Auto recenze

Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 91762x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 70766x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 61079x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 55256x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 54086x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Trošku optimistické hodnocení, ale má dost pravdu.

I když spíše věřím v Boha, než ve 188 cm, se musím s hodnocením pána dost ztotožnit, ostatně mám jen o 3 cm méně než on, jakkoli v ně nevěřím. Mám nyní 3. Dacii (viz recenze tu někde) a i když používám Dacie Logany, pak to zase nějak rozdílné auto není. Ten 1,2 16V motor mám už ve druhém voze, (dříve v Renault Thalia též - také recenze zde)a zkušenosti s ním jsou v zásadě dobré. Já mám teď najeto akorát 61 tisíc km a ten motor se po ujetí tak asi 50 tisíc km fantasticky rozběhl, není problém s ním jít do otáček a když chci, aby to trošku utíkalo je to i nutnost, je sice pak hlučnější, ale dynamický. je ale nutno nebát se podřazovat a využívat vyšší otáčky motoru, je na to dělaný a dost dlouho mi trvalo, než jsem to akceptoval, protže daleko raději mám nízkootáčkové motory. Kupodivu na spotřebu to až tak vliv nemá, když jsem jezdil při zdi pak spotřeba byla někde na 5,6-5,7 litru a když s ním létám po dálnici mezi 130 až 14 km/h, pak je spotřeba někde mezi 6,1 až 6,2. Ostatní vlastnosti jsou se Sanderem podobné, ovšem až na velikost kufru. Hodnocení považuji za optimistické, no jak by asi hodnotil třeba Rolls Royce, kdyby ho měl, když Dacii dává hodnocení téměř 10?.

20.09.2018 | 12:13:47 | Ing. Miroslav Had | Recenze: Dacia Sandero (2016)

Souhlas!

Mám Vivaro 2,5CDTi 2011 - najeto 220 000 km. Souhlasím se vším co je napsáno výše. Výbornej dělník, super svezení. Načipováno mám trochu méně - 128KW, jediná dodávka co mi naloží na dálnici je Viano 3.0 V6 :D Spolehelivost tohoto auta je příkladná. Asi je to tím, že se vyrábělo tak dlouho.

20.09.2018 | 09:04:41 | Duris | Recenze: Renault Trafic 2,5dCi (2008)

RE: Svižnost

Přesně, s tím naprosto souhlasím.

20.09.2018 | 08:53:00 | Michal | Recenze: Škoda Fabia 1.2 HTP 12V 47 kW (2006)

RE: Něco přez 200tkm

Nedá mi nerejpnout si, Ty to děláš u každého příspěvku na Renault. Konektory u Forda si s věkem začínají žít od podzimu do jara vlastním životem, vlhkost jim neprospívá. Zlatí japonci. A mimochodem,já bych napsal přes. Slovo přez čeština nezná. Maximálně tak přezka, ale to je něco jiného ).

20.09.2018 | 05:22:55 | Kolemjdoucí | Recenze: Ford C-Max zážehový (2009)

Něco přez 200tkm

Začalo blbnout denní svícení, občas funguje, občas nefunguje asi relé nebo kontakt, ale jestli je to konektor,bude to pěkná pakárna to hledat, nemáte někdo podobnou zkušenost čím by to mohlo být?

19.09.2018 | 08:05:06 | Vašek | Recenze: Ford C-Max zážehový (2009)

dobra cena :)

Zaujimalo by ma kde ste dostali takuto slusnu cenovu ponuku? 600€ zlava, tankovanie 150€ a tempomat za 200€ je hned 950€, PZP je zhruba tak 100€ rocne usetrene a havarijne teraz nemam predstavu, ale nieco to bude :)

Tiez totiz pokukujem po ix20 (pozeram aj Vengu a Fiat 500l, co su podla mna take podobne kategorie okolo 13000) ale vsade ludia vravia, ze Hyundai velmi zlavy nedava. Keby som vyjednal zlavu 1000€ tak si rovno zoberiem ix20 s automatom :D

18.09.2018 | 14:18:45 | Bambus | Recenze: Hyundai iX20 (2014)

Převodovka

Já jsem tohle auto měl v provedení 1,5 dCi a nikdy nedávám na to, když mi někdo tvrdí, že náplň oleje v čemkoli je doživotní. A tak jsem vyměnil olej v převodovce po 120 tisících (v servisu se ptali proč, když to není v servisním plánu, odpověděl jsem tenkrát, že s tím asi těžko něco můžu zkazit. Výsledkem bylo, že vůz jezdí na původní převodovce dodnes u mé bývalky a má hodně přes 200 tisíc km najeto. Myslím, že u pána jde o problém zanedbané údržby v kontextu s vírou, že když je olej podle výrobce doživotní, pak vydrží převodovka déle než on sám.

18.09.2018 | 09:02:08 | Ing. Miroslav Had | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

RE: převodovka

U Rendla jsou problémy s kde čím, ne jen s elektronikou, navíc v dnešní době sice možná umíte vystříkat konektor kontaktolem jenže nevíte který, v celém autě jsou těch spojů tisíce, to nemluvím o elektronických součástkách...……...

17.09.2018 | 11:03:11 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

RE: převodovka

Tak to jsme si porovnali slepého, hluchého a chromého :-) Chlapi, já nevím, proč si pořád myslíte, že takovéto tajtrlíkování okolo auta je normální. Co bych měl pořád řešit? To co píšete v první větě, má už mít dáááávno vyřešen výrobce. Nebo myslíte, že na to neměl dost času? Ale budiž, je to váš standart, tak si ho mějte. Ale věřte, že existují auta, kde kromě pravidelné servisní prohlídky nemusíte dělat nic. Je to ze začátku trochu nuda, ale dá se na to zvyknout. Za třeba dvanáct let vlastnění takového auta už se jen usmíváte nad vašimi a podobnými komentáři, kde si majitel myslí, že různé i drobné opravy jsou naprosto běžné...

17.09.2018 | 09:10:57 |  | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

RE: převodovka

Starší Renaulty trpí hlavně na špatné konektory v elektrice, nicméně nic, co by stálo majlant, nebo nezvládl aspoň trošku zručný majitel vozu a to vystříkat kontakty v konektorech kontaktolem, popřípadě pokud je spoj uvolněný, tak kontakty napružit. Pak již běžný spotřebák. Fatální závady motorů, převodovek (i při správné údržbě), na rozdíl od jiných značek vozů u Renaultů nečekejte. Ono prosakování starších renaultích převodovek je stejná vlastnost, jako třeba žravost oleje u nových koncernových vozů :-D Nicméně tady olej nemusíte dolévat pomalu co druhé tankování, ale stačí provést kontrolu oleje v převodovce co dva roky, prostě zkontrolujete hladinu a popřípadě tu trošku snadno dolijete, to je celé. Takže žádné kaluže oleje zase pod vozem nečekejte. Každá značka vozu má prostě něco, na co je potřeba dávat větší pozor, tím spíše, pokud už má vůz více najeto. Myslet si, že náplň v převodovce jak manuální, tak automatické je celoživotní je velmi bláhové a může pro majitele znamenat i odpis vozu. Jak jsem psal, ten menší průsak není nic neobvyklého a např. Škodovky také nejsou vzorem zcela povrchově suché převodovky a ne zřídka když provedete kontrolu stavu náplně, mají taky úbytek. Ono aspoň jednou za několik let, provést kontrolu hladiny oleje v převodovce je dobré provádět u každého auta a ne si na to vzpomenout až někdy kolem 200tkm, když některé rychlosti již nejdou tak dobře zařadit, jako dříve. Když srovnám několik dřívějších Škodovek v rodině, které se postupně prostřídali během cca. 5 let, tak naprosto s klidem napíšu, proti nim je i ten Renault zlatý, protože spolehlivost vs. počet oprav byl u Škodovek naprosto tristní a tady opravdu nechápu tu oddanost našince k této značce a považuji ji za masochismus.

17.09.2018 | 00:41:54 |  | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)