Auto recenze

Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 95273x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 73724x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 62170x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 56959x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 56777x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

colt

Mam najeto 690.000 rv 2000 1.3 60kw na lpg a furt slape spotreba 6-7l, autem najezdim cca 100-200km denne pracovne. fakt povedene auto...jen 1 malickost mohla byt trocho vys.stavba karoserii.

21.03.2019 | 09:14:24 | colt | Recenze: Mitsubishi Colt 1.3 benzín (1998)

RE: Natálka - pro radost i zlost.

Milý Einsteine, Thalia má všechno, jen ne robustní podvozek -vysoký - měkký , ale rozhodně ne robustní po cca 100tkm jsem jej polovinu vyměnil, přepážka za zadními sedadly je nutná kvůli pevnosti karoseri v krutu - je to sedan pro Boha! U Clia žádná přepážka nikdy nebyla (hatchback). Jo a není to vůz střední třídy - ani omylem.

21.03.2019 | 08:38:21 | Vašek | Recenze: Renault Thalia 1.4 (2005)

RE: Nic není věčné

Ty už hlavně nechlastej. Ožereš se a potom lezeš na recenze.

20.03.2019 | 21:37:58 |  | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Nic není věčné

Máš pravdu.Je to s tebou těžký,ty už jinej holt nebudeš.Kde nic není,není kde brát.

20.03.2019 | 20:44:32 | Jirka | Recenze: Citroën C1 (2006)

Natálka - pro radost i zlost.

Robustní podvozek Thalie je přímo předurčen na výlety po špatných silnicích. Mám Renault Thalia 1.4 16v. Jsme vášniví geokačeři, tady nám vyhovuje stoprocentně. Spotřeba po městě 6.0L taky není špatná. Brzdy super. Ale to je vše. Na delší trasy toto auto není. Nechápu, co je to za móda ty vysokootáčkové motory. Měl jsem Renault 11, Renault 19 Chamade a Renault 19 hatchback. Nadmíru spokojen. Pro spokojenost s touto značkou jsem si jako další vůz koupil Thalii. U předešlých nízkoobrátkových modelů jsem zařadil pětku a jel 400 Km. U Thálie tato idylka skončila. Každé stoupání, každá zatáčka řadit jako u blbých. Je to neduh i vyšších tříd třeba Megane. Nedejbože že mě někdo zbrzdí ve stoupání. Auto přede mnou (třeba i třiválcová Škoda Fabia) odjede jako šíp a Thalia skuhrá na trojku jako stará babička. Potřebuje otáčky. Ale takový uřvaný, divoký styl nenávidím, mám rád pohodu. Při koupi dalšího auta si hlavně na to dám pozor. Další nectnosti: Sedadla se sama postupně sklápějí, musím je kolečkem pravidelně napravovat. Mezi karosérií a sedadlem je málo místa, takže se tam zasekává spona pásu. Těsnění kolem dveří je mizerné. Pořád kontroluji jestli nemám nedovřená okna. Fičí to jako na louce. Řadicí páka vrčí jako vibrátor. Posilovač řízení mnohem slabší, než v jiných autech. Stěrače i po výměně vždy nechávají nesetřené fleky na stejných místech. Křivé sklo? Thalia má proti třeba Fiatu se kterým jsem pracovně jezdil nelogické funkce páček pod volantem. Kontrolky na palubovce se rozsvícením světel zeslabí na polovinu. Při povinném svícení přes den nejsou údaje vidět. Počítač ukazuje spotřebu 3.5L, zničeho nic při stejné jízdě nejsem schopen klesnout pod 8L. Po několika desítkách km se to změní. Taky nechápu, proč není auto s digi ukazatelem stavů bez ukazatele venkovní teploty. Thalia nemá dokonce ani hodiny. To už je moc. Rezerva umístněna na dně kufru pod filcem, takže pokud převážíte nákupy, vznikne vám časem na tomto místě dost hluboká proláklina. Já jsem to musel vypodložit polystyrény. Nesmyslná je plechová přepážka za zadními sedadly. Thalia vznikla prodloužením Clia2. Výrobce prodloužil záď, ale už se nenamáhal odstranit přepážku za zadními sedadly. Takže obrovský kufr, ale i přes možnost sklopení zadních sedadel do něj nic delšího nestrčíte. Vyměnit přední žárovku je horor. Zkontrolovat olej měrkou je téměř nemožné. Topení mizerné. Začne topit po pěti kilometrech. Zlaté historické Žigulíky, kdy topení topilo za dvě minuty. Těch nešvárů je mnohem více, to bych tu psal ještě hodinu. Takže to shrnu. Jezdíme, auto slouží. Ale do dokonalosti aspoň střední třídy má hodně daleko. Po jedné stránce má erbegy, el. stahování oken, dálkové zamykání, manuální klimatizaci, seřiditelný volant, na druhé stránce je na Thalii ošizené co se dá. KLadně musím zhodnotit, že i přes svůj věk procházím technickými kontrolami bez jediné závady. A to jsem na ní krom brzd nic ještě neměnil. Všechny výhrady kompenzuje nízká pořizovací cena Thalie. Takže nenáročnému člověku jako já může přes ty všechny mínusy vyhovovat. Dokonce ji říkám romanticky Natálko. Má svoje kouzlo. Nedovedu si představit, že bych na hřiby a po keškách jezdil např. s Honda Civic.

20.03.2019 | 10:47:09 | Pepa | Recenze: Renault Thalia 1.4 (2005)

RE: Nic není věčné

Ano. Třeba k tomu, že hloupým se nemá odporovat. Natož se pouštět do nějakých větších akcí...

19.03.2019 | 17:17:06 |  | Recenze: Citroën C1 (2006)

312

Ve firmě jsme měli pět 312 a jednu 308. Auta denně jezdili kolem 250 kilometrů rozvážky cca70 stopů a jediný důvod k obměně dali zaměstnanci že chtějí nová auta. Ted máme IVECO a DUCATO a stále něco řešíme. Ano 312 hnila ale jezdila bez problémů všechny měli najeto přes 500 tisíc. Sám mám jedno jako soukromé: 312 maxi rv 96 naj 880 000 a neměnil bych.Co ho mám tak jsem komplet vyvařoval a lakoval, dělal spojku a potom už jenom drobnosti a to auto celý život tahá káru. Za těch 30 let na různých dodávkách je pro mě 312 jednička.

18.03.2019 | 23:25:30 | štěpán | Recenze: Mercedes-Benz (1995)

RE: Nic není věčné

Stando před nedávnem jsi tvrdil něco jinýho,ale alespoň k něčemu jsme se tu dohrabali.

18.03.2019 | 20:52:48 | Jirka | Recenze: Citroën C1 (2006)

Axr spotřeba

Zdravím Jirku co řešil spotřebu na volnoběh .
Vyřešil jste ?
Mam přes 10mg na volnoběh je to normální ?
Dlouhodobá spotřeba pod 6.5 nejde sem z toho celkem sklamany .
Na plnou nádrž ani 900 neujedu .
S druhou rotackou dam 1100km
Diky za radu

18.03.2019 | 20:28:13 | Jirka 2 | Recenze: Škoda Octavia AXR (2009)

RE: Nic není věčné

No tak terciálně je tohle vlákno o hovně, protože to snad ví každý, jak dopadne srážka malýho s velkým. Takže jsi nám nesdělil nic, co bychom nevěděli. Proto navrhuji nepokračovat v zasírání této recenze podobnými ptákovinami, a vrátit se k primární spolehlivosti, která je u těchto aut téměř absolutní (podle odborných hodnocení, i podle majitelů). To totiž opravdu každý neví, takže to lze považovat za určitý přínos pro ostatní. A ještě abych předešel dalším invektivám: Ano je spolehlivé proto, že nemá, co by se pokazilo, je šlapací, jezdí 50 km/h a je Japonské :-)

18.03.2019 | 18:06:37 |  | Recenze: Citroën C1 (2006)