Osobní
Terénní
X
Citroën
C1
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Citroën C1 1.0i 50kW KLIMA ČR 44 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën C1 1.0i 50kW KLIMA ČR V prov. od 2006, 202 504 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0i KLIMA SADA ZIMNÍCH KOL 64 900,- Kč
Citroën C1 1.0i KLIMA SADA ZIMNÍCH KOL V prov. od 2009, 110 700 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0, NOVÁ CENA, ČR,2.maj 80 000,- Kč
Citroën C1 1.0, NOVÁ CENA, ČR,2.maj V prov. od 2012, 79 902 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0, El. okna 85 000,- Kč
Citroën C1 1.0, El. okna V prov. od 2009, 22 908 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Citroën C1 99 777,- Kč
Citroën C1 V prov. od 2007, 25 000 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0 i 109 000,- Kč
Citroën C1 1.0 i V prov. od 2014, 53 573 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 50 kW (68 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.2 Pure Tech, NOVÁ CENA 150 000,- Kč
Citroën C1 1.2 Pure Tech, NOVÁ CENA V prov. od 2015, 13 222 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.2 Pure Tech, Serv.kniha 155 000,- Kč
Citroën C1 1.2 Pure Tech, Serv.kniha V prov. od 2014, 47 708 km
Benzín, hatchback
1 200 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.2 PureTech FEEL ČR 159 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Citroën C1 1.2 PureTech FEEL ČR V prov. od 2017, 44 600 km
Benzín, hatchback
1 199 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.2 VTi Serv.kniha, ČR 170 000,- Kč
Citroën C1 1.2 VTi Serv.kniha, ČR V prov. od 2016, 38 977 km
Benzín, hatchback
1 199 ccm, 60 kW (82 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0 VTi, Klima, El. okna 194 000,- Kč
Citroën C1 1.0 VTi, Klima, El. okna V prov. od 2019, 46 003 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 53 kW (72 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0 VTi, Serv.kniha 195 000,- Kč
Citroën C1 1.0 VTi, Serv.kniha V prov. od 2018, 59 511 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 53 kW (72 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.MAJITEL ! POUZE 25 t.KM ! 199 000,- Kč
Citroën C1 1.MAJITEL ! POUZE 25 t.KM ! V prov. od 2019, 24 989 km
Benzín, hatchback
998 ccm, 53 kW (72 PS)
     


Prodám Citroën C1 1.0 VTi, ČR,1.maj, Klima 210 000,- Kč
Citroën C1 1.0 VTi, ČR,1.maj, Klima V prov. od 2020, 13 997 km
Benzín, hatchback
1 000 ccm, 53 kW (72 PS)
     


Zobrazeno 1-14 (z celkem 14)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Citroën C1 - historie značky auta

Citroën C1 je malý městský automobil vyráběný francouzskou automobilkou Citroën od června 2005. Auto bylo vyvinuto jako součást projektu B-Zero ve spolupráci koncernu PSA Peugeot Citroën s Toyotou. Peugeot 107 je s C1 naprosto totožný, kromě předního nárazníku a předních a zadních světel, zatímco Toyota Aygo je odlišná o něco více, ale i přesto jsou si auta velmi podobná. Všechna tato auta jsou postavena v závodě TPCA (Toyota Peugeot Citroën Automobile) v Kolíně v České republice.
Historie tohoto projektu se začíná psát od roku 2005, kdy byl Citroen C1 poprvé prezentován veřejnosti na autosalonu v Ženevě. Tyto auta jsou čtyřsedadlová, a jedná se o třídveřový nebo pětidveřový hatchback měřící 3,40 m na délku. Karoserii auta navrhl Donato Coco.
Pozoruhodným společným rysem pětidveřové C1 a 107, je velké zadní světlo, vyplňující celý prostor mezi okrajem zadních dveří a okrajem zadního okna. C1 je poháněna 1,0 L tříválcovým motorem, který má spotřebu paliva 4,6 l na 100 km. K dispozici je také 1,4 L čtyřválcový HDI dieselový motor, který má spotřebu 4,1 l na 100 km. Podle německého časopisu Der Spiegel je C1 sériově vyráběné auto s druhou nejlepší spotřebou paliva jak u zážehových motorů, tak u vznětových. V lednu 2010 společnost PSA Peugeot Citroën oznámila, že stahuje "necelých 100 000 jednotek" ??C1 a Peugeot 107 z celosvětového prodeje kvůli vadnému pedálu plynu. Za určitých okolností totiž může pedál zůstat v částečně sešlápnuté poloze, nebo se do výchozí polohy vrátit příliš pomalu.
Auto má pohon přednch kol a disponuje buďto benzinovým motorem 1.0i 12V o síle 50kW (67 koní) a maximální rychlosti 158 km v hodině, anebo motorem dieselovým s označením 1.4HDi 8V o síle 40kW (54 koní) a maximální rychlostí 154 kilometrů v hodině. Motor je uložený vpředu. Převodovka je k dispozici buď 5-stupňová manuální, nebo 5-stupňová poloautomatická.
Rozměry modelu Citroën C1:

  • Rozvor: 2340 mm
  • Délka: 3435 mm
  • Šířka: 1630 mm
  • Výška: 1468 mm
  • Pohotovostní hmotnost: 805 kg


Ve Velké británii se prodával model C1 v těchto limitovaných edicích:

  • Vibe (3 nebo 5-dveřový) byl základním a nejlevnějším modelem, k dispozici pouze s motorem 1.0i.
  • Rhythm (3 nebo 5-dveřový) byla verze s dálkově ovládaným centrálním zamykáním, dvěma bočními airbagy a otáčkoměrem, s výběrem mezi dieselovým 1,4 HDi a benzinovým 1.0i motorem.
  • Kodex (3 nebo 5-dveřový) s 1,4 HDi motorem, vycházel ze specifikace modelu Rhythm včetně 14-ti palcových kol z lehkých slitin.
  • Cool (založený na Vibe) nabízí navíc klimatizaci, a je k dispozici v bílé nebo modré barvě.
  • Airplay (založený na Rhythm), nabízí dokovací stanici pro iPod. První modely byly k dispozici se zářivými polepy, a auto bylo původně představeno v roce 2006 na British International Motor Show.


V lednu 2009 prošlo auto faceliftem zároveň s Peugeotem 107 a Toyotou Aygo. Nová C1 má nový přední nárazník včetně nové mřížky, v souladu s aktuálním stylem Citroënu. Motory byly zachovány, ale vylepšený 1,0 benzínový motor nyní produkuje jen 106 g/km CO2, a údajně je schopen dosáhnout spotřeby pouhé 3,9 l/100 km. V rámci tohoto faceliftu byly také přidány tři nové barvy.
Auto prošlo dalším faceliftem v roce 2012. Ten zahrnuje nový nárazník a LED světla, nový odstín modré barvy exteriéru a také snížení spotřeby paliva. Co se týče interiéru, došlo k modernizaci CD přehrávače a stylu volantu.
Designer Franco Sbarro vytvořil extrémní verzi C1 s názvem GT, designový koncept vycházející z předchozího konceptu Xsara Picasso. Extrémní karoserie auta zahrnuje například velmi široká kola a disponuje upraveným motorem 1.6L 125 PS (92 kW, 123 koní), který údajně dosahuje až 210 km / h.

Citroën C1 - historie značky auta (dokončení článku)  »