Auto recenze Mitsubishi - rozcestník pro recenze Mitsubishi

Nejnovější komentáře v diskuzích

colt

Mam najeto 690.000 rv 2000 1.3 60kw na lpg a furt slape spotreba 6-7l, autem najezdim cca 100-200km denne pracovne. fakt povedene auto...jen 1 malickost mohla byt trocho vys.stavba karoserii.

21.03.2019 | 09:14:24 | colt | Recenze: Mitsubishi Colt 1.3 benzín (1998)

auto po 10. rokoch prevádzky

Auto má už takmer 10 rokov (10/2009) a najazdených 143 000 km. Môžem skonštatovať, že vozidlo sa veľmi osvedčilo. Občas si ho pripojím na diagnostiku - zatiaľ nevykazuje ani jednu chybu. Prvé drobné závady prišli po 100 000 km: výmena snímača ABS v zadnom pravom kolese, výmena zvislých tyčiek stabilizátorov na nápravách, ozubeného remeňa alternátora, výmena niekoľkých žiaroviek (predné žiarovky H4 vydržali 120 000 km), sviečok a zadných brzdových doštičiek. Čiže sa jedná len o niektoré spotrebné súčiastky, náplne, oleje a filtre.

08.01.2019 | 12:01:19 | pali88 | Recenze: Mitsubishi Lancer 1499, benzín (2009)

poradte

mam pajero 3200ccm,diesel prevodovka automat .manual.Pri nastartování a zarazení jakeho koliv pohonu(2H,4H atd.) se rozblika pravde podobně symbol převodovky. Můžete mi poradit oc je to za chybu.Dik Rosta

10.09.2018 | 14:42:22 | rosta | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2 diedsel (2001)

RE: porucha čerpadla

Kluci, dohady o kvalitě nafty jsou zbytečné, ta samá pumpa v jiné lokalitě může mít jiný návoz od jiného dodavatele.U Pajer se ser.
čerpadlo nejčastěji a to si troufám odhad 99procent z důvodu koroze palivového potrubí, prorezivění hrdla nádrže a následného propadu bordelu do nádrže. Před výměnou čerpadla nutno vyčistit nádrž a zkontrolovat výše popsané, jinak dojde k opětovnému poškození čerpadla. Filtr vše nenachází!!!

28.06.2018 | 20:21:54 | Petr | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2 diedsel (2001)

RE: Odešly baterie

Ahoj, neumím Tě dohledat. Když tak mi znovu pisni na email a pisni tam třeba Tvoje číslo. Brknu Ti. Ahoj.

28.06.2018 | 20:10:00 |  | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

RE: Odešly baterie

Ahoj, pošli prosímznova. Nikde nic nedošlo.

25.06.2018 | 09:05:04 | Ondřej | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

RE: Odešly baterie

Ahoj, máš to na emailu.

11.06.2018 | 21:34:27 | Ircos1  | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

RE: Odešly baterie

Ahoj,
pěkná recenze ! Fakt hezky sepsáno. Mohl by jsi mi napsat na mvz@centrum.cz ? Chtěl bych se tě něco zeptat jako budoucí majitel Pajera.
Děkuji

01.06.2018 | 07:04:28 | Ondřej | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

Odešly baterie

Tak včera první problém, který způsobil že jsem nedojel. Vyždímané batererie. Nevím která více, dle návodu k obsluze to bude asi ta před řidičem. Propojeni startovacimi kabely z té napravo jsem nezkoušel a vyměnim je preventivně obě dvě. Baterie které byly od novoty u mých Škodovek mi vydržely okolo 9let (ty další poté okupované už takovou životnost nemely), tak jsem čekal, že i japonec pokoří hranici životnosti baterií no name. Zklamal, nepokořil anebo snad zklamal a nebude problém v dobíjení, což se mi ale zdá málo pravděpodobné. Jak jsem psal nahoře v recenzi o zvýšené spotřebě při nečistění sání, pozor taktéž na brzdy. Pístky se rády zadíradí ve třmenu a pajo pak přibržďuje, což má pochopitelně také vliv na vyší spotřebu. Cena repas sady na 1třmen
pístky náhrada 1000, prachovky 1200 originál(náhrady nebrat!!!). Průběžně budu informovat.

23.01.2018 | 07:19:05 | Petr | Recenze: Mitsubishi Pajero 3,2DID 147KW (2012)

Volba režimu pohonu.

Zdravím pánové a samozřejmě i dámy které vidím v Pajerech čím dál více. K režimu volby pohonu bych jen dodal (jelikož ne každý to ví a dělá tak, jak se má a to třeba z důvodu absence návodu k obsluze). Důležité je dodržet následující. Režim 2H 4H (jakýkoliv povrch) a 4HLC (na nezpevněném povrchu) lze řadit za jízdy do 100km/h ale bez plynu ( jinak to trvá dlouho než doblikají kontrolky o stavu přeřazení zvoleného pohonu, navíc to tak i doporučuje výrobce), nebo při stání vždy s zařazeným neutrálem (jak manuál, tak i automat) s předními koly v přímém směru. Do polohy 4LLC vždy stát a volit tento režim na neutrálu (opět jak manuál tak i automat). Zadní uzávěru diferenciálu opět když Pajo stojí(používat výjimečně a na nezpevněném povrchu nebo když je jedno ze zadních kol mimo zpevněný povrch či v luftu). Pokud nechce zamknout (kontrolka zad. difu bliká) zařadit za 1 (manuál) D automat a lehce pocukat plynem dopředu. Jinak ještě pozor na čistotu sání, servisy to moc nečistí (hlavně v D) a pak se každy diví, že to Pajo žere jako sviňa. Nánosy tam jsou i 1cm na sťeňe hadic , takže dohromady je průmeř o 2 cm užší. Kdo zvažuje o koupi, ať se nebojí. Kdo se bojí, nesmí do lesa a tam se Paju líbí. Dodržovat intervaly výměn, ošetřovat voskem zespod a Pajo Vám to oplatí opravdu dobrou službou. Ahojte.

06.01.2018 | 22:43:58 | Petr I. | Recenze: Mitsubishi Pajero Comon Rail (2007)