Osobní
Terénní
X
Volkswagen
Arteon
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Volkswagen Arteon Elegance 2,0 TDI 7DSG 985 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon Elegance 2,0 TDI 7DSG V prov. od 2022, 20 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2,0 TSi 4x4 DSG R-line Tov.Zár 999 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2,0 TSi 4x4 DSG R-line Tov.Zár V prov. od 2022, 57 438 km
Benzín, sedan/limuzína
1 984 ccm, 206 kW (280 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2.0 TSI 4Motion, DPH, ČR 1 020 000,- Kč
Volkswagen Arteon 2.0 TSI 4Motion, DPH, ČR V prov. od 2022, 28 285 km
Benzín, kombi
2 000 ccm, 206 kW (280 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon SB R-line 4MOT. DSG NT tažné 1 069 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon SB R-line 4MOT. DSG NT tažné V prov. od 2022, 20 791 km
Diesel, kombi
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon SB 2.0 TSI 4Motion DSG R-LINE 1 098 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon SB 2.0 TSI 4Motion DSG R-LINE V prov. od 2021, 59 787 km
Benzín, kombi
1 984 ccm, 206 kW (280 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon TDI DSG R-line, Masáže, Keyles 1 150 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon TDI DSG R-line, Masáže, Keyles V prov. od 2024, 80 km
Diesel, hatchback
1 968 ccm, 110 kW (150 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon SB Elegan. 1,4 TSI eHybrid 160 1 159 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon SB Elegan. 1,4 TSI eHybrid 160 V prov. od 2023, 10 000 km
Hybridní, hatchback
1 395 ccm, 115 kW (156 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2,0 TSI 140KW 7DSG 1 262 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2,0 TSI 140KW 7DSG V prov. od 0000, 1 km
Benzín, hatchback
1 984 ccm, 140 kW (190 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon R-Line 2,0 TDI 7DSG 4MOT 1 350 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon R-Line 2,0 TDI 7DSG 4MOT V prov. od 2022, 1 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2,0 TSI 4MOT DSG R-line 1 399 900,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2,0 TSI 4MOT DSG R-line V prov. od 2023, 9 032 km
Benzín, kombi
1 984 ccm, 206 kW (280 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon R-Line 2,0 TDI 7DSG 4MOT 1 525 871,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon R-Line 2,0 TDI 7DSG 4MOT V prov. od 0000, 1 km
Diesel, sedan/limuzína
1 968 ccm, 147 kW (200 PS)
     


Prodám Volkswagen Arteon 2.0TSI 206kW 4MOT 7DSG R-LINE 1 584 000,- Kč
Možnost odpočtu DPH
Volkswagen Arteon 2.0TSI 206kW 4MOT 7DSG R-LINE V prov. od 2023, 1 km
Benzín, kombi
1 984 ccm, 206 kW (280 PS)
     


Předchozí 1 2 3 4  
Zobrazeno 61-72 (z celkem 72)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Volkswagen, VW - historie značky auta

Volkswagen je německý výrobce automobilů. Koncertu Volkswagen Group patří také Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Škoda a Scania. Připravuje se integrace s Porsche. Vznik automobilky sahá do dob třetí říše. Úspěchů VW dosáhl s modelem Volkswagen Brouk.

V Německu se poprvé začalo mluvit o lidovém voze (německy "Volkswagen") už v roce 1904. Tehdy se mezi konstruktéry rozšířil názor, že budoucnost automobilů bude patřit levným a malým vozům. Pod vlivem Henryho Forda, konstruktéra modelu Ford T, se stala myšlenka lidového vozu hlavním tématem motoristické publicistiky v době Výmarské republiky. V roce 1922 představil své plány na výrobu levného automobilu pro širokou veřejnost profesor Ferdinand Porsche (1875-1951), rodák z Liberecka.
Ve třicátých letech prezentovali své koncepce lidových vozů, nikoliv jako značku, ale jako druh, výrobci jako BMW, Mercedes, Opel, Ford a další. Stali se hlavní atrakcí mezinárodní výstavy automobilů v Berlíně v roce 1934. Všechny tyto modely byly motoristické veřejnosti vychvalovány jako lidové vozy. Když se k moci v Německu dostali národní socialisté, Hitlerem pověřil v roce 1934 svého přítele Ferdinanda Porsche výrobou auta pro široké masy.
Hitler se velice zajímal o vozy Tatra, které konstruoval Hans Ledwinka, a chtěl úkol zadat původně jemu, ten to však odmítl. Vůz měl mít spotřebu okolo šesti litrů na 100 km a měl stát devět set říšských marek. Navíc musel být schopen maximální rychlosti 100 km/h. V roce 1937 založila národně-socialistická Deutsche Arbeitsfront (Německá pracovní fronta) "Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH" (neboli "Společnost pro přípravu německého lidového vozu s r.o."). Ta byla o rok později přejmenována na "Volkwagenwerk GmbH". Pro vozidlo vyvinuté Ferdinandem Porsche vytvořila vláda označení "KdF". ("Kraft durch Freude", neboli "Radostí k síle").
Byl vymyšlen plán spoření, podle něhož si každý Němec ukládal týdně minimálně pět říšských marek na nový automobil. Toto spoření provázela obrovská reklamní kampaň. Ovšem díky nízké kupní síle, zůstával pro průměrného obyvatele Volkswagen téměř nedostupným. Tehdejší průměrný plat byl okolo 32 marek týdně.
Volkswagen, VW - historie značky auta (dokončení článku)  »