Autorecenze Nissan Primera SR20DE - Nedoceneny vuz - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Nissan Primera
 
 

Recenze Nissan Primera P11C 144 2.0
“Nedoceneny vuz”

Autor recenze: sancho (35 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:SR20DE Stav km při koupi:150 000 km Stav km nyní:195 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 21. 10. 2015

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 309 1.9XS Fiat Punto 1,2 Škoda Felicia 1.9D Škoda Fabia 1.4MPi Škoda Fabia 1.2 HTP Škoda Octavia 1.8T Ford Escort 1.6 Ford Focus 1.8 TDCi Seat Leon 1.4 Ford Fiesta 1.2

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

jizdni vlastnosti
spolehlivost
spotreba
vykon
prostor
vybava
zajem zlodeju
cena ojetin

Slabé stránky

cena nekterych originalnich dilu
aerodynamicky hluk pri vyssich rychlostech
antikorozni ochrana

Závady a opravy na autě

Vymena AAC ventilu, predni napravy, chladice klimatizace, predni kotouce, vaha vzduchu, xenonove vybojky


Hodnocení a zkušenosti s autem

Nejlepsi pomer cena/vykon. Doslova za par korun jsem poridil spolehlivy vuz se slusnou spotrebou a dostacujicim vykonem. Podobny podvozek jsem zazil jen ve Fordu Focus 2008, ale Primera ma citelnejsi rizeni a neustale v zatacce z rizeni citite na cem jste. Tady je limitujicim faktorem spise volba spravneho obuti, nez podvozek Primery. Podvozek je navrzen z lichobeznikove predni napravy a zadni viceprvkove Multi-link beam suspension a musim rict, ze to odvadi sve. Jak si na to zvyknete, tak Vam pak vetsina aut prijde takovych "tupych".
Silnou stranku je take motor, ktery nastupuje cca od 3000ot./min a tahne bez propadu, az do 7000ot./min. Dalsim plusem je rozvodovy retez, takze udrzba temer zadna. Za to je treba hlidat stav oleje. O tom, ze ma motor malo oleje, da vedet kontrolka, az opravdu v krajni hranci a predevsim u vysokootackoveho motoru by to mohlo znamenat problem a konec motoru. A Primera si nejaky olej papne a rekl bych, ze to neni problem jen meho kusu. Takze treba hlidat.
S autem jsem resil jen provozni servis a zname nemoci Primer jako je vymena predni napravy 9ta se da poridit i u nas za velice slusne penize), AAC ventil volnobehu a v posledni rade vahu vzduchu. Vetsinu dilu jsem sehnal nove na ebay za 1/5 ceny u nas. Nejvetsim problemem je antikorozni ochrana. Je treba sehnat vuz se slusnou karoserii a venovat ji potrebnou peci.
Ve zkratce jsem vuz poridil za 36000,-, za 3,5roku jsem investoval do oprav cca 15000,-, pouzivam ho denne na dlouhe cesty i popojizdeni po meste, nikdy me nikde nenechal. Nejak nemam potrebu ho menit, az dojezdi, tak dojezdi. Velkym plusem je absolutni nezajem o tento vuz zlodeju, co by s nim taky kdo delal :)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera

Vložit komentář

Zásadní nevýhodou všech starých Japonců bylo to, že neskutečně rezavěli. Postě se jejich kasle nekamarádí s údržbou silnic v ČR, čili solankou.

23.10.2015 | 21:37:23 | J.M.  | 91.103.165.* Reagovat

no vidíš, a mne Primeru v 2000 roku ukradli...:))

akurát porobenú, po veľkom servise, v super stave.
ale, že by žrala olej, to počujem prý krát. tiež som 2.0 SLX a drvil som, čo to dalo/ mám tu recenziu/.
jednoznačne najlepšia predkolka za posledných 20-25 rokov.

21.10.2015 | 20:22:36 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat