Auto recenze

Nejčtenější moto recenze

2,6Babetta 210 (1996) Babetta 210 (1996) autor: Roven Přečteno: 43062x
6,6Jinling  (2011) Jinling (2011) autor: Martin Přečteno: 21153x
9,4Kentoya  (2007) Kentoya (2007) autor: Daelimek Přečteno: 16614x
9,2Yamaha XVS (1998) Yamaha XVS (1998) autor: Čert Přečteno: 12959x
5,8MZ  (1990) MZ (1990) autor: Zeur Přečteno: 11819x
Všechny nejčtenější moto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

páčka prední brzdy

zdravin Vás scháním pačku prední brzdy na moto KINETIC 125 a nebo její náhradu. Díky za radu.

01.07.2019 | 13:47:36 | hradba | Recenze: Kinetic 125 (2007)

jen tak bez pomluvy..

Ahoj všem čtenářům, taková věcná.. mojí ,,bábě,, je 40 let.. není to blesk, ale jezdí. Rád bych se dožil recenzí po čtyřiceti letech na značky YUKI,MAXON,KYMCO,KENTOYA.. nebo jak se to vůbec všechno jmenuje :) Ale myslím, že čtyřicátých narozenin se nedočká žádná moto těchto značek.. :(

21.06.2019 | 00:47:45 | Pedro | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Babča 210 škube, nedrží volnoběh, špatně startuje, netáhne, štelování nepomáhá

Přesně toto moje Babča 210 dělala dleší dobu. Mnohokrát jsem demontoval karburátor, všechno opakovaně kontroloval, čistil a seřizoval, čistil výfuk, kontroloval zapalování, laboroval s benzinem a mazáním. A nic. Ale jedna věc mi utekla, protože karbec jsem vždy demontoval i s kolenem k motoru. Ale pak mě napadlo, co když je spoj mezi karbecem a kolenem zdeformovaný i když na první pohled vypadal dobře. Ale přece jsem ho odmontoval a zkusil přírubou karburátoru přejet po smirkovém papíru na skle. A ejhle, jasně se ukázalo, že příruba je prohnutá. Tak jsem ji sbrousil do roviny, dal tam nové, tlustší a měkčí těsnění a Babča jede jako ďas. Vysvětlení je jasné, obzvláště při zavřeném šoupátku to přisávalo falešný vzduch a z toho plynou nestabilní otáčky, špatné starty, špatné přechody z nižšího do vyššího výkonu. Toto je třeba hlídat, protože materiál karbecu není nic moc a časem se asi prohne každý, což napohled není vidět. Řek bych, že na Babči je to nejzáludněší, ale přitom snadno odstranitelná závada.

05.06.2019 | 15:54:45 | Honza R | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE:To znám, ale nakonec jsem na to přišel.

Moje Babča 210 dělala to samé, několikrát jsem demontoval karburátor, všechno opakovaně kontroloval, čistil a seřizoval, čistil výfuk, kontroloval zapalování, laboroval s benzinem a mazáním. A nic. Ale jedna věc mi utekla, protože karbec jsem vždy demontoval i s kolenem k motoru. Ale pak mě napadlo, co když je spoj mezi karbecem a kolenem zdeformovaný i když na první pohled vypadal dobře. Ale přece jsem ho odmontoval a zkusil přírubou karburátoru přejet po smirkovém papíru na skle. A ejhle, jasně se ukázalo, že příruba je prohnutá. Tak jsem ji sbrousil do roviny, dal tam nové, tlustší a měkčí těsnění a Babča jede jako ďas. Vysvětlení je jasné, obzvláště při zavřeném šoupátku to přisávalo falešný vzduch a z toho plyne chudá směs, nestabilní otáčky, špatné starty, špatné přechody z nižšího do vyššího výkonu. Toto je třeba hlídat, protože materiál karbecu nebude nic moc a časem se asi prohne každý, což napohled není vidět. Řek bych, že na Babči je to nejzáludněší závada.

05.06.2019 | 15:44:19 | Honza R | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: Úsměvné

plně s tebou souhlasím.Opravil jsem několik Babett 210 a 207 anedám na tohle přibližovadlo dopustit. Člověka musí babča bavit!

27.05.2019 | 20:01:51 | Radek | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Babetta

Zvláštní. Já na ni loni najel zhruba 4000 kilometrů a nikde mě nenechala. Byli sice nake dřív Ne mouchy, ale vždy jsem dojel.

19.05.2019 | 21:01:29 | Lukáš  | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: Nižbor-Lipno-Nižbor

by mě zajímalo, jak umíš a vychytáš, když máš z výroby křivé kartery a oválné otvory pro ložiska a gufera...o babetě je zbytečné tady polemizovat. jedna se povedla a dvě ne.

14.05.2019 | 15:56:34 |  | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

RE: Úsměvné

Přesně, není co dodat.

13.05.2019 | 21:30:54 | Fedy | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

Nižbor-Lipno-Nižbor

Loni(2018) jsem vyrazili parta 23 Babett typ 210 na Lipno z Nižboru u Berouna. Najeli jsem přes 400 kilometrů. Jeli jsem též přes Kašperské hory a Kubovou huť. Tam to byl masakr. Došlo i na turbo šlapky.Nějaké drobné opravy byly, ale dojeli jsme všichni. Takže to je asi k té spolehlivosti.Je to pro fandy a for fun. Bez znalostí stroje nekupovat. Karburátor Dellorto bezúdržbový a jede to s ním o dost lépe. Pokud člověk umí a vychytá, tak no problém.Sada ložisek a gufer při půlení motoru vyjde na pár korun. Na dojíždění do práce bez umazání si kupte 4 taktní skůtr Honda -)

13.05.2019 | 21:27:19 | Fedy | Recenze: Babetta 210 50 (1996)

dotaz

ahoj jaky olej a jaka kapalina prijde do fzr?

04.05.2019 | 11:43:20 | walda | Recenze: Yamaha FZR 1002 (1991)