Recenze Oltcit Club 11R
“Skvělý stroj!”

Autor recenze: P.T.Z (17 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1988 Typ motoru:1.1 Stav km při koupi:48 000 km Stav km nyní:72 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 12 l/100 km Vloženo: 6. 1. 2006

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Oltcit

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Můj Oltcit Club 11R byl velmi spolehlivý vůz. Měl jsem zkušenosti s 11R i s 11RL a lepší varianta je 11R, protože je především z francouzských dílů!
Můj Oltcit žil v tvrdých podmínkách a po silnici jezdil minimálně.
Měnil jsem jenom čepy a olej. Skvěle snášel mé zacházení bez jediné poruchy.

Nikdy mě nezklamal!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Oltcit má dobrou průchodnost terénem, vynikající motor boxer, který jde dobře do otáček, ale bere si zato i 18 litrů benzinu. Dá se však jezdit i za 8l.

Podvozek má mekčí, ale díky typu motoru má nízko těžiště, takže se dá na jeho chování zvyknout. Podle mě je to hodně nedoceněné auto a je jen škoda, že rumuni skazili spolehlivost "francouszkých" předchůdců.

(mimochodem Citroën Axel=Oltcit Club) Rada: Při koupi hledejte 11R se "zpátečkou doprava nahoru" a karburátorem Solex (Carfil je rumunský).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Oltcit Club

Vložit komentář

oloušek

Vážení, měl jsem oldů 10 , chci koupt jedenáctého, ano problémové auto které skvěle francouzi vymysleli a rumuni tomu dali korunu, díky nim se ze skvělého auta stalo problémové. Rychlé povedené konstrukčně a díly kvality rumunské.... Miluji toto pohodlné autíčko....

16.05.2020 | 23:23:21 | Olda  | 46.135.100.* Reagovat

OLTCIT

Zdravím Oltcita jsme měli půl roku a nemohl jsem si ho vynachválit,dneska už jej nepotkávám ani na veteránských akcích a když tak jen zřídka.Kdyby byla možnost koupě a ve slušném stavu neváhal bych.Spotřeba normální záleželo hodně na noze cca 7-8l/100km,komfort se nedal srovnat s Favoritem,kufr pravda trochu menší,ale mě postačil.Nebylo to zas tak špatné autíčko,snad jej zas někdy potkám a obhlídnu :-)

12.07.2017 | 13:44:07 | yettík  | 78.157.166.* Reagovat

Koroze

Oltcita měl můj soused. Měl garáž hned vedle mé, takže jsem mohl takřka v přímém přenosu sledovat jeho až neuvěřitelné odhodlání udržet vůz v provozu. Nejvíce mu dávala zabrat koroze, která snad postupovala rychlostí světla. Přesto, že vyvařil, co šlo, nakonec boj s korozí prohrál. Oltcit totiž nekorodoval hlavně v oblasti podvozku, blatníků atd., jak jiná auta. O hnil kompletně celý, včetně střechy. To jsem u žádného jiného auta nikdy v takovém rozsahu neviděl. I soused měl na střeše půchýř velikosti tak min. 30cm.

25.10.2016 | 13:28:23 |   | 77.242.93.* Reagovat

Můj Oltcit

Každý uvádí vysokou spotřebu. Já měl spotřebu kolem 7 litrů a to jsem nejezdil nijak pomalu. On zřejmě každý Oltcit byl jiný. Můj byl živý, pružný motor, rozjel jsem se bez problémů i na 3. Pohodlný s velkým kufrem a v porovnání s ostatními auty i tichý, že jsem se občas bál, aby mě slišeli lidi co jdou po ulici. Měl jen jedinou vadu. Na volnoběh se uchlastával. Často, když jsem zastavil na červenou a chtěl jsem se znovu rozjet, tak zhasnul. Stačilo však sundat vzduchový filtr, otevřít karburátor, zavřít, nasadit filtr a už to zase jelo. Po čase jsem to zvládal během minuty. Tato závada byla zřejmě neodstranitelná. Nepomohla ani výměna karburátoru a tak po 3 letech šel z domu.

10.08.2016 | 10:45:52 | Tomas  | 193.245.34.* Reagovat

oltcit

zdravim renovuji toto auto ale nevím jak se otvírá kapota děkuji za odpoved
PS.nerad bych neco zníčil

07.04.2013 | 20:47:54 | anonym  | 85.70.162.* Reagovat

RE: oltcit

Tak to jsi na renovaci vskutku dobře připraven. :-))) Jen tak dál...

17.05.2020 | 12:57:30 |   | 89.176.46.* Reagovat

taky jsem byl spokojen

Měl jsem taky auto Oltcit .Recenze Super ,Super, Super. z 11. května 2006 . Do poslední chvíle co jsem sním jezdil jsem byl spokojen, když bylo na tacháku cca 97000 Km tak mi ho zkrátil chlap se Škodou oktavia ,nedobrzdil když jsem zastavil za kolonou aut v Praze, tak musel do šrotu . jinak odvozil vše co bylo potřeba, třeba i písek , sklopila se sedačka dala se tam plachta a na ni písek auto sice sedělo ale jelo uplně v pohodě.
Teď je samozřejmě olcit už pasé ale ve své době byl zbytečně podceňován , teda aspoň ten z Francouzkých dílů.

28.05.2010 | 09:53:48 | Pavel Reagovat

Oltcit

Vypadá to tak že hladík s vaškem jso psychicky nemocní.

30.12.2009 | 18:55:47 | jui Reagovat

má pravdu předsedo,

david leder měl ještě doplnit, že to nemá žací lištu, mucholapku a skočdopole.

28.12.2009 | 20:20:12 |  Reagovat

david leder je nějakej debil - ukazatel chladicí kapaliny, když je to vzduchem chlazený. Komik.

28.12.2009 | 20:03:09 |  Reagovat

olcit

Prosím vás přečtěte si komentář oltcit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Chci vědět co na to říkáte.

28.12.2009 | 19:41:54 | ghuj Reagovat

olcit

Prosím vás přečtěte si komentář oltcit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Chci vědět co na to říkáte.

28.12.2009 | 19:41:15 | ghuj Reagovat

precetl si nekdo komentar Oltcit?????????????????

23.11.2009 | 14:57:43 |  Reagovat

Při koupi hledejte 11R se "zpátečkou doprava nahoru" a karburátorem Solex (Carfil je rumunský).

Ty debile, ty si myslíš že toto sráčo bude ještě někdo vyhledávat a kupovat??

17.11.2009 | 23:52:42 |  Reagovat

david leder

No a co? Ten nemá spousta aut. Maximálně kontrolku signalizující teplotu "nad normál".

17.11.2009 | 21:06:31 |  Reagovat

uchk

oltcit nemá ukazatel chladící kapaliny.

17.11.2009 | 18:17:12 | david leder Reagovat

RE: uchk

To tak bývá když kapalinou je vzduch ...

29.10.2017 | 15:00:52 | Lojza  | 213.220.206.* Reagovat

RE: uchk

:-) nikdy jsem ho neměl, ale taky bych řekl, že motor byl vzducháč............:-)

30.10.2017 | 07:19:05 | Vašek  | 194.228.76.* Reagovat

Kuba

Motor jde do otáček páč je chlazenej vzduchem? Ty jsi teda vědec! Můžu se slušně zeptat, jak to spolu souvisí? Něco mi asi uniklo (trabant je chlazenej vzduchem, 4200 ot., Tatra je chlazená vzduchem, 2100 ot., lamborghini je chlazené vodou, 10 000 ot, :-))

10.11.2009 | 22:02:37 |  Reagovat

Oltcit

Ako je potreba v oltcitu?šatyčki,zralok,panelok,zyamek z královnu,schrianka na dopysi,revyzor,Prodluška dlouhá 100000000km a vodovodní hadyca to samí,dveře od baráku a okno to samí,střecha bramak,řasi,benzýnka,moře,hamburg s mynerálkou,plesnývý řýzek,počýtač windows MS-DOS stolní,hodynki s vašým cyfernýkem,triska z letadla,hranyce,vůle,budýk u dinamo,stikač na tykání s autem,mazání motoru pomazánku lira,zpjetná zrcátka na vrácený času,houkačka ze sanynki,blok na psaní,popelnycy na cygára,štít od ritýře,pumpa na ostrykovač,zapalovačnaskočení motoru,bůvol,snímač z vydea,kohoutek vodovodní a kohout a slepyca z kurníku,šycý stoj,čystýcý vloška olvejs, el.prodlužovačka dlouhá 10000000km která musý být zapojena u vás doma v el.zásuvca a druhí koniec ve vašem oltcitu kvůli počýtačy,šycýmu stroji,paneláku,zámku s královnů a benzýnovů pumpje a hadica dluhá 10000000km kvůly vodovodnímu kohotku,paneláku,zámku s královnů,a benzýnku.Nemazať!Lubi sa vam tenťo komentar?Bez tehto věcý auto nepojede.Odepysajťte a ať vam auto jede.A každému to řeknete!!!Napsal Ondrášek Hladíček,Martíneček Šašýček.Jsme úchilové a tak vám posýláme všem hodně velkích pusynek hlavně chlapečkům.

08.11.2009 | 17:26:04 | Ondřej hladík a martin vašek Reagovat

tak tohleto je fakticky hustá recenze....dost sem se pobavil že je ti 17 a auto vlastníš 3 roky, čili od 14 let?? to mi příde trošku padlí na hlavu....By the way nejlepší varianta Oltcitu byal 11 RL = R Lux...já to mam v techničáku napsaný.Toje pravda že motor jde lehce do otáček, páč jak je chlazenej vzduchem, tak je neskutešně živej.Dá se stim jezdit normálně za 6 l/ 100km a nebo taky za 10-12 l/100km když se mu pořádně šlape na krk.To je pravda že to má "lehčí terénní úpravu" takže nějaká ta polňačka NO PROBLEM.No nízko těžiště, ani bych neřek...spíš trochu vejš.

A Oltcit má díly společný z citroenem Visa(jen některý) a z Citroenem Axel taky.

Já mam zpátečku doprava a nahoru, a karbec asi Solex.A Oltcit má obsah 1129ccm 42kw/57k.

04.11.2009 | 22:04:16 | Kuba Reagovat

hmm...

Tak to je HUSTÁ recenze

10.06.2007 | 20:40:10 | Paja Reagovat

No, keď niekto používa auto robené na cesty ako off-road tak klobúk dole. Asi nepreváža len rezervu, ale ho aj pekne naloží. Mám oltcita a to auto niečo už odviezlo. Vtom prípade je tá spotreba OK, hlavne na krátke vzdialenosti kým sa motor nezohreje.
(Nieje to samozrejme jazda mestom z nákupom na zadnom sedadle.)

P.S. pre rýpalov. Skús to s Š. 105/120.

14.08.2006 | 08:49:58 |  Reagovat

To nemyslis vazne

Nechapem NO KOMENT ako moze mat toto cudo dobre jazdne vlastnosti. Sedeli ste niekedy v aute ale v AUTE. Flinstonovci maju Porsche oproti tomu. Mal som to, skusil som to, podpalil som to a dal som to odviezd do srotu.

12.08.2006 | 21:14:46 |  Reagovat

Oltcit-Visa

Oltcit Motor-kombinace citroen GS a Kachny.(jinak pro neználky Visa I mela rovnež vzduchem chlazeny boxer ) Podobnost je snad pouze par dilu z interieru a zakladni tvarová podobnost. Spousta linek na vyrobu drive slouzilla pro vyrobu GS /GSA. Když Frantici ukoncili výrobu použili je pro vyrobu Oltcitů. např. fr.4 a 5st. převodovka a s ni spojeny system brzd je z GS, větší část motoru a další.

19.05.2006 | 13:47:32 | Rony Reagovat

vrak do takového šrotu bych nesedl nikdy rozjed se naplno naproti zdi je to to stejne jak bys jel 10 km po silnici

16.04.2006 | 23:33:18 | buk Reagovat

na pole, nebo na jezdeni okolo komina beru, ale jinak vůůbec!
chvíli jsem ho měl dost nepraktické a poruchové auto.
byt tebou tak to pustim z utesu..

04.04.2006 | 13:34:54 |  Reagovat

Vysvětlení

Já vim že se udává Objem a to je správné,ale zároveň se občas užívá i Obsah (zkuste víc číst)! A co se původu týče Oltcit se pro Evropu prodával Pod názvem Oltcit,ale jinak je to Citroën Axel (je to psané i na nových ND) S Visou má společných pár dílů.Visa měla 5-dveřovou kastlu a řadový motory!!!

12.01.2006 | 19:31:40 | P.T.Z. Reagovat

Ach jo, zase se zde objevil nějaký rejpal...

09.01.2006 | 16:13:01 | Pepan Reagovat

Od kdy

Od kdy motor ma obsah? Vzdycky jsem si myslel, ze motor ma objem...

09.01.2006 | 00:10:05 | Demo Reagovat

Já jsem myslel, že pochází z Citroena Visa, ne? Ale nejsem si jistý.
Dobré auto, jen mě pobavilo: výborný motor boxer, který jde dobře do otáček a bere si za to až 18ltr... to je dost na obsah 1124, nebo ne?

08.01.2006 | 18:18:53 | Pepan Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Oltcit Club