Nejčtenější recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 108875x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 84499x
8,6Opel Insignia (2010) Opel Insignia (2010) autor: jgoldman Přečteno: 68018x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 67793x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 65257x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

áđĺíä čăđóřĺę peppa toys

<a href=https://itsmypeppa.com>peppa toys brand</a>

30.05.2023 | 17:20:45 | meriii | Recenze: Peugeot 106 1.1 benzín (2000)

168600

Po výměně ložiska zadního kola je vzadu ticho a přišel čas eliminovat také nežádoucí zvuky zepředu. Klepání na nerovnostech jsem identifikoval jako kulový čep vpravo. Mění se celé rameno, nic nového pod sluncem, pro mě ano, neboť to jsem v životě nedělal. Měnit budu pouze to invalidní, vlevo netvrdím že vůle není vûbec žádná, ale je minimální a nevytváří zvuky. Vašek samozřejmě neschválí, je to párový díl. Já mám spíše obavu, že tak jak původní díl vydržel dost, aftermarket už bude horší. Značek na výběr je asi 20, ale trochu se obávám, že výrobci budou tak dva, jeden v Číně a druhý v Polsku. Tady babo raď.

30.05.2023 | 16:53:50 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE: problemtoči a nejde nastartovat poradte prosim

neda sa naštartovat poradte dakujem

30.05.2023 | 16:03:41 | jan  | Recenze: Kia Carnival 2.9 TDI (2000)

RE: problem

mam ten isty problem

30.05.2023 | 16:00:58 | jan9gea | Recenze: Kia Carnival 2.9 TDI (2000)

En linea casino en Chile TOP 10 27

Leer resenas en popular casinos en Chile aqui: <a href=https://hysteriaorchestra.ru>jugar al casino</a>

30.05.2023 | 12:54:40 | Eyke Dmith | Recenze: Peugeot 106 1.1 benzín (2000)

RE: nejhorší motor

Ano cca 180Tkm jsem najezdil sám, zbytek tchán. auto prvních 6 let servisovano pravidelně auto Charous, pak noname, pravidelně se dělal olej, už nevím jestli po 10 nebo 15 tkm. ve firmě jsme jich měli cca 10 a nikdy tam nebyl průser s motorem. spíš odcházeli spojky a to hodně záleží na řidiči. To větší problém byl s 1.8 motorem, který bez viditelného výkonového růstu oproti 1.6 žral výrazně víc. A mám pocit že tam byla i nějaká oprava motoru.

26.05.2023 | 10:14:17 | Duke | Recenze: Ford Focus (2008)

168300 km

Byla by tu závadka, která již ohrožuje provozuschopnost auta, a to hlučné ložisko zadního kola. Sice zatím nijak moc, ale přistoupil jsem k výměně. Stejně jsem se chtěl podívat na brzdy, které nikdo nikdy neotevřel a po více než 10ti letech a 160000 km už je skoro čas, jaxi preventivně, chápete. Lisování ložiska jsem svěřil autoservisu, doma lisu nemaje. Ani neříkali, že ložiska se mění v páru, takže to druhé, vykazující bezvadnou funkci, jsem neměnil (jako dycky) a doufám, že to tak bude stačit (jako dycky). Brzda je v bezva stavu, nic zrezlého, obložení 4 mm, buben téměř bez drážky, nic neřešit. Takže jsem se nakonec nepodíval na brzdy, ale na brzdu. Je předpoklad, že ta druhá bude stejná, takže co bych rozebíral. Když to srovnám s Fábií I, kde bylo orezlé všechno a v bubnu drážka jaksviňa, říkám si, kde jsme. Ložiskům u Splashe jsem dával zabrat v zimě při soukromé škole smyku, kdy jsem na sněhu několikrát jezdil dlouhé minuty přes ručku. Nevím, zda se tím životnost zkrátila, ale určitě se neprodloužila. Tohle ložisko beru trochu jako trest za zimní blbnutí. Je to běžná závada, ale nároky jsou vysoké, takže eviduji první provoz omezující závadu po 10ti letech a 3 měsících provozu a reálných více než 160000 km. Ale jo, slušné...

25.05.2023 | 23:48:30 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE: Zajímavý postřeh

Nevadí, je to normální troll. Horší by byl nenormální... Tedy vážně, nemám problém s jeho názory zde ve vlákně a jinde to nesleduji.

25.05.2023 | 23:17:40 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE: Zajímavý postřeh

Mno a víš , že ten borec se kterým tady diskutuješ je normální troll?? :-)))

25.05.2023 | 08:46:09 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE: Zajímavý postřeh

Mám auta s celkem nevýkonnými motory celý dosavadní život a žiju. Už jsem ale některé motory vyloučil. Např. atmosféra 1.0 může být v miniautě (např. Aygo, Citigo) a dál už ne. Ve Fábii, kor té dnešní, je to nevhodné. Že nejsou ochotni tam dát třeba 1.2L za ty prachy, Škoda. Když je možné svižně předjíždět za tři plnej, stále to jde. Horší jsou případy, kdy ani to nejde.

23.05.2023 | 16:32:12 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)