Audi

>> zpět na značky
Audi

Auta značky Audi:

  • S8
  • TT
  • 200
  • 90
  • A1
  • A4 Allroad
  • A6 Allroad
  • A7
  • Cabriolet
  • Coupé
  • Q2
  • Q3
  • Q6
  • Q8
  • Quattro
  • RS2
  • RS3
  • RS4
  • RS5
  • RS6
  • RS7
  • S2
  • S3
  • S7
  • SQ5
  • SQ7
  • TT RS
  • TTS
  • V8

Audi - historie značky auta

Audi logo značky Sto let značky Audi
U zrodu značky Audi stál německý automobilový konstruktér August Horch (1868 – 1951). Horch pracoval od roku 1896 pro Karla Benze. V roce 1899 spoluzaložil v Ehrenfeldu v Kolíně nad Rýnem společnost A. Horch & Cie. První automobil Horch vyrobili v roce 1901. Měl dvouválcový, naležato uložený motor o výkonu 5 koní. Tento vůz slavil velké úspěchy a v roce 1904 byla zahájena jeho sériová výroba.
O rok později se firma přestěhovala do Reichenbachu a v roce 1904 se stěhovala znovu, tentokráte do poměrně vzdáleného saského města Zwickau (Cvikov). V roce 1909 August Horch, po neshodách s členy představenstva a dozorčí rady, svojí firmu opustil a ve Zwickau zakládá novou společnost. Tato společnost zpočátku nesla jméno August Horch Automobilwerke GmbH. Avšak po soudních sporech o jméno s původní firmou se v roce 1910 přejmenovala na Audi Automobilwerke GmbH. Audi! je latinským překladem německého výrazu horch! (česky slyš!). Použití tohoto latinského imperativu navrhl syn jednoho z obchodních partnerů Augusta Horcha, který studoval latinu a se zájmem sledoval diskuzi o novém názvu. Výroba aut začala v malých sériích na základě Horchovy zásady vyrábět pouze "dobré a silné vozy". Vítězství v rakouské Alpské Rallye v letech 1911 až 1914 proslavilo značku Audi v zahraničí. August Horch pracoval v továrně do roku 1920. Poté odešel na ministerstvo dopravy, ale zůstal nadále členem dozorčí rady Audi. Zajímavostí je, že tento průkopník automobilismu nikdy nebyl držitelem řidičského oprávnění.
První sériový automobil firmy Audi Automobilwerke GmbH vznikl v roce 1913 a nesl označení Wanderer. V roce 1921 Audi přišlo jako první s vozem, který měl řízení vlevo - typ Audi K. Levostranné řízení se velmi rychle prosadilo, protože v zemích, kde se jezdí vpravo, má řidič mnohem lepší přehled o protijedoucích vozidlech, hlavně při předjíždění. Z Audi se během několika málo let stala jedna z nejznámějších německých automobilových značek. »  Audi - historie značky auta (dokončení článku)  »

Audi - vyberte si ojeté auto z nabídky autobazarů:

Audi A4 TDI 2.0 NAVI-KLIMA-KUŽE Audi A4 TDI 2.0 NAVI-KLIMA-KUŽE

ABS, AirBag 6x, Airbag-deaktivace spolujezdce, Alarm, Alu kola, Asistent-parkovací zadní, CD měnič, Centrální zam. dálkově, Denní svícení, Elektrická

159 000,- Kč

Audi A6 2.0 Avant r.v. 2017, 140KW Audi A6 2.0 Avant r.v. 2017, 140KW

ABS, Airbag-deaktivace spolujezdce, Alarm, Alu kola, Asistent-brzdový, Asistent-parkovací přední+zadní, Asistent-rozjezdový, Centrální zam. dálkově, D

550 000,- Kč

Audi A6 4F S-Line Audi A6 4F S-Line

279 000,- Kč

Audi A8 4,2 Audi A8 4,2

112 000,- Kč

Audi Q7 2.0 Audi Q7 2.0

ABS, AirBag 12x, Airbag-deaktivace spolujezdce, Alarm, Alu kola 20 palců, Asistent-brzdový, Asistent-nouzového brždění, Asistent-parkovací přední+zadn

1 099 000,- Kč

Autosalony a autobazary Audi:

AR CARS s.r.o.

Prodej sportovních a referenčních vozů. Autorizovaný servis VW, AUDI. Výhradní dovozce firmy TECHART - specialista na úpravu vozů PORSCHE.

www.ar-cars.cz | Ostrava - Hrabová, Krmelínská 736/7

AUTO DUDA s.r.o.

prodej ojetých automobilů, výkup za hotové, prodej na splátky, dovoz na objednávku, pojištění, leasing

www.autoduda.cz | Valašské Meziříčí, Krhová

Auto na míru

Dovoz vozů na objednávku -aktuální nabídka ukončených leasingů značek Ford,VW,SEAT,Škoda -individuální přístup dle vlastních požadavků

www.auto-na-miru.cz/ | Chomutov, Pražská 5492, 100metrů od AAA Auto

AUTO TICHÝ

PONDĚLÍ ZAVŘENO.DOVOZ PŘÍMO Z ITÁLIE.PROTIÚČET VAŠÍM VOZEM.VOZY BEZ KOROZE

www.autotichy.net | Rýmařov, TŘÍDA HRDINŮ 369/15

Autobazar Centrum, Pokorný - Tesler s.r.o.

V případě nepřítomnosti, možnost kontaktu na mobilní tel. O víkendech možnost otevření po tel. dohodě!

www.autobazarcentrum.cz | Ústí nad Labem, Moskevská 1577/32

Autobazar Plazy s r.o.

prodej ojetých automobilů, autopůjčovna, výkup za hotové, prodej na splátky, dovoz na objednávku, pojištění

www.autobazarplazy.cz | Mladá Boleslav, Plazy 1

Autocentrum Douša

prodej ojetých automobilů, autodoprava, výkup za hotové, dovoz na objednávku, pojištění, leasing

www.autocentrumdousa.cz | Pečky, Žerotínova 1161

Autocentrum TOZDA s.r.o.

**Aktuální nabídka vozidel na www.autocentrumtozda.cz **Jsme už 16 let na trhu ojet

www.autocentrumtozda.cz | Jablonec nad Nisou 5, Belgická ul. 4791/6

Autosalon Šedivý & Šmejkal s.r.o.

+mimo otevírací hodiny kdykoliv po tel. dohodě.

www.autoprosek.cz | PRAHA 9 - PROSEK, Lovosická 778/2

AUTOZDOVOZU

prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů, prodej na splátky, dovoz na objednávku, pojištění, leasing

www.autozdovozu.cz | Praha 6, Kamýcká 40/7

B&B Cars 4You s.r.o.

prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů, pojištění, leasing

www.bbcars.eu | Plzeň, Lidická 70

Business Lease - Auto Market vozidla po operativním leasingu

Společnost Business Lease poskytuje svým klientům v ČR profesionální služby operativního leasingu již od roku 1996. Výhodou nákupu vozidla od naší spo

www.autapooperaku.cz | Praha 5, Peroutkova 52 ( naproti č.p. 31 )

CAR1 Vysokov

Dovoz, prodej a servis zánovních vozů prémiových značek. Skladem více než 50 vozů. Na vozy poskytujeme garanci ujetých kilometrů a původu vozu.

www.car1.cz | Vysokov, Vysokov 63

CARS2SELL s.r.o.

Sobota a neděle po dohodě !!!! Jinak kdykoliv po tel. domluvě !!!!

www.cars2sell.info | Jirkov, U hřiště 211

EuroAuto Partner, s.r.o.

Váš specialista na prodej zánovních vozů koncernu Volkswagen.

www.euroautopartner.cz | Jihlava, Jihlava - Vílanec 54

G-car s.r.o. G-car s.r.o. - roční a nové vozy Audi, Škoda, VW

prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů, prodej autodoplňků, prodej originálních náhradních dílů, prodej nových autodílů, autodoprava, výk

www.g-car.cz | Boršov nad Vltavou, Poříčí 851

GarantAuto.

Po telefonické domluvě i mimo pracovní dobu.

www.garantauto.cz | Velké Meziříčí, Třebíčská 474

GP Cars

-prodej nových a ojetých vozů všech značek-dovoz vozů všech značek z EU-leasing,úvěr-výhodné pojištění-výkup vozu v hotovosti-možnost protiúčtů-po-ne

www.gpcars.cz | Vestec, Na Spojce 472

HOCARS s.r.o. ZÁRUKA PŮVODU A UJETÝCH KILOMETRŮ

Prodej a dovoz vozidel převážně po 1 maj Pojištění úvěry záruka vozidel na místě

www.hocars.cz | Opatovice nad Labem, Pardubická 450

nova-auta.eu

prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů, dovoz na objednávku, pojištění, leasing

www.nova-auta.eu | Praha 4, Pod Višňovkou 1662/27

Rakar,spol.s.r.o.

Prodej a dovoz kvalitních nehavarovaných automobilů z Německa. Písemná záruka kilometrů i původu.

www.RAKAR.cz | Lužná, Panina Zahrádka 661

RT TORAX s.r.o.

prodej nových automobilů, prodej ojetých automobilů, prodej autodoplňků, prodej originálních náhradních dílů, prodej nových autodílů, prodej a opravy

www.rt-torax.cz | Ostrava Zábřeh, Rudná 100

TUZEKSCAR, s.r.o.

Vozidla po prvním majiteli a nehavarovaná.

www.tuzekscar.cz | Nový Jičín 1, Bludovice 58

Audi - historie značky auta (dokončení článku)

V roce 1928 získal většínu akcií Audi J. Rasmussen - vlastník jiné německé automobilky DKW. V roce 1932, během hospodářské krize, došlo z podnětu Saské státní banky (největšího věřitele) ke spojení firem Audi, DKW, Wanderer a Horch do společnosti Auto Union AG se sídlem v Chemnitz. Vzniklo také současné logo – propojením čtyř kruhů reprezentujících jednotlivé firmy, které se spojily. Toto logo se tehdy používalo jen na závodních vozech Auto Union. Automobilky dál vyráběly vozy pod svými jmény. Při závodech Grand Prix, byly vozy Auto Union Rennabteilung velmi úspěšné a směle konkurovaly Mercedesu. V roce 1937 dosáhl proudnicový Auto Union s výkonem 545 k poprvé na otevřené dálnici rychlosti více než 400km/h.
V té době měl velký úspěch malý vůz Audi resp. DKW Front, s dvoutaktním motorem DKW o obsahu 600 ccm. Byl to automobil s předním pohonem, dřevěnou konstrukcí a koženkovým čalouněním. Patřil tehdy k nejprodávanějším malým vozům v Německu. Spojení továren do unie se ukázalo jako velmi dobrý krok, protože společnost Auto Union se velmi dobře rozvíjela. Začala také, jako jedna z prvních továren, využívat výhody perfektního zvládnutí logistiky. Motory se vyráběly v závodě ve Zschopau, karoserie v Berlíně a kompletace vozů probíhala ve Zwickau. Auto Union také, opět jako jedna z prvních značek na světě, začala s tzv Crash testy. Jako testovací vozy sloužily různé modely DKW s plechovou, dřevěnou a plastovou karoserií. To umožňovalo zkoumat, jak se chovají různé typy karoserií, pokud dojde k nehodě.
Ihned po vypuknutí druhé světové války byly továrny Auto Union, tak jako většina německých výrobců, převedeny na válečnou výrobu. Během války byly proto často podrobeny těžkému bombardování, takže byly všechny vážně poškozeny. Vyráběla se zde mimo jiné obrněná vozidla Sd-Kfz 222 pro německý Wermacht.
Po obsazení rudou armádou v roce 1945, bylo vybavení továren demontováno a jako součást válečných reparací odvezeno do Sovětského svazu. Zbývající majetek společnosti byl vyvlastněn. Společnost Auto Union AG, Chemnitz byla v roce 1948 vymazána z obchodního rejstříku. Bývalá továrna Audi byla přeměněna na VEB Automobilwerk Zwickau. V roce 1949 začala znovu montovat předválečné modely. Tyto modely DKW byly přejmenovány na IFA F8 a F9. Vozy byly podobné jako jejich západoněmecké verze. Západní i východní modely byly vybaveny tradičními dvoutaktními motory DKW. Později se v tomto závodě vyráběly automobily značky Trabant.
V Západním Německu v bavorském Ingolstadtu byla v roce 1949 znovu obnovena společnost Auto Union. Za pomocí půjček od bavorské vlády a díky Marshallově plánu byla brzy zahájena výroba vozidel s předním pohonem a dvoutaktními motory. Vyráběly se zde také malé ale robustní motocykly o obsahu 125 ccm a malé dodávky DKW. Vozy z produkce Auto Union se až do šedesátých let vyráběly pod názvem DKW.
Po období, kdy se vlastníkem Auto Union stal Daimler-Benz, převzala továrnu v Ingolstadtu Volkswagen Group a s ní také práva na značku Auto Union. V šedesátých letech poklesla popularita dvoutaktních motorů, protože zákazníci začali dávat přednost atraktivnějším čtyřtaktním motorům. V roce 1965 se proto začaly do vozů DKW F102 montovat čtyřtaktní motory. Protože však značka DKW byla příliš spojená s dvoutaktními motory, přestal jí Volkswagen používat a vůz proto prodával pod označením Audi. Později vyráběné varianty tohoto modelu byly pojmenovány podle jejich výkonu jako Audi 60, 75, 80 a Super 90. Prodávali se až do roku 1972.
V roce 1969 se Auto Union sloučila s NSU, který sídlil v Neckarsulm poblíž Stuttgartu. V padesátých letech byl NSU největším světovým výrobcem motocyklů, ale později přešel k výrobě malých aut jako NSU Prinz. NSU se také zaměřil na nové rotační tzv. Wankelovy motory. Dnes se v závodě v Neckarsulm vyrábějí větší modely Audi A6 a Audi A8 a také výkonné vozy Audi R8 a automobily řady RS. Po sloučení byla společnost přejmenována na Audi NSU Auto Union AG. (později v roce 1985 byl název zkrácený na Audi AG). Začala tak renesance značky Audi. V roce 1970 představil Volkswagen značku Audi také v USA.
V březnu 1980 vzbudilo na ženevském autosalonu velkou pozornost sportovní kupé Audi quattro se systémem stálého pohonu všech čtyř kol. Poprvé tak byl nabízen vysoce výkonný vůz s pohonem všech kol. Tento typ pohonu byl do té doby používán jen u nákladních a terénních vozů. V roce 1986 demonstruje Audi schopnosti svého systému quattro. Vůz Audi 100 CS tehdy vyjíždí vzhůru na skokanský můstek. Stálý pohon všech kol v Audi quattro slavil celosvětové úspěchy také v motoristickém sportu a postupně byl zaveden u dalších modelů Audi.
Jako první sériově vyráběný automobil s hliníkovou karoserií bylo v roce 1994 představeno Audi A8. Od té doby se začalo používat označení A4, A6, A8 pro jednotlivé modely. Začátkem roku 2006 zavedlo Audi technologií bílých LED světel pro denní svícení. LED diody se poprvé objevily na Audi S6 a od té doby se rozšířily na všechny modelové řady. Výrazný tvar těchto světel se také stal jakýmsi poznávacím znamením charakteristickým pro značku Audi.
Dnes je firma Audi jedním z největších výrobců automobilů v Evropě. Její výrobky patří k nejkvalitnějším a nejbezpečnějším na světě. Audi vždy vítězilo před ostatními díky náskoku v technice, inovacemi v nápadech a skvělým dílenským zpracováním. V současnosti má značka Audi své výrobní závody nejen v Německu v Inglolstadtu a Neckarsulm, ale také v maďarském Györu, na Slovensku v Bratislavě a v belgickém Bruselu. Vozy Audi se také montují v Bosně a Hercegovině v Indii a Číně.

Na závěr pár statistických údajů

V naší databázi je celkem 1063 inzerátů vozidel značky Audi. Mezi těmito inzeráty jsou nejčastěji ojetá auta A4, A6, A3, Q7 a A5. Během včerejšího dne hledali zájemci o tuto značku nejčastěji auto inzeráty modelů A4, A5, A3, Q7 a TT.

Pro zajímavost, nejdražší auto značky Audi v naší databázi je vozidlo Audi R8 V10 PER.*456kW*KERAMIK*ZÁRUKA*, r.v. 2019. Cena, kterou za toto vozidlo prodejce v inzerátu požaduje je 3 552 893,- Kč.

Nejnovějším inzerátem značky Audi z naší nabídky, je inzerát na prodej auta Audi A6 2.7 TDi QUATTRO NAVI, r.v. 2011. Chcete-li si pořídit svůj vlastní vůz značky Audi, tak toto auto může být vaše za 244 900,- Kč.