Mercedes-Benz CLS 350 3.0 2012, Diesel, 2 987 ccm, 195 kW 379 000,- Kč (cena při platbě v hotovosti)
CARS.CZ - nová a ojetá auta, autobazary, autosalony, prodej vozidla

Mercedes-Benz CLS 350 3.0

Prodám Mercedes-Benz CLS 350 3.0
V provozu od:3.2012  Tachometr: 240 000 km  Dozvíte se, zda vozidlo nemá stočený tachometr, zda není evidováno jako odcizené, zda není zatížené leasingem či úvěrem, zda není omlazené, zda nebylo havarované či jáká je jeho aktuální tržní cena. Palivo:Diesel  Objem:2 987 ccm Výkon:195 kW  Stav vozidla: Dveří / sedadel:4 / 4 STK:4.2027 Karoserie:Sportovní/Kupé Barva:zlatá sv. metalíza VIN: WDD2183931A047267 
Cena: 379 000,- Kč
orientačně v EUR:15 365,- €

Upozornit na chyby v inzerátu

Výbava vozidla   (podle skupin/bez skupin)

  • Bezpečnostní systémy
  • ABS
  • AirBag 6x
  • Airbag-deaktivace spolujezdce
  • EDS
  • Stabilizace podvozku ESP
  • Zabezpečení
  • Centrální zam. dálkově
  • Okna/Skla/Zrcátka
  • Elektrická okna 4x
  • Skla tónovaná
  • Sklo zadní vyhřívané
  • Zrcátka elektricky nastavitelná+sklopná
  • Zrcátka stmívatelná
  • Zrcátka vyhřívaná
  • Sedadla
  • Dětská sedačka Isofix
  • Opěrky hlav výsuvné
  • Sedadla el. nastavitelná přední
  • Sedadla el. ovládaná
  • Sedadla nastavitelná výškově
  • Sedadla potah kůže
  • Sedadla vyhřívaná 2x
  • Sedadla zadní - dělená
  • Sedadlo spolujezdce posuvné + výškově
  • Sedadlo řidiče posuvné + výškově
  • Střecha
  • Střešní nosič
  • Multimédia
  • CD měnič
  • Navigace GPS
  • Připojení - AUX
  • Připojení - Bluetooth
  • Rádio rádio/CD
  • Interiér
  • Interiér Dřevo
  • Otáčkoměr
  • Palubní počítač
  • Teploměr
  • Venkovní teploměr
  • Volant multifunkční
  • Volant nastavitelný
  • Komfort
  • Asistent-brzdový
  • Asistent-parkovací přední+zadní
  • Asistent-rozjezdový
  • Klimatizace dig. dvouokruhová
  • Klimatizovaná přihrádka
  • Kufr el. otevíraný
  • Omezovač rychlosti
  • Senzor brzd. destiček
  • Senzor deště
  • Senzor mrtvého úhlu
  • Senzor světel
  • Startování tlačítkem
  • Tempomat
  • Zámek bezklíčový
  • Pohon/Podvozek
  • Katalyzátor
  • Podvozek regulace tuhosti
  • Podvozek regulace výšky
  • Podvozek sportovní
  • Pohon 4x4
  • Převodovka automatická
  • Rychlostní stupně 7x
  • Servo
  • Splňuje normu euro 5
  • Elektro výbava
  • Chladnička
  • Handsfree bluetooth
  • Světla
  • Denní svícení original LED
  • Ostřikovač světel
  • Světla LED
  • Světla LED brzdová
  • Světla natáčecí
  • Kola/Pneu
  • Alu kola 19 palců
  • Kontrola tlaku v pneu
  • Pneumatiky zimní i letní

Stav vozidla

servisní knížka, vyrobeno v EU, nehavarované

Další informace

Jsem 3 majitel. První majitel jezdil na Slovensku, ale servis byl prováděn ve značkovém servise Mercedes ve Zlíně. Druhý majitel měl to auto jako investiční vozidlo a za 1,5 roku najel jenom 450 km. Celou dobu auto stálo v teplé garáži. Já jsem auto koupil , když mělo auto najeto 137 tis. km. Je známa historie z každého ujetého km. Auto nikdy nebylo bourané a nějaké škrábance z parkoviště a poškozený lak od kamínků jsem nechal opravit u profesionálních karosářů. Mám foto míst před opravou. Já jsem byl ve značkovém servise pouze jednou a nezískal jsem tam důveru. Našel jsem servis , který to umí na profesionální úrovni a vždy používal pouze originální díly od Mercedesu. Na autě jsem ihned vyměnil vzduchové tlumiče ve předu i vzadu, přetěsnil turbo a vyměnil olej v automatické převodovce i na předním a zadním diferenciálu. Za dva roky co auto vlastním tak jsem pravidelně měnil olej v motoru každých 15 tis. km vždy k tomu veškeré filtry. Každých 30 tis. se měnil rovněž palivový filtr. Každých 50 - 60 tis. km jsem měnil olej v převodovce i diferenciálech. Za dva roky co vlastním auto, jsem ujel 100 tis. km a projel jsem celou Evropu ze všech stran. Karoserie auta je celohliníková , takže nějaká koroze ještě nejméně 10 let nehrozí. Motor pracuje perfektně a do nádrže v 90 % nalévám naftu bez řepkového oleje včetně aditiv a ještě dodávám do každé nádrže vždy při tankování aditiva pro čištění trysek a zvyšování výkonu. Dlouhodobá spotřeba je rovných 7 l/100 km. Auto má stály náhon na 4 kola a 620 Nm autu dodává perfektní trakci. Jedním mechanickým tlačítkem přepnete motor do režimu sport a můžete si naplno vychutnat sportovní jízdu pomoci pádel pod volantem. Tempomat se dá nastavit do 250 km/h a u této rychlosti také začne působit omezovač . K autu jsou čtyři alu kola včetně zimních nových pneu Nokian ( vzorek 8 mm ,( rozměr 245/45 R17) a originál střešní nosič na lyže nebo kola. Nyní jsou na autě alu kola orig.AMG . Ve prědu nové Kontinentály Sportkontakt 7 rozměr 255/35 R19 ( vz.8 mm) a vzadu jsou starsí Danlopy rozměr 285/30 R19 ( vz.6 mm). Spotřeba na autě je závislá od rychlostí jízdy. Když jezdíte max. do 120 km/ hod. , tak spotřeba hlavně v zimě na 17- kách je pod 6 l / 100 km ( vyzkoušeno za Švýcarska). Když jezdíte tak , že rychlost neklesne pod 180 km / h tak se dostanete na 10,3 l/100 km(vyzkoušeno z Německa) . Jízda po městě je za cca 8 l/100 km. Rozdíl ve spotřebě mez 17 a 19 koly je až 1 l / 100 km v neprospěch 19 . Ale zas ta krása ten špatný pocit ze spotřeby dorovná. Auto je nesmírně pohodlné a i po 10 hod. jízdy se člověk necítí unavený . V zimě při vysokém stavu sněhu jsem hodně využíval nadzvednutý podvozek, který se opět pomoci jednoho mechanického tlačítka dá jednoduše ovládat ( rozdíl ve výšce podvozku je cca 7 cm). Auto je v nejkrásnější barevné kombinaci od Mercedesu a každý se po něm ohlídne. Na autě je dálniční známka platná do dubna 2026 a je také Švýcarská dálniční známka pro r. 2025. Auto prodávám, protože mám ještě dva další auta a přece jenom jsem už pár let v penzi a údržba takového auta je pro mne finančně náročnější . Já jsem z autem už byl všude kde jsem chtěl a nechávat ho doma jen pro krásu by byla škoda. Je nejvyšší čas aby si auta užil zas někdo jiný. Na veškeré údržby a opravy auta mám založené faktury. Za ty dva roky jsem do auta vložil cca 300 tis . Kč a auto je v lepším stavu než jsem ho koupil. Poslední výměna oleje v motoru a výměna všech filtrů včetně palivového proběhla při 233 tis. km . Výměna oleje v převodovce a diferenciálech byla při 200 tis. km a tehdy byly rovněž měněné brzdové kotouče vč. destiček ve předu i vzadu. Auto sice má už nějaký km naježděné ale když do něho člověk sedne, tak to vůbec není poznat. Je to Mercedes s nádrží na 80 l paliva a bez větších problémů s autem najedete 1000 km na jednu nádrž.

Údaje obsažené v této kartě vozu mají informativní charakter. Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1731 nebo § 1732 občanského zákoníku, ani se nejedná o veřejný příslib dle § 1733 občanského zákoníku. Z této indikativní nabídky nevzniká nárok na uzavření smlouvy.

Prodejce vozidla

Pavel Pyszko 72400, Ostrava, Česká republika


Kontaktní telefon na prodejce
6031495 ...Ukázat

     Odeslat Uložit Zaparkovat
Kontaktní telefon na prodejce
6031495 ...Ukázat