Rok výroby:2004Typ motoru:1358 / 55kWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:46 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:4. 1. 2006
Nejzásadnější jsou přirezající kola k náboji. Do modelového roku 2005 byl náboj nelakovaný, takže po půl roce sundat (litá) kola je skoro nemožné. Kdo nemá vlastní zvedák, musí do servisu. Síla k sundání je potřeba taková, že byste auto srazili z heveru. Řešením je nechat si kola namazat a nezapomenout na to při každé výměně.
V létě se trvale špatně zavírá kufr (kombi). Je potřeba značné "třísknutí", aby se nezastavil na "prvním zubu".
Problém se senzorem brzd - hlásilo poruchu motoru. Odstraněno v rámci záruky.
Nefungující 12V zásuvka - chyba způsobená dealerem při montáži Constructu
Rádio (Symphony) záhadně snižuje, zvyšuje hlasitost bez vnější příčiny
Ozývají se pazvuky z různých částí interiéru.
Poměrně často praskají přední žárovky.
Uvolněná lišta nad třetím bočním oknem - v rámci záruky připevněno.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je nejspíš určeno pro víkendové ježdění. Jako nové bylo tichounké, pohodlné. Teď už je silně rozvrzané, kvůli krátkým servisním intervalům chodím každé 3/4 roku na garanční prohlídku. Na druhou stranu je zatím stále spolehlivé, nikde mě nenechalo, má hodně praktický kufr a vepředu dost místa.
Motor je příjemný, nicméně ho považuji za naprosté minimum pro tento typ auta. V jednom, dvou lidech stačí, ve čtyřech mu citelně dochází síla.
K tem prirezlym kolum. K sundani takoveho kola muze pomoct i relativne "partizansky" zpusob, a totiz kola velmi mirne povolit, trochu se rozjet a prudce slapnout na brzdu. Musi to pustit, ale koser to neni, spiz nouzovka kdyz je napriklad nutno vymenit nekde na ceste pichle kolo.
no tak k tý hlasitosi ti řeknu asi to, že je to přizpůsobené rychlosti jízdy-okolnímu hluku. Děda má to samé rádio a takhle to píšou v návodu a i mu to takhle vysvětlili v servisu.
Jen nápad s tou hlasitostí - nemám sice original rádio, ale přesto: Taky jsem zuřil, že mi rádio čas od času začne řvát, pak se ztiší. Až jsem si uvědomil, že se hlasitost zvyšuje jen při zprávách o dopravních zácpách, havárkách a uzavírkách. A protože jsem prudce inteligentní :-) zjistil jsem, že mám nastavenou příliš vysokou hlasitost pro TA (traffic announcement). Možná jsem mimo, ale třeba tahle prkotina pomůže...?
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Fabia
Chvalim objektivitu recenze.
04.04.2009 | 19:39:12 | jamieson Reagovat
Prirezla kola
K tem prirezlym kolum. K sundani takoveho kola muze pomoct i relativne "partizansky" zpusob, a totiz kola velmi mirne povolit, trochu se rozjet a prudce slapnout na brzdu. Musi to pustit, ale koser to neni, spiz nouzovka kdyz je napriklad nutno vymenit nekde na ceste pichle kolo.
06.08.2006 | 17:14:51 | p0etrik Reagovat
hlasitost
Závislost na rychlosti a vnějším hluku lze vypnout. Ale taky čtu návody až nakonec nebo vůbec. Je to větší dobrodružství.
18.02.2006 | 08:49:27 | anonym Reagovat
hlasitost
no tak k tý hlasitosi ti řeknu asi to, že je to přizpůsobené rychlosti jízdy-okolnímu hluku. Děda má to samé rádio a takhle to píšou v návodu a i mu to takhle vysvětlili v servisu.
13.01.2006 | 19:13:35 | Reagovat
Rádio?
Jen nápad s tou hlasitostí - nemám sice original rádio, ale přesto: Taky jsem zuřil, že mi rádio čas od času začne řvát, pak se ztiší. Až jsem si uvědomil, že se hlasitost zvyšuje jen při zprávách o dopravních zácpách, havárkách a uzavírkách. A protože jsem prudce inteligentní :-) zjistil jsem, že mám nastavenou příliš vysokou hlasitost pro TA (traffic announcement). Možná jsem mimo, ale třeba tahle prkotina pomůže...?
08.01.2006 | 03:02:48 | šroub Reagovat