Auto recenze

Nejčtenější auto recenze

8,6Škoda Octavia (1998) Škoda Octavia (1998) autor: BECHER Přečteno: 91725x
8,0Škoda Octavia (2011) Škoda Octavia (2011) autor: Petr Přečteno: 70722x
8,4Škoda Octavia (1997) Škoda Octavia (1997) autor: Zbyněk Přečteno: 61054x
8,6Ford Focus (2010) Ford Focus (2010) autor: Jirka Přečteno: 55220x
5,8Volkswagen Passat (2007) Volkswagen Passat (2007) autor: jprichmond Přečteno: 54068x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

dobra cena :)

Zaujimalo by ma kde ste dostali takuto slusnu cenovu ponuku? 600€ zlava, tankovanie 150€ a tempomat za 200€ je hned 950€, PZP je zhruba tak 100€ rocne usetrene a havarijne teraz nemam predstavu, ale nieco to bude :)

Tiez totiz pokukujem po ix20 (pozeram aj Vengu a Fiat 500l, co su podla mna take podobne kategorie okolo 13000) ale vsade ludia vravia, ze Hyundai velmi zlavy nedava. Keby som vyjednal zlavu 1000€ tak si rovno zoberiem ix20 s automatom :D

18.09.2018 | 14:18:45 | Bambus | Recenze: Hyundai iX20 (2014)

Převodovka

Já jsem tohle auto měl v provedení 1,5 dCi a nikdy nedávám na to, když mi někdo tvrdí, že náplň oleje v čemkoli je doživotní. A tak jsem vyměnil olej v převodovce po 120 tisících (v servisu se ptali proč, když to není v servisním plánu, odpověděl jsem tenkrát, že s tím asi těžko něco můžu zkazit. Výsledkem bylo, že vůz jezdí na původní převodovce dodnes u mé bývalky a má hodně přes 200 tisíc km najeto. Myslím, že u pána jde o problém zanedbané údržby v kontextu s vírou, že když je olej podle výrobce doživotní, pak vydrží převodovka déle než on sám.

18.09.2018 | 09:02:08 | Ing. Miroslav Had | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

RE: převodovka

U Rendla jsou problémy s kde čím, ne jen s elektronikou, navíc v dnešní době sice možná umíte vystříkat konektor kontaktolem jenže nevíte který, v celém autě jsou těch spojů tisíce, to nemluvím o elektronických součástkách...……...

17.09.2018 | 11:03:11 | Vašek | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

RE: převodovka

Tak to jsme si porovnali slepého, hluchého a chromého :-) Chlapi, já nevím, proč si pořád myslíte, že takovéto tajtrlíkování okolo auta je normální. Co bych měl pořád řešit? To co píšete v první větě, má už mít dáááávno vyřešen výrobce. Nebo myslíte, že na to neměl dost času? Ale budiž, je to váš standart, tak si ho mějte. Ale věřte, že existují auta, kde kromě pravidelné servisní prohlídky nemusíte dělat nic. Je to ze začátku trochu nuda, ale dá se na to zvyknout. Za třeba dvanáct let vlastnění takového auta už se jen usmíváte nad vašimi a podobnými komentáři, kde si majitel myslí, že různé i drobné opravy jsou naprosto běžné...

17.09.2018 | 09:10:57 |  | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

RE: převodovka

Starší Renaulty trpí hlavně na špatné konektory v elektrice, nicméně nic, co by stálo majlant, nebo nezvládl aspoň trošku zručný majitel vozu a to vystříkat kontakty v konektorech kontaktolem, popřípadě pokud je spoj uvolněný, tak kontakty napružit. Pak již běžný spotřebák. Fatální závady motorů, převodovek (i při správné údržbě), na rozdíl od jiných značek vozů u Renaultů nečekejte. Ono prosakování starších renaultích převodovek je stejná vlastnost, jako třeba žravost oleje u nových koncernových vozů :-D Nicméně tady olej nemusíte dolévat pomalu co druhé tankování, ale stačí provést kontrolu oleje v převodovce co dva roky, prostě zkontrolujete hladinu a popřípadě tu trošku snadno dolijete, to je celé. Takže žádné kaluže oleje zase pod vozem nečekejte. Každá značka vozu má prostě něco, na co je potřeba dávat větší pozor, tím spíše, pokud už má vůz více najeto. Myslet si, že náplň v převodovce jak manuální, tak automatické je celoživotní je velmi bláhové a může pro majitele znamenat i odpis vozu. Jak jsem psal, ten menší průsak není nic neobvyklého a např. Škodovky také nejsou vzorem zcela povrchově suché převodovky a ne zřídka když provedete kontrolu stavu náplně, mají taky úbytek. Ono aspoň jednou za několik let, provést kontrolu hladiny oleje v převodovce je dobré provádět u každého auta a ne si na to vzpomenout až někdy kolem 200tkm, když některé rychlosti již nejdou tak dobře zařadit, jako dříve. Když srovnám několik dřívějších Škodovek v rodině, které se postupně prostřídali během cca. 5 let, tak naprosto s klidem napíšu, proti nim je i ten Renault zlatý, protože spolehlivost vs. počet oprav byl u Škodovek naprosto tristní a tady opravdu nechápu tu oddanost našince k této značce a považuji ji za masochismus.

17.09.2018 | 00:41:54 |  | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

RE: Po deseti letech

Kurňa, taky bych chtěl auto, které jezdí na zmrzlinu. :-) To moje chce porád jenom benzín...

16.09.2018 | 07:36:12 |  | Recenze: Škoda 998 (1968)

RE: převodovka

Právě jste potvrdil můj názor, děkuji Vám. Jen mě mrzí, že jsem byl ochuzen o tak zábavné dobrodružství, jako je vychytávání různých neduhů, a snadné a jednoduché opravování častých závad převodovky a další jednoduché techniky. A prosakování oleje z převodovky - to máte recht, to není vada. To je vlastnost. Jen ještě o tom přesvědčit techniky na STK, ti hlupáci si myslí, že zjevné olejové skvrny jsou závada. Je dojemné, jak moc jste zamilovaný do své techniky. Opravdu je škoda, že si ještě v dnešní době někdo myslí, že pravidelné opravy jsou běžná věc u každého auta. Že je to osud každého majitele auta. Zkuste mi na chvíli věřit, že to tak opravdu není.

16.09.2018 | 07:33:36 |  | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

Po deseti letech

Tak to je super narazit po deseti letech na svůj blog. MBcko stále mám moc se nezměnilo jen ted jezdi akorad na zmrzlinu takze za rok tak 100km. Repas převodovky a zadni naprava v komaxit pred 4.lety za mesic čeká stk tak uvidíme..

15.09.2018 | 23:21:16 | Wascha | Recenze: Škoda 998 (1968)

převodovka

Špatná převodovka může být u každého vozu. Stejně tak to bylo u jedné série převodovek u Octavia I. Nicméně to, že se na Dacii špatně shání i na vrakáčích, zřejmě svědčí o tom, že to je častá závada, když nejsou k mání. Další věc je to, že Dacia hojně používala techniku z Clio II, což mělo celkem jednoduchou a snadno opravitelnou techniku. Dodnes máme jeden kousek v rodině a po vychytání různých neduhů, hlavně v elektrice je to nezmar a navíc velmi lehce opravitelný. Nicméně starší renaultí převodovky jsou extrémně choulostivé na správný typ oleje a musí se občas zkontrolovat jeho hladina, protože má tendenci ubývat prosakováním, což není chyba, ale vlastnost. U Dacie proto tomu nebude jinak. Stejně tak se musí za životnost auta olej aspoň 1x vyměnit a hlavně dodržet správný typ a také výrobce oleje. Takže pokud jste něco z toho zanedbal, je pak zbytečně se zlobit pouze na výrobce.

15.09.2018 | 20:09:19 | J.M. | Recenze: Dacia Logan 64kW (2007)

Odporná recenze

Kámo, nejsi hoden ani toho, abych ti vykal.. Jsi prostě jen ubohej výkal.. Mám A8 D3 2003, takže je to už 15 let stará dáma, svoje mouchy má, ale takový kecy si vážně nezaslouží.

14.09.2018 | 22:39:36 | Smety | Recenze: Audi A8 4,2 (2004)