Rok výroby:1989Typ motoru:150Stav km při koupi:6 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:4 l/100 kmVloženo:28. 9. 2008
Řekl bych že jen běžné závady. Není to nová motorka ale poruchy které jsem měl byli jen dvě.
1) Zlobilo těsnění v palivovém kohoutu pod nádrží. Je tam takové gumové těsnění které se mi po týdnu ježdění úplně rozpadlo. Sehnal jsem silikonovou gumu která odolává náročným podmínkám a těsnění si vyrobil,od té doby - NO PROBLEM.
2) Z ničeho nic mi přestala motorka jet,byl špatný dotek v elektro civce pod sedačkou,zlobilo to jen chvilku a nikdy se to nedalo poradne odhalit. Až jsem ji jednou kompletně odstrojil a zjistil že se cívka dotýkala můstku a tam se zkratovaly svorky- stačí izolací páska a je to.
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Od 10-ti let jsem trápil fichtly a na nich jsem se naučil spoustu věcí-jedna z nich byla neujíždět policajtům-nemá to smysl! Koupil jsem motorku na podzim 2005 a přes zimu jí dal "dohromady". Kompletně nový lak alá žlutý Hornet.
Jezdil jsem jen jednu sezónu,ale i tak jsem najel přes 3000km,Orlík,Slapy,Dobříš,Karlovy Vary,Sušice a pod. Motorka mě silně překvapila,nedá se srovnávat s Javou 350,takhle motorka měla zátah a 5 kvaltů které tem šli jak pomásle. Cestovní rychlost 90km nebyl problém,přičemž maximum se pohybovalo okolo 120km (měl jsem tachometr z kola).
Nádrž byla perfektní ikdyž MZ 250 ji má asi o 5litrů vetší. No prostě za 9tis (cena motorky při koupi) strašně moc muziky. Vřele doporučuju začínajícím jezdcům.
Ty páteřové rámy v DDR se fakt nepovedly. Už na Simsonu to bylo hrozné, Elektronik při jízdě ve dvou v zatáčce - lahůdka. Enduro byl lepší, měl tam šroubovací výztuhy. MZ 150 byla ještě dobrá proti 250. Tam to bylo o život, rám nestačil motoru ani náhodou. Těšil jsem se na svezení na MZ 250, ale pak jsem si rád vzpomněl na svoji Jawu 350, což byl sice hrozný klumpr a v rychlé jízdě v zatáčkách se na ní jet nedalo, ale proti MZ byla v tomhle stabilnější. No, soudruzi někde udělali chybu u obou, je to pryč.
Nemohu než souhlasit motoku mám 3 roky a měnil jsem jen baterku.Náklady na provoz minimální spolehlivost velmi dobrá.Samozřejmě záleží co od ní člověk očekává (balit holky už asi né).Já na ní jezdím od jara do podzimu do práce a je to IDEÁLNÍ.
Je fakt, to jsem zapomněl napsat, že jsem vyměnil i píst a válec. Stejně nejela jako dřív. Je mi to záhadou. kamarád ji má od revoluce (1989), kupoval ji novou, má najeto cca 70 000 km a chodí mu pořád dobře. Ale je fakt, že u něj nepoznala nikdy plný plyn. Jezdí dědečkovským stylem.
Měl jsem ji taky několik let. Koupil jsem ji lehce ojetou, ale už lehlou (původní majitel s ní za jízdy spadnul). Jezdila dobře: Zátah, zrychlení super. Ale když jsem s ní jel okolo 100-110 km/h do mírné zatáčky, hrozně se podemnou vlnila. Většinou jsem dostal strach a ubral na rychlosti (to bylo trapné zrovna když jsem v ten moment předjížděl auto). Nevím, jestli byl tak měkký rám, nebo to byl následek předchozího pádu. Závady jsem neměl žádné (snad jen mírné prosakování simerinků předních čavlí). Ale co přišlo po najetí cca 30 000 km, jsem nechápal: Motorka úplně ztratila sílu, netáhla, předjel mě kdejaký osobák i v kopci. Vypálil jsem tlumič výfuku - nic. Vyměnil jsem těsnící gufera kliky - nic. Vyměníl jsem pístní kroužky - nic. Vyměnil jsem celý výfuk a pořád nic. Byla líná a žrala 5 l /100 km. Tak jsem ji prodal mladému klukovi, ten ji hned po cestě totálně zrušil: Na stopce nedal přednost a vlít pod auto. Co s ní vlastně bylo, že nechtěla táhnout už nevím.
Komentáře uživatelů k recenzi MZ
Zdar, nevíte někdo, jestli se na MZ 150 může jezdit od 16. let????
22.02.2010 | 19:19:39 | David Reagovat
Ještě bych doplnil, že moje Jawa 350 byla zcela nová, tedy žádný šrot.
01.02.2010 | 11:59:06 | Itall Reagovat
Standa:
Ty páteřové rámy v DDR se fakt nepovedly. Už na Simsonu to bylo hrozné, Elektronik při jízdě ve dvou v zatáčce - lahůdka. Enduro byl lepší, měl tam šroubovací výztuhy. MZ 150 byla ještě dobrá proti 250. Tam to bylo o život, rám nestačil motoru ani náhodou. Těšil jsem se na svezení na MZ 250, ale pak jsem si rád vzpomněl na svoji Jawu 350, což byl sice hrozný klumpr a v rychlé jízdě v zatáčkách se na ní jet nedalo, ale proti MZ byla v tomhle stabilnější. No, soudruzi někde udělali chybu u obou, je to pryč.
01.02.2010 | 11:58:07 | Itall Reagovat
Dobrá koupě
Nemohu než souhlasit motoku mám 3 roky a měnil jsem jen baterku.Náklady na provoz minimální spolehlivost velmi dobrá.Samozřejmě záleží co od ní člověk očekává (balit holky už asi né).Já na ní jezdím od jara do podzimu do práce a je to IDEÁLNÍ.
15.01.2010 | 11:45:48 | Jil Reagovat
Výbrus
Je fakt, to jsem zapomněl napsat, že jsem vyměnil i píst a válec. Stejně nejela jako dřív. Je mi to záhadou. kamarád ji má od revoluce (1989), kupoval ji novou, má najeto cca 70 000 km a chodí mu pořád dobře. Ale je fakt, že u něj nepoznala nikdy plný plyn. Jezdí dědečkovským stylem.
24.01.2009 | 22:45:37 | Standa Reagovat
No po 30000 km to chtělo jen jediné..udělat výbrus!!!! A zas by ti lítala jak vzteklá...
23.01.2009 | 23:57:26 | Sheriff Reagovat
ETZ 150
Měl jsem ji taky několik let. Koupil jsem ji lehce ojetou, ale už lehlou (původní majitel s ní za jízdy spadnul). Jezdila dobře: Zátah, zrychlení super. Ale když jsem s ní jel okolo 100-110 km/h do mírné zatáčky, hrozně se podemnou vlnila. Většinou jsem dostal strach a ubral na rychlosti (to bylo trapné zrovna když jsem v ten moment předjížděl auto). Nevím, jestli byl tak měkký rám, nebo to byl následek předchozího pádu. Závady jsem neměl žádné (snad jen mírné prosakování simerinků předních čavlí). Ale co přišlo po najetí cca 30 000 km, jsem nechápal: Motorka úplně ztratila sílu, netáhla, předjel mě kdejaký osobák i v kopci. Vypálil jsem tlumič výfuku - nic. Vyměnil jsem těsnící gufera kliky - nic. Vyměníl jsem pístní kroužky - nic. Vyměnil jsem celý výfuk a pořád nic. Byla líná a žrala 5 l /100 km. Tak jsem ji prodal mladému klukovi, ten ji hned po cestě totálně zrušil: Na stopce nedal přednost a vlít pod auto. Co s ní vlastně bylo, že nechtěla táhnout už nevím.
15.01.2009 | 11:31:22 | Standa Reagovat