Autorecenze Nissan Primera 2,2/93 - dobrý a spolehlivý vůz - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Nissan Primera
 
 

Recenze Nissan Primera Primera P12
“dobrý a spolehlivý vůz”

Autor recenze: Hotový Emil (57 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:2,2/93 Stav km při koupi:130 000 km Stav km nyní:153 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 10. 12. 2008

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Nissan Primera P10

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Moje závady u Primery P12:
- výměna gufera na levé poloose
- teče olej se servořízení kolem hřídele směrem ke sloupku řízení - nevím zatím jak tento problém řešit
- el.stahování levého okna dveří, ulomené plastové vodící elementy, nové cca 7000,-Kč, zatím jsem je opravil, ale nevím jaká bude jejich další životnost


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jedná se o celkem dobré auto, závěs pro příves do 1500kg, pohodlné,prostorné, bezpečné, dobrá výbava, špatný přístu k předním světlometům při výměně žárovky, zhorsění je v povrchové úpravě spodní části vozidla zvláště díly ošetřené zinkováním (proti starším Primerám např. P10), motor při tažení přívesu - karavanu také nic moc

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Nissan Primera

Vložit komentář

svíčky

Ado ... a říkají ti něco žhavící svíčky u dieslu ?? :-))

10.05.2011 | 16:23:40 | Ise Reagovat

Tie stare sviecky uz boli asi pokazene nie? A vobec aj ostatni si skontrolujte na svojich diesloch, ci mate este funkcne sviecky !

01.07.2009 | 07:48:11 | Ado Reagovat

P12

Mam P12 ,05.2004 5dv 1.9 DCI 88 KW, Supr auto. Najeto 150 000. Menil jsem svicky, pak jen olej a obcas zarovka. Velke, pohodlne auto, obrovsky, krasne pristupny kufr. Jezdime dlouhe cesty (1000 km), pohoda, muzu jen doporucit

29.06.2009 | 12:37:43 | Jarda Reagovat

japonske auto

dole na samom spodku je pisane, ze japonske auto je LEN auto vyrobene v japonsku... Ja mam Toyotu Avensis 2005 a je vyrobena kde? V Nemecku! Takze vlastne podla toho nazoru NEMAM japonske auto. Ach ,aka skoda... A ja ze ano!

05.03.2009 | 18:54:49 | sitnan Reagovat

Tak něco málo jsme se dozvěděli, ale je to slabé. Ale co chceš po maníkovi, co najede 23 tis. za tři roky? Navíc koupil auto se 130 tis., takže původní majitel zaplatil leasing a zbavil se auta, do kterého po tu dobu nedal ani korunu a do servisu si jezdil jen pro razítka. Takových je ale fůra a pak se všichni diví, že musí do auta jako druzí majitelé sypat krupici. Ale když měl před tím p10, tak musel vědět, do čeho jde, tak je to jeho smůla. Toho auta se už nezbaví.

14.12.2008 | 18:16:43 | black Reagovat

Mizerné

Tak tohle byla jedna z nejhorších recenzí, jakou jsem tady četl. Když už někdo chcete napsat recenzi, tak by to mělo lidem, kteří v tom autě nikdy neseděli říct, jak se v tom sedí, jezdí, kvalita materiálů, co motory, převodovky, řízení. A ne, že má pár závad po 160 tis. Taky otázka, jak se k tomu pan spisovatel choval. Fakt děs. Nechci Japonce hájit, sice jednoho doma mám, ale po 160 tis. se asi vyskytnou závady na kdejakém autě, zvláště kříženým s renckem. P12 na P11 nikdy mít nebude, o čemž svědčí i její slabá prodejnost a na silnicích je vidět jen zřídka. Z této recenze jsme se opravdu moc nedověděli, škoda.

14.12.2008 | 18:07:58 | Stan Reagovat

Nissan GT-R..., hmmm, vozítko, co si koupí pár bláznů. A ty jsi slyšel Navaře s motorem Renault 2.5dCi a zadíráním na klice?

14.12.2008 | 16:59:01 | Radek Reagovat

re: ľuboš

A o Nissane GT-R si už niečo počul?

13.12.2008 | 23:48:23 | Angel_M Reagovat

Mal som 2 Primery,

P 10, 2.0 benzín. Nedam dopustiť. Tvrdé, fantasticky ovládateľné, s dobrým motorom a spoľahlivé. Až mi tú druhu ukradli. Nissan sa bol nútený spojiť s Renaultom, lebo mu hrozil krach. Teraz už nehrozí, ale vyrába bezpohlavné autá.Ani terénne už nie sú to, čo voľakedy. A Renault SUV, tak to je už rovnaká sranda ako P 4007 a podobne. Vlastne už všetky značky sa odklonili od pôvodného zamerania...každý robí všetko a nič poriadne...

12.12.2008 | 22:43:22 | ľuboš Reagovat

To víš

Po ránu jsem v ráži Nisan byl nejspolehlivější auto na světě (primera) ale po "spolupráci" s renaultem je na posledních místech. Opakuji: je to pseudojaponec frantíco ho zkur....

12.12.2008 | 21:20:37 | Paroubek a spol Reagovat

Paroubku zklidni hormon nebo ti buchne "hercna" - ostatně škoda by to nebyla...je fak že výčet závad po 150 000Km je na JAPONCE trochu dlouhý. A hle i modla, zaklínadlo, a nadauto má celkem totožné problémy jako Fabie.

12.12.2008 | 18:19:25 | jerry Reagovat

Nissan je super značka,ale je fakt že na tech novějšich se podepisuju spoluprace s renaultem,nechapu jak se mužou japonci spojit s takovyma sračema...

12.12.2008 | 13:58:00 |  Reagovat

Ignorante

Anonyme ty nic netušící hovado,Nissan je napůl rencek,proto ty poruchy. pravý japonec je toyota,a mazda,blbe. Nevíš nic a do všeho kecáš. Kvalitní japonec je jen z JAPONSKA a ne vyrobený jinde ve světě, tam je ten rozdíl ty úchyle.Kolik jich máš doma a s kolika jsi jezdil ?

12.12.2008 | 06:12:00 | Paroubek a spol Reagovat

Kde je ta přetřásaná spolehlivost japonců? Tady ji teda nevidím. Všechny tyto díly by přece měly u japonců vydržet nejméně 30 let nebo 2 000 000 Km no ne?????

12.12.2008 | 00:27:50 |  Reagovat