Osobní
Terénní
X
Renault
Modus
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nebyla nalezena žádná vozidla odpovídající Vašemu výběru.

Renault Modus - historie značky auta

Renault Modus je pětidveřový automobil kategorie mini MPV vyráběné francouzskou automobilkou Renault od září roku 2004.
Výroba Renaultu Modus probíhala v továrně ve španělském městě Valladolid.
Sériově vyráběný Renault Modus je velmi podobný konceptu se stejným jménem, který byl v roce 2004 představen na autosalonu v Ženevě.
Modus sdílí některé prvky, jako platformu a motory, s modelem Renault Clio, avšak je větší než jeho sourozenec. Auto je příbuzné také k modelům Nissan Micra, Nissan Note a Renault Twingo.
Původně byl Renault Modus prezentován jako alternativa k modelům Clio a Twingo s vyšší specifikací, a byl určený zákazníkům, kteří vyžadují stejnou praktičnost a všestranost, jakou má Renault Scénic, avšak v menších rozměrech a za menší cenu.
Renault Modus je vybavený systémem Triptic, který zvyšuje flexibilitu vozu. Posuvné zadní sedadlo je možné sklopit a podélně posouvat v délce 170 mm do čtyř možných poloh. Podle potřeby je tak určeno pro dva nebo tři cestující, přičemž ve dvoumístné konfiguraci lze sedadlo seřizovat ve čtyřech polohách a třímístné konfiguraci ve dvou.
Další systém, kterým je Modus vybavený je Stay Put, díky kterému lze do prostoru v sedadle řidiče umístit například kabelku.
Úložné prostory zahrnují také velké odkládací schránky, dveřní přihrádky a prostory v palubní desce.
Přístup do zavazadlového prostoru o objemu o objemu 277 až 1283 litrů usnadňují zadní výklopné dveře s dvojím otevíráním umožňující klasické otevření zavazadlového prostoru, nebo otevření pouze spodní části.
Nepochybně velkou předností Renaultu Modus je jeho dobrá bezpečnost. Renault Modus byl prvním malým automobilem, který získal všech pět hvězdiček během crash testů Euro NCAP. Takový úspěch měl Modus zejména díky svým šesti adaptivním airbagům, ABS s asistenčním systémem brzd, elektronickému stabilizačnímu systému ESP s kontrolou nedotáčivosti, bezpečnostním pásům se systémem programovatelného upoutání, upravené konstrukci a úchyty ISOFIX pro připevnění dětské sedačky.
Renault Modus byl také prvním, který měl ve výbavě na přání automatické světlomety a stěrače.
Novinkou jsou také adaptivní světlomety pro prosvětlení zatáčky a systém xenonových světlometů s dvojitou optikou a automatickou dynamickou korekcí. optimalizuje zorné pole
Renault Modus - historie značky auta (dokončení článku)  »