Rok výroby:2004Typ motoru:1,9dtiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:16 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7-14, bezne 8,4l l/100 kmVloženo:11. 6. 2004
Auto melo nekolik poruch - pres kabely svicek, klimatizaci, naftove cerpadlo po alarm-neco v zaruce neco bohuzel ne.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo mi nevyhovuje vubec pouzivam jej jako sluzebni v nasi firme. Jizdni vlastnostine jsou neuspokojive - jsou otřesné. Vozidlo je vratké ackoli má tvrdý az malem nepohodlný podvozek naklaní se a pri jizde na limitu je velmi malo ovladatelne - umí majiteli pripravit opravdu horke chvile.
Brzdy jsou jedovky velmi ostre ovsem prvnich 20metru prudkeho brzdeni potom velmi znatelne slábnou. Motor skutecne nema rad razantnejsi zachazeni-umi se celkem bezne uhnat, bez snahy na extremni pospichani.
Pohodli v meganu moc nenajdete to opravdu ne. Ergonomie je u bodu mrazu a polohu za volantem budete hledat nejspis celou cestu a stejne po 150ti kilometrech z vozu vystoupite jakoby vas prejel buldozer.
Gumove malo presne razeni a mene ucinnou klima nejspis dokazete odpustit.
Spotreba muze byt dobra..kolem 7,5l/100km kdyz se vice mene loudate, pri spechu umi i 13,5l/100km...a to se pospichat spise snazite.
V soucasne se tohoto pseudoauta zbavujeme-soferum ani nam opravdu nevyhovuje. Koupi rozhodne nedoporucuji na trhu jsou urcite lepsi vozy i v tomto segmentu ...
Renault Mégane Scenic 1,9 dTi vlastním už 10 rokov. Má 265 000 km a šlape ako hodinky.Okrem bežných vecí (filtre,oleje,brzdové platničky a kotúče, rozvody, čapy) som menil len zadný diel výfuku a spojku. Asi na dvoch miestach sa už ukazuje hrdza, ale u auta s rokom výroby 1998 je to v pohode.Spotreba 5 až 5,5 litra nafty je úplne super. Dobré jazdné vlastnosti a variabilita interiéru robia z tohto francúza jedno z naj áut ktoré som doteraz mal.
Ten člověk co tohle psal,absolutně neví jak vypadá auto.Jak můžou být u motoru Dti v háji kabely ke svíčkám??Navíc ten nesmysl s uhnáním motoru,zatím se mi to nepodařilo a to tohle auto vlastním 3roky a najeto 70 000km.Zatím nemám žádný problém,jen běžné výměny.Ještě k té klimatizaci,jel jsem do Chorvatska a bylo pořádné vedro a v autě jsem měl jak v lednici.Takže aťsi pan chytrej sedne zpátky do své Škody 100,nebo co opravdu má a přestane závidět ju.
Myslím, že je to otázka smůly www.renault.nazory.cz není moc dobrou reklamou, ale je i spoustu spokojených zákazníků. Například motory dci zejména 1,9 jsou výborné co se jízdních vlastností týče a používá je i Nissan, který vychytal případnou poruchovost např. zkrácením intervalu výměny oleje na 2/3. Uleví se turbu, častější výměnou filtru vzduchu šetříte váhu vzduchu apod. Nemám Renaulta, ale bez emocí si myslím, že se nejedná o zmetky.
Vlastním Renault Megáne Scénic 1.9Dti r.v. 2003 v plný palbě.Spotřeba při lehký noze 4.7l/100km s klimatizací jsem jel do Chorvatska za 5.3l když jezdim okolo 190km/h,tak tam je sice i okolo 7.5l/100km ale to se dá čekat.Uhnat diesela??Tak to nevim za měsíc s nim najezdim okolo 2000km většinou mezi město někdy ve městě.Moje závady po tři roky používání-Váha vzduchu( 1700kč) žhavičky) už si nepamatuju,ale do 2000kč jsem se vešel se všema) došla mi baterka v ovladači v klíči( investice 80kč) měnil jsem stěrače za Bosch aerotwin(investice 800kč) praskla mi asi 2x žárovka investice cca 500kč) a největší investice byla do nafty :-D k těm brzdam.Auto má 4x kotouče,proto jsou ostrý ty brzdy. po 20m ztrácí učinek??Pokud brzdíš ze 150-0 tak se nediv,jinak brzdil jsem se 130-0 a bez problemu,brzdy se sice ohřejou,ale zase vychladnou.K pohodlí dobře tvarovaný sedačky+volant dobrý výhled z vozidla a všechny ovládací prvky jsou po ruce.K řazení- nemám nic proti,jen 5tý rychlostní stupen má delěí dráhu a musim se vyklonit,nic neobvyklého.málo účiná klima?V tomto si to trochu protiřečí.Záleží na tom,jestli je to manualni klima,nebo climaronic.Manualní klima i klimatronik nedovolej nastavení ledového vzduchu,jde to pouze o několik stupňů např když venku bude 30°C,tak to nejde na 10°C,ale na 20°C toto funguje u velký většiny aut.K tý spotřebě.Tak nvm,jestli si to nepletete s 1.6 16V u ní to souhlasí,jen při hehký noze to jede okolo 6.5l/100km.Nevím,jestli toto auto vlastníte,nebo tomu rozumíte,podle toho,co čtu,tak ste jeden z těch,kteří se k naftě chovají stejně jako k benzíňáku tzn nastartovat sešlápnout a jet a vytáčet motor a chcípat motor,když sepne turbo.Každopádně tato recenze mě spíš pobavila
Děkuji Vám za tuto recenzi, díky Vám jsem konečně pochopil mého dědečka - vždycky říkal, že nejhorší je srážka s blbcem. Vlastním dva renaulty, 19 z roku 1996 a megane grandtour dci z roku 2005. S 19ctkou jsem najel 65000km za 3 roky a s meganem 30000 za rok. Nikdy mě nepostihl problém. A vysoká spotřeba s dieselem .... asi velmi špatný mezičlánek volant - pedály. A možnost že lze "uhnat" moderní dieselový motor je mizivá, pokud člověk ví k čemu je převodovka, ale to Vy podle této recenze nevíte.
Kdo hledá ventily u dvoutaktu, hledá marně... Nicméně kdo hledá svíčky u naftového motoru, tak většinou žhavicí svíčky najde. Jestli teda ví, co to je a k čemu to tam je, že...
Mám najeto 15000km s jedinou závadou upadlý kontakt na starteru.Spotřeba ve městě se pohybuje mezi 7,5-8l/100km.Mimo město kolem 6,5.Za 13l může jezdit jenom absolutní dřevo.Jinak souhlasím s obtížným nastavením sedadla řidiče.Jízdní vlastnosti se starou verzí se nedají srovnat.Jinak motor 1,9dci uštve v kopcích i tdi Passaty.Je to už muj cca 20tý vůz(různé zn.)Hodnotil bych tak 1-
Pracuju v jedné nejmenované firmě jako manažer a megany rok 2005 se nakoupili jako fleetová auta.Celkem 15.Do prvních 10000 km byly ok ale pak začali problémy a dnes je ta věc u soudu s tím že vozidla nesplńují základní požadavky na spolehlivost.Za rok co jsou ve vozovém parku byly v průměru 66 dní v servisu.
Mám nového Megana 1,5dCi r.v. 11/2003, najeto 42 tis.km. Závady: zadřený alternátor v 10 tis., ovladač zadního stěrače - vše v záruce. Od té doby O.K. Jízdní vlastnosti velmi dobré.Kombinovaná spotřeba dlouhodobě(lehká noha...) 4,5 l !Řazení vcelku dobré, ale nesmí se na něj pospíchat, hlavně z 1 na 2, když se to odflákne, tak jsou slyšet zuby. Ještě poznámka - kočka při 100km ze předu způsobila více škody než 10ti tunový náklaďák, který o mne zastavil... Bezpečnost 100%...
Megana rozhodně doporučuji
Teda tak záporně napsanou recenzi jsem už hodně dlouho nečetl. Možná, že jsi chytil opravdu špatný kus, ale netvrď tady, že spotřeba vyšplhá na 13l u diesela, tomu teda nevěřím ani za nic... jo a kabely ke svíčkám
Názoru může přikládat nějakou váhu jen ten, kdo si nechával nebo nechává u dvoutaktního motoru svého Trabanta nebo Wartburga seřizovat vůli ventilů. Příčinou velké spotřeby bývá často štift, který spadnul do trýbu.
Od kdy má diesel svíčky resp. kabely ke svíčkám? Megane/Scenic s motorem 1,9 dTi se od r. 2002 nevyrábí není to dCi? S turbodieslem o objemu 1,9 se spotřebou 13 litrů? Máš na nohách cihly nebo jezdíš pořád za 1 nebo za 2 ? Jediné s čím souhlasím je gumové řazení, kterým jsou pověstní ale všichni francouzi, Renault má ze všech fr. značek ještě luxusní. Podvozek není tvrdý naopak, je velmi měkký, čímž právě působí nejistě, jde ale o zvyk.
Fakt to je tak porucový jo? To je síla, rozhodoval jsem se mezi tímto a Toyotou Corollou Verso jako novým autem, ale vezmu asi tu toyotu, nebo myslíš že ten nejnovější Scenik bude lepší?
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Megane
Renault Mégane Scenic 1,9 dTi vlastním už 10 rokov. Má 265 000 km a šlape ako hodinky.Okrem bežných vecí (filtre,oleje,brzdové platničky a kotúče, rozvody, čapy) som menil len zadný diel výfuku a spojku. Asi na dvoch miestach sa už ukazuje hrdza, ale u auta s rokom výroby 1998 je to v pohode.Spotreba 5 až 5,5 litra nafty je úplne super. Dobré jazdné vlastnosti a variabilita interiéru robia z tohto francúza jedno z naj áut ktoré som doteraz mal.
24.12.2011 | 17:05:44 | jofo1 | 217.115.252.* Reagovat
scénic
Ten člověk co tohle psal,absolutně neví jak vypadá auto.Jak můžou být u motoru Dti v háji kabely ke svíčkám??Navíc ten nesmysl s uhnáním motoru,zatím se mi to nepodařilo a to tohle auto vlastním 3roky a najeto 70 000km.Zatím nemám žádný problém,jen běžné výměny.Ještě k té klimatizaci,jel jsem do Chorvatska a bylo pořádné vedro a v autě jsem měl jak v lednici.Takže aťsi pan chytrej sedne zpátky do své Škody 100,nebo co opravdu má a přestane závidět ju.
24.07.2009 | 20:22:53 | Radek Reagovat
ooooo
nemozete mat to auto vypisujete blbosti.
07.01.2008 | 09:12:30 | Reagovat
Renault
Myslím, že je to otázka smůly www.renault.nazory.cz není moc dobrou reklamou, ale je i spoustu spokojených zákazníků. Například motory dci zejména 1,9 jsou výborné co se jízdních vlastností týče a používá je i Nissan, který vychytal případnou poruchovost např. zkrácením intervalu výměny oleje na 2/3. Uleví se turbu, častější výměnou filtru vzduchu šetříte váhu vzduchu apod. Nemám Renaulta, ale bez emocí si myslím, že se nejedná o zmetky.
19.12.2007 | 22:25:45 | Tom Reagovat
Recenze je výmysl a autor kretén. Pochybuju, že v tom seděl.
19.12.2007 | 21:36:47 | Reagovat
Takhle už jsem se dlouho nezasmál
Vlastním Renault Megáne Scénic 1.9Dti r.v. 2003 v plný palbě.Spotřeba při lehký noze 4.7l/100km s klimatizací jsem jel do Chorvatska za 5.3l když jezdim okolo 190km/h,tak tam je sice i okolo 7.5l/100km ale to se dá čekat.Uhnat diesela??Tak to nevim za měsíc s nim najezdim okolo 2000km většinou mezi město někdy ve městě.Moje závady po tři roky používání-Váha vzduchu( 1700kč) žhavičky) už si nepamatuju,ale do 2000kč jsem se vešel se všema) došla mi baterka v ovladači v klíči( investice 80kč) měnil jsem stěrače za Bosch aerotwin(investice 800kč) praskla mi asi 2x žárovka investice cca 500kč) a největší investice byla do nafty :-D k těm brzdam.Auto má 4x kotouče,proto jsou ostrý ty brzdy. po 20m ztrácí učinek??Pokud brzdíš ze 150-0 tak se nediv,jinak brzdil jsem se 130-0 a bez problemu,brzdy se sice ohřejou,ale zase vychladnou.K pohodlí dobře tvarovaný sedačky+volant dobrý výhled z vozidla a všechny ovládací prvky jsou po ruce.K řazení- nemám nic proti,jen 5tý rychlostní stupen má delěí dráhu a musim se vyklonit,nic neobvyklého.málo účiná klima?V tomto si to trochu protiřečí.Záleží na tom,jestli je to manualni klima,nebo climaronic.Manualní klima i klimatronik nedovolej nastavení ledového vzduchu,jde to pouze o několik stupňů např když venku bude 30°C,tak to nejde na 10°C,ale na 20°C toto funguje u velký většiny aut.K tý spotřebě.Tak nvm,jestli si to nepletete s 1.6 16V u ní to souhlasí,jen při hehký noze to jede okolo 6.5l/100km.Nevím,jestli toto auto vlastníte,nebo tomu rozumíte,podle toho,co čtu,tak ste jeden z těch,kteří se k naftě chovají stejně jako k benzíňáku tzn nastartovat sešlápnout a jet a vytáčet motor a chcípat motor,když sepne turbo.Každopádně tato recenze mě spíš pobavila
19.12.2007 | 21:01:24 | Napster Reagovat
díky Vám jsem konečně pochopil dědečka
Děkuji Vám za tuto recenzi, díky Vám jsem konečně pochopil mého dědečka - vždycky říkal, že nejhorší je srážka s blbcem.
Vlastním dva renaulty, 19 z roku 1996 a megane grandtour dci z roku 2005. S 19ctkou jsem najel 65000km za 3 roky a s meganem 30000 za rok. Nikdy mě nepostihl problém. A vysoká spotřeba s dieselem .... asi velmi špatný mezičlánek volant - pedály. A možnost že lze "uhnat" moderní dieselový motor je mizivá, pokud člověk ví k čemu je převodovka, ale to Vy podle této recenze nevíte.
29.12.2006 | 10:54:04 | pavel Reagovat
svíčky u dieselu
Kdo hledá ventily u dvoutaktu, hledá marně... Nicméně kdo hledá svíčky u naftového motoru, tak většinou žhavicí svíčky najde. Jestli teda ví, co to je a k čemu to tam je, že...
25.10.2006 | 15:35:39 | Reagovat
Mám najeto 15000km s jedinou závadou upadlý kontakt na starteru.Spotřeba ve městě se pohybuje mezi 7,5-8l/100km.Mimo město kolem 6,5.Za 13l může jezdit jenom absolutní dřevo.Jinak souhlasím s obtížným nastavením sedadla řidiče.Jízdní vlastnosti se starou verzí se nedají srovnat.Jinak motor 1,9dci uštve v kopcích i tdi Passaty.Je to už muj cca 20tý vůz(různé zn.)Hodnotil bych tak 1-
19.05.2006 | 14:24:08 | Reagovat
Pracuju v jedné nejmenované firmě jako manažer a megany rok 2005 se nakoupili jako fleetová auta.Celkem 15.Do prvních 10000 km byly ok ale pak začali problémy a dnes je ta věc u soudu s tím že vozidla nesplńují základní požadavky na spolehlivost.Za rok co jsou ve vozovém parku byly v průměru 66 dní v servisu.
28.04.2006 | 06:44:53 | Michal Reagovat
reklamace
Jedna špatná zkušenost bohatě stačí! Záznam reportáže o reklamacich u Renaultu v Motožurnálu ČR1
26.03.2006 | 22:11:55 | tomas vratny Reagovat
JAK se nekdo muze rozhodovat mezi RENAULTEM a TOYOTOU??? jasne ze TOYOTA. ale jeatli neveris tak si toho renaulta nejdriv kup
17.11.2005 | 17:11:00 | RaVi Reagovat
všeho moc škodí
Mám nového Megana 1,5dCi r.v. 11/2003, najeto 42 tis.km. Závady: zadřený alternátor v 10 tis., ovladač zadního stěrače - vše v záruce. Od té doby O.K. Jízdní vlastnosti velmi dobré.Kombinovaná spotřeba dlouhodobě(lehká noha...) 4,5 l !Řazení vcelku dobré, ale nesmí se na něj pospíchat, hlavně z 1 na 2, když se to odflákne, tak jsou slyšet zuby. Ještě poznámka - kočka při 100km ze předu způsobila více škody než 10ti tunový náklaďák, který o mne zastavil... Bezpečnost 100%... Megana rozhodně doporučuji
12.10.2005 | 14:35:30 | Vašek Reagovat
Řeklbych, že kecáš
Podle mě vůbec nerozumíš tomu, co píšeš a nikdy si Megana neměl. Že nemáš rád Renaulty je Tvoje věc, ale uváděj věci na pravou míru.
10.10.2005 | 15:43:01 | Jirka Reagovat
Teda tak záporně napsanou recenzi jsem už hodně dlouho nečetl. Možná, že jsi chytil opravdu špatný kus, ale netvrď tady, že spotřeba vyšplhá na 13l u diesela, tomu teda nevěřím ani za nic... jo a kabely ke svíčkám
11.07.2005 | 11:54:22 | Kamil Reagovat
Názoru může přikládat nějakou váhu jen ten, kdo si nechával nebo nechává u dvoutaktního motoru svého Trabanta nebo Wartburga seřizovat vůli ventilů. Příčinou velké spotřeby bývá často štift, který spadnul do trýbu.
06.07.2005 | 07:17:03 | Jirka Reagovat
tohle se snad ani neda komentovat
08.11.2004 | 00:17:26 | Reagovat
Od kdy má diesel svíčky resp. kabely ke svíčkám? Megane/Scenic s motorem 1,9 dTi se od r. 2002 nevyrábí není to dCi? S turbodieslem o objemu 1,9 se spotřebou 13 litrů? Máš na nohách cihly nebo jezdíš pořád za 1 nebo za 2 ? Jediné s čím souhlasím je gumové řazení, kterým jsou pověstní ale všichni francouzi, Renault má ze všech fr. značek ještě luxusní. Podvozek není tvrdý naopak, je velmi měkký, čímž právě působí nejistě, jde ale o zvyk.
03.11.2004 | 13:48:45 | Tomas Reagovat
Fakt to je tak porucový jo? To je síla, rozhodoval jsem se mezi tímto a Toyotou Corollou Verso jako novým autem, ale vezmu asi tu toyotu, nebo myslíš že ten nejnovější Scenik bude lepší?
24.10.2004 | 20:33:33 | Reagovat