Recenze Volkswagen Touareg
“byl to prototyp”

Autor recenze: Pelnář (50 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:cca 4200 l Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:180 000 km Způsob řazení:automat Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 měsíců Průměrná spotřeba: 18 l/100 km Vloženo: 4. 4. 2009

Hodnocení inzerátu: 25 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.4

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Opel

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

V prvním roce a půl, ihned po zakoupení vozidla, neustále svítilo velké množství kontrolek upozorňující na nejrůznější závady. Vytištěné protokoly o chybových hlášeních měly několik listů. Auto se několikrát nerozjelo a bylo odtaženo do servisu. V servise v rámci záruky měnili baterku, rádio s podezřením na vysoký odber el. atd. Nic nepomáhalo. Až jednou přeprogramovali nebo možná vyměnili část řídící jednotky, která kontrolovala nabíjení baterie, všechny závady zmizely !!! Dnes kontrolka napájení ukazuje o 1V vyšší napětí. Nižší napětí baterie vyhodnocovala řídicí jednotka jako stav, kdy je potřeba odpojovat postupně méně důležitá zařízení až se auto zastavilo . Odtahová služba věděla, že stačí nastartovat auto se záložního zdroje ale aby si vydělali tak vždy auto odtáhli k prozkoumání. Z tohoto hlediska je auto dnes naprosto vpořádku.

Po ujetí 60000 km, při rychlostech kolem 170km/h a při lehkém přibrždění a následném prudkém přidání plynu,( automatická převodovka podřadila), objevily velice silné rázy. Převodovka byla v záruce vyměněna.

Po ujetí 60000 km začalo vrzání na spodku vozu. Závada odstraněna výměnou rozvodovky v záruce.

Do ujetí 120000 km auto bez závad.

Po ujetí 130000km oři zkušební jízdě pracovnika autoservisu se roztrhnul kovový ,,rozvodový" řetěz. Opraveno výměnou.
Od 150000km do 180000km klepání v motoru při nastartování. Porucha odstraněna výměnou kovového ,,rozvodového" řetězu v druhé polovině motoru.

Po klasické výměně rozvodů při 120000km (gumový rozvodový řemen) byla v ránci reklamace při 180000km vyměněna napinací kladka.

Po ujetí 180000km praskl chladič oleje servařízení.

Velice často poblikával pravý reflektor.Několikrát měněna halogenován halogenová žárovka. Nakonec závada odstraněna výměnou patice do které se celé světlo zasouvá.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Skvělé jízdní vlastnosti pri rýchlem průjezdu zatáčky na vodě a sněhu. Elektronika mě několikrát zachránila před jistou havárií.
Velká prodleva mezi přidáním plynu a zrychlením. Dá se na to zvyknout.
Vynikající zrychlení. I při rychlostech kolem 180km/h je v autě ticho.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 25


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Touareg

Vložit komentář

potrebuju poradit

zdravim jaky sou intervaly vymeny rozvodů u touarega 3.0 tdi diky

13.03.2016 | 16:24:23 | ja  | 194.228.13.* Reagovat

podobná chyba

viete mi dať kontakt, mám podobné problémy s autom, ďakujem. vančo

14.03.2013 | 18:08:44 | marek  | 213.160.183.* Reagovat

...

Myslite si že jde auto vic zničit na dalnici jak v terenu?to je přece holý nesmysl.Touareg 1generace na tom nebyl opravdu zas tak dobře (5L V10 TDI) silny motor ale novinka,tudiš chce čas na doladěni.U motoru 4.2L benzin bych problem neviděl,je to nam znami motor z audi A8,trošku inovovany ale zakladna je stejna.po faceliftu v roce 2007 a s motorem 3.0 tdi bych se toho vubec nebal.PS: motor 3.0tdi uděla 4.2 benzin,je to vyzkoušene...a ta 4.2 tak horentně nejede....táhne 2 tuny.

16.01.2010 | 10:16:02 | Anonym Reagovat

Proč...

Pánové, teda především pan autor recenze, asi Vám unikla jedna celkem podstatná věc, a tou je účel vozidla. Offroad, čímž Touareg bezpochyby je, není určen na přehánění se po dálnici v rychlostech kolem 170km/h. Operovat s tím, že však to tolik jede, je nemístné. Prostě z mého pohledu jste auto zhumploval sám a pak se nedivte, že se Vám vše kazilo. Nejsem prodavač VW, ani dovozce, ani servisák, dokonce jsem VW ani nikdy neměl, ale známý ma taky identický model i motorizaci a ani jednu závadu nemá. Najeto má kolem 140.000 km a jezdí "tak jak má".
Pokud je Váš účel přehánět se po dálnicích v popisovaných rychlostech, proč jste si nevybral tuctový Passat? Je to limuzína stavěna na takovéto zacházení.

17.09.2009 | 13:44:38 | Petr Reagovat

to oliver

No co se tyce druhe generace, o te moc nevim.Kdyz na ni budou dobre reference, mozna si ji jednou koupim.Ale na Touareg prvni generace jsem slysel dost plyvani od majitelu a mechaniku.Kazdopadne ti zelam mnoooho stasnych kilometru.

02.07.2009 | 12:55:45 | jamieson Reagovat

skvele auto

Tiež mám VW Touareg,ale 3,0 TDi Tiptronic r.v. 2007 a nedám naňho dopustiť.Motor je dostačujúci a to vzduchové pruženie úplne geniálne..predtým som mal tiež touarega (5,0 TDi) a nemôžem povedať,že by som s ním bol nespokojný,aj keď bol servisovaný na časté odchádzanie lamda sondy a taktiež aj zakrutových svetiel,ale inak nič vážne.V druhej generácií vychytali muchy,takže zatial bez poruchy. A čo sa týka toho zrýchlenia- prevodovka až priveľmi dlho rozmýšľa,ale dá sa na to zvyknúť a môžem povedať že pocit zo zrýchlenia je lepší ako u konkurentov nakoľko mám aj Audi Q7 4,2tdi a išiel som aj s X5 a MLkom.

02.07.2009 | 11:49:37 | oliver Reagovat

RE: skvele auto

mám ten motor v okopávačce a 5a lán jsem dodělál motykou snad nový motor vše napraví

27.06.2014 | 00:58:24 | oliver ii  | 109.81.252.* Reagovat

Pan autor ma naprostou pravdu.Znamej mel taky objem 4,2 a netajil obrovsky sklamani.Predrazenej poruchovej SHIT ! Behem prvnich 150 tis. km mel obrovske mnozstvi poruch, hlavne s elektronikou.Auto ho nechalo 2 krat na ceste.Pote ho prodal (na jeho stesti).Dalsi znamy ma 5,0 V10 TDI a ma na nem velkou spotrebu oleje.Ma najezdeno jen neco malo pres 95 tis.km a motor je totalne v prdeli.A to nejezdi nijak extremne ! Touareg je pro me asi nejvetsi sklamani co se tyce znacky VW.TOUAREG NEBRAT !

15.06.2009 | 15:04:03 | jamieson Reagovat