Rok výroby:2000Typ motoru:1,9 TDi/PD 74kWStav km při koupi:30 000 kmStav km nyní:40 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:31. 1. 2005
Mimo poškozeného čelního okna po zásahu kamenem není co dodat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Perfektní jízdní vlastnosti vyvážené dobrou spotřebou, výšší pořizovací cena ojetiny se ale dlouho drží - trvalá investice do perfektního vozu bez větších nároků na servis nebo údržbu. Jenom pozor na zloděje.
Chlapi jste vedle jak ta jedle !!! Tam kde je dnes Fabie, byly zapadni vozy uz velice daaavno...Mel jsem stary Golf a vim o cem mluvim.Jiak skuste si kouknout recenze treba na starsi Audi,VW a pochopite...Jste amateri ktery asi nikdy nemeli poradni vuz.
Fabia HTP "super jízdní vlastnosti, spotřeba je taky super"... Člověče, řídil jste někdy jiné auto? To by totiž bylo super, nepsal byste takové super ptákoviny. Nazvat takového automobilového kripla "super" uráží ostatní normální auta!
Vážený autore recenze,obdivuji a skláním se před Vaším bezbřehým a ničím opodstatněným optimismem.Jen tak dál ,optimisté žijí déle a kvalitněji,což se o Vašem voze říct nedá.No nic držím palce.
No nevím, 30tis to tak akorát přijelo z autsalónu do garáže. Najezdi s tím takových 100-150tis a pošleš ji do šrotu. Nebo do ní nasypeš na opravách tolik, co stojí nový. Jinak spotřeba 5,3 je na TDI je docela dost. Starým Peugeotem 1,9D jsem jezdil pod 5.
Koupila jsem novou Fabii. Má najeto cca 15.000 km a za jízdy (v dešti) se vypnul motor, rozsvítila kontrolka ABS, protiskluzu a baterky. Když jsem zkoušela nastartovat, auto nereagovalo. Technik z autorizovaného servisu se na místě nedokázal napojit na řídící jednotku (vůbec se nehlásila). Druhý den auto v servisu prý normálně nastartovali. Vyměnili cívku. Řekli mi,že je to prostě smůla a selhala elektronika. Nedokázali (nechtěli) mi vysvětlit proč. Padl názor, že snad je ve Fabiich tato porucha častá při zapnuých stěračích. Na můj dotaz, zda se to může ještě opakovat mi v servisu odpovědeli.."jo paní, to nikdo neví". Do servisní knížky mi nechtěli o této opravě nic poznamenat a kopii jejich dokumentů o opravě mi nechtěli dát. Máte někdo podobnou zkušenost?
Naprosto souhlasím. Mám sice jiný typ (1.2 HTP), což s vaší kubaturou nelze srovnat, ovšem po téměř 30 tis. km mohu říci, že hledal jsem spolehlivé nenáročné auto. A tím je fabia. Navíc nabízí super jízdní vlastnosti a spotřeba je taky super. Není to žádný trhač silnic, ovšem názory některých přispěvatelů, že rychleji jede Škoda 120 jsou naprosto vedle. To jen ti šílenci ve stodvackách neberou ohledy na skutečnost, že si mohou rozbít hubu. Ovšem jejich škůdky ve 110 umdlévají, zatímco fabia jede v pohodě rychleji a navíc - sedí jako přibitá!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
trvalá investice do perfektního vozu bez větších nároků na servis nebo údržbu....
Jak to můžete vědět co bude???Neznamená že po najetí 10tkm se nic neděje tomu bude nadále ne?
A peníze že se vrátí??
13.11.2011 | 17:19:49 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
to autor and Drsoň
Chlapi jste vedle jak ta jedle !!! Tam kde je dnes Fabie, byly zapadni vozy uz velice daaavno...Mel jsem stary Golf a vim o cem mluvim.Jiak skuste si kouknout recenze treba na starsi Audi,VW a pochopite...Jste amateri ktery asi nikdy nemeli poradni vuz.
14.03.2009 | 11:15:55 | jamieson Reagovat
Drsoň
Fabia HTP "super jízdní vlastnosti, spotřeba je taky super"... Člověče, řídil jste někdy jiné auto? To by totiž bylo super, nepsal byste takové super ptákoviny. Nazvat takového automobilového kripla "super" uráží ostatní normální auta!
06.03.2009 | 21:44:50 | Karel Reagovat
Označit jakékoli auto za trvalou investici je na návštěvu instituce zabývající se duševním zdravím.
06.03.2009 | 21:18:41 | Radek Reagovat
Vážený autore recenze,obdivuji a skláním se před Vaším bezbřehým a ničím opodstatněným optimismem.Jen tak dál ,optimisté žijí déle a kvalitněji,což se o Vašem voze říct nedá.No nic držím palce.
06.03.2009 | 21:13:40 | Stojan Kokotakus Reagovat
Drsoň
No nevím, 30tis to tak akorát přijelo z autsalónu do garáže. Najezdi s tím takových 100-150tis a pošleš ji do šrotu. Nebo do ní nasypeš na opravách tolik, co stojí nový.
Jinak spotřeba 5,3 je na TDI je docela dost. Starým Peugeotem 1,9D jsem jezdil pod 5.
06.03.2009 | 20:53:50 | Soudruh Reagovat
Elegnace, rok výroby 2007
Koupila jsem novou Fabii. Má najeto cca 15.000 km a za jízdy (v dešti) se vypnul motor, rozsvítila kontrolka ABS, protiskluzu a baterky. Když jsem zkoušela nastartovat, auto nereagovalo. Technik z autorizovaného servisu se na místě nedokázal napojit na řídící jednotku (vůbec se nehlásila). Druhý den auto v servisu prý normálně nastartovali. Vyměnili cívku. Řekli mi,že je to prostě smůla a selhala elektronika. Nedokázali (nechtěli) mi vysvětlit proč. Padl názor, že snad je ve Fabiich tato porucha častá při zapnuých stěračích. Na můj dotaz, zda se to může ještě opakovat mi v servisu odpovědeli.."jo paní, to nikdo neví". Do servisní knížky mi nechtěli o této opravě nic poznamenat a kopii jejich dokumentů o opravě mi nechtěli dát. Máte někdo podobnou zkušenost?
18.07.2008 | 16:12:06 | Iveta Reagovat
Naprosto souhlasím. Mám sice jiný typ (1.2 HTP), což s vaší kubaturou nelze srovnat, ovšem po téměř 30 tis. km mohu říci, že hledal jsem spolehlivé nenáročné auto. A tím je fabia. Navíc nabízí super jízdní vlastnosti a spotřeba je taky super. Není to žádný trhač silnic, ovšem názory některých přispěvatelů, že rychleji jede Škoda 120 jsou naprosto vedle. To jen ti šílenci ve stodvackách neberou ohledy na skutečnost, že si mohou rozbít hubu. Ovšem jejich škůdky ve 110 umdlévají, zatímco fabia jede v pohodě rychleji a navíc - sedí jako přibitá!!!!
01.02.2005 | 07:34:10 | Drsoň Reagovat