Auto recenze Toyota - rozcestník pro recenze Toyota

Nejčtenější auto recenze

5,4Toyota RAV4 (2007) Toyota RAV4 (2007) autor: Marek Přečteno: 38745x
8,8Toyota Auris (2008) Toyota Auris (2008) autor: petr Přečteno: 28545x
9,4Toyota RAV4 (2002) Toyota RAV4 (2002) autor: L@lek Přečteno: 27904x
8,6Toyota Avensis (2005) Toyota Avensis (2005) autor: Zel.am Přečteno: 25151x
10,0Toyota Auris (2011) Toyota Auris (2011) autor: crosk Přečteno: 22282x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Hm

Ale to už by tomu autu bylo třicet let :-)

19.01.2019 | 15:20:22 |  | Recenze: Toyota Aygo (2012)

Avensis 98 benzín? Zlatej!!

Zdravím všechny a přidám svůj názor na Avensise 98 benzin 1.6 Myslím,že po 11letech společného soužití a 220tis. osobně najetých km. s ním můžu hodnotit objektivně.Spotřeba-lehká noha bez problémů 6.2lstyl závodění na doraz7.5-8l a jede velmi slušně.Nejlépe mu chutná dálnice sedí jak přikovaný a drží krásně stopu.Poodlný prostorný i vzadu spolehlivý nenáročný.Za ta leta jsem do servisu navíc-krom běžnéspotřeby dal cca 15tis.Příklad-dávám originál brz. desky textar a měnim po 80000km.Olej od výměn do výměny ale po 10-12 tis.Vážné závady žádné-jednou vod. čerpadlo,ale moje chyba,měl jsem měnit zároveń s rozvody.Autu nemám co vytknout a lepší jsem nepoznal.Přemýšlím o novějším ,ale nerad bych se loučil-je to kus života a dobré!služby.Kecy-japonec až na konec mě nechávají klidným.

28.12.2018 | 16:03:29 | Tonicek | Recenze: Toyota Avensis 1.8/benzín (1998)

RE:

Souhlas, omlouvám se.

24.12.2018 | 11:17:45 |  | Recenze: Toyota Auris Valvematic (2016)

RE:

Zle čítaš. Sekol si sa o jednu nulu.

23.12.2018 | 16:43:14 | mariner | Recenze: Toyota Auris Valvematic (2016)

RE:

No chlapče, najet 260 000 km za dva roky - tak to vážně není druhé auto do rodiny. Zřejmě, aniž bys vědomě chtěl, máš ho jako první a hlavní auto. To druhé do rodiny bude to nesmyslné SUV. Takže asi tak... malé, účelné, spolehlivé, ekonomické, a velmi využité. Takže jako druhé si můžeš s klidnou hlavou pořídit toho Yarise. :-)

21.12.2018 | 20:12:08 |  | Recenze: Toyota Auris Valvematic (2016)

RE:

Druhe auto do rodiny neznamena ze sa v nom bude vozit len jedna osoba. Casto sa stava ze potrebujeme len v ramci mesta odviezt aj piati a nechceme startovat SUV. Alebo v tej chvili mam k dispozicii len to mensie a chceme sa odviezt viaceri. A pri sportovom zvuku mi nejde o to aby som rano zobudil vsetkych susedov a este aj ich psov, ale nech to nejde stale na jednych otackach so zvukom trolejbusu. Automat by som nebral, ale u hybridu je to nutnost.

21.12.2018 | 12:07:38 | mariner | Recenze: Toyota Auris Valvematic (2016)

RE: Hluk

Problem skakania corolly moze byt tym ze na zadnej naprave ma len torznu priecku. Auris ma pri 1.6 (resp. vykonnejsich motorizaciach) dvojite lichobeznikove zavesenie kolies a to je dost rozdiel v pohodli. Hlucnost od otacok bude zas sposobena automatom. Ten zrejme pre istotu vytoci motor viac ako by bolo nutne. Mozno ze ma pri zatezeni a vyssich otackach nizsiu spotrebu. Ked mam manual, tak ja sa rozhodnem na akych otackach pojde a tento motor ma vykonu dost aj pri nizsich ot., takze ja tie mierne kopce vyletim tichsie. Ak sa ti da s CVT radit aj manualne, tak skus mu v takom pripade znizit otacky. Ja 5000 otacok nedosahujem ani na dialnici, to uz by som musel ist 220.

21.12.2018 | 11:57:43 | mariner | Recenze: Toyota Auris Valvematic (2016)

Doplenene skusenosti s autom po 2 rokoch

Po dvoch rokoch pouzivania a najazdeni 26000km. Takmer vsetky jazdy su v ramci mesta. Pozitivne hodnotim stav prevodovky. Napriek neustalemu preradovaniu v meste stale drzi svoju presnost drah a vobec sa za tu dobu nerozhegala. Vyborne funguje kontrola trakcie pri rozjazde (TRC). Najma v zime na snehu alebo lade. Vobec sa netreba bat preklzavania kolies, plyn mozem stlacit az na podlahu a system nedovoli kolesam preklzavat. Na predne kolesa posle len tolko vykonu kolko treba a signalizuje to aj na palubnej doske. Nestane sa ani to ze jedno koleso bude preklzavat a druhe stat. Cele sa to udeje uplne plynule bez akehokolvek trhania.

S vykonom som celkom spokojny, treba ho len vediet vyuzit. Dokonca ani dialnicne stupanie s plne nalozenym autom na 6. stupni mu neuberie dych a drzi si rychlost. Na patke by sa v takom pripade dalo este zrychlovat.

Ale aby som iba nechvalil, tak najde sa aj zopar minusov. Co mi asi najviac vadi, je hlucnost motora po nastartovani. Kym sa zohreje, tak aj na volnobeh znie ako wrc. Problem bude asi niekde vo vyfukovom potrubi, uz mi to aj v servise menili, chvilu sa mi zdalo ze je to lepsie ale po case sa to vratilo. Ked uz je motor zahriaty, tak je to lepsie. Asi to bude len nejaka zla vyrobna seria, lebo pri inych autach s tymto motorom to ani zdaleka tak nepocut. A paradoxne cim ide auto rychlejsie, tym je vo vnutri menej hluku. Najtichsie je pri 130km/h a viac. Dokonca ani pri 160 (a viac) nemam pocit ze by som isiel rychlesie.

Automaticke rozsvietenie svetiel za znizenej viditelnosti funguje dobre, ma vsak trocha problem pri vjazde do tunela. Ak je tunel osvetleny, tak svetelny senzor rozdiel intenzity vonkajsieho svetla zisti az po 100 metroch po vjazde. Ak je tunel dlhy tych 100 metrov, tak svetla zapne az ked z neho vychadzam. Takze bud pojdem tu vzdialenost bez svetiel, alebo si musim svetla zapnut manualne. Skusal som aj nastavovat citlivost snimaca, ale nepomaha to. Dobre to funguje len ak ide o neosvetleny podjazd. Tam to zapne takmer hned.

Zvuk radia je taky slaby priemer. Obcas natrafim na skladbu, ktora uz vyznie lepsie. Celkovy zazitok by nezachranil ani subwoofer, chcelo by to asi vymenit vsetky repro a mozno aj samotne radio. Infotainment sa toyota snazila spravit taky moderny dizajnovy, no cele je to len na ukor prehladnosti. Napriek tomu ze display je velky az az, ma vysoke rozlisenie a aj bohatu skalu farieb, vsetko sa zobrazuje len v troch farbach (a ich prechodoch a odtienoch) a to biela, cierna a modra. Ine farby som tam zazrel len pri cuvani ked sa tam zobazi obraz z parkovacej kamery. Velmi zle je vyuzity zobrazovaci priestor, nazvy radiostanic sa tam ani nevojdu cele, su natlacene v spodnej casti az sa zlievaju do jedneho chaotickeho textu. Nazov hranej skladby tiez nie vzdy vojde cely, a pritom priestoru by bolo dost. Hlavne ze ikona radia, alebo bluetooth je cez pol obrazovky. Uvital by som keby sa zobrazovali aj loga radiostanic. V novej corolle to uz je trocha rozumnejsie vykreslene. Mozno by stacilo upradnut na novsi infotainment. Skoda ze ani v priplatkovej vybave sa neda dokupit lepsi audiosystem. Toyota vsak uz tento nedostatok registruje a nove pripravovane modely (napr. rav4 2019) vybavi audiosystemom JBL. Konecne!

21.12.2018 | 11:36:09 | mariner | Recenze: Toyota Auris Valvematic (2016)

RE: Hluk

Oldo , daj ty si radšej štuple do uší , všetko nejako prežívaš. Tebe iste vadí aj šuchot tvojich topánok po určitom povrchu. Pusť si v toyotke aspoň na 25% hlasitosti rádio , alebo niečo prehraj z CD alebo mobilu a nebudeš ani počuť motor pri 5000 otáčkach v preťaženej corolle cez najväčšie kopce.

30.11.2018 | 16:17:39 | max | Recenze: Toyota Auris Valvematic (2016)

rav4 d4d rv 2002

Ravku sem nikdy moc neznal mněl sem ruzné auta nebudu rozebirat posledni auto Ford mondeo 1.8 benzin Hatchback Před 5 lety sem koupil ojetou ravku 2002 najeto 117000km d4d dovoz italie dneska mam najeto 180000km zavady vyměna turbo zadni naboj kladky rozvodu jinač nic přesto na ni nedam dopustit nikde nas nenechala použivame každy den v zimě v létě pořad ma tvrdši spodek a větši hlučnost uvnitř vozu když pominu spolehlivost tak v mot prostoru velice špatny přistup ke všemu v současne době mně netopi na levou stranu u řidiče uvažuji o prodeji ale zřejmně koupim opět ravku ale benzin co je velice dobre nesjižděj se pneu pouze rovnoměrně ale velice málo

25.11.2018 | 18:48:02 | Josef | Recenze: Toyota RAV4 1995 (2002)