Auto recenze

Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 94774x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 73290x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 62036x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 56686x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 56364x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Nic není věčné

??? Takže mi chceš tvrdit, že když se potká C1 s E classe, mrtvolu najdu v Mercedesu?

22.02.2019 | 09:20:20 | Vašek | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Nic není věčné

Stando ono je to tím,že mimo město nebo na dálnici tohle auto nepotkáš a v padesátce se v tom snad zabít nedá,ikdyž kdo ví.A falešný pocit z bezpečí velkýho auta je opravdový,protože bezpečnější je.

21.02.2019 | 21:03:25 | Jirka | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Nic není věčné

A kolik jsi viděl mrtvých v téhle krabičce od sirek? Ono falešný pocit bezpečí z velikosti auta, vyrobeného ovšem jako z papíru, kombinovaný s jeho váhou taky není žádná výhra. Svědčí o tom denní statistiky. Samej bezpečnej koráb a mrtvejch jako much.

21.02.2019 | 15:45:08 |  | Recenze: Citroën C1 (2006)

Měrka neukazuje olej!

Ani za studena- ani za tepla! Nejsem vševědoucí nevite prosím kde je závada! Možná mě napada filtr,ale nechám si rád poradit. Může se stim,vubec jezdit! Snat se olej dostava do motoru! Ale na palubě nesviti ani nepronikne kontrolka. Díky.

21.02.2019 | 15:28:53 | Petr. V | Recenze: Škoda Fabia 1.2 MPi (2002)

RE: Nic není věčné

Ono jde také o bezpečnost a ta v téhle krabičce od sirek asi nebude nic moc...

21.02.2019 | 14:57:36 | Vašek | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Nic není věčné

No vidíš a můj Ford má 210tkm a na výměnu tlumičů se teprve chystám....

21.02.2019 | 14:56:35 | Vašek | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Nic není věčné

Konečně někdo, kdo docenil tohle prdítko. Hloupí se mu posmívají, a jeho majitelé si vesele, levně a spolehlivě jezdí. Ale když má někdo touhu sypat peníze do nějaké značkové kasičky, je to jeho volba.

20.02.2019 | 16:52:59 |  | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Nic není věčné

Samozřejmě tlumiče, výfuk, brzdy, atd beru jako samozřejmou věc pro výměnu. Mimochodem tlumiče jsou stále původní a mají najeto 135 000km, to stejné silentbloky atd a stále v dobré kondici, nic nebouchá atd. U Mondea jsem měnil za 40000 km 1x kompletně tlumiče na přední nápravě. To bych ale měnil u každého auta. U tohoto auta jde o to, že motor nemá žádné blbůstky moderní, žádné turbo, žádný DPF a nevím co ještě. Prostě a jednoduše se s tím nebojím jezdit po Evropě, protože když udělám Go motoru, zkrátka není co jiného by se tam podělalo. Jinak nevím, proč by odešla například převodovka? Auto většinou jezdí na pokraji města, po dálnici a po okreskách, takže se většinou dá 4 - 5 a jede se. Převodovka nemá práci s žádným bláznivým krouťákem ani výkonem, podle mě je převodovka zrovna jedna z věcí, které přežijí celé auto. A když ne? Tak se za pár stovek koupí nová :-) To je to kouzlo toho auta, nebojím se dát auto do servisu, protože se vždy vejdu do pár stovek :-)

20.02.2019 | 10:08:32 | FunTomas | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: Edi, toto nie sú recenzie, ale príbehy o nezmyselnom vyhadzovaní peňazí do smetí.

Aby som doplnil, všetky autá v recenziách som mal od roku 2011 do roku 2018 a až na Kia Clarus vydržali celkom dlho, pričom najlacnejšie bolo za 55 a najdrahšie za 350€. Bolo to v časoch keď som zarábal 400-450€ mesačne, takže to boli autá, ktoré som si mohol dovoliť.

18.02.2019 | 09:19:20 | Edi | Recenze: Hyundai Accent (2005)

RE: na strane spolujazdca niekde pri jazde za dažďa naberá trochu vody, nie však keď stojí

Ďakujem za radu :-)

18.02.2019 | 09:14:09 | Edi | Recenze: Hyundai Accent (2005)