Auto recenze Škoda - rozcestník pro recenze Škoda

Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 94696x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 73244x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 62009x
8,8Škoda Fabia (2005) Škoda Fabia (2005) autor: davpro Přečteno: 52380x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE:

PS: uvažoval jsem ještě o Focusu, ale špatné zkušenosti z mého okolí s Dčkovou motorizací mě odradili, Hynday jsem bádal ale upřímě jsou jich také plné fóra, ono u ojetého se hold kouká na dostupnost dílů a servisu což u mne škodovka vyhrála, na každou značku se najde u 200 000 auta něco, švagr má citroen a dacii otec forda a kolega renault, myslím že jsme na tom se spolehlivostí všichni tak stejně když se o tom bavíme, staré auto vyžaduje investici do servisu, kamarád do Fordu Puma nalil 50 000 (v dnešní době :-D no no comment) a má už 3 roky pokoj. Hold nejde počítat s tím že koupím za 50 auto a budu jezdit můj odhad u mne je 70 koupě + 30 servis, mohl jsem koupit něco za 100 a stejně bych dal 30 za první basic servis. Tak asi tak :-)

08.02.2019 | 23:27:43 | Mlok | Recenze: Škoda Fabia 1,9TDi PD ATD (2005)

RE:

Ten smradlavý diesel mě vozí přes půl roku do práce za 3500,- měsíčně (120km denně) s dvěma opravami po 800,- (navíc v autorizáku) :-), nevím tedy na co si moc stěžovat, ale pravda měl jsem trošku kliku na kus, dobrá a za rozumnou cenu byla tak 1 z 5ti

08.02.2019 | 23:03:00 | Mlok | Recenze: Škoda Fabia 1,9TDi PD ATD (2005)

RE: Update

dvojhmota ti to taky brzo ukáže, ten podtočenej motor...

05.02.2019 | 21:17:20 | xb01, | Recenze: Škoda Fabia 1.2 TDi (2010)

BKD najhorší?

Ahoj. Mam kombík 2007 s dsg prevodovkou. Aktuálne poctivých 310000km. Pri tuhých mrazoch žiadne dlhé postava ie, max minúta a plynulou jazdou pokračujem. Nezozerie ani deci oleja, od výmeny do výmeny 15000km co nalejeme to vypustím. Jedine co sa na robilo boli kvapaliny a rozvody, inak okrem spotrebného materiálu ako sú napríklad brzdy nicate nič. A to vôbec nie som fanda Škody. Prídem, štart na pol otáčky motora a dovidenia. 200 km za hodinu žiadny problém ale bežne 120-140kmh a drží sa. 5 členná rodina s batožinou na dovolenky taktiež v pohode. Za mňa osobne dobre auto, zoderem ho do posledného srobu 👌😉

22.01.2019 | 22:06:30 | Ady | Recenze: Škoda Octavia 2.0 TDI PD (2006)

13. rok s LPG

LPG v roku 2018 pokračoval v nastúpenom trende ničenia auta. Opäť sa objavil hustý smradľavý dym vo výfuku. Teraz som nečakal na upchanie benzínových vstrekovačov. Odjazdil som dve nádrže na drahom benzíne Shell, ktorý vraj má čistiace účinky na palivový systém. Zrejme je to pravda, lebo auto prestalo dymiť bez akéhokoľvek iného zásahu do motora.
Akoby to nestačilo, auto s teplým motorom od februára nechcelo naštartovať. Studený motor chytil na prvé brnknutie, teplý až po dlhom krútení. Diagnostika nezistila žiaden problém. Mechanik tvrdil, že podobne sa môžu prejavovať snímače polohy kľukového, alebo vačkového hriadeľa. Do júna sme postupne vymenili oba snímače teploty, aj snímače polohy kľukového a vačkového hriadeľa. Bez úspechu. Moje podozrenie som presmeroval na LPG. Plynár zo Zvolena v telefonickej konzultácii pripustil možnosť vplyvu LPG na zlý štart teplého motora.
V auguste vo Zvolene zistili deravú membránu v reduktore LPG, vymenenom pred 1,5 rokom. Takmer nový reduktor vymenili za ešte novší a k výmene pridali aj filtre plynu. Motor začal štartovať aj za tepla. Opäť neoprávnené podozrenie na chyby v benzínovom systéme a zbytočne vyhodené peniaze, ktoré znížili výhodnosť LPG zariadenia.
Cena LPG v roku 2018 v čase a mieste mojich nákupov sa pohybovala od 0,56 po 0,67 €/ l a jeho priemerná cena za celý rok bola 0,61 €/ l. Cena 95 oktánového benzínu v roku 2017 sa v čase a mieste mojich nákupov pohybovala od 1,27 po 1,46 €/ l a jeho priemerná cena za celý rok bola 1,38 €/ l.
V roku 2018 Octavia najazdila 13 632 km a spálila 1 357,6  l LPG, pri priemernej spotrebe 9,96 l/ 100 km. Spotrebovaný LPG stál 837,50 € a 195,00 l benzínu stálo 281,81 €. Náklady potrebné na prevádzku, údržbu LPG zariadenia a ním vynútené opravy boli 468,00 €.
V porovnaní s jazdením na benzín, LPG v roku 2018 bol drahší o 172,00 €. Za rok 2018 bol pomer vypočítaných nákladov na benzín k reálnym nákladom na LPG 1 : 1,12.
Za 13 rokov LPG zariadenie ušetrilo 1 744,5 €. Pomer vypočítaných nákladov na benzín k reálnym nákladom na LPG za celé obdobie 13 rokov je 1 : 0,92.
Za obdobie 13 rokov používania LPG je priemer nákladov iba na palivo LPG 0,06 €/ km. Po započítaní všetkých ostatných prevádzkových nákladov na Octaviu, sú priemerné náklady za 15 rokov 0,202 €/ km.
kosutm.szm.com

21.01.2019 | 21:29:41 | milan | Recenze: Škoda Octavia 1,8 T 20 V (1999)

Predni Naprava vrze

Zravim Mam dotaz! Mam Fabku 1.2-HTP.Najeto-149.00-km. Kdyz prejedu nerovnostech nebo retarder, skripe predni naprava,muze se s tim normalne jezdit? Dik.

18.01.2019 | 04:28:17 | Petr. V | Recenze: Škoda Fabia 1.2 MPi (2002)

HTP

Skvělá recenze, toto auto člověk prostě miluje a nebo zase nenávidí, máme 1.2htp 2004 160tis. Km a bez větších problémů, musím zaklepat, jezdí. Prarodiče mají taky 1.2 htp 2010 a po 35tis. propalili ventily a tím i lamda sondu oprava cca 30tis. A to jen kvůli tomu že s ním neumí jezdit. Toto je auto kterému by se mělo šlapat na krk a žádný šetření. Záleží tedy hlavně na jízdním stylu majitele.

17.01.2019 | 09:50:10 | Dan | Recenze: Škoda Fabia 1.2 HTP 12V 47 kW (2006)

Oktavia TDi 66KW elegance r.v2000 najeto 260 tis.km,manualní převodovka,garážovaná.

S uvedeným hodnocením hodnotitele, dle vlastního zkušeností v podstatě nemohu souhlasit.Je jasné,že k služebnímu vozu máme poněkud jiný vztah než k vozu v soukromém vlastnictví,celkový přístup a následné hodnocení je tedy poněkud jiné.S vozem Oktavia 66 kw jsem najel od r.2000 do r.2018 270 tis.Km.Žádné mimořádné události, žádná větší oprava,běžná údržba s přistavením do značkového Autoservisu Škoda po ujetí 15tis.km případně po jednom roce.Zde provedena servisní prohlídka a úkony dle servisní knížky,samozřejmě s pravidelnou výměnou motorového oleje /15 tis.km/.Nějaké opravy zde samozřejmě byly,tedy konkrétně:výměna váhy vzduchu,ložisko na jednom kole přední nápravy,uchycení výfuku-katalizátoru,několikrát provedena výměna brzdových destiček,výměna komplex brzdového systému na zadní nápravě,brzdový spinač zadních světel/svítila kontrolka ABS/.Nesmím zapomenot též na výměnu stěračů předního skla , několik žárovek,především v předním světlometu.Též provedena 3x výměna autobaterie/vydržely vždy 7 roků/.A to je vše.Nikdy mě vůz nenechal na holičkách,vždy jsem bezpečně dojel do cíle.Ten můj nesouhlas s uvedenou recenzí se týká především spotřeby,která byla v průměru kolem 4.6 l/100Km.Jízdy převážně plně nal.vozu/kufr/,ve 2 osobách po silnicích 1-3třídy a dálnicích,tak asi napůl.Nejvyšší spotřeba naměřena při trvalé rychlosti kolem 160Km/hod na dálnicích v NSR-na větší vzdálenosti/ a to do 6.0 l/na 100Km.Nejnižší spotřeba/výjimečná zkouška-1x/ při průměr.rychlosti cca 55km/hod.na 100km vzdálenosti v minimálním provozu,byla 3.8 l/100km. Vůz /je garážován/má po 18 letech provozu velmi pěkný, nepoškozený,nevyšisovaný lak/červený raly/,vnitřní vybavení -interier,kromě trochu prošoupanégumové rohožky u řidiče a toho odřeného koženého pytlíkukolem řadící páky, vykazuje-pohledově, včetně sedadel, minimální opotřebení.Výsledky technických kontrol,včetně emisí-bez závad.Takže mohu jen chválit.
Mám též osobní zkušenosti se služebními auty /Dácia,teréní ARO,Moskvič, Volha/ cca za 40let 500 tis.km., ke kterým jsem se asi nechoval tak přívětivě/byly zaměstnavatele/ . Jejich hodnocení by bylo trochu tvrdší i když vozy z té doby nelze porovnávat s Oktávií z r.2000,jednak přístupem,jednak vývojem. Ale v něčem byly vyjímečné,např.ten starší typ Volhy/řazení u volantu/ na kočičích hlavách v Praze, to byla jízda-prostě paráda,díky pérování, na kterou by Oktávie tedy určitě neměla a nemá ani dnes !

13.01.2019 | 17:42:11 | Cenda | Recenze: Škoda Octavia 1,9 TDi 66kW (2002)

RE:

s fabií 6 litrů???? to si frajer kolega s tim jede za 11-12 na ty nase cesty v poměru rychlostí cca 150-160 a po 500km prostě musí odpočívat

11.01.2019 | 20:10:48 | Pepiček | Recenze: Škoda Octavia 2.0 MPi AZJ (2004)

RE:

ano máš pravdu accord je dobrej vůz ale zase ceny dílů a oprav jsou jinde proto jsem do toho al LPG za 20 000km to mas zaplacený a pak to jede a s octavkou jsem jezdil po dalnicích v německu 160 v pohodě od Rostocku přes Hannoveru do Karlsruhe 850 km zhruba za 5 hodin jako oktavie klobouk dolu no jasný cca 105 l LPG

11.01.2019 | 20:04:17 | Pepíček | Recenze: Škoda Octavia 2.0 MPi AZJ (2004)