Auto recenze Citroën - rozcestník pro recenze Citroën

Nejčtenější auto recenze

5,8Citroën C5 (2002) Citroën C5 (2002) autor: Steve Přečteno: 32160x
5,6Citroën C5 (2010) Citroën C5 (2010) autor: Jarek Přečteno: 24936x
8,4Citroën C4 (2008) Citroën C4 (2008) autor: milan Přečteno: 24556x
5,8Citroën Berlingo (2008) Citroën Berlingo (2008) autor: Hawk Přečteno: 24111x
3,6Citroën Jumper (2003) Citroën Jumper (2003) autor: majco151 Přečteno: 24038x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

56000

8.3.2021 V sobotu sa pri zabrzdení pred križovatkou rozsvietila kontrolka prešmykovania a vyhodilo hlášku: ESP / ABS SYSTEM FAULTY. Vôbec nešiel tenpomat ani cruise teda obmedzovač rýchlosti. Taktiež sa nedalo altivovať/deaktivovať systém riadeného prešmykovania. V pondelok 8.3.2021 som sa objednal na servis a po kontrole mi bol vymenený snímač brzdového systému ABS ESP ASR. Našťastie to bolo v rámci záruky (3roky do 60000km takže všecko v cajku. V máji ide auto na klasickú prehliadku tak si musím zase nachystať že za výmenu filtrov a oleja pôjde 300€ do záchoda... Ostatné veci ohľadom jazdenia sú v poriadku. Žiadne ďalšie problémy nie sú (podarilo sa mi zistiť že natankovaním 100okt. benzínu má motor lepšie podmienky v zimných mesiacoch.)

13.03.2021 | 19:24:30 | Peter | Recenze: Citroën Berlingo VTi120 16V (2018)

nové poznatky

Ahoj,
mohol by si napísať nové poznatky? Rozmýšľam o kúpe, len sa neviem rozhodnúť medzi 200 koňovým 2,2 litrom alebo týmto 180 koňovým Blue HDI. A práve o tomto type je k dispozícii len málo informácií. Tak ma zaujíma, ako si spokojný aj po dlhšom čase.

05.03.2021 | 10:14:24 | David | Recenze: Citroën C5 (2016)

Ahoj prosim ta prave sa chystam kupit respektive uz je to dohodute C5 Crosstourer 180bluehdi auto ma najazdene 96000km. Je nieco specialne na co sa mam zamerat co mam povedat v servise nebude to problem vymenit kedze v Dansku je to celkom bezne aby som sa tam nemusel trepat potom. Pocas testovacej jazdy som ziadne neduhy nepostrehol. Olej v prevodovke si menil aj ked citroen pise ze dozivotna napln vieme ako je to myslene:). Dakujem za odpoved. Pekny den prajem. S pozdravom Galad

24.02.2021 | 11:53:17 | Jan Galad | Recenze: Citroën C5 (2016)

Kdo říká, že tohle auto neumí jezdit rychle?

Dobrý den vespolek. Začněte motorem. Podle nájezdu km postavit znovu. (Já ve 135tis km) Zahoďte airbox, Vyrobte přímé sání. Nový katalyzátor, upravit. Výfuk, upravit. Odstranit restrikci omezovače. Alternátor, svíčky, závodní olej... Ze sériové sedačky anatom, protože se neudržíte na sedadle řidiče.....

15.01.2021 | 06:39:19 | Kwak2T | Recenze: Citroën C1 (2006)

RE: 22HDI

To radšej 2.0 od psa alebo 2.3 multijet a ked uz navzdi tak 3.0

20.12.2020 | 18:27:04 | Jony7340 | Recenze: Citroën Jumper motor ford puma (2008)

RE: sviznejsia jazda

Tiez mam Xsaru exclusive 2.0 HDI, 66kW, prvu verziu = este predtym ako sa delili lepsie motory na 86kW a horsie na 66kW...

Suhlasim s tymto komentarom, plus doplnim, ze auto je velmi pohodlne.
Nevyhodou je nepredvidave pohupovanie, co sa ale da zvladnut jazdou vo vyjazdenych kolajoch, kde uzky razvor az tak nenaklana. Pripadne plynulejsimi a istejsimi - menej prudkejsimi reakciami na zmenu smeru. Treba s nim pracovat jemnejsie - cize predvidavo jazdit na hrbolatych cestach. Na kvalitnej rovnej ceste je obmedzenie len silny vietor, co uz nad 150km/h sposobuje problemy (viac si na tom aute netrufam skusat - a na beznych cestach, ci uz pri predbiehani to ani nie je potreba)

07.12.2020 | 22:54:00 | Marek | Recenze: Citroën Xsara 2.0 HDI (2001)

Xsara Picasso 1,6 HDI r.v.2005

Nájezd : 140 000 km.
Původ vozu : Belgie
Stav kupovaného vozu : tragédie....:) Neměněný olej, zakarbonovaný motor,EGR ventil po smrti, podvozek v dezolátu. Pořízeno za cenu dovozu od známého.
Nyní : stav 270 000 km
Za slušnou cenu pořízeny náhradní díly, egr neoriginál, svítí kontrolka diagnostiky, cinklou STK vždy projde. Emise OK, STK OK.
Opraven podvozek, vyčištěn motor, nové rozvody, vyměněny filtry. Ten vzduchový, to je dílo, kdo mohl vymyslet umístit vzduchový filtr tak nepohodlně, když je na něj místo vpředu. No nic, neřeším.
Jízdní vlastnosti super, pěkně sedí, pohodlné svezení s kombinovanou spotřebou 5,3 l / 100 km.Koroze prahů. Co se divit při takovém materiálu, ze kterého jsou vyrobené. Nechal jsem si vyrobit přímo na míru od kamaráda z pořádného materiálu a není problém.
Celkem mě překvapují ceny ND. Ton se celkem dá, pokud člověk nekupuje originální, ale spokojí se s low cost, což je můj případ.
Doporučuji velice často měnit motorový olej. Objem kolem 3,5 l náplně nevěstí nic dobrého. Od minulých zkušeností s MB W124 se nedá srovnávat. Takže každých 5000 měním, což je cca 6 - 8 krát do roka. Kupuji takový ten průměr. Při výměně je dle mé zkušenosti dobré ještě prolít trochou oleje navíc při otevřeném šroubu olejové vany, aby se z nedostupných míst vypláchl zbytek nečistot. Olej nyní vylévám téměř s medovou barvou. Možná přehnané, ale je mi to jedno.
Líbí se mi vyšší posezení vůči ostatním vozům na vozovce, komfortní svezení. Nikdy jsem na francouze nebyl, ale není to zlé. Dílenské zpracování nic moc, ale vše je funkční do nynějška a to je se píše rok 2020.
Nestěžuji si, ale jakmile klekne, jde z domu.

02.12.2020 | 11:29:20 | Klostermann | Recenze: Citroën Xsara Picasso 1,6Hdi (2011)

RE: Asi máme každý jiné představy o spolehlivosti.

A prosím, pane ítý, jak se staráte o sedačky? Chodíte je venčit? A čím je krmíte? Dáváte jim vitamíny? Před spaním jim čtete pohádky?

06.11.2020 | 20:54:42 |  | Recenze: Citroën C4 KFU (2009)

RE: Asi máme každý jiné představy o spolehlivosti.

Pánové jde i o to jak se o ty sedačky staráte

06.11.2020 | 07:20:56 | J.T. | Recenze: Citroën C4 KFU (2009)

Hodnotenie

Pozdravujem,mam xsaru 98 1,9td....365 000 km,skvele auto na dlhe trate,kazdy rok k moru CH,GR,BG...spotreba do 110km/h 5,5l,cerpadlo lucas.Auto je s nemecka,exclusiv.Problemy vaznejsie:cerpadlo lucas 2x pretesnenie,zadna naprava cca 300 000km,gufero medzi motorom a prevodoukou neprekonatelny problem robil som to 4x neuspesne,inak vsetko normalne problemy ako kazde.Ma velmi pomalu prevodovku co je na skodu,chcel som prerobit diferak z HDI 110 kw ale uz sa mi nechce,uspora by bola min 0,5l a ticho na dialnici.Da sa palit aj horsie palivo,bionafta atď....pozor na horne drziaky ulozenia prednych pruzin,velmi hrdzaveju treba vyvarit!!!Lamu sa kable v prednych dverach,kufri,tlacitka okien na stredovom tuneli sa lamu uchytenie,inak vsetko ok ako bezne 20 rocne auta.

01.09.2020 | 09:54:43 | Jozef | Recenze: Citroën Xsara 1,9 TD (1999)