Autorecenze Peugeot 205 1,8 GRD - Vůz co se za dobrou péči hodně odmění - hodnocení, spolehlivost, silné a slabé stránky, závady, zkušenosti, komentáře - recenze Peugeot 205
 
 

Recenze Peugeot 205 1,8 GRD
“Vůz co se za dobrou péči hodně odmění”

Autor recenze: Libor Labík (22 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:1,8 GRD Stav km při koupi:174 000 km Stav km nyní:196 400 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 14 měsíců Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 3,8 l/100 km Vloženo: 8. 11. 2012

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.0

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda CRX 1,6i Citroën AX 1,1i Škoda Felicia 1,3 MPi Mitsubishi Lancer 1,8 4WD Mazda 626 GE 2,0i Moskvič 408 1,3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Spotřeba
S kvalitními díly spolehlivý vůz
Praktičnost

Slabé stránky

V originále slabší brzdy
Téměř žádná deformační zóna

Závady a opravy na autě

Takže:
Termostat- nejdřív nezavíral, potom neotevíral
Obě přední ramena
Uložení stabilizátoru
Horní uložení tlumičů
Přední Tlumiče
Přední ložiska
Komplet brzdy
Zadní náprava
Výměna těsnění pod hlavou s tím i zabroušení ventilů a hlavy+ gufera na vačce.
Brzdová trubička
Zadní díl výfuku
+ věci typu oleje, filtry rozvody.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem zakoupil jako levný dopravní prostředek na krátké trasy od pána co pro něj neměl již využití (přímo pracovník Peugeotu). Takže auto mělo i pečlivou péči. Jelikož mu však stálo přes rok na zahradě tak věci dokladovaně měněné po krátkém čase opět odešly (čepy, brzdy). Nicméně i přes počáteční vyměnění skoro všeho jsem si vůz oblíbil. Najezdil jsem s ním během cca roku kolem 30000 km a nedám na tento vůz dopustit. Z původního plánu druhého auta do rodiny to najednou byl vůz číslo 1 a neustále jsme se přetahovali kdo s ním pojede a kdo bude řídit. Na svou velikost i velice praktický a prostorný vůz- po sklopení zadních sedaček do roviny s kufrem se tam vlezlo co jen člověk chtěl. Nakonec jezdil po celé ČR a bez nejmenšího problému. Na pohodlí jsme si taky nestěžovali, sice měkčí, ale vyhovující sedadla byla tak akorát, možná mohla mít lepší boční vedení. Pohodlí jsem si časem jemně přilepšil použitím kuličkového (dřevěného) potahu ze škody 100. Díky němu se v letních vedrech tolik nepotily v autě záda a celkem i pěkně masíroval. Neskutečná byla spotřeba- snadno se jezdilo pod 4 litry. Díky výměně podvozku bylo auto i krásně stabilní a bez tlukotu :)I přes to že to je nafťák v zimě po řádném nažhavení(do cvaknutí relátka) chytal na škubnutí a i krásně topil. A o po opravě vytápění zadního okna (jakési lepidlo) nemělo v zimě chybu. Vydrápalo se téměř všude. Na úzkých gumách s těžším motorem v předu úplně radost do Krkonoš ( vím o čem mluvím bydlím na horách). Dynamiku jsem u toho vozu nepostrádal, popravdě ani jsem ji nehledal, ale i tak se předjet dalo. Ale to je ta daň za tu spotřebu. Jelikož to byl mazel tak se dočkal i několika modernizací a vychytávek jako centrál, el. okna, el. zrdcátka, angel eyes, lepší brzdy z GTI, litá kola, rádio s LCD, tažné zařízení atd. Nakonec odešel z domu celkem nečekaně, po sečtení částek do něj investovaných jsem ho dal na zkoušku na internet a za dva dny byl pryč. Neradi jsme se s ním loučili, ale na druhou stranu byl to starší vůz a dost možná poslední šance jak za něj mít to co se do něj dalo. Tímto se vám ne každý vůz odvděčí!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 205

Vložit komentář

těsnění pod hlavu

Prosím o radu. Máme úplně stejného peugeota, nemůžu na int. sehnat nové těsnění pod hlavu. Nevíte, kde ho mohu sehnat a kolik stojí? Díky.

14.02.2013 | 20:18:27 | Radka  | 88.100.74.* Reagovat

Proč by nemohl. Já jsem kluk z vesnice a první auto jsem měl ve třinácti, byl to Wartburg (tehdy psaný na dědu). V osumnácti když jsem si dělal řidičák už jsem měl za sebou Wartburga, Moškviče, dva polské Fiaty a Š 1203. V šestnácti jsem běžně po dědině jezdil a vozil babku do obchodu, na hřbitov apd. Z klukama za babama. V létě na rybník. Dokonce jednou do okresního města. Bypo to v půlce devadesátých let. A navíc má ten borec v seznamu vozidel samé vraky, nevím proč mu nevěřit.

10.11.2012 | 19:42:21 | Blesk  | 46.23.137.* Reagovat

RE:

Jo jasně, vo to nejde, já jsem taky za život řídil asi třicet typů aut :-) ale myslím, že tak to není v té kolonce myšleno, v čem jsi chvilku tahal pilku po návsi nebo polní ceste. Já to chápu tak, že jde o to, kolik aut jsi skutečně vlastnil a máš s nimi takovou praxi, takové opravdové zkušenosti, že můžeš porovnávat. A to si myslím, že doopravdy nejde stihnout za tak krátkou dobu. Anebo se pletu. Třeba kdysi jsem řídil půjčenýho žigula, a potom zase dácii. Ale nikdy bych je neuvedl do kolonky "předchozí auto", protože za tu krátkou dobu jsem je nemohl poznat za všech okolností a ve všech situacích, ba ani bych si je netroufl srovnávat a porovnávat.

15.11.2012 | 16:45:37 |   | 89.102.162.* Reagovat

Vystřídal jsi a skutečně řídil a hlavně VLASTNIL 6 typů aut od svých 18ti do 22ti let? Kabrňáku! Kolik času jsi v každém z nich strávil skutečně za volantem a za jízdy?

08.11.2012 | 22:42:51 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE: Nevím proč by to nešlo.

Ano vážně jsem je všechny řídil a dokonce i vlastnil, od 17-ti jsem měl vyhlídnutou Hondu CRX(viz. moje recenze na tento vůz)- koupil jsem ji v horším stavu, takže jsem ji rozložil a složil. To mi zabralo asi tři čtvrtě roku, mezitím mi doma děda nechal felicii, uznávám, že tu jsem měl asi jen 2 měsíce, ale i tak najela přes 3000 Km. Místo ní jsem sehnal mitsubischi, jelikož jsem chtěl 4kolku do hor, ta se mnou byla 7 měsíců jelikož neprošla další STK a fouklo těsnění pod hlavou. Takže následovala Mazda 626, která mi zůstala do jejího zreznutí od léta 2008 až do léta 2011 a najel sem v ní 126000Km. K ní jsem jako druhé auto pro přítelkyni zakopil nejprve Citroen AX (najeto 17000), ale pro velikou poruchovost byl v létě 2011 nahrazen zde zmiňovaným peugeotem 205. Ještě ten rok jsem mazdu nahradil novějším modelem mazdy 626- kterou tu ani neuvádím.(momentálně se mnou najela 20000Km) :) K tomu všemu mi přenechal praděda svého Moskviče 408, kterého mám opravdu jen na neděli a z garáže téměř nevyjíždí(za 2 roky necelé 2000Km). Závěrem dodám že cestuji poměrně často a jelikož již několik let pracuji i jako finanční poradce, tak cestovat musím neustále.

21.11.2012 | 14:31:45 | Libor Labík  | 217.29.8.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Peugeot 205