Rok výroby:2019Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:92 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?30 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:27. 8. 2021
Ihned po koupi vozu již při jízdě z autosalonu se začaly ozývat rezonance/bzučení v celém voze. Zvukový projev začínal až po nájezdu cca 100 Km a poté už nepřestával. Závada odstraněna v rámci reklamace. Příčina byla palivové vedení a jeho špatné upevnění/vedení. Při prvním garančním servisu při nájezdu cca 40 000 km byl zjištěn únik převodovkového oleje - závada odstraněna v rámci záručního servisu Při druhém garanční servisu při nájezdu cca 76 000 km byl zjištěn únik motorového oleje + další závady jako odírání posuvných dveří (nejde seřídit, tak aby se neodírali), při jízdě se ozývá chrastění z přístrojové desky - bylo předvedeno při příjmu (závada dosud neodstraněna) Dále proběhly také servisní úkony v rámci svolávací akce jako kontrola palivového vedení, uchycení bezpečnostních pásů, uchycení sedačky spolujezdce, kontrola kabeláže. Asi 14 dní po druhé garanční prohlídce, praskl při jízdě řemen alternátoru=oprava trvala 14 dní. Cca 2 měsíce po servise, opět únik oleje, byl jsem objednán, avšak týden před termínem při cestě po dálnici auto přestalo jet úplně. Rozsvítili se kontrolky závada motoru a dobíjení. Prasklý rozvodový řemen, vychýlená vačka, potkaný motor=total KO. Auto má celkově najeto 92000 km a je úplně na odpis. Záruční servisy se neúměrně vlečou.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota ProAce
Toyota PSA
To preto, lebo toto vlastne ani nieje toyota. Je to komplet PSA. Čo sa dá čakať od Pežota či Citroena? No tak akurát pruser, bohužiaľ.
03.09.2021 | 11:15:39 | Toky | 88.212.45.* Reagovat