Recenze Peugeot 207 SW
“hezký exteriér, vysoká cena, průměrné jízdní vlastnosti”

Autor recenze: Helena Codrová (31 let),
Ústecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,4 Stav km při koupi:50 km Stav km nyní:28 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km Vloženo: 24. 6. 2011

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Honda Civic

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Poprvé jsem si měla koupit zbrusu nové auto, a protože mě tlačily finance, chtěla jsem takříkajíc za málo peněz co nejvíc muziky. Nakonec jsem si vybrala koncern Peugeot, a protože vozím velkého psa, variantu 207 SW. Barva zlatá metalíza, rozhodně je všude vidět. Auto jsem kupovala v Písku, u prodejce VETO, a jak se říká v jednom přísloví "když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají", potvrdilo se i v tomto případě. Když jsem zvažovala koupi, byl prodejce samá ochota. Jakmile jsem auto koupila a převedla částku, ochota se jaksi někam vypařila. Nicméně naštěstí nebylo potřeba do servisu jezdit. Auto šlapalo jako hodinky, bylo sice línější, než jsem předpokládala, spotřeba byla vyšší, než uvádí výrobce, ale jinak moc pohodlné. Zvykla jsem si tedy na jiný styl jízdy.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pak jednou v létě padaly kroupy a poničily střechu, kapotu a prorazily kryt brzdového světla na střeše. Jelikož jsem se krátce na to stěhovala, nechala jsem auto opravit v jiném autorizovaném servisu - v Ústí nad Labem ve FairAutoTop ve Všebořicích. Servisman mě ujistil, že metoda "vyrovnávání" nerovností na plechu laserem je nesmysl, že nejlepší způsob je "vyklepat a přestříkat". Naivně jsem uvěřila.
Auto jsem do servisu odvezla a čekala 3 týdny, než bude hotové. Nebylo. Nejprve si špatně zapsali mé tel. číslo, obdržela jsem tedy po týdnu dopis, kde mě žádali, abych se s nimi spojila a doplnila žádané informace. Následně mě nikdo (včetně pojišťovny) neinformoval, že musím ke škodné události přiložit velký technický průkaz. Sevis mi odmítl auto vydat, dokud nebude mít uhrazenu fakturu za opravu.
Zaplatila jsem tedy opravu ze svého a s pojišťovnou se vyrovnala následně.

Nicméně asi o dva dny později jsem na denním světle zjistila, že opravené díly mají jinou barvu. Jsou matnější a zelenější. Nejmarkantnější je rozdíl na kapotě. Jela jsem tedy zpět do servisu a práci reklamovala.
Odmítli mi poskyntout v dově reklamace náhradní vůz, majitel autoservisu byl nepříjemný a arogantní, a nakonec závadu na základě jakéhosi odborného posudku neuznali a ten samý den mi auto vrátili s tím, že barva opravených dílů je v "toleranci uváděné výrobcem".

Servisman se mě snažil přesvědčit, že špatně vidím, obíhal auto, téměř lezl na střechu a dokazoval mi, že barva je v různém úhlu odlišná i u neopravovaných dílů. Jedním slovem fraška. Na dotaz, zda takto odvedenou práci považuje za kvalitní, nedokázal odpovědět.

Nikdy si již nenechám na auto sáhnout v autoservisu FairAutoTop v Ústí nad Labem a doporučuji podobný postup všem.
Možná je i na zvážení, zda příště nezvolit zcela jiný koncern.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 207

Vložit komentář

Nelze vinit paní Helenu, že nevěděla, že odstín v servisu netrefí. To mají vědět v servisu a podle toho se zachovat. Lakování částí kastle je problém a zas to mají vědět v servisu. Také mají vědět, jak barvu namíchat a co se s ní bude dále dít, až bude na voze. Nebo přistupovat k věci tak, že nic nelze zaručit a je možno přelakovat pouze celý vůz nebo alespoň větší plochy. Byl jsem překvapen u jednoho auta, které znám, že ve značkovém servisu Škoda ukončili u Fabie II přelakování uprostřed zadního blatníku na prolisu (ještě to ani netrefili), místo toho, aby přelakovali celý zadní sloupek a ukončili to nahoře na sloupku, kde jsou ohyby plechu a na malé ploše. Přitom to bylo na pojišťovnu a je známo, co si servisy na pojišťovny účtují - nehorázné sumy. Přesto to ještě takto zfušují. Odstím samozřejmě také netrefili.

09.11.2011 | 14:37:14 | Itall  | 88.83.187.* Reagovat

záruka laku a záruka karoserie

Jenže záruka se nevztahuje jen na rez, uvedl jsem jednu z x možností. Například může se stát, že ty plastové díly se můžou odlupovat, nebo upadávat, bělat. Do auta může zatýkat z jakékoliv strany včetně kolem světla. Těsnění může být díky lakýrnickým čistícím prostředkům zpuchřelé, atd. Do elektroinstalace kolem těchto míst se taky může dostat prach a voda. Na to všecko se po takových opravách už záruka na karoserii vztahovat nebude. A je toho mnohem mnohem víc, co mě momentálně nenapadne. Záruka na lak trvá cca 2 roky. Ale záruka na karoserii je cca 7 a více let u peugeotu nevím, ale mělo by to být dost, když to má pozink. A ta barva to jak se jezdí venku v zimě, tak po tom kitu to začne kvést přesně po 2 letech, je to tak vypočítaný.
Takže touto opravou si dáma zrušila záruku karoserie z Peugeotu...

29.06.2011 | 06:10:52 | svlastik Reagovat

svlastik: záruka na prehrdzavenie je iba marketingový ťah:))

V dnešnej dobe už plech skrz neprehrdzavie a nejaká hrdza okolo lemov,či v podblatníkoch, hlavne vzadu... to Ti žiadna "záruka" nefinancuje:)). Musí byť DIERA v plechu!! a toto nedokáže ani Favorit:)

Na 406 som mal kapotu menenú v OFIC. servise, za 19.000 SKK, ja somár starý, po 1-2 rokoch začala hrdzavieť ako šľak, od kamienkov.

Rovnako, aj na 607, zadné podblatníky, predná kapota je opieskovaná skoro do biela, hliníková, takže OK, ale na streche sú ďobky od kamienkov a HRDZAVÉ:))

Ani sa nejdem unúvať do servisu pýtať, či sa na to vzťahuje "záruka":))

NEVZŤAHUJE....:))

Av prípade mercedesu... 30 rokov, tak by som musel byť na hlavu, 10-30 rokov chodiť do of. servisu a zacvakať 2-3 autá, len aby mi platila akože "záruka"

28.06.2011 | 20:18:41 | ľuboš Reagovat

To tichý pozorovatel

Díky tomu, že je špatně opravené auto, nemůže být záruka na karoserii uznaná. Záruka má platit tak dlouho jak mají napsané, některé automobilky mají záruku na karoserii 10 a více let. Pojištění je od toho, aby byly opravy na autě uznané i jiným vlivem, než výrobní vadou, tedy klimatickými podmínkami, vandalstvím, nebo dokonce i vlastní chybou. Jakákoliv závada, tedy i koroze kolem plastových doplňků se má prokázat výrobní vadou, ale po takových "opravách" se může autorizovaný servis odkázat na špatný zásah do karoserie, něco jako porušení plomby. Špatná oprava = ztráta záruky.

28.06.2011 | 19:48:30 | svlastik Reagovat

to 28. června 2011 | 17:58 | svlastik

Vysvetli prosim ta, co ma spolocne mechanicke poskodenie karosie krupobitim so zarukou na auto ?

28.06.2011 | 19:06:53 | TichyPozorovatel Reagovat

17:20: Tak treba kupovať auto každý rok a "testovať", kde je aký servis:))

A ak ja auto bude každú chvíľu v servise... nevadí, hlavne,že ho včas a dobre opravia...:)), že to ide do peňazí, druhá vec.

Svlastik. 306, keď ju poriadne "vyobraciaš", rovnako ako každé auto cez strechu, je životu nebezpečné!! Už je to pojazdný vrak.

28.06.2011 | 18:30:15 | ľuboš Reagovat

To luboš

Tak pár ďobků? U auta 2 roky starého? který má záruku na karoserii? Samosebou bych chtěl vyměnit díly karoserie a neměnný díl je problém, jak chceš řešit střechu? Jakmile na něčem začneš zasahovat do karoserie a dokonce kytovat, ta karoserie po chvilce rezne, jak? no tam kde je to kitované se vyskitují prvně bublinky a pak to začne ve velkým... a ono je to tak dobře vypočítaný, že začne přesně po záruce, pak nejlepší je se takového auta zbavit, samosebou pod cenou.
To asi sám víš, protože ses toho auta taky zbavil.
Je tolik variant. Buď to řešit přes servis, nechat vyměnit, či profesionálně opravit karoserii, žádný kitování, pokud se to nezakryje plničem, vyměnit třeba celou karoserii. Pojišťovna to proplatí, měla by, protože vůz je v záruce.
Dále nechat si vyplatit peníze, ale měla by to být hodně velká suma.
Ale nahlásit servisu ať to udělá dejme tomu jen to nejnutnější je výhra spíš pro tu pojišťovnu.

Nejhůře napodobitelná je prý stříbrná metalíza.
V dnešní době míchá barvu automat. To není žádný od oka. Příjdu do prodejny, nahlásím rok výroby, typ auta a barvu vozidla napsanou v techničáku. Né že bych byl lakýrník, ale je dobré mít decku v rezervě.
Barva se objednává úplně stejně jako každý jiný díl vozidla.

28.06.2011 | 17:58:21 | svlastik Reagovat

RE: To luboš

Reaguji na to,že nejhůře napodobitelná je stříbrná metalíza a i na jiné příspěvky.Já mám Peugeota 207 SW již od roku 2009.Za tu dobu mi již 2x nabourali levé přední dveře/u řidiče/.Bohužel jsem nikdy u toho nebyl,ale u firmy Janoušek mi ten lak opravili vždy tak dokonale,že i já nepoznám,zda je lak opravován .A za tu dobu jsem u auta jen dolíval vodu do ostřikovače a benzín.Po 4letech garančka u prodejce a po dalších 2 letech další prohlídka.Tentokrát v jiném servisu.A tam mi řekli,že asi motorový olej nebyl měněn,protože byl pěkně zaneřáděný.Uvidím v březnu.To už jdu znovu měnit olej.Za celou dobu jsem pouze vloni/2015/ měnil postupně obě přední žárovky a letos jednu žárovku osvětlení spz.Ale byl to porod.Málo místa a žádná zkušenost.Zlatá Škoda 125.Když jsem si dával kameru do zadního nárazníku a chtěl ji připojit na světla zpátečky, udělal jsem dobře,že jsem si přečetl na fóru proč to nedělat.A tak jsem ji připojil na zásuvku pro zapalovač a mám klid.Teď budu měnit přední stěrač u řidiče a gumové těsnění u zadních dveří.Najeto mám okolo 36 000km a je převážně garážované.

29.01.2016 | 14:51:59 | Tony  | 89.29.59.* Reagovat

RE: To luboš

To je a zejména u staršího auta kde lak není sice na první pohled vůbec špatný ale třeba po 10 letech už nemá úplně totožný odstín jako v případě novoty takže i když se namíchá stejná barva tak zejména u stříbrné to jde trochu vidět ale spíše pod různým osvětlením na fotce a podobně.

29.01.2016 | 22:40:46 | Nick406  | 89.176.3.* Reagovat

14:39 - Je vidět, že jsi si buď pořádně nepřečetl nebo nepochopil, to co jsem tam napsal, jinak bys nemlel pořád to samé dokola. Ukaž mi jediný řádek, kde paní nadává na auto..? Na konci akorát podotýká, že je nazvážení, zda příště nevolit jiného výrobce, což je zcela pochopitelné, když jsou místní servisy neschopné... A jinak, po silném krupobití, které bylo v Praze v srpnu 2010 mám 2 auta a nelakovalo se ani jedno a to byla pobouchaná ze všech stran a hodně... Všechna se dělala metodou vytahování důlků a není poznat absolutně nic...

Normálne nechápem, kde chodíte pre rozumy..:))

28.06.2011 | 17:20:35 | L@lek Reagovat

svlastik: Kvôli pár ďobkom totálku?!!:)) asi 6-7 x som sa s 306 prevrátil na streche a nebolo to na totálku, dodnes niekde tá herka behá...

Jednoducho to chlapci sfušovali. Súhlasím s tým, že zlatá metalíza je vari najťažšie napodobniteľná.

28.06.2011 | 14:39:12 | ľuboš Reagovat

Obrovská chyba

Paní udělala jste obrovskou chybu. Co se týče chyby ohledně krupobití, mám s tím své zkušenosti. Udělala jste tu nejhorší variantu.
Po krupobití zásadně a jen celolak na celém voze. Nikde vám tak těžkou barvu jako je zlatá metalíza netrefí a to kvůli tomu, že lak taky stárne a časem se odstín změní. I kdyby vám dali přesnou barvu od novoty určitě půjde poznat na první pohled kde vám ji lakovali, protože je NOVÁ. Na tom odstínu si nemůžete stěžovat, je to vaše chyba, že jste nepožadovala celolak. Kdyby to nalakovali dejme tomu špatně, stýkance velké pomeranče a tak, ihned bych to reklamoval. Ale tohle reklamovat nelze u servisu. Se servisem jste se měla domluvit a nechat je vyřešit vše přes pojišťovnu.
Za krupobití se může, to záleží na likvidátorovi dávat cena jako totálka. Teď nevím přítížili podmínky, ale celolak není velká pálka. Dokonce na ruku kdyby tomu přišlo jste měla dostat od pojišťovny asi výkupní cenu vozidla a pak s tím naložit jak chcete.
Hodně jste pojištovně pomohla, teď se vám směje pojišťovna nikoliv servis a samozřejmě hlavně likvidátor si udělal dobrý jméno na špatném výběru, který jste zvolila. Servis dělal co mohl zřejmě aby se dostal k nejnižší ceně opravy a jak jste jim to asi nahlásila...

28.06.2011 | 12:12:32 | svlastik Reagovat

10:42: tak nech píše "recenziu na SERVIS, ale nie na auto...:)) Kapišto?

Kúpite si Mercedes S 500, full, bude zlý servis, tiež budete nadávať na auto?!

Normálne nechápem, kde chodíte pre rozumy..:))

ľuboš

28.06.2011 | 11:15:55 |  Reagovat

???

Můžou mi někteří jedinci vysvětlit, proč se do paní, která se chtěla podělit a své záporné zkušenosti s některými servisy, tak navážíte..? Myslím si, že to může být pro dost lidí užitečná informace. A že paní nadává na Peugeot, koupila si nové auto a čekala nějaké služby i po prodeji, které se jí u Peugeotu nedostaly nebo aspoň ne v odpovídající kvalitě, což spolu ať chcete nebo ne, úzce souvisí, takže pokud by paní znovu nevolila Peugeot, není se čemu divit, když jakýkoliv problém s autem se může díky neschopnosti servisů stát neřešitelným. Z vlastní zkušenosti vím, že tady v Praze jsou servisy Peugeot ještě jakž takž, ale mimo Prahu jsem byl také nemile překvapen...

28.06.2011 | 10:42:48 | L@lek Reagovat

luboš:

U nás je to tak, že nejvíce prodá Škoda, pak hóóódně dlouho nic, a pak s obrovským odstupem následují další. Za ní bývají Ford, Renault, možná ten Peugeot nebo VW. Ale to jsou proti Škodě drobky. Úspěšná byla také Kia (Ceed).

28.06.2011 | 10:10:06 | Itall Reagovat

Itall: Pozri si niektoré štatistiky, podľa nich je 207 najspoľahlivejším autom, akurát, že cena opráv nie je najlacnejšia.... a NIE sú to francúzske štatistiky...:))

P.S. Ak značka, ktorá je asi na 3-4 mieste v predajnosti sa Ti zdá málo rozšírená, tak neviem:((, skús si trochu rozšíriť svoj obzor...

28.06.2011 | 09:48:13 | ľuboš Reagovat

Vladan:

Nevím, jestli je to zrovna recenze, ale informace tam jsou. Enormní prodeje Peugeotu? Nevím jak kde, ale v ČR to tak nebude - stačí kouknout na statistiky prodejů. Špičková kvalita - dříve se to říkalo, ale dneska? To bych netvrdil, projdi si tady recenze, to také něco vypovídá. Já mám sice malého Peugeota, ale kdyby to nebyla maskovaná Toyota, tak bych ho nekoupil :o)

28.06.2011 | 08:43:57 | Itall Reagovat

Takže jde o špatný servis .Což za to nemůže značka Peugeot.Koupili byste další auto od tohoto výrobce?NE.A mohl bych se zeptat s jakého důvodu ?:))

27.06.2011 | 23:03:08 | luke20 Reagovat

ach jo

Paní Helena trochu nezvládla svou recenzi, ale peugeoty 207,308 se drží na předních místech ve spolehlivosti, prodeje jsou enormní.

27.06.2011 | 22:25:32 | Vladan Reagovat

Přestože mám v okolí svého bydliště dva autorizované servisy, ani jeden mě nepřesvědčil o své oschotě a přístupu. Tak jezdím 50 km daleko k profíkům, kde se cítím jako v rodině, perfektní přístup, kvalitní práce, dobře poradějí a zákazník je pro ně vším.

27.06.2011 | 21:24:37 |  Reagovat

Helena:

Když tak na to koukám: teda vybrat si z Ústí jako svého prodejce ZROVNA VETO Písek, to je za 100 bodov :o) Čím Tě tak oslnili Heleno?

27.06.2011 | 17:41:08 | Itall Reagovat

To je přesně důvod, proč bych nechtěl metalízu a barvu chci, pokud možno, běžnou i odstínem. Není na škodu, když na drobná poškození si po čase koupím spray a udělám to sám. Jistě, na velké plochy to není. Ale, pokud jde o věrnost odstínu, mám zkušenost, že je to lepší, než od lakýrníka. Ve VETO jsem se nesetkal s ochotou ani při informování se o voze. Asi jsem nevypadal dost movitě. Také mě netěšilo jet pro auto 100 km daleko, ale když nejbližší prodejce nenabídne cenu... Totéž servis.

27.06.2011 | 17:35:16 | Itall Reagovat

Rovnaká skúsenosť

Síce už v roku 1998 som si kúpil novú Felíciu Combi.Auto celkom ušlo,no na parkovisku mi niekto nabral dvere,takže následovala výmena za nové a samozrejme striekanie na pôvodnú farbu=strieborná metalíza.Tiež sa nepodarilo.Zrno ani farba nezodpovedali originálu,čo som si všimol ihneď pri preberaní vozidla.Vozidlo som neprevzal a žiadal o zhodu vo farbách.Technik skákal z miesta takmer 2m vysoko,argumentoval,no nezľavil som.Druhá oprava bola asi o 20% lepšia.Tiež bolo vidieť rozdiel.Už ma nebavilo technika presviedčať o nezhode vo farbách.Auto som potreboval tak som ho sklamaný z práce odborného servisu prevzal.Ten rozdiel farieb som videl pri každom pohľade na auto.Škoda,že profíci to nevidia a nechcú vidieť ani dnes,vo vašom prípade.

27.06.2011 | 12:41:37 |  Reagovat

Ženská "logika" nesklamala:))!!

Takže Peugeot je na vine, že bolo zle nastriekané? To sa 207 mala sama odtapacírovať, vyklepať plechy-strechu, pričom možno ani striekanie nebolo nutné..., ale asi hej.

Sranda, nabudúce to nechajte niekomu, kto sa vyzná.

Ale 207 je teraz v tomto NEVINNE!:))

26.06.2011 | 21:44:04 | ľuboš Reagovat