Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 109954x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 85330x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 68094x
8,8Škoda Fabia (2005) Škoda Fabia (2005) autor: davpro Přečteno: 60745x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

1Win is your way to victory!

Бодрое утро, Чемпионы! Сегодня будем рубить бабло по-крупному!

Подготовил для Вас несколько железок по линии и выбрал лучшего букмекера на рынке.

Так как сегодня грузим полный банк, ставить будем только в проверенной конторе https://goo.su/1gvaEA - 1win!

Есть все события на мои прогнозы

Безкомиссионный ввод и вывод

Моментальный выплаты

А также лайфхак только для моих подписчиков:

Все заходим на сайт 1win — https://goo.su/IffO9V

Регистрируемся с промокодом �» и УТРАИВАЕМ свой первый банк

Время такого щедрого бонуса ограничено. Рекомендую поторопиться!



https://goo.su/1gvaEA - https://e.radikal.host/2023/11/13/9967-5000.md.jpg

08.12.2023 | 14:48:14 | 5000rat | Recenze: Škoda 1289 (1989)

How can I increase my profit 4 times without making an effort?

Бодрое утро, Чемпионы! Сегодня будем рубить бабло по-крупному!

Подготовил для Вас несколько железок по линии и выбрал лучшего букмекера на рынке.

Так как сегодня грузим полный банк, ставить будем только в проверенной конторе https://goo.su/1gvaEA - 1win!

Есть все события на мои прогнозы

Безкомиссионный ввод и вывод

Моментальный выплаты

А также лайфхак только для моих подписчиков:

Все заходим на сайт 1win — https://goo.su/IffO9V

Регистрируемся с промокодом �» и УТРАИВАЕМ свой первый банк

Время такого щедрого бонуса ограничено. Рекомендую поторопиться!



https://goo.su/1gvaEA - https://e.radikal.host/2023/11/13/9967-5000.md.jpg

08.12.2023 | 13:32:05 | 5000rat | Recenze: Škoda 135 1289 742.135Bendix (1990)

RE: Budoucnost je tady

To by nebylo to nehorší, ale brzy přijde doba, kdy na vás bude vaše vlastní auto bonzovat, kde jste překročil rychlost....

30.11.2023 | 09:42:02 | Vašek | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

Po pár svezeních

Mě přijde verze 1.0 85 kW motoricky jako malý zázrak, citlivý na podtočení, takže na dvojku z pomaličké jízdy zdechne, ale dá se na to zvyknout. Jede to fakt pěkně. Spotřeba kolem 5 litrů, ve městě nevím, při akcekeraci žere jak prokopnutý, ale té tolik není, při plynulé jízdě krásně šetří. Odhlučnění výborné, prostornost špičková, ten panel vzadu opravdu šikovný není. Pokud je sedadlo řidiče dole, nevystupuje se moc dobře, SUV neSUV. Dvouzónová klima je k zlosti, má ovládání ventilátoru přes displej. Jednozóna zřejmě ne, i tak bych bral mechanickou. Automat má nastavení rozvodu vzduchu přes displej, kde je možno vyzískat více kombinací ofuku, ale i tak bych preferoval mechanické ovládání. Displej občas zamrzá a jste bez všeho ovládání na něm. Nešikovně umístěná kontrolka dálkových světel na spodní liště, v určité poloze sedadla a volantu ji řidič nevidí. Jízdní vlastnosti takové SUVčkovité, komfort pružení opravdu na 17 nevalný a na základních plechových 16 lepší, včetně jízdních vlastností. Je velmi důležité vybrat vyhovující verzi, aby výsledkem nebylo zklamání, za ty prachy. 100 lidí, 100 chutí.

22.11.2023 | 00:12:30 | Ital  | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

Budoucnost je tady

Děkuji za recenzi. Píšete pěkně a čtivě. Vybírali jste si auta, kde nebude moc elektroniky, asistentů apod., přesto tam jsou a přesto prudí nebo signalizují něco, co neexistuje. A to je důvod, proč si nikdy nekoupím nové auto. Jakmile tam vidím ty vychytávky, je mi jasné, že by mně to jen škodilo, nasíralo. Nová auta vypadají krásně, ale tou přemírou obtěžující regulace krásu motorismu ničí. Beztak to vymýšlejí úředníci v EU. Okurky už narovnali, žárovky zakázali, tak se vrhli na auta. Nejlépe na baterky a takové, co budou řídit místo šoféra a ještě mu určí i cíl cesty.

21.11.2023 | 15:59:41 | Mulit | Recenze: Škoda Kamiq 1,5 TSI (2021)

Baterky

Tož, na jednom autě mám po 10ti a půl roce původní černou Vartu 32 Ah, za ta léta byla 7x zcela vybita zapomenutými světly, z toho jednou byla tak trop, že auto nešlo ani roztlačit. Zatím startuje... Druhé auto se stop-startem má 7 a půl roku původní EFB Exide 72 Ah. Je vyboulená, zatím startuje...Není na škodu mít zcela neinteligentní nabíječku s nastavitelným proudem, multimetr a nabíjet proudem 1A, napětí si přeměřit, občas zvýšit - promíchat. Nemá smysl tam hnát 15V. Pokud baterka vyžaduje pouze automatickou nabíječku, nemohu sloužit.

01.09.2023 | 17:02:49 | Ital | Recenze: Škoda Rapid (2016)

Škoda roomster 2008/9 1,4 TDi 59kw….
Auto ma 330xxxkk zatiaľ žiaden problém… na aute vytiahnem aj 160km/h po diaľnici so spotrebou 6,7l
A normálne pri 120-130km/h 5,8l veľmi lacné vozenie neviem si to vynachváliť

01.09.2023 | 12:55:14 | Mario | Recenze: Škoda Fabia 1,4 TDI PD 59 Kw (2006)

Neinteligentní nabíjení

Přidám svou osobně ověřenou a všeobecně profláklou radu ohledně ID. Odpojte monitorovací konektor na baterii a budete mít s vymlácenou baterkou pokoj navěky. Baterie mi odešla po třech letech a po odpojení konektoru a instalaci nové baterky už 2,5 roku jezdím s trvale ideálně nabitou a navíc bez z*u*veného S-S. Za sebe tento minutový úkon všem vřele doporučuju.

31.08.2023 | 19:08:35 |  | Recenze: Škoda Rapid (2016)

Fabii jsem zkoušel opakovaně

Fabii jsem zkoušel opakovaně, chtěl jsem jí dát šanci, ale nešlo to. Brzdy brzdí divně, nepřirozeně silně při slabém zmáčknutí pedálu. Nejprve nic, pak silný nástup. Motor by byl fajn, ale to auto je těžké. A to je největší problém toho auta, že je to těžká kraksna na ten motor. 44 kW motor by byl super fantastický pro auto s 700, 800 kg, jak se dělaly kdysi nebo jako jsou menší auta. I pro Škodu Citigo je to super motor, páč Citigo je minimálně o 150 kg lehčí. Škoda Fabia je Citigo jako byste jezdili pořád se zbytečnými dalšími dvěma až třemi lidmi navíc. Tohle nechápu. Když má auto 1100 kg, tak tomu musím dát silnější motor. Dejme tomu 60kW. 44kW je na 1100 kg málo. Kdyby aspoň o 120 kilo ubrali tomu vozu, něco zkrátili, nevadilo by to. Mně rozhodně ne. Tak bych si to auto koupil. Ale jezdit s těžkou krávou, do které mají slabý motůrek, který při zmáčknutí plynu jen začne více hrčet - to je na naštvání se. Já jsem po Fabii zkusil Citroen C1 a to bylo úplně něco jiného. Taky slabý motorek 1.0 50kW, ale váha vozu něco kolem 840 kg, a to je úplně jiná píseň. Tam ten motůrek prostě jede. Ve Fabii nikoliv. Jak jsem psal, měli ho dávat do lehčího Citiga, tam je to na místě.

01.08.2023 | 12:02:24 | Mulit | Recenze: Škoda Fabia htp (2010)

HTP je superv

Já ji mám a jede 160 a věřte nebo ne

28.07.2023 | 18:38:44 | texk | Recenze: Škoda Fabia 1,2 Htp 12V (2004)