Auto recenze

Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 99868x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 77823x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 63885x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 60377x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 59602x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE:

Něco by na tom mohlo být, ale ona velice levná byla i dacia logan (okolo 160 000) a na nich se nic v takové míře nesralo. Koroze, to ano, ale jinak běžný průměr.

06.04.2020 | 16:47:33 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

V reakci na celou diskuzi , hlavne je asi potreba si uvedomit ze Thalie byla nova velmi levna a t je jednoduse kvuli tomu ze je smontovana z tech nejlevnejsich dilu co sly nakoupit a proto se neni co divit ze se na tom vsechno sere uz pri malem najezdu .

06.04.2020 | 15:45:17 | michal | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

Tak mně se pravda pakny na Thalii taky nikdy neodlepily, zato však vytekla prasata a bubny zešišatěly :-))), váhám, co je horší...jo a hnila nezničitelná hauptna…., každému, kdo se zastává Renaultů bych důrazně doporučil psychiatrické vyšetření - něco nebude v pořádku.

06.04.2020 | 11:16:15 | Vašek | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

Sériová závada, je toho plný internet. Stačí se zajímat:

Zadné brzdové čeľuste - SKUSENOSTI - Stránky 2 - Renault ...forum.renaultclub.cz › Technická sekce podle typů › Renault Thalia I
25 posts - 󈖉 authors
Thalia koupená před 2 měsící z bazaru, najel jsem stím 50000 se mi urvalo brzdové obložení na pravé přední straně a zhulil jsem ... od včerejška se také mohu zařadit do fronty s příspěvky o utržených paknách.

Buben zadní brzdy - Renault Club ČR / SRforum.renaultclub.cz › Technická sekce podle typů › Renault Thalia I
22 posts - 󈖉 authors
Thalia 1,2 16V r.v. 2008, tak na tachometru 38300 a také problém na zadním kole s brzdou. ... Jak to tak sleduji tak utržené obložení je celkem častý jev. Neměl …

... Před 3 měsíci se uvolnilo obložení zadních brzd, výměna za 2000. ... km

atd...atd....
Předtím asi na 75000 km najednou odešlo čidlo otáček tohle bylo dražší - musel vyjet ...

05.04.2020 | 09:51:42 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

A ty ještě půl a deset deka francouzský paštiky k tomu Stando se čtyřma žabožroutama:-)

04.04.2020 | 22:12:30 | Jirka | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

Toyota je žabožrout. A ty jsi vůl.

04.04.2020 | 22:01:49 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

Aha takže u jiných aut je porucha výrobní vada a šmejd a u kolíněte je to tím,že se sním jezdilo anebo za to může majitel.Nežvaň tu kraviny.Žabožrouti jsou všechno šmejdy do jednoho včetně tvojeho.

04.04.2020 | 20:41:58 | Jirka | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

No tak to jsi nám v opilosti okopíroval mé rady člověku, který koupil zhuntovaný auto v žalostném stavu - díky předchozímu majiteli (majitelích). Nic z toho není vada vozidla z výroby, a už vůbec ne sériová jako je tomu u Thálií. Tak si dej ještě jedno, a už moc nepiš. Kopírováni ti jde, ale jinak datluješ opilecké překlepy. A klidně se z té thálie můžeš udělat, když tě tolik bere. Ty Stando.

04.04.2020 | 20:21:17 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

Stando nebuď dezén a neměl nám tu nesmysly.Práší se ti od huby až to není hezký a kupuj si dál francouzský paštiky ty hospodského brepto.

Zadnímu zámku není nic jiného, než že se povolila zajištovací matka takovýho čudlíku, kterým hýbe centrál, a ten čudlík se pootočil a chodí mimo svou dráhu. Oprava trvá dvě minuty, a nepotřebuješ k ní nic jen jeden klíč a vědět kam šáhnout. U našich kolíňat se to stalo jednou. Máme celkem čtyři (3x C1 a 1x Aygo) a najeto máme celkem 350 000 km na všech dohromady) a tato závada se objevila jen jednou, u jednoho z nich. Asi špatný kus mechanika u výrobního pásu. Jinak to ostatní nejsou závady vozidla, ale následky hrubostí, kdy někdo před vámi se choval jako prase. Víčko nádrže strhnul (víte, jak se zamyká?), promáčknout knoflík DO, to jsem fakt nedokázal doteď ani po 12 letech co vlastníme tato auta) stěrač pouštěný přimrzlý... ten utržený výfuk taky není samosebou. Kdyby se uitrhl kovový držák z důvodu koroze, chápu. Ale guma - opět násilí - třeba narážení spodkem o zem. Tato auta jsou extrémě nízká, často škrtáme podlahou na nezpevněných cestách. Ob rok nechávám opravovat nátěr spodku. Kontakt baterie taky nevypadne sám. Zásah neumětela stylem všechno si udělám sám, dyť to umím...Věřte, že až vychytáte co někdo před váma posral, budete spokojený. Tyhle auta na závady opravdu netrpí. Ve dveřích mám pořádný repráky, rádio samo o sobě výkon má, ale ty originál repro před čelním sklem jsou tragédie. Taky tvrdý uskákaný podvozek a malé odhlučnění podvozku. Ve vyšší rychlosti nedělá kravál motor, ale valení kol po silnici, to je fakt hrůza.

04.04.2020 | 19:53:44 | Jirka | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)

RE:

Pořád čekám na to, co jsem dodělával na koliněti. Meleš jenom hovna?

04.04.2020 | 15:38:09 |  | Recenze: Renault Thalia K7J 700 (2004)