Nejčtenější auto recenze

5,8Citroën C5 (2002) Citroën C5 (2002) autor: Steve Přečteno: 32908x
5,6Citroën C5 (2010) Citroën C5 (2010) autor: Jarek Přečteno: 29057x
3,6Citroën Jumper (2003) Citroën Jumper (2003) autor: majco151 Přečteno: 26822x
5,8Citroën Berlingo (2008) Citroën Berlingo (2008) autor: Hawk Přečteno: 25980x
8,4Citroën C4 (2008) Citroën C4 (2008) autor: milan Přečteno: 25858x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Earn more from your website THAN IN A YEAR OF WORK!

ONLY TODAY! 50% discount on bases for XRumer and GSA SER + activation keys for GSA Search Engine Ranker!
https://en.xrumerbasee.ru/
To contact us, write to telegram https://t.me/DropDeadStudio, When contacting, mention promo code DDS50.

27.04.2024 | 15:12:39 | Bryanjorse | Recenze: Citroën C1 1.0 VVT (2006)

Earn more from your website THAN IN A YEAR OF WORK!

ONLY TODAY! 50% discount on bases for XRumer and GSA SER + activation keys for GSA Search Engine Ranker!
https://en.xrumerbasee.ru/
To contact us, write to telegram https://t.me/DropDeadStudio, When contacting, mention promo code DDS50.

27.04.2024 | 13:17:17 | Bryanjorse | Recenze: Citroën C1 1.0 VVT (2006)

Earn more from your website THAN IN A YEAR OF WORK!

ONLY TODAY! 50% discount on bases for XRumer and GSA SER + activation keys for GSA Search Engine Ranker!
https://en.xrumerbasee.ru/
To contact us, write to telegram https://t.me/DropDeadStudio, When contacting, mention promo code DDS50.

27.04.2024 | 13:17:15 | Bryanjorse | Recenze: Citroën C1 1.0 (2007)

Earn more from your website THAN IN A YEAR OF WORK!

ONLY TODAY! 50% discount on bases for XRumer and GSA SER + activation keys for GSA Search Engine Ranker!
https://en.xrumerbasee.ru/
To contact us, write to telegram https://t.me/DropDeadStudio, When contacting, mention promo code DDS50.

27.04.2024 | 13:16:40 | Bryanjorse | Recenze: Citroën C1 Benzín 1,0 (2006)

Earn more from your website THAN IN A YEAR OF WORK!

ONLY TODAY! 50% discount on bases for XRumer and GSA SER + activation keys for GSA Search Engine Ranker!
https://en.xrumerbasee.ru/
To contact us, write to telegram https://t.me/DropDeadStudio, When contacting, mention promo code DDS50.

27.04.2024 | 13:16:21 | Bryanjorse | Recenze: Citroën C1 Benzín 1,0 (2006)

Earn more from your website THAN IN A YEAR OF WORK!

ONLY TODAY! 50% discount on bases for XRumer and GSA SER + activation keys for GSA Search Engine Ranker!
https://en.xrumerbasee.ru/
To contact us, write to telegram https://t.me/DropDeadStudio, When contacting, mention promo code DDS50.

27.04.2024 | 13:14:36 | Bryanjorse | Recenze: Citroën ZX 2.0i 16v (1997)

RE: Nová C1 pro admin

Podle mě jako pravzor pro tato auta sloužil Renault Twingo. Já si pamatuji na ten okamžik, kdy se ta auta začala objevovat. Twingo bylo první mini auto, které zvenku vypadá jako hračka, ale uvnitř je vepředu pro řidiče místo jako u normálního auta. Kdo nevěří, musí si sednout na to místo.

Předtím ta miniauta měla problém, že byla fakt stísněná i uvnitř. Různé varianty trabantů, maluchů apod. I Ford Ka měl uvnitř docela málo místa. Teprve Twingo nastartovalo éru aut, malé zvenku, ale normální uvnitř. No a když si to srovnáte se Š Citigo a Kolíňaty, tak je to všecko variace na to samé téma. Všecko to jsou pokračovatelé Twinga. To bylo průkopníkem. Dneska už je to historie, ale historie a vzpomínky taky patří k životu.

18.04.2024 | 17:58:07 | Tak to je | Recenze: Citroën C1 1.0 VVTi (2006)

RE: Máš recht

To může být sranda. Nechej lidi se bavit. Třeba je baví jezdit v takovém autě. Mr. Bean taky jezdil v takovém broukovi.

28.03.2024 | 11:16:52 | žít a nechat žít | Recenze: Citroën C5 2.0 HDI (2010)

RE: Máš recht

A celý tenhle elaborát mi píšeš proč??? Já tu dobu zažil úplně stejnou, ale argumentovat Maluchem :-) , to byla nouze ne volba těch lidí...

26.03.2024 | 10:45:02 | Vašek | Recenze: Citroën C5 2.0 HDI (2010)

RE: Máš recht

Moje první auto byla Š 100, co měl táta. On mi půjčoval to auto. Já jsem s tím autem jezdil od 14 let. Pro 14 letého to byla prima zábava. Po vesnici, po lese, po polních cestách. Potom jsem jezdil ve Š 120, co měla kámoška. A autoškolu jsem dělal ve Š 125. Potom strejda měl Š Favorit. To už jsem měl 18 let a měl jsem řidičák. To byla moje první auta. V té době ani žádné jiné nebyly. Bavíme se o druhé polovině 80. let. Někteří lidi měli i trabanty, ale tohle jsem nikdy neřídil. Já jsem si sám koupil někdy po převratu Žigulíka. To bylo lepší auto než škodovky, co se týká pohodlí, dobře to topilo. Ale žralo to hodně benzínu. Klidně i 9 l. A pro mě zbytečně dlouhé. Proto jsem si koupil na konci 90. let Matize. Matiz byl kratší než Žigulík o půl metru. A to jsem hned ocenil na parkování. A taky spotřeba u Matize o 3 - 4 l nižší než u Žigulíka. Plus výhoda, že byl fungl nový. Mohl jsem si tehdy koupit novou Felicii, ale vybral jsem si Matize. Nižší spotřeba, lepší vzhled, vyšší posez proti Feldě. Nižší pojistka, atd. A taky, že Felici si kupoval každý a já jsem nechtěl to samé, co všichni sousedi. Taková byla doba. Tak jsme žili. A žili tak všichni. Jo a ony už byla v Česku malá ekonomická auta. Třeba Renalut Twingo, Ford Ka a pod. Matiz zdaleka nebyl prvním malým autem. Italové měli tradici malých aut. Fiat 500 apod. Nebo polský fiat, maluch. To musí být pro tebe úplně sci-fi. Ale miliony Poláků kdysi jezdily v maluchovi. Tam bylo málo prostoru. A nějakou záhadou to přežili. To bych ale nechtěl. Nikdy jsem neměl nedostatek místa. V Matizovi to bylo řešeno tak, že šofér měl dostatek místa.

22.03.2024 | 20:27:00 | čo bolo, to bolo | Recenze: Citroën C5 2.0 HDI (2010)