Osobní
Terénní
X
Peugeot
5008
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Peugeot 5008 1,6 HDI 88 kW AUTOMAT 309 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 1,6 HDI 88 kW AUTOMAT V prov. od 2017, 102 896 km
Diesel, kombi
1 560 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 2,0 HDi,1.maj.,ČR,7-míst,klima 319 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 2,0 HDi,1.maj.,ČR,7-míst,klima V prov. od 2017, 186 681 km
Diesel, mpv
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 2.0 HDi Allure S&S, ČR, 7 Míst 369 876,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 2.0 HDi Allure S&S, ČR, 7 Míst V prov. od 2017, 90 900 km
Diesel, kombi
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 Allure 1.5 BlueHDi, Automat 370 000,- Kč
Peugeot 5008 Allure 1.5 BlueHDi, Automat V prov. od 2018, 206 649 km
Diesel, suv
1 500 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1,6 HDi 88kW 7míst AT6 NAVI Zá 388 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Peugeot 5008 1,6 HDi 88kW 7míst AT6 NAVI Zá V prov. od 2018, 183 696 km
Diesel, suv
1 560 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1,5D 96 kW 7 míst 399 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 1,5D 96 kW 7 míst V prov. od 2020, 54 139 km
Diesel, suv
1 499 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 7/18 ČR 1.6HDI 88KW – 7sedadel 399 990,- Kč
Peugeot 5008 7/18 ČR 1.6HDI 88KW – 7sedadel V prov. od 2018, 185 000 km
Diesel, suv
1 560 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 Active 1.6HDi 88kW AT6 Navi 429 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 Active 1.6HDi 88kW AT6 Navi V prov. od 2018, 143 000 km
Diesel, suv
1 560 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.6 BlueHDi / 88 kW 429 900,- Kč
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi / 88 kW V prov. od 2018, 156 181 km
Diesel, mpv
1 560 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 2.0 BlueHDi, ODPOČET,AUTOMAT 440 000,- Kč
Peugeot 5008 2.0 BlueHDi, ODPOČET,AUTOMAT V prov. od 2018, 242 730 km
Diesel, mpv
2 000 ccm, 130 kW (177 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.2 Active PureTech, ČR, 1.M 449 877,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 1.2 Active PureTech, ČR, 1.M V prov. od 2019, 42 400 km
Benzín, kombi
1 199 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.6 BlueHDi, ČR, 7 MÍST 450 000,- Kč
Peugeot 5008 1.6 BlueHDi, ČR, 7 MÍST V prov. od 2017, 85 016 km
Diesel, mpv
1 600 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.5 BlueHDI ACTIVE 130K MAN6 469 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 1.5 BlueHDI ACTIVE 130K MAN6 V prov. od 2019, 157 013 km
Diesel, suv
1 499 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.5 BlueHDi, virtualní kokpit 480 000,- Kč
Peugeot 5008 1.5 BlueHDi, virtualní kokpit V prov. od 2019, 73 192 km
Diesel, suv
1 500 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 Allure PureTech 130, ČR 480 000,- Kč
Peugeot 5008 Allure PureTech 130, ČR V prov. od 2017, 127 270 km
Benzín, suv
1 200 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 Allure 2.0Hdi 110kW Mt6 Navi 489 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 Allure 2.0Hdi 110kW Mt6 Navi V prov. od 2018, 109 231 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.5 HDi 495 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 1.5 HDi V prov. od 2019, 140 731 km
Diesel, terénní
1 499 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1.2 PureTech ACTIVE 130K MAN6 499 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 1.2 PureTech ACTIVE 130K MAN6 V prov. od 2019, 78 000 km
Benzín, suv
1 199 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 2.0 BlueHDI ALLURE 150K MAN6 499 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 2.0 BlueHDI ALLURE 150K MAN6 V prov. od 2017, 141 000 km
Diesel, suv
1 997 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Peugeot 5008 1,5 ACTIVE BlueHDi 130 S&S EAT8 519 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Peugeot 5008 1,5 ACTIVE BlueHDi 130 S&S EAT8 V prov. od 2020, 70 010 km
Diesel, suv
1 499 ccm, 96 kW (131 PS)
     


Zobrazeno 61-80 (z celkem 101)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Peugeot - historie značky auta

Peugeot je přední francouzský výrobce automobilů, součást skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího výrobce aut v Evropě. Základy značky Peugeot sahají do 19. století, kdy firma vyráběla bicykly. V roce 1975 získal Peugeot většinu v automobilce Citroën.
Peugeot je přední značka francouzských automobilů, která je součástí skupiny PSA Peugeot Citroën, druhého největšího evropského výrobce automobilů.
Rodinný podnik, ze kterého později vznikl současný Peugeotem, byl založen v roce 1810. Rodina Peugeotů tehdy přestavěla svůj obilný mlýn ve vesnici Vandoncourt na továrničku vyrábějící válcovanou ocel a množství výrobků z ní.V listopadu 1858 požádal Emile Peugeot o ochrannou známku se symbolem lva. Toto zvíře bylo vybráno záměrně, neboť je nositelem vlastností, které proslavily ocelové pily z této továrny: ostré a odolné zuby, pružnou čepel jako tělo šelmy, a rychlost řezání připodobněnou k rychlosti lva při lovu své kořisti.
Lev se začal objevovat nejen na nářadí a čepelích pil značky Peugeot, ale také na mlýncích na kávu, pepř a sůl, a od roku 1882 také na bicyklech a od roku 1898 také na motocykletách. Jízdní kola Peugeot se vyráběly až do nedávné doby, ačkoli se společnosti vyrábějící kola a automobily oddělily už v roce 1926.
Vzhledem k rodinným neshodám založil v roce 1896 Armand Peugeot (1849 — 1915), který se velmi zajímal o automobily, společnost Société des Automobiles Peugeot. Firma vyrobila svůj první automobil v roce 1889. Vznikl ve spoluprácí s jedním z francouzských průkopníků automobilismu, Léonem Serpolletem. Jednalo se o tříkolové vozidlo s parním pohonem a byly vyrobeny pouze čtyři kusy. Parní stroje byly těžká a objemné a vyžadovaly dlouhou dobu na zahřátí. Po setkání s Gottliebem Daimlerem a Émilem Levassorem v roce 1980 bylo opuštěno od parního pohonu. Pod vedením Daimlera byla postavená benzínová čtyřkolka Toto auto bylo sofistikovanější, než většina z jeho současných konkurentů.
Peugeot - historie značky auta (dokončení článku)  »