohodě a nikdo se rozhodně neposmíval!!!ale to je na lidech,jak to berou

02.03.2009 | 13:40:55 | hajos2103 Reagovat

K tomu smradu

Tak nevím, ale když jedu na dovču po silnici první třídy pár km za žigulem, pochybuji že nemá zahřátý motor, nebo že jede na sytič, případně že tam páprda leje "kdovíco", když to má naleštěný a opečovávaný. Je to prostě auto, který smrdí. A není v tom samo, samozřejmě.

02.03.2009 | 12:05:30 |  Reagovat

Trošku se tu při tom srovnávání pozapomnělo na spotřebu paliva. Tak se žiguláci pochlubte .

02.03.2009 | 11:31:23 | Itall Reagovat

lada

jsem rád že se tu strhla takováto diskuse,to že má moje auto najeto jen 150000 není moje záležitost,mám ho teprve pár let,to zaprvé!!proč mluvím o poloosách??čím si myslíte že je v tuhé nápravě přenášen výkon z diferenciálu na kola???aha!!!v zimně mám pořádný zimáky a pytel písku-nesmrtelná kombinace!!!po kostkách moc nejezdím,nebot se v místě bydliště moc nevyskytují.a když ponich jedu,tak ani za mokra není problém,teda pokud nechci!!!no a k tomu závodění-pokud se s kamarádem dohodnu na závodění,tak asi závodí i on,že?no a ohledně smradu jen to,že pokud je motor seštelovanej a nejezdíš na kdovíco tak smrdí jako každý druhý auto,ale uznávám že na sytič je to jiný,ale u lady se o sytiči byvíme max na 0,5km!!!!a ohledně hnití bych se o favoritu vůbec nebavil!!!!

02.03.2009 | 11:20:35 | hajos2103 Reagovat

Hajos2103

Jo, taky jsem měl kamaráda. On měl favorita a já trabanta. A kdykoli jsem chtěl, tak jsem mu ujel. Víš proč? On nechtěl závodit ani čuchat můj smrad.O tvém žigulu platí totéž. Bo ty starý mrchy smrděj jak svině.

01.03.2009 | 22:18:08 |  Reagovat

lada

re hajos 2103 no mi mame v praci favorita a ma najeto 3120000 a poloosy ma puvodni. ja jsem teda měl ladu ale ne 1500 ale 1600 nevim označeni rv byl kolem 1980 a nebylo to špatne auto ale hnilo před očima a v rychlostech nad 120 se to nedalo udržet na silnici! a s tou spolehlivosti co tady prezentuješ těch tvojich 150000km se dnes najede tak za pět let tak to jaksi nemužeš srovnavat to s tim musiš jezdit a ne aby to stalo v garaži aby jsi mohl mluvit o spolehlivosti!!!!!! a srovnavat z jinymi auty.

01.03.2009 | 22:10:31 | jarda Reagovat

Hajos2103

Ty vole, proč mluvíš o poloosách? Ten tvůj dinosaurus má tuhou zadní nápravu. A co vozíš v zimě v kufru? Pytel cementu, nebo železnou plotnu? A o jízdních vlastnostech třeba na mokrejch kostkách mi nic neříkej. S Žigulem jsem jezdil.

01.03.2009 | 22:09:17 |  Reagovat

V čom predstihne favorit??? Topenie, akcelerácia, spoľahlivosť, pohodlie, stabilita... takže vo všetkom okrem riadenia, mám rád takých čo na tieto autá nadávajú iba preto že ich cigáni nakúpili a veľkú väčšinu zničili. A keď si v tom nejazdil tak drž ústa... ja môžem porovnať, so škodovkami akýchkoľvek náhonov som už nejaký ten kilometer najazdil a nekúpil by som si nič od škody ani náhodou. A ladu nepustím dokedy sa bude dať.

01.03.2009 | 21:58:07 | prd Reagovat

lada

já mám doma právě lada 1500!!kamarád měl favorit a kdykoliv jsem chtěl,tak jsem mu ujel!!!!Ani se snad nemusím zminovat o pohodlí.které favorit jakoby neměl.A spolehlivost?
Po kolika km např. meníš poloosy?já mám najeto 150 tis a jsou původní!!!

26.02.2009 | 12:03:11 | hajos2103 Reagovat

To by mě zajímalo, v čem lada předstihne favorit? Leda tak v topení.

25.02.2009 | 19:07:17 |  Reagovat

lada

zdravím,chci vzkázat všem co tohle auto pomlouvaj,že jsou pěkně vedle,nejspíš ani neví očem se tu vlastně píše!!!
skuste se v ladě projet a uvidíte,vsadím se,že káry co máte doma toho nevydrží ani polovinu co žigulík!!!

25.02.2009 | 18:57:34 | hajos2103 Reagovat

si nejaký blbec že? Klasika, nezviezol, nepozná, určite tú sračku s predným náhonom čo máš daleko preskočím pche... alebo zase nejaký zarytý premrznutý škodovkár

19.02.2009 | 01:08:48 | prd Reagovat

to neni veteran,toje strach na cestach a este k tomu z ruska.hroza

01.03.2008 | 17:51:13 |  Reagovat

a prečo by to nemal byt veteran?vek na to ma

14.02.2008 | 21:54:11 |  Reagovat

toto ze je veteran?dete do prdele

09.02.2008 | 22:20:16 |  Reagovat