Recenze Oltcit Club 11R
“Zajímavý zážitek.”

Autor recenze: Bono (24 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:1.1 Stav km při koupi:61 518 km Stav km nyní:61 900 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km Vloženo: 26. 5. 2007

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 306

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

- ucházející pravé přední pneu

- nefunkční žárovka pravého předního tlumeného světla

- nelze zamknout dveře u řidiče klíčky, pouze zevnitř páčkou, vůz se tedy odemyká od spolujezdce

- nelze vypnout levý průduch ventilátoru vlevo od volantu


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem si koupil hlavně kvůli tomu, že mi vždycky přišlo jako z jiného světa a navíc se mi podařilo sehnat ho po STK a emisích a navíc po důchodci z Prahy, který s ním jezdil asi čtyřikrát za rok na Vysočinu na chalupu.
Tudíž je zachovalé a všechno funguje vyjma bodů, které jsem zmínil v seznamu poruch či závad.

Jízdní vlastnosti jsou pro mě jako Peugeoťáka nezvyklé a nejvíc mě zaujalo, jak se vůz v zatáčkách neuvěřitelně naklání.
Z toho důvodu nejezdím více než osmdesátkou nehledě k tomu, že rozměr pneumatik je 145 SR a kola jsou třináctipalcová.

Tudíž je pneumatika neskutečně úzká a od toho se vše odvíjí.
Vnitřní hluk je taky značný, dveře mají při zavírání kovový zvuk, vůbec Rumuni si nedali práci s nějakým těsněním apod.
Ono co říci k tomu, že kola jsou upevněna jen na 3 šroubech.
Vůbec jsem nevěděl, že Oltcit nemá chladič, ale je to chlazené jenom vzduchem. Alespoň to nemusím hlídat.

Auto jsem koupil v bazaru za 4. tis Kč, což je solidní cena. Usmlouval jsem tři tisíce, původně chtěli 7.000,- Kč.

Jinak auto má novou koncovku výfuku, novou baterii, torzní tyč řízení nápravy pravého předního kola, a je po výměně motorového oleje a vzduchové vložky.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Oltcit Club

Vložit komentář

Prý Rumuni - dobrý

Oltcit Club byl licencově vyráběný Citroen Vista s vylepšeným motorem, kterému byly ponechány z ekonomických důvodů tříšroubová původní kola, která, jak fandové do aut většinou vědí měla řada Citroenů. Např. legendární 2CV kachna, ale také spousta jiných modelů. Recenze velmi podprůměrná.

24.06.2017 | 02:44:56 | Richard Zeman  | 46.23.52.* Reagovat

viva la oltcit

ještě bych doplnil, že teda jezdím na shell Vpower racing, 100oktanu, doporučuji všem, motor je totiš stavěný na 98 oktanové palivo. Zlepší se tedy starty (motor chytne na "drc"do slova a do písmene), chod motoru bude klidnější, sníží se spotřeba a v neposlední řadě citelně přibude výkon. Honza Val.Mez.

01.12.2007 | 12:36:20 | honza VM Reagovat

viva la oltcit:o)

zdravím, já teda týhle stroje vlastním 3, jednoho zatím kompletního na díly, dva na blbnutí a předělávání. V obou mám francouzské 5q převodovky, jiné karburátory (v jednom z 1203, sportovní filtr vzduchu, kompletně poupravované výfukové svody, pneu 175/50 r13 na převařených 5" ráfkách),snížené na skrutných tyčích.... auto se nechá na půl plynu! roztáhnout dle tachometru na 160km jak nic. Spotřeba se pohybuje od 6 do 14!litru. V druhém speciálu mám dvě horizontální delorta z alfaromei, odlechčený setrvák, nechal jsem změnit časování na vačkách, budu ještě snižovat válce kvůli vyšímu kompresnímu poměru, komplet nové větší výfukové svody, karoserie je kompletně odlehčená, vyrámována, váha cca 600kg... Převařované 6,5palcové ráfky obuté na slickách 185/510 R13, kompletně předělané odpružení přední nápravy, vzadu silnější skrutné tyče s oltcita pick-upa... S tímto autem se naháním s upravenýma závodníma š110r, favoritama a musím říct, že mají co dělat. Na svuj obsah motoru je to pěkně divoké letadýlko... Však taky koncepce těchto motoru vychází s koncepce starých leteckých motoru!

01.12.2007 | 10:41:10 |  Reagovat

Nazdar kolego. Nepodceňuj vyčištění nádrže a výměnu filtru pod podlahou. Já jsem jednou z časových důvodů tuhle práci neudělal a pak jsem na dálkové jízdě (cca 6 l na 10 km) co 100 km profoukával trysky. Ještě jsem zapomněl - pokud by to ještě zlobilo vymontuj karbec a přilep ho na silikon na vysoké teploty(místo těsnění). Občas to profoukává. Na léto si raději vyndej clonku před větrákem-pokud bude horko. Jinak se upečou gumky na hlavách a začne téct olej. Olej měnit podle manuálu a bude celkem klid. Jsou tady stránky klubu kde Ti celkem poradí.

05.06.2007 | 14:12:19 | zdeněk Reagovat

benzínovej ožbruna

Nostalgie , měl jsem taky ovocita, červenýho. Ani nepočítám, co přestalo všechno fungovat, ale jelo to pořád. Svýho času jsem s Oltcitem přestěhoval veškerý vybavení bytu , super prostor

04.06.2007 | 23:00:25 | Mib Reagovat

Už to jezdí - autor recenze

Díky za odezvu, zkontroloval jsem nakonec jenom rozdělovač a rozebral a zase složil karburátor a už zase jezdím přes kaluže :-)).
Je to zázrak!!

04.06.2007 | 15:55:10 | Bono Reagovat

Před levým zadním kolem pod podlahou je plastový kryt Sundat, pod ním je schovaný palivový filtr. Vyhodit a přemostit hadičkou. Palivový filtr umístit do motorového prostoru na přívod paliva(nezaměnit za spátečku). Sundat víčko karburátoru, sundat vzdušníky a trysky, vyfoukat kompresorem, včetně spínače volnoběhu. Vypusti nádrž a nalít zpátky jen čistý benzín. Seřídit předstih a kontakty pro jistotu. Dát nové svíčky?§ Podle STAVU. Zkontrolovat zapalovací kabely a hlavici rozdělovače-POCTIVĚ!!

03.06.2007 | 20:44:56 |  Reagovat

Zajímalo by mě jak se povedlo tomuhle autiku prohanet se 150 po dalnici... Zajimalo by me jake upravy na nem byli provedeny.

01.06.2007 | 01:07:08 |  Reagovat

Zatím jsem dojezdil - autor recenze

Děkuju za komentáře, které jsem si se zájmem přečetl. Musím bohužel říct, že jsem snad jenom prozatím dojezdil a proto se chci obrátit na někoho, kdo tomuhle autu trošku technicky rozumí, co s tím mám dělat. Během jízdy mi náhle spadly otáčky a po sešlápnutí plynu auto zhaslo. Lze jej nastartovat, volnoběh chvílema drží, ale jede to s obtížemi pouze na naplno vytažený ruční sytič. Nechápu kde je chyba. Přijde mi, jak když tam neteče benzín. Můžou to být třeba ulité svíčky nebo zanesený karburátor?! Prosím poraďte někdo, kdo máte zkušenost a nebo tušíte. Díky.
Jo a ještě reakce na to, proč lezu z Peugeota 306 do tohohle - nelezu, jen občas přesedám, Peugeota jsem si nechal, protože je to dobré auto, mám 1.8 benzínový motor, hatchback, 5 dveří, r.v. 1995, rádio, el.zrcátka, el.přední okna, nastav.volant. Nebere si ani 6 litrů Naturalu a najezdil jsem s ním přes 17.000 km za nějakých 14 měsíců. Používám ho na cesty do práce a na dovolenou. Oltcitka mám jen jako rozmar -

31.05.2007 | 22:19:45 | Bono Reagovat

Nespolehlivé pohodlí

Kdysi jsme ho zdědili... Po přesednutí ze škodovky stodesítky to bylo dobrý. Krásnej hnědobéžovej interiér, příjemná přístrojovka s ovladači, houpavá jízda. Byl to ještě napolovic frantík. Naproti tomu se nedal za chladu a vlhka nastartovat, topení šlo podle otáček motoru a pořád smrděl benzínem. Hrozný rumunský pneu, za deště trvalý aquaplaning. Viděli jste někdy ožehnutý plovák v karburátoru? Věčně ulitý svíčky a rozedřený ruce od plechů v motoru... A to byl servisovanej v Oltcit klubu. Ještě, že už je to dávno!

27.05.2007 | 16:51:22 | ajfel Reagovat

Čaučeskova pomsta čechům, nic si z toho nedělej, ale dát za něj štyrku je přepich. Já ho měl 3 roky, dostal sem ho za darmo, nevim co sem tchánovi udělal, ale budiž.Nikolaj mě štval takovim způsobem, že za různých spoluprácí sem ho vytunil tak, že sem si z felicií dělal srandu. Tachometr sem domotal až za 180ku a jezdil sem s nim za 6,5 při 100vce, kola sem měl 14ky z axla 175 60 R14 to byl mazec, pak sem měl do něj motor 2,8 boxer VW, ale z toho už sešlo. Nalítal sem s ním 115 000 km, taky sem ho daroval a do dneška jezdí. Dědula s ním srdnatě trápí pražáky na D1. až tě na D1 mezi Prahou a Benošovským sjezdem vopere ve 150 bílej Nikolaj tak se radši na něj vykašli, fakt na to má.

27.05.2007 | 16:04:54 |  Reagovat

Nechápu proč P306 lezeš do takovýho krámu...???

27.05.2007 | 12:47:59 |  Reagovat