Recenze Volkswagen Transporter VW T 5
“Velice povedené auto”

Autor recenze: Mója (40 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2004 Typ motoru:2,0 Stav km při koupi:64 000 km Stav km nyní:85 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 18. 10. 2010

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: MBK Sprinter

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ne,jen menší netěsnost bočních posuvných oken. Doufám že toho nebude víc, dozvěděl jsem se že tento typ se vyrábí v Polsku (nenapadá mě nějaký výrobek který by pšonci udělali kvalitně). To je můj názor a nikomu ho nevnucuji.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto vlastním od června 2010, benzín 2,0 85 kw,prodloužená verze, 5 místné. Průměrná spotřeba je 10l se skříňovým vlekem 12l. Naftu jsem nechtěl protože jsem vlastnil T4 2,5l benzín, kupoval jsem ji jetou několikrát kolem zeměkoule, já s ní najel cca 200000 km a maximální spokojenost. U Té pětky běžné servisní výměny olej a filtry 2200 kč. Vůbec se nebojte benzínu, podstatně levnější servisní výměny a nestresuji se že natankuji nějakou špatnou naftu a zaplatím ranec za opravu motoru. Tohle auto má plnou výbavu, jediná věc která chybí je klima, auto je původem z Dánska. Když jsem si ji chtěl dodatečně nechat namontovat tak mi řekli cca 80000kč. Tak to přes léto radši vydržím.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter

Vložit komentář

Poláci

Transportery se montují v Polsku (no fuj), Carvely a Multivany v Hannoveru (dejme tomu...), pokud vím, dá se to dohledat na světových stránkách VW.

19.10.2010 | 10:35:47 | Honza Reagovat

DieselxBenzin

Dobry den, troufam si take tvrdit, ze benzin je dnes lepsi nez diesel. Osobne mam zkusenost s diesly od VW a Peugeota a ne ze by to byly spatne motory (ze zacatku jsem si je nemohl vynachvalit), ale zejmena servisni ukony a udrzba je tak draha, ze se diesel na spotřebě nikdy nezaplatí. Negativa dieslu: hluk, emise, drazsi servis a nutna udrzba, hmotnost a složitost motoru. Negativa benzinu: vysoka spotřeba a vysoce hořlavé palivo (při nehodě, poruše...), horší nabídka na trhu (třeba Caravellu s benzínem jsem neviděl vhodnou ani jednu). U malého auta do velikosti Octavie/Tourana bych neváhal ani vteřinu, u dodávky už ten diesel má trochu opodstatnění (krouťák a spotřeba), ale kdybych mohl, volil bych dnes benzín...

19.10.2010 | 10:34:02 | Honza Reagovat

18:43: Niekedy áno a záleží aj od značky a typu auta.

Do malého je nezmysel diesel, vo veľkých zase benzín žerie trávu pri ceste... Servis je už pomaly cenovo na rovnakej úrovni....

18.10.2010 | 21:41:04 | ľuboš Reagovat

Konečně někdo, kdo si uvědomuje že benzín je benzín. Levnější provoz ve všech směrech.

18.10.2010 | 18:43:50 | Pavel Reagovat

to je hláška století

plná výbava bez klimy.
Dnes je i malé kolíně bez klimy neprodejné

18.10.2010 | 17:52:17 |  Reagovat

RE: to je hláška století

Zdravím. Jsem nový majitel VW transporter 2.0i 3místa k sezení + nákladový prostor hlavně k vůli přestavbě na LPG. Má najeto 18.500km, takže je nový. Klimatizaci klidně oželím, protože jsem ji neměl ani dřív. Jel jsem ne po dálnici a spotřeba 11 litrů na 100 km. Po přestavbě bude spotřeba téměř poloviční.

13.09.2015 | 10:30:33 | Tony  | 31.30.26.* Reagovat