Recenze Škoda Fabia Combi 1,2 HTP
“Naprostá spokojenost.”

Autor recenze: Jiří (26 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru:1,2 HTP Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:25 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 5. 4. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 120

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ne.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem kupoval hlavně jako přepravní prostředek pro mě a náklad. Jsem spokojen.

Auto je bez jakékoliv poruchy. Jediný okamžik kdy o něm vím, je když s ním potřebuji jet :) Jinak nebyli potřeba žádné opravy. Naprosto splnilo mé očekávání. Možná kdybych ho dneska kupoval znovu, tak bych koupil s klimatizací a tím pádem i o něco silnější motor, jelikož ta 1,2 by asi s tou klimatizací moc nejela. Většinou jezdím sám nebo s 1 spolujezdcem a auto jede celkem v pohodě.

Byl jsem s kamarády na Slovensku a ve 4 lidech s báglama, jsem byl až překvapen jak dobře jelo. Samozřejmě to není na žádné závodění, ale dá se s ním jet i 180km/h.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia

Vložit komentář

Hoši,nebudu vam nic vyvracovat,osobně HTP nemusim,ale stalo se mi v německu,že mě při rychlosti lehce přes 160 predjižděli dvě mlady baby pravě v hatapce,zaskočilo mě to ,tak jsem je dojel abych se presvědčil,jeden vyfuk a napis HTP,porad jsem ale nevěřil,rikal jsem si maji v tom určitě 1,4,nicméně drželi rychlost 170 až 180..Po chvili začali blikat na odpočivadlo k pumpě,byly jsme s kolegou na tolik zvědavy,že jsme odbočili za nima aby jsme slyšely zvuk motoru a světe div se,kolega stahl okno a z pod kapoty fabie byl slyšet drnčak HTP. Je fakt že v tech mistech byla dalnice mirně s kopce,ale stejně,do hatapky bych to neřekl...

04.04.2009 | 09:56:10 |  Reagovat

Jen bych dodal, že to samo není cestovní rychlost tohoto motoru, to v žádném případě- to nikdo z hlediska spotřeby nezaplatí a o výdrži motoru to platí dvojnásob......jako každá 1.2 atmosférická, max.cca 130 km/h.

04.04.2009 | 09:53:38 | martas Reagovat

Nevím co to je za HTP, předpokládám že 12 v. Je potřeba si uvědomit, že každý tacho proměřuje nahoru, takže 180 tacho je ani né 170 reál- spíše méně. V techničáku máte psáno max. rychlost 164, proč by tedy nemohl, pokud je motor slušně zajetý jet reálně 165-170. No problém.
Jen si myslím ,že majitel nemyslel s narvaným autem po střechu, jak to tu mnozí pochopili.

04.04.2009 | 09:49:04 | martas Reagovat

an

Pisatel psal, že se dá jet, né že jel, tak mi řekni, jak ho ta cifra teda napadla?? to je jako, když já budu tvrdit, že můj megíí může jet 250. Nic proti, ale trochu soudnýho rozumu bych očekával od majitelů htp. Tak tu nekydejte pohádky o nějakých 180 ve 4 lidech.

04.04.2009 | 08:25:11 | kraken Reagovat

Autor napsal,že se dá jet 180 a né že jel.Tak si ty intimnosti nech na někde jinde.

04.04.2009 | 07:05:03 |  Reagovat

Magore

Jestli fabia kombi 1,2htp pojede ve 4 lidech s báglama 180km/h tak osobně vykouřím Paroubka i se Škromachem.

03.04.2009 | 21:39:51 | Stojan Kokotakus Reagovat

to 6. dubna 2006 | 18:42 | Anonym

Dle tacha je mozne vsechno :-D

03.04.2009 | 20:19:53 | jamieson Reagovat

180kmh??? s 1,2htp???

06.04.2006 | 18:42:18 |  Reagovat

oni ty problemy zacinaj - koroze kufru, servo, zatekani do kufru, spatne mikrospinace, hvizd, brzdy, zanaseni brzd. bubnu, zamlzovani predniho skla a dalsich jako stabylizator, hluc. lozisko spojky, spatna vaha vzduchu, praskani v palubovce, loziska, praskani zarovek H1 v pred. svetlometech - spatne chlazeni a dalsi a dalsi, staci si precist forum.... ruce pryc od toho auticka - skoda - je hezke

06.04.2006 | 11:20:31 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Škoda Fabia