Auto recenze

Nejčtenější moto recenze

2,6Babetta 210 (1996) Babetta 210 (1996) autor: Roven Přečteno: 43932x
6,6Jinling  (2011) Jinling (2011) autor: Martin Přečteno: 22169x
9,4Kentoya  (2007) Kentoya (2007) autor: Daelimek Přečteno: 16840x
9,2Yamaha XVS (1998) Yamaha XVS (1998) autor: Čert Přečteno: 13180x
5,8MZ  (1990) MZ (1990) autor: Zeur Přečteno: 12024x
Všechny nejčtenější moto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Babeta je šitovka co není z číny

Všechny závady, které jsou popsány v recenzi, jsou bohužel realita. Vy mlíčňáci, co tady podsouváte že babeta je veterán a podle toho se s ní musí, nemáte přehled. Babetu jsem kupoval v roce 1989 NOVOOU a měly vbšechny uvedené závady. A časem přibývaly. Opravit nebylo co, je to špatná konstrukce. Vyhodil jsem ji ještě v záruce. Ano, dal jsem ji pryč, a koupil si od dědka starýho fichtla. To byl VETERÁN, a jezdil jak z praku. Všichni zoufalí majitelé babet, dejte to z baráku, a ušetříte si nervy i peníze. A vy, co máte štěstí, že se povedla a jezdí, tak si ji užívejte, ale prosím nepřesvědčujte nikoho o její kvalitě. Jste k smíchu.

17.09.2019 | 12:45:14 |  | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

potvrzení

Potvrzuji text který zpracoval autor. Babety spravuji od začátku. Původní obložení spojek vyhovovalo. Změnou na ekologické se vše zhoršilo. Nikdy od výrobce nedošlo k odstranění závad v konstrukci!

17.09.2019 | 09:48:35 | Richter | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: Babeta je šitovka co není z číny

Přesně vystihuje, co jsem psal výše. Třeba palivový kohout a nádrž.
Babetta je ve většině případů cca 30 let starý stroj. Žádný lak z nádrže se neuvolňuje, to je pouze vyrezlá nádrž. Kouhout je pak ucpaný sračkama. To není problém jen Babett, ale i starých Jaw a ČZ.
V každém případě to bude stát čas a peníze.Mohu koupit novou nádrž(ze slovenska), nebo mohu nádrž vyčistit kyselinou. Dále nové sítko na kohout, kohout samozřejmě vyčistit. Nebo koupit nový kohout Jikov. Tímto mám vyřešen na dlouhá léta problém s nádrží a kouhoutem. U karburátoru Dellorto štelujete pouze volnoběh, jinak bez údržby a navíc má v sobě též integrované sítko na nečistoty. Toto když uděláte tak není probém s palivovým systémem. A takhle můžete dál pokračovat.
V momentě, kdy tomu dáte to, co to potřebuje už jen drandíte -)

13.09.2019 | 14:01:21 | fedy | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: Úsměvné

Babettu skutečně musí kupovat někdo, kdo je schopen si ji opravit, rozumí tomu stroji. Pokud má Babetta štěstí na takového majitele, tak ji nezbude nic jiného než drandit do alelůja.. Není to pro kravaťáky, co pak slinaj nepravdy na fórech. Každou koupenou jsme hned rozpůlili a dali do kupy. Žádná nebyla v původním stavu a bez zásahu nějakého odborníka.
Jedna měla stržený závit na trnu kliky, jedna zprasenou výstupní hřídel a volnoběžku. Jedna opačně hnací kolečko atd...
Koupil jsem též motor po GO, nestačil jsem valit oči, když jsem ho rozebral -)
A vo tom to je. Takže to, že má spousty lidí problémy s Babettami docela chápu. Opravdu to ovšem není problém Babett, ale mechaniků Babiců.

13.09.2019 | 13:35:53 | fedy | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Moje Babeta 210 rok 1982

Zdravím všechny babetáky.Na mou babetu si po stránce spolehlivosti nemohu stěžovat krom pár zničených svíček během jízdy vždy dojela.Je to rok výroby 1982 a máme jí v rodině od nova.Krom jednoho výbrusu který je v tuto dobu asi 25000 za mnou si většinou nic vážného nevyžádala.Jezdil jsem s ní 6 let do práce v létě v zimě.Koncem prázdnin absolvovala 300 kilometrovou štreku a dojela.Mínus je jen nižší výkon.Mějte se.

12.09.2019 | 13:40:30 | Radek | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Babetta je super

Vlastním 4 ks babett, 3 jezdí, řadí a fungují. Jedna je úplně na díly a chci udělat stavbu. Je to super stroj, má svoje mouchy, ale jede všude a pořád. Nutné je věnovat se jí a vyladit ji. Dellorto je super a bez starostí. Pokud hoří žárovky, je nutné koupit omezovač napětí a nepraskají. Pokud hoří svíčky, musí se komplet předělat zapalko= cívky, GYT a nešáhnete na to. 2 babety mám Dellorto a jednu Jinkov. Předpokládám, že dokud do něj nesáhnu pojede dál. Každý který jsem rozdělal, už jsem nikdy nenaladil. Na všech jsem si posunul řidítka do kolma vůči silnici, čímž se stala podstatně ovladatelnější. Jezdím pro zábavu, všude a nikoho neprudím. Nedělá to bordel a projede totálně všechno. Samozřejmostí je origo výfuk, nové tlumiče vzadu. Co je další bolest jsou gufera na motoru která po letech netěsní a tím kloužou spojky, nestartuje to a nemá to kompresi. Pokud je vymněte a vše co je třeba odmastíte, máte pokoj. Za 5 let to uděláte znovu a zase jezdíte. Nelze srovnávat se simsonem, fichtlem atd. Je to kolo s motorem a tak je třeba to brát, ale když vám chcípne fichtl nebo simson, a budete tlačit, nebo jen vyřadíte a došlapete domů, určitě budete radši za babettu. Neřeším STK, neřeším evidenci. Pojistím a jezdím. Spotřeba směšná. Ještě bych chtěl říct to nejdůležitější, nejezdím na tom denně do práce, ale pro zábavu občas. Do práce, si kupte scooter se starterem a 4T motorem. Ale za mě je to nesmysl... Babetta 210 FOREVER

14.08.2019 | 23:36:33 | Petr | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

páčka prední brzdy

zdravin Vás scháním pačku prední brzdy na moto KINETIC 125 a nebo její náhradu. Díky za radu.

01.07.2019 | 13:47:36 | hradba | Recenze: Kinetic 125 (2007)

jen tak bez pomluvy..

Ahoj všem čtenářům, taková věcná.. mojí ,,bábě,, je 40 let.. není to blesk, ale jezdí. Rád bych se dožil recenzí po čtyřiceti letech na značky YUKI,MAXON,KYMCO,KENTOYA.. nebo jak se to vůbec všechno jmenuje :) Ale myslím, že čtyřicátých narozenin se nedočká žádná moto těchto značek.. :(

21.06.2019 | 00:47:45 | Pedro | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Babča 210 škube, nedrží volnoběh, špatně startuje, netáhne, štelování nepomáhá

Přesně toto moje Babča 210 dělala dleší dobu. Mnohokrát jsem demontoval karburátor, všechno opakovaně kontroloval, čistil a seřizoval, čistil výfuk, kontroloval zapalování, laboroval s benzinem a mazáním. A nic. Ale jedna věc mi utekla, protože karbec jsem vždy demontoval i s kolenem k motoru. Ale pak mě napadlo, co když je spoj mezi karbecem a kolenem zdeformovaný i když na první pohled vypadal dobře. Ale přece jsem ho odmontoval a zkusil přírubou karburátoru přejet po smirkovém papíru na skle. A ejhle, jasně se ukázalo, že příruba je prohnutá. Tak jsem ji sbrousil do roviny, dal tam nové, tlustší a měkčí těsnění a Babča jede jako ďas. Vysvětlení je jasné, obzvláště při zavřeném šoupátku to přisávalo falešný vzduch a z toho plynou nestabilní otáčky, špatné starty, špatné přechody z nižšího do vyššího výkonu. Toto je třeba hlídat, protože materiál karbecu není nic moc a časem se asi prohne každý, což napohled není vidět. Řek bych, že na Babči je to nejzáludněší, ale přitom snadno odstranitelná závada.

05.06.2019 | 15:54:45 | Honza R | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE:To znám, ale nakonec jsem na to přišel.

Moje Babča 210 dělala to samé, několikrát jsem demontoval karburátor, všechno opakovaně kontroloval, čistil a seřizoval, čistil výfuk, kontroloval zapalování, laboroval s benzinem a mazáním. A nic. Ale jedna věc mi utekla, protože karbec jsem vždy demontoval i s kolenem k motoru. Ale pak mě napadlo, co když je spoj mezi karbecem a kolenem zdeformovaný i když na první pohled vypadal dobře. Ale přece jsem ho odmontoval a zkusil přírubou karburátoru přejet po smirkovém papíru na skle. A ejhle, jasně se ukázalo, že příruba je prohnutá. Tak jsem ji sbrousil do roviny, dal tam nové, tlustší a měkčí těsnění a Babča jede jako ďas. Vysvětlení je jasné, obzvláště při zavřeném šoupátku to přisávalo falešný vzduch a z toho plyne chudá směs, nestabilní otáčky, špatné starty, špatné přechody z nižšího do vyššího výkonu. Toto je třeba hlídat, protože materiál karbecu nebude nic moc a časem se asi prohne každý, což napohled není vidět. Řek bych, že na Babči je to nejzáludněší závada.

05.06.2019 | 15:44:19 | Honza R | Recenze: Babetta 210 50 (1996)