Recenze Volkswagen Polo 1.4
“Bolo by to výborné auto, keby sa nekazilo.”

Autor recenze: Laci (46 let),
Banskobystrický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1.4 Stav km při koupi:25 000 km Stav km nyní:142 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 14. 9. 2011

Hodnocení inzerátu: 16 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.8

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia 1.3i Škoda Favorit 1.3 Opel Rekord 2.3D Toyota Corolla 2.0D Toyota Celica 1.8i Citroën Xsara 1.6i

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

Slabé stránky

poruchovosť

Závady a opravy na autě

Večná závada: nefunguje ostrekovač zadného okna. Už to opravovali 3 x v značkovom servise, ale po pár použití sa to vždy znova pokazí (hadica sa niekde rozpadne). Môj názor: konštrukčný nepodarok.
Pri cca 120 000 km odišiel alternátor. Domov som docestoval doslova na poslednú kvapku elektriny. Asi je to taká častá závada, že v značkovom servise to riešia výmenou za re-pasovaný diel.
Pri cca 125 000 km snímač otáčok motora. Bol to perfektný pocit, keď nečakane pri predbiehaní sa elektronika rozhodla, že otáčky nepustí cez 3000/min. .
Pri cca 128 000 km odišlo servo -v servise riešené výmenou celého servoriadenia.
Teraz, pri 142 000 km zatuhnutý tandemový mechanizmus stieračov - výmena.
Žiarovky typu H7 v predných svetlách odchádzajú jedna radosť.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Bolo by to perfektné auto, keby sa nekazilo.
Auto používam ako služobné a už som s ním najazdil viac ako 100 000 km. Keď je všetko v poriadku, tak je to veľmi príjemné auto aj na ovládanie, aj čo sa týka jazdných vlastností.
Auto je vybavené motorom 1.4 55 kW, čo pri obsadení 1-2 osobami zabezpečí dostatočne svižné ako aj úsporné vozenie sa. V aute sa sedí trošku vyššie, čo je príjemné najmä pri jazde po meste. Volant padne príjemne do ruky a vyžaduje malú ovládaciu silu, pričom ešte zabezpečuje dostatočný kontakt s vozovkou. Ľahký a presný chod v kulise má aj radiaca páka, tak isto všetky pedále sa ovládajú ľahko a majú ideálne pozície. Sedadlá sú dostatočne dimenzované a sú veľmi pohodlné aj na dlhšiu jazdu. Vozidlo je taktiež perfektne odhlučnené, pri bežnej jazde motor počuť len minimálne.
Jazdné vlastnosti sú tiež veľmi dobré, aj v zatáčkovitých úsekoch sa cítim v aute bezpečne. Spotreba v letnom období sa dá udržať na 6 litroch, v zime cca o liter viac.
No a z mojich skúseností vyplýva, že som v rozpakoch. Bolo by to výborné auto, keby sa nekazilo. Ale sa bohužiaľ kazí. Naviac, poruchy, ktoré som s vozidlom mal ja, buď znemožnili ďalšiu jazdu s vozidlom, alebo ohrozovali moju bezpečnosť. A to ma mrzí.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 16


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo

Vložit komentář

Polo:

Chcem sa spýtať mam VW Polo 1,4 benzín r.v.98.Vymenil som olej, filter,a keď je motor studený tak je vsevše v poriadku jak sa zahreje na pracovnú teplotu tak sa rozsvieti kontrolka mazania.Dal som tam olej 10W40 a povedali že to davaju aj do Golfa.Moja otázka je spatny olej alebo čidlo.

08.12.2018 | 08:49:34 | Milan Chudo  | 185.165.37.* Reagovat

Stěrače

Předem řikám nejsem VW maniak, ale hoby-mechoš. Mám 9N3 2009 1,4 MPI 59kW. Ten samej problém byl očekáván a taky nastal v 140tkm po 5 letech. Není až tak třeba měnit táhla, stačí je jen rozebrat vyčistit a namazat, dřív, než se usmaží motorek, taky časté opakovanej jev, když zustanou zadřeny táhla. Činnost včetně demontáže, vyčištění, namazání a montáže mi zabrala přesně hodinu a neznačkovymu, hlavně rozumnymu mechanikovi určitě ne víc. Je to starší druhotně nedomyšlené VW zlepšovák, týkající se nižších tříd u VW koncernu tj Fóbie, Pola, Cordoby, Ibiza, atd, dokonce na svým druhym voze 2012 Citigo jsem našel ty samy táhla. Hřídele stěračů jsou zezhora těsněné O-kroužkem a když to někdo na prohlídce dle plánu maže, tak tam nimi běžně používané olej místo vazeliny nezateče o vazelíně ani nemluvim, druhej prušvih je, že jsou tam hliníkovy trubky s 2 mosaznyma kluznyma ložiskama na každou hřídelku a mezi nima je moc malej prostor na ztuhlej tuk z výroby a lehkou povrchovou korozi hliníku. Jojo, není nad stary, klasicky tlakovy mazničky na vazelinu.
Add Alternátor: Běžná věc i v jiných vozech. Je duležity v jak moc prašných podmínkách se jezdí a jestli se třeba někdo o nej moc nestará třeba vysokotlakym čističem atd. Repas neznamená častou závadu ani u nového modelu ale rozumny, logicky, ekologicky a ekonomicky řešení, tyhle altíky jsou v mnoha už starších VW modelech a je to při dobrym provedení stejně dobře fungující záležitost, jako prvovýroba.
Add Servo: To je system co se týká ztráty energie opravdu nešťastnost, která mě ještě ani unikem oleje, ani ložiskama či uhlíkama čerpadla netrápí. Na nových modelech je řešená už jen elektromotorem (Elektrika/Pohyb) přímo na hřeben nikoli elektronicky spínaným elektročerpadlem s obrovskym proudovym odběrem, že při slabší baterce a volnoběhu pohasíná i světla, velkyma ztrátama síly (Elektrika/Olej/Pohyb) a klasickym přepouštěcím ventilem na hydrohřeben.
Add elektrika: No comment. Je to sice věc pohodlná, ale nedá se jí věřit. Nikde.
Přeju dobré večer.

24.06.2014 | 22:12:42 | Tomáš  | 88.100.196.* Reagovat

RE: Stěrače

Ještě já:
Žárovky
Nekupuj noname H7 za 2Eura. Osramky v přepočtu za 6Eur, co jsem koupil u nás v ČR jako druhy žárovky od výroby, mě drží zatím cca 2 roky a cca 60tkm.

24.06.2014 | 22:21:32 | Tomáš  | 88.100.196.* Reagovat