autor:
Adams
0 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
autor:
Adams
0 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
5,8
autor:
C J
17 komentářů
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
6,6
autor:
Zdeněk
44 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,8
autor:
Richard Maršál
1 komentář
vloženo:
hodnocení vozu autorem:
8,4
autor:
Richard Maršál
25 komentářů
doplněno:
hodnocení vozu autorem:
8,6
Nejnovější komentáře v diskuzích
RE: Kolíně
Na druhou stranu ta dlouhá dvojka má pro mě osobně i jednu velkou výhodu: Bydlím na svahu, na začátku hor. Je to tu táhlý svah pořád se stejným úhlem. Dá se nahoru stoupat rychlostí tak 4O - 70. No a když jsem měl C3 nebo Matize, tak jsem domů stoupal bud na dvojku - ta ovšem řvala ve vysokých otáčkách, nebo na trojku - ta však neměla výkon a trochu se dusila. Takže jsem neustále mezi dvojkou a trojkou přeřazoval. No a Kolíně má tu dvojku přesně dělanou na můj svah, že to krásně táhne nahoru, aniž by to bylo třeba přehodit na trojku. Dvojka Kolíněte se při tom táhlém stoupání točí ve středních otáčkách.
27.09.2024 | 13:49:41 | Mulit | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Kolíně
Ano, předjíždět s tím traktor opravdu není milé. Kdyby tento jel 50, je to v pohodě, ale to je jen nějaký ten rychlejší John Deere. Nejhorší je starý Zetor, který se šine max. 30 s vykulenýma očima a to se s kolínětem předjíždí špatně.
26.09.2024 | 10:14:44 | Ital | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Kolíně
Jelikož jezdím nejčastěji mezi vesnicemi, tak zrychlení potřebuju hlavně, když předjíždím traktory s vlečkou, autobusy, apod. Takže delší objekt jedoucí cca padesátkou. No a tady by se právě hodila dvojka položená níže. To uměl Matiz. Ten udělal nejvíce parády na dvojku mezi 3O - 80. Kolíně stejný zátah umí na dvojku mezi 60 - 100. No a to se mi úplně nehodí. Kolíně akceleruje nejlépe, když už mám daný objekt předjetý. A v okamžiku, kdy ho začnu předjíždět, na tom počátku, musím na výkon chvíli čekat, než se posbírá a nabere sílu. Tohle japonští soudruzi nedomysleli. Oni to udělali kvůli spotřebě na dlouhé převody. Jenže dávat spotřebu jako fetiš, modlu, taky není cílem automobilismu. To má být vyvážené a nefanatické. Bohužel i do motorismu se promítají eko fanatické ideologie.
26.09.2024 | 08:54:49 | Mulit | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Kolíně
Upravy stálého převodu (neřku-li převodovky) se dělají asi jen továrně, zjm. pro sportovní účel. Ale třeba Škoda pro nechvalně zmiňované HTP děkala více stálých převodů. To by znamenalo výměnu převodovky (je vcelku s rozvodovkou), jinak by to asi nikdo uvnitř nepřeskládával. Možná pozdější kolíňata to měla nějak jinak. Kola jsou asi povolená jednoho rozměru? Menší kola by trochu pomohla. Spíše je to neřešitelné.
25.09.2024 | 18:43:34 | Ital | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Kolíně
Máš pravdu, že i když se jednička vytočí na maximum, dvojka zpočátku netáhne a zabírá až tak od 60. Vím, že jsou firmy, co dělají chiptuning nebo sportovní filtry nebo spciální svíčky. Ale dělá někdo i úpravu převodovky, že by upravil převody do krátka?
25.09.2024 | 16:21:07 | Mulit | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Kolíně
Jo jo. Ale ta hranice je u každého kusu auta trochu jinak. Jemu to padá už někde po stovce. Mně dvojka drží ještě 105, možná i 110. Ale to jsem za celou dobu zkoušel jen cca dvakrát vytočit k omezovači. Dneska to nedělám, protože s motorem již seznámený jsem a nepotřebuji to zjišťovat znovu. V Matizovi jsem za celých 19 let, co jsem s nimi (dvěma Matizy) jezdil, k omezovači nikdy nedošel. Ale podle sluchu je tam jasné, že někde u 110 končila v Matizovi trojka. Takže je to fakt posunuté skoro o jeden kvalt. Dvojka je v Kolíněti spíše něco jako v Matizovi trojka. A to je právě trochu problém. Slyšel jsem, že v nových řadách Kolínětě vyráběných od roku 2013 už tu dvojku snížili a dali jsi podobně jako mají ostatní auta.
25.09.2024 | 08:27:43 | Mulit | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Kolíně
Tady je dobře slyšet, že i když se u kolíněte jednička vytočí do krve, dvojka spadne s otáčkami někam k polovině rozsahu a moc to hned nejede.
24.09.2024 | 12:50:17 | Ital | Recenze: Citroën C1 (2009)
RE: Kolíně
https://www.youtube.com/watch?v=AiNz-8k8HDw
https://www.youtube.com/watch?v=OictdorR7Dc
Matiz by se s převody Kolíněte nepohnul z místa. Ale i tak mohli v Kolíněti trochu ty převody zkrátit. Kompromis. Něco mezi.
24.09.2024 | 11:35:34 | Mulit | Recenze: Citroën C1 (2009)
Zkušenosti s I30 2014 combi 1,6 GDI
Zdravím,
Dovolím si nesouhlasit. S autem jsem naprosto spokojený. momentálně najeto 110000km, Pravidelná výměna oleje po 10-15tis. Spotřeba 6l/100km.
Ve 100000km dělané brzdy (kotouče + destičky, zadní brzdiče měněny - zatuhlý mechanismus ruční brzdy). Tahám za autem často vozík, auto drží na silnici krásně.
Kufr na combi dostačující (samozřejmě menší než octavie, taky ale kratší auto).
Jediné s čím souhlasím je odlesk palubky při přímém slunci, z počátku trochu nepříjemné ale po 6ti letech to při jízdě ani neregistruji.
24.09.2024 | 08:33:54 | Hyundai | Recenze: Hyundai i30 (2014)
Tak, Roomster asi neuděláme. Roomster je jedno z nejlepších a nejpraktičtějších aut, které z Boleslavi vyjelo a je škoda, že Škoda (VW) ho zařízla, stejně jako Nissan (Renault) Nota. Je potřeba vynechat HTP a pro srovnání s Notem 1.4 volit srovnatelnou motorizaci 1.4 (63 kW). Roomster bude línější, je větší, spotřeba bude srovnatelná. Room je vzdušný, jezdí (kromě HTP) pěkně, škoda ho.
23.09.2024 | 12:36:53 | Ital | Recenze: Nissan Note 1,4 (2006)