Nejčtenější auto recenze

4,8Peugeot 307 (2004) Peugeot 307 (2004) autor: Jarda Přečteno: 39504x
8,8Peugeot 308 (2011) Peugeot 308 (2011) autor: Jirka Přečteno: 29930x
3,6Peugeot Boxer (2007) Peugeot Boxer (2007) autor: sapi Přečteno: 27218x
7,8Peugeot 407 (2007) Peugeot 407 (2007) autor: Jirka V. Přečteno: 27186x
8,2Peugeot 807 (2004) Peugeot 807 (2004) autor: Přečteno: 23431x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: peugeot 207 1,4 16V bez VTi

:-)))) žabožrout, můj 13 let starý C max má 250tkm a v podstatě nic z toho jsem neřešil, krom předepsané výměny rozvodů ve 160 tkm, ale to bylo v servisplánu...

18.02.2022 | 09:43:55 | Vašek | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)

RE: peugeot 207 1,4 16V bez VTi

Na nejspolehlivější motor docela dost poruch.

17.02.2022 | 19:18:46 |  | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)

peugeot 207 1,4 16V bez VTi

Koupili jsme to nový Peugeot 207 1,4 16V bez Vti 65kW (nejspolehlivější motor, který asi po dvou letech přestali prodávat) v roce 2006, svolávačka na výměnu alternátoru, těsnění pod hlavou motoru prosakovalo, takže výměna (bohužel IC West v Plzni, kde jsme to koupili, to přiznal až měsíc po skončení prodloužené záruky a chtěli za to 10k - Peugeot by jim to v rámci záruky zaplatil tabulkově za míň), nakonec mi to udělali jinde za 5k. Další servis cca 90k km byla výměna rozvodovýho kola a rozvodů (po startu se studeným motorem ztrácel výkon a na plyn moc nereagoval, rozvody nestačili, muselo pak rozvodový kolo ven). U nějakých 120k km odešel startér, takže repas za 1500, praskla pružina v zadním bubnu. Ve 160k se ozval divný zvuk z převodovky, takže výměna ložiska a stromečku v Chlumčanech za 6k. Brzdy, olej, filtry si v tom měním sám za hubičku a na každodenní ježdění po městě je to dostatečný stroj s levnou údržbou (přední kotouče, obložení, filtry jsem koupil za něco málo přes 2k na automedik), nějaký opravy muselo dostat, ale funguje dál, ikdyž papá olej a celkem brzo odešlo čidlo hladiny oleje, takže kontroluju hladinu, dolévám olej nebo rovnou měním do 15k km. Chce to správný motor, protože na ostatní všichni nadávají, jak VTi tak THP jsou sračky. Dokud se nerozsype motor, tak s tím budu jezdit. Věřím, že nějakých 250k km to v pohodě zvládne.

17.02.2022 | 13:59:11 | peugeot 207 1,4 16V bez VTi | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)

RE: auto smejd

No..... a to nemáš renault :-))))

20.01.2022 | 11:08:04 | Vašek | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)

RE: auto smejd

Tak já jsem na tom docela stejně. Auto 2008 Blue 1,6 88 kw diesel.
Tlumiče po cca 35 tis. Časté poruchy systému a to mám auto od roku 2015.
Dodnes nevyřešeno. Po cca 80 tis. vyměněná nádrž na čpavek rezavá nádrž. Bylo mi řečeno že je to vada z výroby, ale nový díl jsem musel zaplatit 28 tis. Drahý servis po 80 tis. jsem přestal jezdit do autorizovaného servisu. Peogeot je auto tragické. Mrzí mě že jsem se tenkrát nechal ukecat a koupil jsem ho. Velká nespokojenost.

19.01.2022 | 11:51:41 | Jarmil | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)

RE: Spolehlivost / spotřeba/ motor

Tak na každů robotu nám treba špecialistov....tady na to máme svlastíka a ľuboše.....ale jinak tedy, ty se do toho auta vejdeš? Já myslel, že je to pro trpaslíky..

15.12.2021 | 07:53:25 | Vašek | Recenze: Peugeot 107 998 (2008)

Spolehlivost / spotřeba/ motor

Tak jsem se snažil přečíst nějakou recenzi,ale 2/3 blábolů sem vůbec nepatří.Tohle píšu asi 13 let po založení tématu.Takže ti co vysmívali litrovém u motoru,tak dneska se běžně dává do Octávie a velkých SUV !TO by jste se tenkrát divili ještě mnohem víc.V bazarech je spousta kolíňat z prvních let výroby s nájezdem 150 - 200 000km běžně.Na evropských bazarech v Německu a Holandsku nájezd běžný 250 -300 000km!A auta vesele frčí dál.Chtel jsem se něco dozvědět , ale tady diskuse plná poměřování pindíků, takže nic moc . Zítra si pro jedno ojeté jedu s nájezdem 165 000 a staré 12 let,ale obavy z něho nemám , když vím kolik toho vydrží a ještě dlouho bude sloužit.Na cestu do práce a na kroužky .Pro dva ideální a ve čtyřech to někdy pro zábavu vyzkoušíme.S dnešníma cenama benzínu to jinak nejde, a jako druhé auto do rodiny asi ideální volba.Snad ještě Yaris,ale Aygo ,C1 a 107 se mi začala libit.

14.12.2021 | 14:30:16 | Šleha | Recenze: Peugeot 107 998 (2008)

Nešťastný majitel...

https://sites.google.com/site/zajimavosti/

Taky jsem měl tenhle ročník, dokonce jsem o něm napsal stránku, protože jiné podobné záhadně mizí...
V komentářích (
píše spousta trollů, nesmyslů a reklam, ale osobní zkušenost nenahradíš, že zajímavostí možná, že 1.1/44kW vyžadoval podle papírů minimálně N95, maximálka 154(?), ale jako většina běžných aut na tehdy nejlepší Agip N91 jezdil až 170, jen
pak kapku víc žral - třeba ve městě :-) a i průměr skvělý tuším kolem 5, rekord 3.8 při průměru kolem 70 - a i po poněkud absurdní přestavbě na sekvenční LPG s ženou za volantem 5.5, čemuž nechtěli věřit ani pumpaři... Jen to že už po roce při nepatrném nájezdu v zimě po nastartování a přidání plynu klesaly otáčky i na volnoběhu, 3 z 10ti možných resetů řídící jednotky, pak za 3 roky původní filtr i olej... Prostě k téhle značce už se rozhodně nikdy nevrátím.

12.12.2021 | 07:09:05 | - | Recenze: Peugeot 206 1,4 benzin (2004)

RE: auto smejd

Apropos nové nebo ojetina?

11.10.2021 | 08:42:43 | Vašek | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)

auto smejd

po 40 tis km odeslo vsechno co v aute je.prevodovka 3x menene razeni ulozeni tlumicu 2x oprava proste 100000kc opravy a auto furt nejezdi.katastrofa smejd a totalni cerna dira na prachy.sezrana kastle 200000kc za cele auto a stoji a platim tisice.Nikdy uz tenhle smejd nekupujte varovani....jediny co funguje je motor jinak rakovina nejvyssiho stupne.!!!!!! jan filo most

10.10.2021 | 19:39:05 | peugeot 2071,4hdi | Recenze: Peugeot 207 1,4 (2009)