Auto recenze Škoda - rozcestník pro recenze Škoda

Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 96962x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 75165x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 62674x
8,8Škoda Fabia (2005) Škoda Fabia (2005) autor: davpro Přečteno: 53578x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Aktuálny stav 311.000km 07/2019 s Fabčou 11 rokov.

Jak ten čas letí.Kilometre pribúdajú.Auto stále verne slúži.Prechádza v pohode cez EK/STK.Dopriata mu je aj starostlivosť.Pri 260.000km menený VN/zapaľovací modul,baterka 44Ah za život auta už 3x.Pri 270.000 silentbloky spodné na ramenách už 3x.Ložisko napínacej kladky pri 274.000km.Zámok dverí vodiča-kvôli tomu že už nikde nefungujú mirospínače a auto samo zamykalo.Riešenie bolo do 30 sek.otočiť kľúčom v spínačke ale v momente keď som auto mal požičať som tŕpol aby sa manželka v ňom nevymkla.Teraz to funguje tak že do 30.sek od odomknutia treba otvoriť dvere vodiča,potom auto už nezamkne.Menený spínač brzdových svetiel už 3 kus pri 286.000km.Alternátor pri 299.000km už dobíjal len na 11,4V.Regler stojí prosím pekne 101eur a tak som zohnal celý alternátor za 60 euro-používaný samozrejme. Pri 302.000km menené silentbloky na ramenách už 4x.Tentokrát už sú tam plné-tie čo sa dávajú do AUDI A2.Pri 305.000-Oprava tankovacieho hrdla LPG-nejaký dobrák mi potlačil zadný nárazník a bolo treba meniť trubku čo smeruje od hrdla do nádrže-bola zlomená..Menené čelné sklo-prvýkrát po 16 rokoch.Do tretice už nešlo opraviť od nárazu kameňa.Inak zvyšok techniky na svoj vek a km..klop-klop.V roku 2017 sme dali Chorvátsko.Mali sme bagáž až po strop.Mali sme vtedy 281.000 km.Bol to najdivokejší mesiac čo sa jazdenia týka a tankovali sme za JÚl 7 plných nádrží.Orava a PL+ domov 3 nádrže a potom Chorvátsko.Tam 4 nádrže,1610km do Vodíc a okolí Šibenika.Fabča už je moje druhé auto.Jazdím s ňou do práce-stále.Úlohu Family Express má v rodine už Ford S-MAX zakúpený minulý rok.Recenziu aj na toto auto časom určite doplním.

17.07.2019 | 14:47:53 | rado | Recenze: Škoda Fabia 1400 (2002)

Citigo - krátká zkušenost

Taky se přidám se svou troškou do mlýna. Nebudu porovnávat s konkurencí, budou to jen mé zkušenosti. Citigo jsme pořídili nedávno jako druhé auto (pro manželku) na lítačku po městě a do práce. Ročník 2014, 3 dv., 98000 km, 110 000 ,- . Za tu cenu se dá koupit větší auto, ale chtěli jsme prcka. Manželce jsem řekl, že ho nejdřív trochu otestuji, ať se jí nerozpadne pod zadkem. Už ho testuji 3 měsíce a manželce jsem ho nepředal - zatím :-) . Mám ještě dvojkovou Fabii v kombíku 51 kW , tak můžu porovnávat. Na Citigu je znát, že je to malé a lehké auto, kde byla snaha šetřit. Ale na druhou stranu má vše, co člověk ve městě potřebuje včetně klimy. Tu jsem stejně ještě nepustil, stačí mi stáhnout okno. Jinak jsem byl překvapen, s jakou lehkostí to auto po městě jezdí. Fabia je proti němu bytelný tank :-) . Stovka je tam hned a spotřeba trvale 4L/100km, takže paráda. Už jsem v něm vezl 4 dospělé a přežili jsme my i auto. Na krátkou vzdálenost se to dá přežít a výkon taky stačil. Za mně jednoduché, praktické a asi spolehlivé auto do města pro ty, kdo nepotřebují na křižovatkách trhat asfalt, i když kola umí taky protočit. Prkotiny jako holé plechy, stahování oken, opěrky atd. u tohoto typu auta fakt neřeším. Zatím si ho užívám a získalo si mou důvěru.

17.07.2019 | 11:09:08 | Rychnoka | Recenze: Škoda Citigo Ottomotor (2012)

Felice - auto pro cesty do zahraničí

Ano souhlasím se vším, je to výborné auto, jen dodám že jsem Felici r.v. 98 naučil po deseti letech na spotřebu kolem 5 litrů, takže dovolená do Durynska v roce 2019 vyšla s Felicií na pakatel. A jsou ve východním Německu pořád vidět v provozu.

08.07.2019 | 11:18:40 | Vojta | Recenze: Škoda Felicia 1,3 benzín (1999)

RE: Motor 1.4 16v

no jezdim s ni 8,5rok a moje dlouhodoba prumerna spotreba je cca 6,6litru, delsi cesta po okreskach se da jet cca kolem 5.0-5.5litru, kdyz jde o klidnejsi jizdu, jinak na dalsnich v polovicnim zatizeni cca kolem 6.3litru a do max. 130km/h, obcas na predjeti i 160 atd. nadavat se na toto auto moc nemusi. Za 8let jsem mel minimalni naklady na udrzbu, nejvetsi polozkou byly rozvody a brzdy. takze spokojenost.

01.07.2019 | 17:18:05 | pata | Recenze: Škoda Fabia 1,4 MPI 63 KW (2009)

RE: Octavia 1.8

vadný snímač otáček .

24.06.2019 | 22:01:44 | Luboš | Recenze: Škoda Octavia 1,6 74 KW benzín (1998)

aktualizácia po 14 rokoch

ODO 172000km, auto slúži bez zvláštnych porúch! stale platí efektívne auto.
Zavady :
dva krát opravované vodiče v gágorci vo dverách, a hlási sa aj výfuk tyll ktorý je tam cca 7rokov. žere olej cca 1l / 15tkm. v mestskej prevádzke. 2018 doplnená náplň od klimy (prvý krát od kúpy) - len kôli bzukavemu zvuku inak relatívne fungovala, som s kúpou v r. 2006 spokojný

03.06.2019 | 11:35:16 | majiteľ | Recenze: Škoda Fabia 1180 (2006)

RE: Rapid - pseudooctavia

Furt lepší na rapidu oktavka nezna Felicii mercedes:😂

28.05.2019 | 12:31:57 | BezAuta | Recenze: Škoda Rapid (2016)

RE: RAPID

Staci co vim nejaky blok B vymenit za blok C ktery ma nejakou listu, proti preskoceni roz- retezu.. zkus se o tom informovat..

20.05.2019 | 22:09:02 | Dak | Recenze: Škoda Rapid 1.2 (2013)

Octavie 1,6i 75 KW + LPG

Koupil jsem Octavii z dovozu kde byl namontován LPG s mazání ventilů Flash Lube.Spotřeba oleje 1 až 1,5 l na 1000 km.Najeto 200 000 km.Po roku zničené svíčky, výměna EGR ventilu, výměna čidla ventilů, pořád svítí kontrolka motoru už několik let, prostě pořád něco.Nechal jsem vyměnit pístní kroužky pouzdra dříků ventilů, srovnat hlavu,výměna gufer ventilů.Po opravě najeto 1000 km a spotřeba oleje téměř žádná.Oprava motoru 20 000 Kč.Spotřeba plynu 7 až 7,5 l na 100 km.Konečně začínám být spokojen.Jen mě mrzí, že jsem to neudělal hned od začátku a jezdil jsem s tím dalších 5 let.Stačí si přečíst recenzi jiných aut, je to ještě horší.

09.05.2019 | 16:58:14 | zdendas | Recenze: Škoda Octavia 1,6 , 75KW- benzin (2007)

Spolehlivost

F II/44kW Naprosto shodné zkušenosti výměna hlavy, katalyzátoru, zap. cívky - vše půl roku po dvouleté záruce nového vozu, dále blokace zadního brzd. bubnu, relátko denního svícení, opět cívka. Naštěstí jsem se toho křápu zbavil a od té doby vozy Škoda NE, i když již mohou být bezporuchové, ale tím co si koncern dovolil prodávat u mne Škoda resp koncern skončil.

23.04.2019 | 16:19:18 | Milan | Recenze: Škoda Fabia 1,2 (2007)