Osobní
Terénní
X
Škoda
Enyaq
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Škoda Enyaq iV 80 (82 kWh), 1.majitel 1 380 000,- Kč
Škoda Enyaq iV 80 (82 kWh), 1.majitel V prov. od 2020, 46 822 km
, suv
, 150 kW (204 PS)
     


Prodám Škoda Enyaq 80 AT elektro 1 449 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Enyaq 80 AT elektro V prov. od 2021, 21 992 km
Elektro, hatchback
, 150 kW (204 PS)
     


Prodám Škoda Enyaq 80 82kWh 150kW 1 499 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Enyaq 80 82kWh 150kW V prov. od 2021, 0 km
Elektro, suv
1 ccm, 150 kW (204 PS)
     


Prodám Škoda Enyaq Sportline ENYAQ Sportline iV 4 1 641 400,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Enyaq Sportline ENYAQ Sportline iV 4 V prov. od 0000, 0 km
Elektro, suv
, 195 kW (265 PS)
     


Prodám Škoda Enyaq Sportline Sportline 4 x 4 / 19 1 649 400,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Enyaq Sportline Sportline 4 x 4 / 19 V prov. od 0000, 0 km
Elektro, suv
, 195 kW (265 PS)
     


Prodám Škoda Enyaq RS 82 kWh 220 kW 4x4 1 775 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Škoda Enyaq RS 82 kWh 220 kW 4x4 V prov. od 0000, 0 km
Elektro, sportovní/kupé
, 220 kW (299 PS)
     


Zobrazeno 1-6 (z celkem 6)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Škoda - historie značky auta

Škoda začala Čechách jako výrobce jízdních kol v roce 1894. V 80-tých letech vyráběla Škoda auta, koncepčně stále vycházející z let 60-tých. Model Škoda Rapid byl vysmívaný jako "Porsche pro chudé". Po sametové revoluci převzal firmu Škoda koncern Volkswagen.
Cesta od opravny jízdních kol, k největšímu českému exportéru
Vše začalo v roce 1895, kdy se dva cyklisté, zámečník Václav Laurin (1865 - 1935) a knihkupec Václav Klement (1868 – 1938) rozhodli založit vlastní firmu na výrobu jízdních kol. Nebyli totiž spokojení s reakcí drážďanské firmy Seidel & Naumann od které si zakoupili vadný bicykl. Firma jim na česky psanou žádost o opravu, odpověděla velmi stručně v tom smyslu, že požaduje-li zákazník odpověď, musí používat "pro nás srozumitelný jazyk". Tato odpověď je rozčílila natolik, že si v Mladé Boleslavi, na místě zvaném U sedmi zlodějů, společně pronajali dílnu a pod jménem Laurin&Klement začali opravovat a později i vyrábět jízdní kola nesoucí značku Slavia.
Václav Laurin měl ohromný technický talent a byl také velmi manuálně zručný. Veškerý svůj čas zasvětil technice. Na rozdíl od svého společníka byl spíše technikem a konstruktérem. Václav Klement nebyl tak technicky zdatný jako Laurin, měl však výjimečné obchodní nadání a cit pro vedení firmy a dovedl jednat s lidmi.
Od jízdních kol není daleko k motocyklu, a tak v roce 1898 staví Laurin s Klementem novou továrnu, ve které následně spatří světlo světa první konkurenceschopný motocykl vyrobený na území Rakouska-Uherska, také pod značkou Slavia. Jejich motocykl se však neprodával dobře. Ke změně došlo teprve v roce 1902 po úspěchu mladoboleslavských motocyklů na závodech v Paříži. Přelom přichází po fenomenálních úspěších jezdce V. Vondřicha na pařížských závodech v roce 1904. Motocykly L&K začínají dobývat Evropu.
Škoda - historie značky auta (dokončení článku)  »