Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 106750x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 82960x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 66992x
8,8Škoda Fabia (2005) Škoda Fabia (2005) autor: davpro Přečteno: 58987x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

tanie noclegi zakopane

pokoje w Augustowie <a href=https://www.pokoje-w-augustowie.online>www.pokoje-w-augustowie.online</a>
noclegi nad morzem bon turystyczny domki https://www.pokoje-w-augustowie.online/podlaskie-noclegi-nad-jeziorem

05.07.2022 | 00:10:38 | Dacactisomit | Recenze: Škoda Felicia 1,9 Diesel (1998)

RE:

Doporučuji opustit HTP a posunout se dále. 4 ventily ve válci určitě nejsou zbytečné, ale podle HTP se to nedá posuzovat. Nakonec to u čtyřventilů skončilo, tak ten dvouventil asi nějaký neřešitelný problém měl. Jinak 40 kW motor z nich byl nejkultivovanější. Když si představím ten jejich zmršený řetěz přes 2 vačkové hřídele, jsem pro jednovačku, tedy dvouventil. Ale zase jen u HTP. To je specifická kategorie blbě udělaného motoru. U škodovky tyhle slabší verze bývají silnější, např. felda 40 kW měla 44 kW, tak to výkonové zas tak hrozné není a rozdíl mezi silnější variantou není jako papírový. Než 44 kW verze (nevím ovšem, zda se jednalo o 2V nebo 4V), je lepší 40 kW. Jenže to jsou všechno staré mrchy, nemá to už cenu pořizovat.

02.07.2022 | 23:21:17 | Ital | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP 40kW (AWY) (2003)

Ta Vaše spotřeba mi nějak nejde do hlavy...

Dobrý den,
asi je to už trochu OT, ale ty Vaše spotřeba mi nějak nejde do hlavy.
Za 20 let za volantem, mi rukama prošly 3 Fabie 1.2HTP 40kW (moje oblíbená auta, na které je prostě spoleh).
A právě kvůli malé spotřebě (nikdy jsem v průměru neměl vyšší jak 5 litrů na 100 km a vždy jsem na plnou nádrž těch 840 - 890 Km ujel ať léto nebo zima).

Ono se to o takto extrémně slabé auto, musí trošku jinak starat a to jak po technické stránce (rozumný servis, celoroční individuální aditivace, kvalitní PHM, čas od času vyčistit trysky vstřikování, po 30000 klidně i zkontrolovat svíčky byť je to polovina životnosti, ale u 3 válce je lehká závada na jedné svíčce velký propad výkonu a vyšší spotřeba, také výměna kvalitního oleje po 12000 - 15000 km, kvalitní ložiska v nábojích kol atp.), tak i po té jízdní stránce, neb kdo si koupí auto se 40kW, co váží přes tunu, nemůže počítat s tím, že bude výkonné, a bude mu tzv. šlapat na krk aby to jelo, a jen to více a více vstřikuje ale motor nejede a nejede, tam je pak spotřeba jak vy píšete klidně i 8 litrů. Také umím s mojí Fábkou 40kW jet za 8,5 litrů, ale proč. Není to auto na dálnice, takže na dálnice s ní nejezdím, a když, tak jezdím v pravém pruhu mezi kamiony. Pokud spěchám, nepojedu po dálnici slabým vozem, ale půjčím si nějakou 125kW Octavii. Pak třeba to řazení podle otáček. Výrobce uvádí vyšší PS už na 2000 otáčkách, to jde jen opravdu z kopce, ale jinak řadím opravdu maximálně do 2500 otáček po rovince, do 2750 otáček do mírného kopce a do vyššího kopce na 3000 a hodně svižně. nikdy to nespadne méně jak o 500 otáček níž při nadřazování.

Zkrátka pokud jsem byl zvyklý jezdit s Fabia RS 2.0 co má 85kW a trhá asfalt při zavadění o plynový pedál, tak nemohu pak ale jezdit ve 40Kw voze, protože budu mít nohu opravdu těžkou, a v nervu z toho, že mám nohu na podlaze, a auto se nehne a stále si jede to své. :-)

Hezký den :-)

01.07.2022 | 22:15:06 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Fabia 1,2 HTP (2003)

RE:

Také přemýšlím nad tím, jaké auto koupit, pokud mi neproleze TK která ho čeká teď v srpnu, jestli zase jít do Fabia 1.2 HTP 40kW 6V, nebo do 1.2 HTP 47 kw. Mne tato 40kW Fabie neskutečně vyhovuje. Bezproblémové auto s krásnou spotřebou a nikdy mne nic na něm nezlobilo, nebo ne tak, že by to nejelo. Otázkou je, jak razantní rozdíl je mezi 6V 40kW verzí a 12V 47kW verzí. Zdali nebude moc vyšší spotřeba, zdali není u tříválce ty 4 ventily na válec nesmysl co může spíše být na škodu než na užitek apod. Ale tak věřím, že TK dá a ještě 2 roky bude sloužit. Mám nájezd okolo 45 - 50000 ročně takže to už bude na 400000 km najetých, takže to bude už opravdu kopnout do šrotu, ale tak nechám se překvapit. Když vidím jak vypadají auta co potkávám na silnicích, jak mim padá rezavý plech při jízdě, kouří to jak továrna, vydává to všelijaké zvuky a pazvuky, tak si říkám, že bych TK dát mohl :-)

01.07.2022 | 17:05:43 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP 40kW (AWY) (2003)

RE:

Z nynější nabídky trhu ojetin (koukal jsem jen na sauto) se to nemusí jevit jako špatná možnost. Totiž lepších aut tam v dané kategorii, stáří, ceně, nájezdu, moc nebude. Je to loterie, zda se původně dobrá zkušenost nezmění ve špatnou. S Fábií 40 kw (2007) jsem se svezl a hrozné se mi to nezdálo. Motor je pružný, výkon omezený, ale na okresky stačí, spotřeba tamtéž mírná. Mě takový motor nevadí (dnes už bych ho nechtěl), ale ty známé konstrukční vady by mě odradily. Měl jsem možnost sledovat dvě Fabie rok 2007, 1. a 2. gen., 40 a 51 kw. Ani jeden motor nebyl problematický, max. bylo 180000 km. Příjemnější byl ten 40 kw. Ve 2. gen. 51 kw jede lépe, ale také více papá a chrčí nepěkně. Kdo to má poslouchat. Byly i 44 kw motory, dvouventil, pak čtyřventil a nikdy jsem se k porovnání těchto verzí nedostal. Prodejce řekl, že 44 kw je podobné jako 51 kw, ale slabší. Mě to bylo divné, páč v 1.gen. je mezi 40 a 47 kw dost rozdíl i v projevu motoru. Pak jsem se svezl se 44 kw a bylo to jako 51 kw, ale slabší... Jenže to možná už byl ten čtyřventil, nevím.

27.06.2022 | 23:03:16 | Ital | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP 40kW (AWY) (2003)

RE:

Hezký večer. No, jak jsem někde výše psal. Když se cokoliv pokaká, tak kupuji nové. A vzhledem k tomu, že jsem spokojený s tímto vozem, asi bych volil opět HTP 40kW, jen asi ročník 2005 nebo začátek 2006, kdy se vyráběli poslední FL kusy Fabií s tímto motorem, kde se vyřešilo prý i mnoho problémů, které na začátku 2002-2003 bývali.

27.06.2022 | 21:20:20 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP 40kW (AWY) (2003)

plaska podlaskie noclegi

noclegi w Augustowie <a href=https://www.noclegiwaugustowie.pl>https://www.noclegiwaugustowie.pl</a>
prywatne noclegi chorwacja https://www.noclegiwaugustowie.pl/podlaskie-ateny-noclegi

21.06.2022 | 18:02:28 | Sregactisomit | Recenze: Škoda Felicia 1,9 Diesel (1998)

Fabia 1.4 59 kw 2006 220000km

Najhoršie auto aké som mal a to som mal popelnic dosť
Interiér sa totálne trase celý každú chvíľu neco odejde a teraz to vyzerá na prevodovku

07.06.2022 | 06:44:06 |  | Recenze: Škoda Fabia 1,4 TDI PD 59 Kw (2006)

RE:

Raději bych olej dával na horní rysku už při výměně a nedoléval. Vzhledem ke známým problémům s olejem u tohoto motoru, čím více oleje, tím lépe. Ledaže by mu nějak prospívalo obnovování minimálního objemu opět troškami čerstvého oleje, což nelze úplně vyloučit. Stěžejní tady je minimální namáhání motoru, i spotřeba o tom svědčí. Tak schválně, jak dlouho ještě vydrží ten řetěz, potažmo motor, protože jestli rupne, nikdo to už spravovat nebude.

31.05.2022 | 17:43:48 | Ital | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP 40kW (AWY) (2003)

RE:

Pravdou je, že v zimě mi žere olej o něco více, ale více jak 0,7 L na 15000 km to rozhodně není. Spíše to více kontroluji měrkou a jak je na minimu, raději 250ml doliji. Ale tak kdyby to bylo auto co je 4 roky staré, bral bych to jako špatnou věc, ale po 19 letech je 0,6 max. 0,7 litru dolévání mezi výměnou dle mého OK, i když 0 by byla lepší :-)

31.05.2022 | 17:14:17 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Fabia 1.2HTP 40kW (AWY) (2003)