Recenze Suzuki Ignis glx
“auto je dobré,nemám žadne problémy”

Autor recenze: mirek (34 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2006 Typ motoru:13 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:55 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 1. 11. 2008

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: renaulty a japonce

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím nemělo....


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vlastním vozidlo 4 roky,a autíčko jezdí velmi perfektně.Za tu dobu,už jsem navštívil běžně servis 3x jako normální obhlídka.Četl jsem mnoho recenzí na Ignisa a usoudil jsem,že dost lidí kdo jej vlastní jsou spokojení,ale ono jak se říká,že jaký pán takové auto,nekomu něco vrzá a jiné malé negativní připomínky k autu.Moje zkušenost je taková,že auto v zatáčkách sedí jako přibité(má stbilizátor podvozku) na což jsem nikdy předtím nepoznal,a to se auto vyzkoušelo snad všude,v serpentýnách a i při jízde v Rakousku a Francii....a i na snehu.Proste jízdní vlastnosti jsou fantastické,na dálnici není sice Lamborchini,ale mimo dálnice je drak,to muže konkurovat jiným autám.Naše spořeba na dálku se pohybuje okolo 5,5litra na sto km.Samozřejmě při jízde okolo 120až 130km.Jakmile chcete být zavodák tak spořeba stoupá.Ve měste se pohybuje okolo7l.Je škoda že nádrž je jen 40litru,ale i tak na dálku jsme stím ujeli 600km.Auto se vyzkoušelo na nespevněných cestách i v lehkém terénu,bydlíme na mistě,kde je třeba vyšší podvozek takže auto projde všude,ale pozor toto auto není 4x4 jen 2wd tzn že zabírají obě kola najednou. Parkování stakovým to autíčkem je dobré vejde se všude,a prostor ve vozidle?je dobrý vejde se do neho 220mm při sklopením předního sedadla u spolujezdce,i horské kolo.Je pravda,že má tvrdý podvozek,ale to k tomu asi patří,časem si človek zvykne.Motor u Ignisa je vysoko otáčkový takže je to uplne o něčem jiném,než u jiných vozidel,je třeba častěji řadit,ale hlavne jak si auto naučíte tak vám bude jezdit,ja jsem ho koupil nový a zvykl,jsem si na to,řadit před 3000ot a při předbýhání dát buď 3 anebo 4 st. a auto si to žádá.Já jen plyn tzv.lechtám a snažím se poslouchat motor....potom i spotřeba je jiná a uspora benzínu.Já jsem sním spokojen a zatím nebyly žádné problémy,už bych asi neměnil.Zustal bych u japoských vozu,za tu cenu a stakovou výbavou je to nejlepší nabýdka,za ty penize....jiné evropské vozidlo nekoupíte,v takovéto výbavě.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Ignis

Vložit komentář

Trochu ustřelil

No po letech jsem náhodně natrefil na svoje hodnocení. Pán má pravdu ale nebyl jsem daleko od spotreby paliva,na plnou nadrz stále najedu 600km při správném přepočtu 6,5-7 l.paliva na dlouhé vzdálenosti ono je zajimave to že když presahnu dálniční km limit tzn 140km/h tak auto jakoby dosáhlo vrcholu kde se mu libi spotreba stoupá az k 9litry,ano hluk je a bude.Ohledně toho stabilizátora ok,v komentáři jsem byl v euforii jako asi každý kdo pise první recenzi,ale postupně si člověk to neuvědomí.Na krátké tratě je to stale fajn. Dvojkolka je dvojkolka je to jen Vvt u Suzuki takový motor co se montoval do Justiny,sviste,Ignis,wagon,aj,ba dokonce i samuraje akorát je jinak sprevodovany.Akorat mě nikdo nemůže přesvědčit že tyto motory co se montovaly do Ignáce jsou jiný než vysokootačkové.diky

16.01.2019 | 17:51:28 | Mirek  | 85.248.54.* Reagovat

Tak nevím,

jestli jste pane plnoletý, svéprávný a absolvoval jste úplnou základní školu. Protože myslet si, že Vaše auto má "stabilizátor podvozku", což jste "nikdy předtím nepoznal" (a to jste vlastnil renaulty a japonce?) mylset si, že pohon 2WD znamená, že táhnou obě kola najednou, a Vaše teorie o spotřebě a vysokootáčkovém motru jsou k smíchu. Takže: Stabilizátor nápravy (přední nebo zadní, příp. obou) má už snad každé normální auto. Stabilizátor podvozku máte ovšem jenom vy :-) Pohon 2 WD znamená, že se jedná pouze o pohon jedné nápravy, která, poku nemá uzávěrku diferenciálu, nebo alespoň samosvorný diferák, má zpravidla poháněné (velmi laicky řečeno) vždy jen jedno kolo. A vysokootáčkový motor? Ne, nemáte ho. Máte úplně obyčejný, jen nepružný motor, který pro to, aby táhnul, potřebuje krátké převody. Takže jede stále v otáčkách. Ovšem třeba 6000 otáček dosahují naprosto běžně dnes všechny benzinové atmosféry, od těch nejmenších (citygo, picanto, aygo), po ty největší (mitsubischi, apod.) Na tom není nic vysokootáčkového. Snad Mc Laren s 12000, ale ignis? To určitě ne. A o vaší spotřebě není nutno vůbec polemizovat. Pochybuji podle vašich předchozích údajů o vaší schopnosti spočítat si spotřebu.

31.07.2016 | 01:01:08 |   | 89.176.46.* Reagovat

spotreba

V mnohém s Vámi souhlasím, máme též Ignise. Co mě na této recenzi zaráží, je udávaná spotřeba. 5,5l na 100km nedosáhne Ignis při 120 - 130km/h ani omylem. Dostat se při této rychlosti na hodnotu pod 7l/100km je velký úspěch. Při 130 je na cca 3900 otáčkách, odpor vzduchu při vyšší
karoserii a vyšším podvozku dělají své. Podotýkám že s autem "nezávodíme". Nevěřím i uvedené průměrné spotřebě
6l/100km, je to hodnota o půl litru menší, než udává výrobce.
Na tuto hodnotu jsme se také nikdy nedostali (máme 7l/100km)

16.11.2009 | 21:21:06 | marne Reagovat

RE: spotreba

Spotřeba udávaná recenzentem je vycucaná z prstu, zřejmě se jedná o jeho zbožné přání bez exaktního ověření. Mám toto vozidlo. Spotřeba stoupá docela drasticky od 90 km/hod, protože jakoby chybí stupeň 6 - stupně 1-5 jsou poměrně blízko u sebe. Motor "žere" málo tak do 2.500 ot/min, pak už spotřeba stoupá. Na dálnici to baští více než po okreskách, protože jedete pořád kolem 3.500 až 4.500 ot/min (při předjíždění ještě více) - a to si vezme i na dálce svých poctivých 8 litrů jen to fiknce, i více! Protože tohle auto nemá v podstatě žádnou aerodynamiku, tak při rychlostech nad 100 km/hod tlačíte před sebou šílený pytel vzduchu a tak spotřeba roste i z tohoto důvodu, o hluku ani nemluvě. Nicméně je to auto dobré pro řemeslníčky, pro pojíždění po okreskách a po městě, pro toho, kdo nejezdí žádné pravidelné štreky. Ta recenze je k ničemu - lže.

26.07.2016 | 17:19:40 | Franta  | 85.70.135.* Reagovat

RE: spotreba

No tak, taky co čekat od auta s aerodynamikou krabice od bot že?

27.07.2016 | 08:04:59 | Vašek  | 194.228.20.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Suzuki Ignis