Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 110639x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 85940x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 68309x
8,8Škoda Fabia (2005) Škoda Fabia (2005) autor: davpro Přečteno: 61172x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Octavia 1.6 74kw 1998 liftback

Ja som vymenil klapku a bolo to OK.

10.03.2024 | 21:10:45 | Jozef | Recenze: Škoda Octavia 1,6 74 KW benzín (1998)

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

skodovkar - no :-))) a ten češtin, to je slast...

23.02.2024 | 16:14:51 | Vašek | Recenze: Škoda Fabia 1.2tsi 63kw (2011)

RE: Nova skoda fabie 1.2TSi

Tak to si nekupujte nic, nejlépe jezdit na kole, to Vám nic nevyřadí z provozu a proč jste si to všechno nezjistil před nákupem , za mně jak to popisujete jste akorát vyhodil peníze

23.02.2024 | 11:59:33 | Jarda | Recenze: Škoda Fabia 1.2tsi 63kw (2011)

4. rok s Karoqom

Čas ukázal, že ani najopatrnejšie odstraňovanie prachu z priehľadného plastového krytu prístrojov pred vodičom nezabráni jemným škrabancom na jeho povrchu. Tie potom pri určitom uhle dopadajúcich slnečných lúčov sťažujú čitateľnosť prístrojov aj bez usadeného prachu.
Ostatné náklady pozostávali hlavne z ceny ročnej prehliadky, údržby, poistky a diaľničnej známky. Príjemne prekvapil klesajúci trend spotreby. Prispel k nemu malý podiel diaľničných km.
V roku 2023 sa cena 95 oktánového benzínu v čase a mieste mojich nákupov pohybovala od 1,50 po 1,74 €/ l a jeho priemerná cena za celý rok bola 1,61 €/ l. V roku 2023 Karoq najazdil 18 091 km a spálil 1 013,0 l benzínu, pri priemernej spotrebe 5,60 l/ 100 km. Priemerné náklady na palivo boli 0,09 €/ km.
Ostatné náklady na prevádzku Karoqa v 4. roku boli 710,5 € s priemerom 0,04 €/ km.
Celkové náklady za 4. rok prevádzky Karoqa boli 2 342,9 € s priemerom 0,13 €/ km.
Priemerná spotreba Karoqa za 4 roky bola 6,09 l/ 100 km a priemerné celkové náklady na jazdenie Karoqom za 4 roky boli 0,51 €/ km.
kosutm.szm.sk

16.01.2024 | 11:07:21 | milan | Recenze: Škoda Karoq 1,5 TSI (2020)

3. rok s Karoqom

V roku 2022 sa cena 95 oktánového benzínu v čase a mieste mojich nákupov pohybovala od 1,45 po 1,95 €/ l a jeho priemerná cena za celý rok bola 1,72 €/ l. V roku 2022 Karoq najazdil 17 332 km a spálil 1 036,0 l benzínu, pri priemernej spotrebe 5,98 l/ 100 km. Priemerné náklady na palivo boli 0,1 €/ km.
Ostatné náklady na prevádzku Karoqa v 3. roku boli 451,8 € s priemerom 0,03 €/ km.
Celkové náklady za 3. rok prevádzky Karoqa boli 2 231,21 € s priemerom 0,13 €/ km.
Priemerná spotreba Karoqa za 3 roky bola 6,29 l/ 100 km a priemerné celkové náklady na jazdenie Karoqom za 3 roky boli 0,66 €/ km.
kosutm.szm.sk

16.01.2024 | 11:05:59 | milan | Recenze: Škoda Karoq 1,5 TSI (2020)

Bravo mistře, někdo tu objevil Ameriku, jezdit na plyn je levný...
Nikdo po tobě nic nechce, rozhořčuješ se tu zbytečně...

30.12.2023 | 19:04:48 | Michal | Recenze: Škoda Octavia BFQ (2007)

Nechápu tu zahořklost a celkově útočný ton recenze. Dva roky sem nikdo nenapsal žádný komentář, co Vás tolik štve, že máte potřebu komentářů typu pisálci z matčina sklepa atd.?

30.12.2023 | 18:57:03 | Michal | Recenze: Škoda Rapid 1.2 TSI 77 kW (2014)

RE: Fabka 1,4tdi PD r.v 2009

Já jsem velice spokojen jezdím za 4 litry zatím bez větších závad

27.12.2023 | 19:32:52 | Mira | Recenze: Škoda Fabia 1,4 TDI PD 59 Kw (2006)

Kamiq a Scala

Objevují se různě srovnání těchto dvou vozů, někdy i s protichůdnými informacemi, tak jsem zkusil srovnat sám, takříkajíc naživo. Např. na zadních sedadlech, kde byla leckde řešena výška sedáků a prostor nad hlavou, podle mého zjištění v těchto parametrech je to shodné u obou. Neměřil jsem to metrem, ale jestli je tam nějaký rozdíl, pak neznatelný. Naopak vpředu je Kamiq nad hlavou vzdušnější. Motory jsem porovnal jen litrové, snad slabší nemá dvouhmotový setrvačník (zase info se různí) a silnější ano. Slabší motor je skutečně slabší, tady nedošlo k objevení Ameriky, zřejmě má také hrubší chod, což by souviselo s těmi setrvačníky, pokud je to s nimi tak. Jinak se i slabší motor dá, krouťák má, se silnějším je to veselejší. O podvozku opět byly protichůdné informace, co je komfortnější, měkčí, tvrdší. Porovnal jsem 16 plechová kola, která by z hlediska komfortu měla nejméně vadit. Pneu nemají stejný rozměr Kamiq 195/60, Scala 205/55. Kamiq by mohl mít 205/60, zda by to něco řešilo, těžko říct. Spíš ne. Zázraky se nekonají nikde, Kamiq i na těchto kolech není úplně komfortní, dokonce bych řekl, že za ty prachy by to mělo být lepší. Scala je o něco lepší, to by šlo, ale že by nějak hezky žehlila, jak jsem někde četl, dokonce na kolech 18, tak to ať povídají svojí babičce. Ve verzi Ambition (Scala) už není volant v kůži, jen takový šedý PUR a jako struhadlo. Povrch je také na omak nepříjemný. To se nepovedlo a zas takovou Čínu by tam dávat nemuseli. PUR volant mám v Nissanu Note a je to ve srovnání se Scalou jako nebe a dudy. Tedy tolik.

16.12.2023 | 12:14:07 | Ital  | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

RE: Budoucnost je tady

To by nebylo to nehorší, ale brzy přijde doba, kdy na vás bude vaše vlastní auto bonzovat, kde jste překročil rychlost....

30.11.2023 | 09:42:02 | Vašek | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)