Recenze Suzuki Vitara grand vitara 5d
“velmi dobré”

Autor recenze: adel (35 let),
Olomoucký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:2000 Stav km při koupi:7 km Stav km nyní:2 100 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Průměrná spotřeba: 8,8 l/100 km Vloženo: 4. 1. 2010

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: felicia fábia 1,4tdi Renault Kangoo o 1,9 d

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

ne málo km


Hodnocení a zkušenosti s autem

Suzuki grand vitara
Vlastním tohle auto teprve kratkou dobu najeto má asi 2100km. Po dlouhém zvažování jsem vybral motor 2,0 benzín 103kw ,ze začátku jsem měl strach ze spotřeby ale ta zatím vychází v průměru na 8,8 l/100 km po okrskách a městě měřeno po dotankování i počítač ukazoval stejně, v terénu a na dálnici při vyšší rychlosti půjde určitě na horu zatím nemám vyzkoušeno .Auto je prostorné i vzadu je dostatek místa, opěrky sou polohovatelné kufr je průměrný 400l pro mně dost velký. Celkově se auto dobře ovládá ,řazení je přesné, motor je pěkně tichý asi tak do středních otáček pak osobě dává vědět a je cítit jeho síla , jede v celém pásmu otáček pěkně už od spoda bez žádného turbo efektu . Zatím jsem nenašel nic co by mě na autě vadilo .Podle mě je to povedené univerzální auto silnice terén spíš pro klidnou a pohodovou jízdu dobře vybavené za dobrou cenu.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Vitara

Vložit komentář

2,0benzín 103kw

Grand Vitara rok 2009 2.0 benzín 103kw díky letošní zimně musím pochválit stálý pohon 4x4 který je rozdělen v poměru 47:53 ,za zmínku stojí též vyhřívání sedadel .Auto je již v základu dobře vybavené např.:přední, boční a okenní airbagy , aut.klima, kvalitní audio, mlhovky, centrál na do, všechny el. Okna, abs+ebd, ještě je vybaveno uzávěrem středového diferenciálu a redukční převodovkou použitelné na kluzkém povrchu. Připlácí se jen za metalízu, tažné ,střešní nosič a podobně. Auto má integrovány rám v karoserii co většina konkurence nemá, na to že je to tak trochu off-road tak i na silnici se chová dobře, přesné řízení i řazení, dobré brzdy po přesednutí z oktávie 2 nemam problém a přestávají mě vadit rozbité silnice, poslední roky jsem jezdil většinou v naftě tdi ale na benzín už si začínám zvykat, motor je použitelný na 5ku od 50km/h kdy točí 1500ot/min, při 130 to je 3750 ot/min, 3ka se dá rozjet ke 130km/h kdy motor točí 6500ot/min . maximální rychlost jsem nezkoušel a vlastně mě ani nezajímá. Jezdím většinou mezi 50-100km/h a průměrnou reálnou spotřebu mám na 8,7l/100km.nevím jestli se bude ještě nějak měnit mam najeto teprve něco přes 4000km.,auto by sneslo i 6ku hlavně na dálnici ale za předpokladu že by zůstalo zachováno stávající odstupňování. Auto se na silnici do zatáček nijak nenaklání a ani neplave ve vyjetých kolejích. Výrobce udává kombinovanou spotřebu 8,4 l, výkon 103kw/6000 ot/min., krouták 183 Nm/4000ot, váha je 1533kg.

23.02.2010 | 21:09:15 |  Reagovat

2,0 103kw ted v zimně se spotřeba pohybuje v pruměru 9-9,3l/100 jezdím kratší trasy 10-15km ,podle mně to není zase tak moc na permanentní pohon 4x4 a asi1550kg váhy.

17.02.2010 | 07:43:52 |  Reagovat

Jasně že to turbo nemá , bylo myšleno jen že to jde pěkně plynule do otáček.

09.01.2010 | 08:10:25 |  Reagovat

autor

Nerozumím - že tam není turboefekt je přece jasné, když to nemá turbo.

08.01.2010 | 18:59:04 |  Reagovat