Rok výroby:2002Typ motoru:1390Stav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:85 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:14. 3. 2006
Prasknutý chladič-trocha som pritlačil do snehu - 12000 Sk.
Vadný počítač -elektronika- 25000 Sk s opravou.
Toto všetko v priebehu 2 rokov !!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Bojim sa s ním ísť niekam na dovolenku, lebo neviem čo a prečo sa vysrstí. Inak kto prestiupil z Favorita - je nadšený lebo je to generačne nove auto, ale tolko penazi na držbu a o spolahlivosti sa nedá asi hovoriť - bol by som rad keby som sa dozvedel čo mam robiť, ako jazdiť aby zase neodišla elektronika - kto vie nech poradí.
Výhodný poměr ceny a užitné hodnoty činí z Fabie tu nejlepší možnou volbu pro široké spektrum zájemců o koupi nového vozu, ať již se rozhodují pro kteroukoli karosářskou verzi.
Špičková kvalita výroby, nejmodernější technologie, inteligentní elektronika a nejkvalitnější materiály jsou u Fabie stejně samozřejmé jako perfektní jízdní vlastnosti, či mimořádná úroveň bezpečnosti a spolehlivosti.
Anonym: Myslím, že máme rozpor pouze v terminologii. Sám si zařadil, jako i já, Favorita i Fabii do stejné třídy, kdežto Cyz každé auto do jiné třídy. A o to tady šlo. Jestli budeš používat temín "malé vozy" nebo "nižší třída", je lhostejno. Já používám klasifikaci: 1.minivozy, 2.malé vozy, 3.nižší střední třída, atd. Je to tak lepší, neboť se neplete nižší třída s nižší střední třídou. Cyz zařadil Favorita do nižší střední třídy, což je určitě nesprávně. Tak pa.
Cyz: No tak, no tak - Favorit i Fabia jsou rozhodně co do velikosti stejná třída, a to malé vozy. Naopak Fabia má oproti Favoritu větší rozvor i délku (i když uvnitř to tak moc nevypadá).
Neřekl bych že kdo přesedne z Favorita je nedšený....já Favorita mám (resp. Formana, to je jedno) s motorem 50kW mono-motronic, jezdil jsem se služební Fabií a občas s nějakou Fabií jedu a nadšený teda rozhodně nejsem. Jediné co je na Fabii fakt dobré tak je podvozek, jinak co mě tam štve je málo místa (mám skoro 2m a 110 kilo) a pokud dopředu sednou 2 chlapi tak jsou na sebe namačkaní jako příslušníci jisté menšiny, v základních motorizacích strašně slabý motor a z toho plynoucí vysoká spotřeba (co se motoru týká Favorit jednoznačně vede, na dálnici mám při rychlosti 130-140km/h kolem 7l/100km) a celkově je ten Favorit univerzálnější. Nevýhodou Fabií a důvod proč tady na ně lidi tolik nadávají je to že do ní často přesednou právě z Favorita apod. kteří byli z těchto aut zvyklí že si nechaly strašně moc líbit a navíc Fabii považují za nástupce Favorita/Felicie což je špatně, Favorit byl nižší střední třída což jej předurčovalo i k občasnému delšímu cestování a k většímu vytížení. Fabia je o třídu níž z kategorie malých aut, tudíž pojízdná nákupní taška jako auto pro odvezení nákupu z Hypernovy a pro odvezení tchýně na nádraží...pokud to někdo používá k něčemu k čemu to není určené tak ať se nediví
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Příspěvku anonyma kde vychvaluje Fabii se můžu opravdu jenom zasmát. Vše co jmenoval, bohužel je úplně jinak.
15.03.2009 | 20:41:37 | tom Reagovat
to 22. listopadu 2008 | 15:47 | Anonym
I presto, ze jsi anonym naprosto s tebou souhlasim !!
To Cyz : Nizsi stredni trida je treba Octavie a ne Favo kamarade.
15.03.2009 | 19:51:18 | jamieson Reagovat
Výhodný poměr ceny
a užitné hodnoty činí z Fabie tu nejlepší možnou volbu pro široké spektrum zájemců
o koupi nového vozu, ať již se rozhodují pro kteroukoli karosářskou verzi.
Špičková kvalita výroby, nejmodernější technologie, inteligentní elektronika a nejkvalitnější materiály jsou u Fabie stejně samozřejmé jako perfektní jízdní vlastnosti,
či mimořádná úroveň bezpečnosti
a spolehlivosti.
27.11.2008 | 16:13:52 | Reagovat
Anonym: Myslím, že máme rozpor pouze v terminologii. Sám si zařadil, jako i já, Favorita i Fabii do stejné třídy, kdežto Cyz každé auto do jiné třídy. A o to tady šlo. Jestli budeš používat temín "malé vozy" nebo "nižší třída", je lhostejno. Já používám klasifikaci: 1.minivozy, 2.malé vozy, 3.nižší střední třída, atd. Je to tak lepší, neboť se neplete nižší třída s nižší střední třídou. Cyz zařadil Favorita do nižší střední třídy, což je určitě nesprávně. Tak pa.
27.11.2008 | 14:25:20 | Itall Reagovat
sprostost je psat o fabii ako o voze..je to kolo
22.11.2008 | 15:47:30 | Reagovat
sprostost je aj psát o fábii jako nespolehlivém voze!
22.11.2008 | 15:28:06 | Reagovat
Teraz si zahnojil taku sprostost :D :D fabia ma razvor vetsi ale patri do nizsej triedy ako favorit :D ta ty vedies :D
22.11.2008 | 15:05:12 | Reagovat
Cyz: No tak, no tak - Favorit i Fabia jsou rozhodně co do velikosti stejná třída, a to malé vozy. Naopak Fabia má oproti Favoritu větší rozvor i délku (i když uvnitř to tak moc nevypadá).
21.11.2008 | 20:10:49 | Itall Reagovat
Neřekl bych že kdo přesedne z Favorita je nedšený....já Favorita mám (resp. Formana, to je jedno) s motorem 50kW mono-motronic, jezdil jsem se služební Fabií a občas s nějakou Fabií jedu a nadšený teda rozhodně nejsem. Jediné co je na Fabii fakt dobré tak je podvozek, jinak co mě tam štve je málo místa (mám skoro 2m a 110 kilo) a pokud dopředu sednou 2 chlapi tak jsou na sebe namačkaní jako příslušníci jisté menšiny, v základních motorizacích strašně slabý motor a z toho plynoucí vysoká spotřeba (co se motoru týká Favorit jednoznačně vede, na dálnici mám při rychlosti 130-140km/h kolem 7l/100km) a celkově je ten Favorit univerzálnější. Nevýhodou Fabií a důvod proč tady na ně lidi tolik nadávají je to že do ní často přesednou právě z Favorita apod. kteří byli z těchto aut zvyklí že si nechaly strašně moc líbit a navíc Fabii považují za nástupce Favorita/Felicie což je špatně, Favorit byl nižší střední třída což jej předurčovalo i k občasnému delšímu cestování a k většímu vytížení. Fabia je o třídu níž z kategorie malých aut, tudíž pojízdná nákupní taška jako auto pro odvezení nákupu z Hypernovy a pro odvezení tchýně na nádraží...pokud to někdo používá k něčemu k čemu to není určené tak ať se nediví
17.01.2008 | 15:22:08 | Cyz Reagovat
Ale to je přeci stará známá pravda.Čím vícelektroniky v autě tím hůř.Od zanačky A až po značku Z.
13.02.2007 | 20:20:51 | Reagovat