Osobní
Terénní
X
BMW
7
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám BMW 740 xd Nez.Top Tažné Laser HUD 1 699 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 740 xd Nez.Top Tažné Laser HUD V prov. od 2022, 54 065 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 250 kW (340 PS)
     


Prodám BMW 7 d xDrive M Sport, Pano, H/K, M 1 830 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 7 d xDrive M Sport, Pano, H/K, M V prov. od 2021, 24 200 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 294 kW (400 PS)
     


Prodám BMW 750 i 390kW xDrive Laser 1maj 1 897 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 750 i 390kW xDrive Laser 1maj V prov. od 2022, 30 000 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 390 kW (530 PS)
     


Prodám BMW 750 i xDrive M-sport Masáže TV 1 949 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 750 i xDrive M-sport Masáže TV V prov. od 2021, 44 000 km
Benzín, sedan/limuzína
4 395 ccm, 390 kW (530 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive 2 279 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive V prov. od 2023, 29 500 km
Jiné, sedan/limuzína
2 993 ccm, 210 kW (286 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive 2 285 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive V prov. od 2023, 26 453 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 220 kW (299 PS)
     


Prodám BMW 740 d xDrive*M-SPORT*B&W*DPH 2 289 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xDrive*M-SPORT*B&W*DPH V prov. od 2023, 38 453 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 220 kW (299 PS)
     


Prodám BMW 7 i7 eD50 Nájem od 55tis/měsíčně 2 647 714,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 7 i7 eD50 Nájem od 55tis/měsíčně V prov. od 2023, 5 900 km
Elektro, sedan/limuzína
, 335 kW (455 PS)
     


Prodám BMW 7 M760Li xDrive Individual 2 699 749,- Kč
107 720,- €
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 7 M760Li xDrive Individual V prov. od 2019, 75 500 km
Benzín, sedan/limuzína
6 592 ccm, 430 kW (585 PS)
     


Prodám BMW 740 d xD Nájem od 59tis/měsíčně 2 913 723,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 740 d xD Nájem od 59tis/měsíčně V prov. od 2023, 7 100 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 220 kW (299 PS)
     


Prodám BMW 750 e M-Pro Gran-Lusso Masáže 3 049 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 750 e M-Pro Gran-Lusso Masáže V prov. od 2024, 7 973 km
Hybridní, sedan/limuzína
2 998 ccm, 360 kW (489 PS)
     


Prodám BMW 740 xd CRYSTAL 5L-ZÁRUKA B&W 1M 3 248 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
BMW 740 xd CRYSTAL 5L-ZÁRUKA B&W 1M V prov. od 2024, 5 302 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 210 kW (286 PS)
     


Prodám BMW 740 xd Crystal Nez.Top G-Lusso 3 299 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 740 xd Crystal Nez.Top G-Lusso V prov. od 2024, 10 745 km
Diesel, sedan/limuzína
2 993 ccm, 210 kW (286 PS)
     


Prodám BMW 7 M760e Lusso Theatre Executive 3 999 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
BMW 7 M760e Lusso Theatre Executive V prov. od 2024, 5 808 km
Hybridní, sedan/limuzína
2 998 ccm, 420 kW (571 PS)
     


Předchozí 1 2 3  
Zobrazeno 41-54 (z celkem 54)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

BMW řady 7 - historie značky auta

BMW řady 7 je řada luxusních automobilů vyráběných německou automobilkou Bayerische Motoren Werke AG. Toto auto je vlajkovou lodí BMW, a je k dispozici pouze jako 4-dveřový sedan nebo s prodlouženou délkou limuzíny. Vůz, jež nahrazuje BMW New Six byl představený v roce 1977, a jeho historie pokračuje dodnes.
E23 vyráběné v letech 1977-1986 je první generací auta ze 7. řady BMW. Vůz měl šestiválcový benzínový motor a rozvor 2795 mm. Délka vozu činila 4860 mm, šířka 1800 mm, výška 1430 mm a pohotovostní hmotnost 1530-1670 kg. V červenci roku 1986 jej nahradila druhá generace, E32, jehož výroba pokračovala v německém Dingolfingu až do roku 1994. Vůz disponoval šestiválcovým benzínovým motorem V8 nebo V12, a chlubil se následujícími rozměry:

  • Rozvor 2833 mm / 2947 mm
  • Délka 4910 mm / 5029 mm
  • Šířka 1845 mm
  • Výška 1400 mm / 1435 mm
  • Pohotovostní hmotnost 1720 kg / 1930 kg


Některé luxusní výbavy zahrnovaly integrovaný telefon a fax, chladič na víno, dvojitá okna, systém kontroly trakce, a systém, který automaticky zvyšuje tlak pružiny na stěračích, aby byly pevně přitisknuté na skle při dálničních rychlostech. Zpočátku byl na výběr pouze šestiválcový benzínový motor, stejně jako u předchozí generace. V roce 1987 byl představen motor V12, a V8 byl přidán k lineupu v roce 1992 (730i a 740i). E32 (750i) bylo první auto BMW dodržující rychlostní limit 250 km/h, který si automobilka BMW sama stanovila. E32 také představil verzi s prodlouženým rozvorem (označenou písmenem "L" za modelovým číslem), která díky svým rozměrům poskytovala ve srovnání se standardní verzí větší prostor pro nohy vzadu.
Následovalo BMW 7 series E38, které se vyrábělo v letech 1994 - 2001 nejen v Německu, ale i v mexické Toluce. Auto opět disponovalo šestiválcovým benzínovým motorem V8 a V12, a k nim byl navíc ještě přidán dieselový turbo šestiválec V8. Rozměry třetí generace tohoto auta jsou: rozvor 2930-3070 mm, délka 4984-5124 mm, šířka 1862 mm, výška 1425-1435 mm, pohotovostní hmotnost 1710-2185 kg. E38 je první ze 7. série aut BMW, které má jako možnost volby pětistupňovou automatickou převodovku, a také to bylo historicky první auto na světě mající xenonové světlomety. BMW byla první evropská automobilka nabízející integrovaný satelitní navigační displej - ten představila prostředníctvím modelu E38. E38 750i účinkovalo v roce 1997 ve filmu Zítřek nikdy neumírá jako auto Jamese Bonda (Pierce Brosnan). BMW E38 735i bylo také uvedeno ve filmu Transporter v roce 2002.
Čtvrtá generace 7. série tohoto auta byla produkována v letech 2001-2008. Jednalo se o modely E65, E66, E67 a E68. I když předchozí generace řady 7 měla varianty s dlouhým rozvorem, 4. generace jako první používala specifické kódy podvozku pro každou verzi. E65 bylo označení standardní verze, E66 byla verze s dlouhým rozvorem, E67 verze s vysokým zabezpečením, E68 označuje Hydrogen 7, který je prvním vozem ze stáje BMW poháněný vodíkem. E65 způsobilo poměrně dost kontroverze, vzhledem k jeho radikálnímu designu a uživatelským potížím s iDrive. Nicméně E65 překonal rekordy, a stal se nejprodávanější variantou 7. řady vůbec, a to zejména po faceliftu v roce 2005.
Auta řady BMW 7 byla vyráběna v nejenom v Německu, ale také v Thajsku, Egyptě, Mexiku a Rusku.
Poháněly je tyto motory:

  • Benzin:
  • 3,0 L N52B30A Inline 6
  • 4,0 L V8 N60B40
  • 6.0 L V12
  • Diesel:
  • šestiválec turbo V8


Auta čtvrté generace měla následující rozměry:

  • Rozvor 2990 mm (SWB) / 3129 mm (LWB)
  • Šířka 1902 mm
  • Délka:
  • 5029 mm (2002-05 E65)
  • 5169 mm (2002-05 E66)
  • 5039 mm (2006-09 E65)
  • 5179 mm (2006-09 E66)

BMW řady 7 - historie značky auta (dokončení článku)  »