Cena bez DPH: 1 590 000,- Kč
orientačně v EUR:77 379,- €
Možnost odpočtu DPH
Možnost splátkového prodeje
10 rychlostních stupňů, asistent stability přívěsu (TSA), hlídání jízdního pruhu, hlídání mrtvého úhlu, asistent jízdy v koloně, asistent změny jízdního pruhu, asistent jízdy v jízdním pruhu, aut. zabrždění v kopci, adapt.temp., automatické přepínání dálkových světel, hlasové ovládání palubního počítače, dotykové ovládání palubního počítače, digitální přístrojový štít, volba jízdního režimu, elektronická ruční brzda, hlídání provozu při couvání (RCTA), parkovací senzory přední, vyhřívaný volant, deaktivace airbagu spolujezdce, Android Auto, Apple CarPlay, držák kol, plnohodnotné rezervní kolo, el. sklopná zrcátka, ambientní osvětlení interiéru, paměť nastavení sedadla řidiče, aut. aktivace výstražných světlometů, USB, zadní loketní opěrka, boční nášlapy, zatmavená zadní skla, digitální přístrojová deska, wifi hotspot
nové vozidlo, servisní knížka, koupeno v CDN, v záruce
Dělat něco správným způsobem má často několik výhod. Například: přechod z oceli na vysoce pevnou, vojenskou slitinu hliníku v karoserii F-150. Kalení hliníkové slitiny tepelným zpracováním poskytuje větší pevnost. Práce s hliníkovou slitinou také umožňuje konstruktérům v případě potřeby zvýšit tloušťku, aby dosáhli extra pevnosti bez zvýšení hmotnosti. Silnější F-150 váží až o 317 kg méně než předchozí generace, což má za následek vyšší poměr výkonu k hmotnosti, lepší účinnost paliva, plus dostupné užitečné zatížení ve své třídě.Dostupný motor V8 5.0L Coyote poskytuje vynikající výkon a schopnosti klasického osmiválce motoru: 5 900 kg tažené síly - skvělá zpráva, pokud hodně taháte v práci nebo pro rekreaci. Možnost naložení až 1500kg a 400 koňských sil při 6000 ot./min a 560 N/m točivého momentu již při 3250 ot./min. Tento legendární Coyote Ford V8 s 10stupňovou převodovkou poskytuje vše, co potřebujete, plus nejlepší maximální užitečné zatížení ve své třídě a to až 1500 kg . Zažijte robustních 400 koňských sil a 560 N/m točivého momentu, s velmi sofistikovaným dvojitým nezávislým variabilním časování vaček (Ti-VCT), stejně jako systému Ford s přívodem paliva a přímým vstřikováním (PFDI) se dvěma vstřikovači na válec - jedním v přívodu vzduchu, druhým uvnitř válce - ke zvýšení výkonu. A nová technologie VDE (Variable Displacement Engine) umožňuje motoru vypnout polovinu válců, pokud není vyžadován plný výkon..
Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.