autor:
Petr
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
10,0
autor:
Maddex
2 komentáře
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
JoMn
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
3,0
autor:
Petr
1 komentář
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
7,0
autor:
Zelko
10 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,6
autor:
Hans
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
9,4
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: jawa 350
Tady si každý plácá co chce. Jawu 350-638 jsem pořizoval novou v Mototechně v r. 1988 a stála bez metalízy 11360,- Kč. V r. 1985 jistě nestála 19000,-. Předchozí 634-7 (Konopnice) stála v metalíze nějak 12400,-. Takže ty další informace, jako 400000 km do GO, jsou podobně věrohodné. Sám jsem jel na 638 asi s 22000 km na tacho a už rozhodně nejela jako nová. Je to celé nesmysl.
06.05.2023 | 14:28:33 | Ital | Recenze: Jawa 350 dvoutakt, 2v (1991)
RE: Vůbec neví
Ano Babetta je určena vesnickým křupanům na ježdění kolem hronmady hnoje.
25.03.2023 | 19:04:06 | | Recenze: Babetta 210 50 (1996)
RE: Úsměvné
tys dobrej tydýt :-) Prej kravaťák na babetě :-) Kravaťáci maj hondy a čistý ruce, voe. To jen vesnickej Pepík má babetu a ruce vod šmíru. Je vesnickej king :-)
25.03.2023 | 19:02:22 | | Recenze: Babetta 210 50 (1996)
RE: jen tak bez pomluvy..
Ani jedno z toho, cos jmenoval, není moped. Je vidět, že tomu nerozumíš. A jestli chceš vážně vědět, jaký opravdový mopedy jezdí i po 50 letech, tak třeba puch, piagio, a mnoho dalších.
25.03.2023 | 18:59:17 | | Recenze: Babetta 210 50 (1996)
RE: Zkušenosti s babetou
Na Babetě mám najeto asi 15 tisíc km ,cesta na ní připomínala plavbu do Ameriky v 16 století. Člověk nikdy nevěděl co se stane.Když se ohlédnu zpět ,tak se se jí měl raději zbavit už po 500 km ,když vypadly gumičky ze zadní vidlice.
12.03.2023 | 10:04:40 | Stana | Recenze: Babetta 210 50 (1996)
poruchy zavady
no to je na spagat,
31.01.2023 | 23:55:14 | tomas | Recenze: Babetta 210 50 (1996)
Je to Pražák🤪
27.11.2022 | 07:21:21 | | Recenze: Babetta 210 50 (1996)
RE:
:-))) Legendární.....tvl, to ne...
12.10.2022 | 11:23:23 | Vašek | Recenze: Simson S51 Enduro (1990)
ja ti dam nekonecna cesta ty hajdalaku vis vubec jak legendarni je to stroj zeptej se taty na co lovil kun*y
11.10.2022 | 08:35:35 | tvojemama | Recenze: Simson S51 Enduro (1990)
Záludná chyba motoru Babety 210
Velmi protivná vlastnost ojeté Babety 210 je škubání při řazení automatu z jedničky na dvojku. Příčinou jsou tři páskové pružiny z velmi tvrdého ocelového plechu, které svými ostrými hranami časem vyryjí do rotujícího tělesa řadící odstředivé spojky viditelné zářezy a ty způsobí, že práce odstředivé spojky přestane být plynulá, neboť čelisti se nepohybují plynule, protože zadrhávají v těchto zářezech a z toho vznikají ty rázy. Pomoc je relativně snadná. Jednak je třeba obrousit ostré hrany páskových pružin, aby přestaly rýt a dobře klouzaly a druhak je nutno stopkovou bruskou (např. Dremel) zářezy na spojkovém kotouči odbrousit a srovnat, aby páskové pružiny ležely na hladkém povrchu kola spojky. Po této opravě bude řazení opět krásně plynulé a to dlouhodobě, protože obroušené hrany už nebudou rýt. Nepokoušejte se to řešit ohnutím pružin, materiál je opravdu velmi tvrdý a při pokusu o přihnutí se pásové pérko zlomí.
01.08.2022 | 15:27:51 | HonzaR | Recenze: Babetta 210 50 (1996)