Recenze Nissan Laurel SLX
“Made in Japan.”

Autor recenze: ,
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1984 Typ motoru:2,8 diesel Stav km při koupi:120 000 km Stav km nyní:260 000 km Způsob řazení:automat Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 25. 7. 2004

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Nissan Laurel

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Při koupi před 10ti lety namáčklé LP dveře - opraveno.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jedná se o limuzínu, téměř veterána s klasickým uspořádáním - pohon zadní nápravy motor vpředu, který byl vyráběn pro USA a Japonsko. Do evropy bylo dovezeno v letech 1982-1989 okolo 1500 vozů v provedení SLX a GSL s motory 2,4 a 3,0i turbo benzin a 2,8 diesel. Poté nahrazen v evropě modelem MAXIMA, ale ten se již vyráběl v Anglické pobočce pouze v benzinových verzích.

Téměř 3litrový šestiválcový motor bez přeplňování s brutálním kroutícím momentem(360n/m) převzatý z modelu PATROL a příkladné dílenské zpracování Japonských dělníků v 80 tých letech, činí z tohoto vozu prakticky nezmar.

Za 10 let jsem neměl jediný vážný problém, vůz mne nikde nikdy nenechal. Krom předních kulových čepů, tlumičů a výfuku je vše originál a plně funkční. Jízdní vlastnosti jsou vzhledem k uspořádání, váze a délce excelentní.

Hodnocení Japonského FAN CLUBU: Very luxury old car.

Škoda, že dnes se auta stala konzumní záležitostí a takhle poctivě po staru už se to nedělá.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Laurel

Vložit komentář

kotúče

Pekný den prajem auto je to jednotkové ale nemám na neho predné brzdové kotúče neviete my poradiť dakujem 004210908932151-ja zavolám.

02.11.2015 | 12:44:35 | heligonka  | 85.237.234.* Reagovat

doplnění

Jen bych doplnil, že se dovážel i model 2.0L - řadový šestiválec, jednoho sem měl.

09.09.2015 | 13:09:04 | niente  | 212.185.43.* Reagovat

Laurel

kde si zhanel a za koli ty cepy?? je to rovnez jedina zavada na kare, jinak vse slape jak svycary!! takze nakonec japonec je kec!! je to drzak jak vino

04.01.2012 | 23:09:29 | Valmez  | 90.178.240.* Reagovat

Petr

Laurel byl vubec nejlepší nissan co mohl bejt měl jsem 2.8 86ročník a fakt špičkový auto

02.06.2010 | 14:24:56 |  Reagovat

Koupim

Pokud mate zajem...koupim ho od Vás....607126511

04.08.2007 | 19:57:11 | EDGE Reagovat

krouťák

Ten motor je bez turba. Má (tušim) asi 170 Nm. Jinak autor píše, že je to , takže řadit se opravdu moc nemusí.

28.06.2007 | 14:30:11 |  Reagovat

Nm

Ale má 300 a i to je dost...řadit netřeba. Spotřeba za 7/100. Perfektní stroječek.

01.05.2007 | 22:58:51 |  Reagovat

ten krouťák

Tak 360 Nm to nemá ani omylem.

26.11.2006 | 23:06:18 |  Reagovat