Nejčtenější moto recenze

2,6Babetta 210 (1996) Babetta 210 (1996) autor: Roven Přečteno: 51388x
6,6Jinling  (2011) Jinling (2011) autor: Martin Přečteno: 32485x
9,4Kentoya  (2007) Kentoya (2007) autor: Daelimek Přečteno: 20000x
9,2Yamaha XVS (1998) Yamaha XVS (1998) autor: Čert Přečteno: 16226x
5,8MZ  (1990) MZ (1990) autor: Zeur Přečteno: 14707x
Všechny nejčtenější moto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Zkušenosti s babetou

Na Babetě jezdím 25 let do práce a při správné údržbě je to při té konstrukční jednoduchosti velice povedený stroj.Palec nahoru

28.05.2022 | 23:06:06 | alfonso | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Chtěl bych koupit čt

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli je to na prodej chtěl byc se zeptat jestli by jste mi poslal těl číslo na e-mail matyasjirista@gmail.com

02.05.2022 | 08:12:54 | Zajemce | Recenze: Jinling (2011)

Rozeta

No jo, házející šišatá rozeta. My jsme koupili taky Babetu se šišatou rozetou, jak to mohlo projít výstupní kontrolou, nechápu. Ukázka totálního šlendriánu. Samozřejmě díky házející rozetě odešlo co mohlo.

22.04.2022 | 12:45:01 | Jo_Do | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Nazor

Zdravim vsetkych fanusikov Babetty. Mam dve nove 210ky, jedna ma 6 a druha 11km, su vyrobene asi v roku 1985. Chcem sa vas preto opytat, ci maju nejaku cenu. Nechcem ich predavat, iba ma zaujima, ci mi doma nezaberaju zbytocne miesto. Povodne boli urcene na vyucovanie technickych prac na zakladnej skole, ale nikdy sa s nimi nic nerobilo, cele roky boli v suchom a teplom prostredi.

28.03.2022 | 20:31:06 | Valer | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Suzuki Burgman 650 executive

Super stroj, opravdu, pokud je pořádná údržba není problém. Jízdní vlastnosti a pohodlí super. Prostě bomba stroj.

13.03.2022 | 21:10:24 | Mates | Recenze: Suzuki Burgman 650 (2003)

RE: truhliku

V Babetě se můžeš vrtat každý den a stejně to nepojede, 100 km = závada. Zpackaný stroj .

02.10.2021 | 22:00:39 | BKS | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: jawa 350

tak ono to Vape není nesmyslné. Je to prostě evoluce, dneska už žádná dobrá motorka nemá kladívka. Proč asi? Spolehlivost, jednoduchost, žádné díly které by se opotřebovávaly a vyžadovaly údržbu a seřizování. Navíc s rezervou stíhá dávat jiskru i nad 10 000 otáček, takže při těch jawáckých 4 - 6 000 otáček maká jako na volnoběh. Rozhodně bych ho nezatracoval, zlepšilo to chod motorů i u takových pekáčů jako Jawa pionýr, Simson, apod. Koneckonců i trabanty od roku 1987 měly takové zapalování, které vytrhlo trn z paty trabantistům. O neustálé nutnosti tam seřizovat odtrhy kladívek a předstih byly napsány elaboráty.

30.09.2021 | 18:27:20 |  | Recenze: Jawa 350 dvoutakt, 2v (1991)

RE: jawa 350

Naprosto souhlasím. Vlastním Jawu 638 RV 1985 a nemůžu na ní říct jediné křivé slovo, koupil jsem si jí jako novou v roce 1986 za 19 tisíc v mototechně v Děčíně u vlakového nádraží a od té doby jí mám, šetřil. Nemám tam žádné nesmyslné Vape, klasika s kladívky. Indukční cívky mám původní, kladívka také, prostě kommplet zapalování včetně kondenzátorů. Předstih kontroluji jednou za rok a není potřeba s tím nic dělat, nijak se to nerozhazuje. Jednou za rok měním vzduchový filtr a olej v převodovce, jezdím s tím každý den i v zimě do práce a o víkendech výlety a o dovolené každoročně Chorvatsko. Ještě mě nikdy nenechala ve štychu. Od nákupu 1986 k dnešku jsem měnil před rokem poprvé brzdové bubnové obložení, už bylo sjeté na nýty a dělal jsem GO motoru a výměnu některých součástí na rámu (repas kliky, výbrus včetně pístů a kroužků, nová ložiska, gufera, vidličky, primární řetěz, sekundární řetěz, kryt řetězu, spojkové lamely, olej teleskopů a tlumičů, všechna lanka), párkrát mimo tuto GO od nákupu jsem samozřejmě měnil pláště, duše, žárovky, akumulátor, svíčky a olej v převodovce, nic víc. K dnešnímu dni mám na tachometru už po pátém vynulování nájezd necelých 40 tisíc. Od roku 1986 od nákupu ke dni GO motoru a pár věcí okolo (rok 2020) jsem najel přes 400 tisíc Km. Na Jawu nedám dopustit, je to za ty peníze bezkonkurenčně spolehlivý stroj, člověk se o to musí ale umět starat.
Shrnutí:
*Nájezd do první GO motoru přes 400 tisíc Km
*Brzdové obložení a spojka vydržela přes 400 tisíc Km
*převodovka k dnešnímu dni je stále původní a to včetně vodící tyčky a řadící kulisy
*Gufera předních teleskopů jsou také stále původní a netečou
*Budu asi dávat nový potah sedla, už je spuchřelý, ale na funkci motorky nemá vliv a zatím to nespěchá
Teď mě asi antijawaři sežerou ale je mi to jedno, to co jsem napsal jsou fakta, Jawu 638 bych nevyměnil za nic jiného, měl jsem možnost se svézt i na jiných motorkách, ale Jawa je prostě Jawa, je to záležitost na celý život.

18.09.2021 | 16:17:43 | Jiří | Recenze: Jawa 350 dvoutakt, 2v (1991)

Babeta - je to o stasti?

Prva zdedena išla iba chvíľu. Vraj bola zničená - tak preto. Druhá má 6000 km a tiež nejde. Vraj usadený benzín, upchatý karburátor, hrdza v nádrži, zaneseny vyfuk atd. Oprava 170 eurokorun. Po krátkom čase sa začala dusiť až skapala úplne. Opravari mi prestali dvíhať telefón alebo sa im do toho nechce. Slabé brzdy či iné neduhy stým som rátal, ale čo s nespolahlivym / nefunkčným motorom? Potom čo ma nechala v stichu som zvažoval teatrálne podpálenie tohto extrémne nespoľahlivého poruchoveho kusu. Zatiaľ som jej dal milosť a čaká na spasenie...

01.08.2021 | 00:34:54 | Romi | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: truhliku

Nikomu nenadávej za jeho zkušenosti, které ty nemáš. ty komediante a truhlíku...

25.07.2021 | 19:54:34 |  | Recenze: Babetta 210 50 (1996)