Nejčtenější auto recenze

4,2Polski Fiat  (1977) Polski Fiat (1977) autor: Zdenál Přečteno: 4153x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: 125p

Dobrý den, mám ještě spoustu náhradních dílů na poláka 125p 1300,originál přední podběhy celé až do motor prostoru nové!!! Plus hromadu plastových dílů a příslušenství. Pokud máte ještě zájem ozvěte se mi na tel číslo 737778999 Milan Sajfrt Hradec Králové.

01.05.2022 | 08:21:02 | Milan Sajfrt  | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)

Fiat 125p

Já stejné auto zdědil po rodičích a pak měl cca dalších 5let... byla to super kára, pohodlná a na tu dobu limuzína...
A krom oleje a vážných závad, údržbu prováděl sám :-)
Vzpomínám na něj, sloužil 21 let a pak dalších cca 2 roky kamarádovi...

02.02.2017 | 08:58:35 | Peca M. | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)

RE: Potřebuji těsnění pod hlavu a nějaké věci na Fiat 125 P 1300

zkus inzerci. Zadej si do vyhledávače....na fiat 125 P prodám... a uvidíš tu úrodu.

24.06.2014 | 19:32:29 |  | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)

Potřebuji těsnění pod hlavu a nějaké věci na Fiat 125 P 1300

Potřebuji těsnění pod hlavu a nějaké věci na motor Fiat 125P
Jaroš Lukáš -- lukynjaros@seznam.cz tel:602754518 Děkuji.

24.06.2014 | 15:17:14 | Lukáš Jaroš | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)

125p

Bylo to moje první auto, po tom, co mi ho věnoval táta, protože si koupil Favorita. On ani já, na jeho pohodlí a především topení, nedal dopustit. Ve své době to bylo opravdu skvělé auto. Prodal jsem ho po najetých 388 000 km a 23 letech provozu. A problémy? Rezivění předních blatníků (výměna + projistotů i prahy)), 2x vasná spojka (dost trpěla na tak těžké auto) a čištění startéru. Jinak běžný servis a později bral i více oleje. Motor nikdy nebyl na generálce! Topil (např. Š 135 s 5tikvaltem se mi nikdy nepodařilo vytopit) a svítil opravdu dobře, jen ta spotřeba v zimě... S nostalgií vzpomínám.

06.01.2012 | 20:54:37 | TST | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)

Rok výroby

Pravděpodobně jste se spletl v roce výroby, Poláci se začali vyrábět v listopadu 1967.

16.11.2010 | 17:10:58 | Zdenál | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)

:)

aniž bych si četl příspěvky, či komentáře, můžu říct pouze vlast zkušenost muj taťka si v roce 1956 koupil tento vůz, a když jsme ho před 2 rokoma dávali do šrotu (kvůli čištění garáže a okolí) měl najete 350tis km, aniž by na něm měnil něco vážnějšího (krom ložisek), zatím jsem nenašel auto s takovými kilometry, nejhorší na tom je že to není výmysl, můj taťka je dost pečlivý a všechno si zapisoval a značil, takže kilometry má doložené...na dnešní dobu je to staré auto, ale patří mu ucta své doby!!

03.11.2010 | 20:32:13 | MartinDrga | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)

Polák

Děkuji za pochvalu recenze, dodnes na Poláka rád vzpomínám. Ano je to pravda že motor a podvozek pocházel ze staršího Fiata 1300/1500 z šedesátých let a Polák se s malými úpravami na motoru a podvozku prodával až do roku myslím 1991. Ale na sedmdesátá léta to myslím bylo dobré auto.

26.10.2010 | 11:05:15 | Zdenál | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)

Polák

Recenzi chválím, je věcná s jasnou specifikací problémů a výhod vozu, s objektivně naznačenými jízdními vlastnostmi.
Osobně si mě tento vůz nezískal, koncepčně /platforma, motor/ jde o vůz Fiat 1300/1500 z 60. let, tudíž tak jako mě dnes dokážou naprosto dorážet 10 let staré Octavie s mizerným a starým podvozkem prodávané pod obchodním označením "Tour" jako kdovíjaký zázrak, velmi podobné bylo počínání Fiatu resp. v případě poláka automobilky FSO, která ještě v 80. letech prodávala auto v "moderním kabátku" italského Fiatu 125, ale s použitím takřka poválečné techniky. Moje poměrně špatné mínění o tomto voze, je navíc zapříčiněno tím, že jsem vlastníkem více než deseti starých (podotýkám italských) fiatů a pár mích přátel vlastní tento polský ekvivalent ... tudíž jsem z nezávislého pozorování těchto vozů zjistil, že vůz je o dost více poruchový než jiné fiaty ze stejné doby ... mj. mluví za vše výčet použitých náhradních dílů a oprav které byly na tomto konkrétním voze provedeny, když to tak čtu - mám nálezové fiaty o 10 a více let starší u kterých ke zprovoznění a bezpečnému provozování nepotřebuju zdaleka tolik oprav. Nicméně abych jen nehaněl, vůz má listová pera, která zajišťují poměrně vysoký komfort i na horších cestách, samozřejmě se auto v zatáčkách více naklání a nejde tudíž o vůz pro sportovní jízdu. Prostorově byl myslím ve své době velmi zajímavý, protože jak prostor řidiče tak i místo na zadních sedadlech je velmi slušné. Slabinou je - jak již bylo napsáno hloubka zavazadlového prostoru a já bych zmínil také výšku nákladové hrany - tedy vysoké zadní čelo, naopak velmi dobrá je délka kufru, mafiáni by tam ze tři ukrajince namačkali ;-) Kvůli vyšší spotřebě skončilo hodně těchto vozů přestavených na plyn, co se nedá zapřít je velmi dobrá životnost, slyšel jsem o vozech, které mají najety přes 1 000 000km což asi mluví za vše. Do budoucna půjde o zajímavý "lidový veterán" u nás sehnatelný za více než dobrou cenu.

22.07.2010 | 09:56:32 | Marek | Recenze: Polski Fiat 1300ccm (1977)