Recenze Peugeot 205 GRD
“Vyměnil jsem ho za stodvacítku, takže spoko.”

Autor recenze: Buc (25 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1986 Typ motoru:1,8 Stav km při koupi:251 355 km Stav km nyní:495 836 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 7 let Průměrná spotřeba: 4-5,5 l/100 km Vloženo: 5. 3. 2008

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Š-120,VW Golf II

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při koupi jsem musel zainvestovat do předních brzd,kotouče už byly jako žiletky a na jednom se dokonce vlivem totálního sjetí odtrhlo okruží od středu a jen tak to tam plandalo a náboj se točil dál,holt předchozí várka majitelů se opravdu "starala".

Kotouče jsem koupil už jeté z vrakáče za cenu šrotu,nechal je stáhnout na soustruhu tady u Jardy na statku,ty torza destiček jsem zabrousil na hrubém šmirglu a takhle jsem najel dalších 150 000 km,takže investice prakticky nulová.Pak mi taky prasknul chladič,jak jsem ho přetlakoval vzduchem abych zjistil,kde to kape,no v kanále tady u nás na statku byla přímo na kebuli sprcha jako hrom,tak jsem to celé osušil a přestříkal stříbřenkou ve spreji,ta to po zaschnutí dobře zatěsnila,povolil jsem víčko na nádobce a funguje to dodnes!!Takže ivestice 0.

Postupem času taky začala prosakovat voda z pod hřídele vodní pumpy,nalil jsem do chladiče 4 sedliny z kávy,jak si tady chlapi na statku dopili a všechno se to krásně zatáhlo,takhle to funguje dodnes (byť už musím obšas nějakou tu kapku dolít),ale investice 0!Jednou mi taky praskla manžeta na levém homokineťáku a jak jsem jezdil přes pole do lesa na dříví,tak se to celé zapráskalo prachem a bordelem až se to začlo projevovat hlukem,tak jsem to pořádně vymyl naftou a obtáhnul manžetu pořádnou vrstvou lepící pásky a bylo to ok,sice je to už hlučnější,ale funguje to bezchybně,investice 0(musím to oblepit vždycky co půl roku,protože se ta páska celkem rychle rozšmelcuje).

Občas,hlavně v zimě se vlivem působení soli,dostane bordel přez roztrhané manžetky mezi pístky a různé části brzdových třmenů a celé to zatuhne a přibržďuje to a pálí se desky,pak to musím vždycky rozebrat,osmirkovat,promazat a celé zase složit dohromady,nechce se mi do toho nic investovat,tak si radši vždycky máknu a je to.Jednou jsem se rozhodl,že si udělám radost na narozeniny,tak jsem zainvestoval do zadních brzd. čelistí a nakoupil na vrakáči za 2 stovky "nové"-no co vám budu povídat,fungujou tak nějak dodnes.

Nakonec tedy musím zmínit i ložisko na středové poloose,kompletně se rozemlelo a osa se tam kroutila,jak se jí zlíbilo,sáhnul jsem pod ponk a shodou okolností tam bylo ještě po traktoristech,zrovna ten rozměr,takže pohoda.Prostě auto naprosto bez investic-ovšem záleží nakolik je člověk zručný a alternativní,u nás na statku máme v tomhle docela drsnou školu:-)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Motor,o tom se snad nemá cenu ani bavit,myslím,že na 600 000 se dostanu aniž bych do něj něco vrazil(rozvody asi udělala předchozí várka majitelů)
Brzdy slabší,ale ručka to v nejhorším jistí,člověk si holt musí při nějaké prudší a dramatické potřebě silnějšího brzdného účinku nějak pomoct
Karoserie naprosto ok,na to že vozím chlapům svačiny do sil a musím se brodit přes hnojiště a po poli,pořád velmi slušný stav.

Interiér je trocha nevychytaný,hlavně ty zteřelé a olezlé plasty už rády praskají při sebemenším dotyku,sedačky se párají a všude z toho pučí ten molitan,po tom,co se mi urval spodní silentblok a motor se opřel do kastle,už je trocha rámusu při volnoběhu i v kabině,ale pořád to není jako když sedíte v bělorusu.Jinak naprosto bez problémů,tohle auto s tímhle motorem je nesmrtelné a nejspíš mě přežije,zkrátka do lesa,hnoje i do kostela to nej!!!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 205

Vložit komentář

Srandu si dělej z jinech aut!

10.09.2009 | 21:33:43 | jirka Reagovat

pisatel recenze

že tě huba nebolí, debile

22.02.2009 | 12:09:26 |  Reagovat

Hahah az jsem plakal z toho textu :D.Bud sem cpes kravoviny aneb si samovrah,i kdyz stare diesely znesou mnoho...

22.02.2009 | 12:02:38 | jamieson Reagovat

Nezmar

S touhle károu se dá natočit tolik km,co nenatočil ani celý Wehrmacht v matičce Rusi!

21.03.2008 | 11:57:20 |  Reagovat

Tuto recenzi by si měli přečíst hlavně majitelé skurvených Wágenů a eMBéček, aby věděli co snese kvalitní auto. Dovezl jsem si ho v 91 s Francie za tehdy nehorázných 210 tis kč. a mám ho na takové polní práce dodneška. Mezi tím jsme měli s manželkou celkem 16 aut a jedině Pegin nám přirostl k srdci. Na něm si dělám údržbu sám, jinak všechny auta svěřuju autorizovaným servisům. Zrovna včera jsem si dělal rozvody a na tachometru mám 544 tis km.

09.03.2008 | 13:23:42 |  Reagovat

dik

sokinada hop!

07.03.2008 | 10:31:51 | lakatoš Reagovat

To už si ale musel navozit svačin chlapům do sila, když si natočil skoro čtvrt mega co?

06.03.2008 | 19:45:16 | Kuře Reagovat

A pak si kup po takovém vo.... auto!

06.03.2008 | 18:51:02 |  Reagovat

Majiteli držím palce!Takovýhle týpky mám rád:))Akorát, do nějakýho většího provozu bych tu super káru netahal haha

06.03.2008 | 15:29:01 | jašin Reagovat

O auto sa treba aj starat nielen za kazdu cenu vsetko co najlacnejsie urobit...

06.03.2008 | 14:58:32 |  Reagovat

mac Gyver - sikovny

06.03.2008 | 13:01:55 |  Reagovat

Úsměvné...

Autor je zřejmě velký recesista a zároveň sebevrah, pokud tuhle recenzi myslí vážně (o čemž pochybuji) a v tomhle vraku co popisuje skutečně jezdí. Ovšem pro ježdění v hnoji po poli je to ideální! Jinak dieselová 205 toho vydrží hodně o tom žádná...

05.03.2008 | 23:42:48 | EM Reagovat