Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 107361x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 83381x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 67206x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 66510x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 64422x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: kontrolka motoru

Měl jsem ten samý problém.Když jsem vypnul motor a znovu nastartoval auto jelo normálně,ale konrolka svítila stále.Problém byl v podpáleném ventilu na prvním válci.Stálo mě to 21000kč.

30.09.2022 | 12:33:53 | bobo | Recenze: Škoda Fabia 1,2 (2003)

No nevím

Psal jsem tu recenzi kdysi recenzi na AR 1.9 GT JTDm. Chodila v prumeru 6.6 l/100. Nepamatuji, ze by sla pres 7 l/100. A jezdil jsem ne brzda-plyn, ale opravdu dost rychle. Je fakt, ze aerodynamikou a vahou je nekde jinde, ale 8.
litrum se mi nechce verit. Otcova 156 2.4 JTD brala 7-7.5 l/100. Ovsem muze byt rozdil, clovek bydli - mesto,/rovina/, nebo horska oblast, kratsi trasy... S tou geometrii souhlasim,taky mi to trochu pilo krev. Vnitrky pneumatik. Nechci nikoho urazit, chlapi to znaji - dost lidi jezdi v zime s textilnima kobereckama misto gumovych a auto je uvnitr jak ledove kralovstvi, ten problem s vlhkosti mozna opravdu souvisi s poruchou klapky uzavreni vzduchu.

29.09.2022 | 22:50:53 | pitrs53 | Recenze: Alfa Romeo 159 2.0 JTD (2010)

RE:

:-)))

29.09.2022 | 15:01:14 | Vašek | Recenze: Citroën Saxo 1.5D 40kw (1996)

RE: Nezničitelnost

Jo já měnila zadní nápravu před dvěma lety. Přesně byly zadní kola do A. Ale jinak už s ním jezdím 9 let a fakt si nemůžu stěžovat. Je to staré 22 let, a za mě jen ta náprava a výměna celého výfuku. Spotřeba 00prd.👍🙂

29.09.2022 | 08:46:36 | Nikola | Recenze: Citroën Saxo 1.5D 40kw (1996)

Po 14ti letech Sonatu stále mám a má už přes 450 000 km.

Našel jsem tady svou recenzi 12 let starou a protože svůj Hyundai Sonata 2.5 V6 pořád mám, pár informací přidám.
Auto prošlo průběžně mnoha opravami, spíše běžnými. Brzdy, rozvody, čepy, manžety, výměna jedné lambda sondy, chladič vody i klimatizace. Prošlo také průběžně několika opravami karoserie a laku. Asi před 5ti lety došlo po výměně rozvodů v servisu k velké závadě na klikovém hřídeli motoru. Motor byl vyměněn za jiný s nájezdem 160000 km. Dnes má motor 220000 km a auto má už celkem 455000 km. V současnosti je aktuálně nově po velké opravě laku a spodku karoserie, má nové manžety poloos, systém LPG dostal novou nádrž, reduktor tlaku, 3 ze 6ti vstřiků Keihin byly vyměněny a všechny prošly měřením a systém byl kvalitně seřízen. Nová závada ABS si teď vyžádá diagnostiku. Celkově je v auto stále ve skvělém stavu, stále je neuvěřitelně komfortní a pohodlné, s plynem je při dnešních cenách paliv ohromně úsporné a s tažným zařízením je i velice užitné auto. Stále neuvažuji o jeho nahrazení. A pokud k tomu dojde, bude to Hyundai Sonata 2.7 V6 s LPG.

27.09.2022 | 00:10:09 | Jeff | Recenze: Hyundai Sonata 2.5 / V6 (1999)

Nesmyslná recenze

Mám na něm už 196 000 km, motor držák, pořád táhne, olej měním jednou za dva roky a nedolévám! Jestli se pán diví, že za 100 tisíc km musel měnit řemeny, tak nerozumí autům.

25.09.2022 | 17:44:21 | Karel M | Recenze: Fiat Seicento MPI (2002)

RE: heligon

špičková výbava a nejkvalitnější materiály v interiéru nezvyšují bezpečnost provozu,mám 1.4 16v už 6-tým rokem, závady, 3x výměna Pz ložiska(kastaněty), přední zadní brzdy komplet, palivové čerpadlo, levé ložisko poloosy, spojka, zadní stěrač, stahovák levęho El. Okna, nefunguje ovládání pravęho El. Okna, klíňák alternátoru + vodící kladka, cįvka, jedná, pak druhá, každý válec má svoji, nejlepší je, když to začne škubat do kopce, čidlo sání vzduchu, výfuk komplet, žere to olej a vodu litr na tisíc km, jak 100, 110,105,120,125, prší do auta, ztenčilo skla o 1 mm, ale zapomněli dát širší gumový těsnění, rosí se zrcátka, El. ohřev za příplatek, nebo o 100 tisíc dražší variantė, ve 180000 se zadřel motor i při výměně po 10000 km mogul 5w40, něco se ucpalo v kanálku, předepsaný interval 15000, pneu 185/60-14 auto jde snado do smyku, zejména na kruháčįch a to i za sucha, Firestone, brilant, proto používám už celoročně zimáky, na zimu nové a v létė je dojezdím, jsou měkčį, už jsem psal dřív, auto nemá výkon na předjįždění, dlouho trvá, než zabere plyn, ještě to chcípá na červený při volnoběhu a startují tou 3x, další vtip, za jízdy spadnou otáčky na volnoběh, musím vypnou motor a po 4 vteřinách znovu startovat, nenašli závadu, nejlepší je, když se to stane, kde je samá zatáčka a není kde zastavit, protože se zamkne volant. Pointa: všechno co mohlo, tak už se pokazilo, něco i 2x a ložisko 3x. opravdu výroba ve vysoký kvalitě, to sedí, auto mě vyšlo na 75000 a nastrkal jsem do něj dalších 150000 za 6 let. Ještė jsem si vzpomėl, prednį světlomety osleplý jeden bez motůrku 4.5tis ( o 10000 levnější než má Dácie) a ještě se mi vypaluje žárovka v pravém světlometu, klidně i 5x za rok nejraději v noci a na jednosvětlo je vidět prd. Tak je vidět, jak fabie 1 splňuje kvalitu, dįk za přečtení

24.09.2022 | 05:25:34 | Gerosimo | Recenze: Škoda Fabia 1,2 KW (2008)

RE: Miso

Mám 1.4 16v, spotřeba 5.5 - 6.5, s kufrem na střeše 8. Zrychlení na 80 kmh 20 sec, 80- 90 kmh, dalšįch 20 sec. Předjede mě i dejvo s litrovým motorem. Fiat Tipo 1.4 s 50-ti cihlama v kufru má lepší jízdní vlastnosti, vozil jsem je na chalupu, abych si neumazal fabii 5 let jsem mėl akorda 2.0 sp: 8.5 l nic se mi nepokazilo, odpich, že vás to zamáčkne do sedačky, zrezlo zespoda a nezničil ho ani Most. Jelikož dodržují limity, tak se mě každý snažil sřihnout a pokusila se mě 3x předjet nová škodovka, ale jak přeřadil, tak mu spadl výkon, asi pozdní nástup turba,zedník mi říká, ukaž mu Japonce, tak jsem malinko přidal, a škodovka (asi rapid) se zmešovala ve zpěťáku. Pointa:o bezpečnosti je to taky o tom, aby v křížové situaci auto nezklamalo, ne jen, že má nízkou spotřebu, ale abych mohl předjet kamion, bus, co se táhne 70 do kopce a narovině to rozhuláká. Řidičák mám od r75 a C od 89,takže 48 let v provozu. Ještě v Mnichově, jsem potřeboval odbočit v 5-ti proudové v Pasov a začal jsem blikat doprava, měl jsem volnou cestu, jak mě Něnci pouštěli, v Praze bych si o tom mohl akorát nechat zdát

24.09.2022 | 04:16:36 | Gerosimo | Recenze: Škoda Fabia 1,2 KW (2008)

RE: Vynechávání motoru...

Trochu jsem s Roomsterem 1.4 jezdil, rok asi 2015. Motor tupý, ale bez vynechávání, výkon má. Spotřeba mimo město a dálnici do 6L. Jízdní vlastnosti dobré, pro komfort bych doporučil kola 14, ale ani 15 není tragédie. Výměna jen kotouče před 100 tis. a tyčky stabilizátoru po 100 tis. km. Celkem dobré praktické auto, asi proto už se nevyrábí. Koncern má v portfoliu samé praktické, spolehlivé a dostupné vozy, že áno, takže proč taky...

18.09.2022 | 21:35:24 | Ital | Recenze: Škoda Roomster 1,4 (2009)

Vynechávání motoru...

Dobrý den,
jezdil jsem v Roomsteru (1.2HTP 51kW i 1.4 16V) a to vynechávání motoru jsem pociťoval také. Jedu, plynule přidávám plyn, jsme třeba na 95km/h a najednou se mi prošlápne plynový pedál a jako by tam nešlo palivo, pak najednou naskočí. Během 36 km cesty do práce to na jižní spojce udělalo třeba 2x i 3x a je jedno kolik mám v nádrži paliva, jestli je -5°C nebo +25°C dělá to kdykoliv, a dokonce jsem zpozoroval, že jelikož denně jezdím stejné trasy do slova a do písmene, tak to dělá na stejném místě poprvé při najetí 10 - 10,1 km od nastartování a rozjetí se. Dělala mi to i Fabie 1.2HTP 6V ale to je starý krám, tam je už cokoliv normálního. Je to už hodně stará recenze, ale třeba budete vědět.
Chtěl bych si Roomstera koupit jako soukromé auto tak se divím, že to nedělalo jen mé auto, ale četl jsem to tady asi u dalších 3 recenzí na Roomstera.

Děkuji.RM

18.09.2022 | 17:01:33 | Richard Maršál | Recenze: Škoda Roomster 1,4 (2009)