Auto recenze Hyundai - rozcestník pro recenze Hyundai

Nejčtenější auto recenze

9,0Hyundai Tucson (2005) Hyundai Tucson (2005) autor: Tuhys Přečteno: 27750x
8,4Hyundai Santa Fe (2008) Hyundai Santa Fe (2008) autor: Hynek Hout Přečteno: 27731x
7,4Hyundai i20 (2009) Hyundai i20 (2009) autor: many332 Přečteno: 20860x
3,4Hyundai iX35 (2010) Hyundai iX35 (2010) autor: havca Přečteno: 20283x
7,6Hyundai Santa Fe (2001) Hyundai Santa Fe (2001) autor: meucci Přečteno: 19611x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

Souhlasím je to krám a výrobce z vás dělá blbce

Jedině musím souhlasit.
Sice se výrobce chvástá 5 letou zárukou, ale co je přes zákonem danou dvoletou záruku, to jednoduše neuznává !!!
Tohle je zkopírováno z oficiálnívh stránek:
Vezměte prosím na vědomí, že všechny tři záruky podléhají smluvním podmínkám uvedeným v záručním listu.
A smluvní podmínky jsou takové, že musíte každý rok do autorizovaného servisu, pokaždé zaplatíte cca. 10 tis. Sice z nařízení EU, můžete do jakéhokoliv servisu i neautorizovaném, ovšem po těchto dvou letech už platí právě smluvní podmínky a Hyundai v takovém případě nic neuzná!!!

27.02.2019 | 19:12:02 | Luboš | Recenze: Hyundai i30 (2014)

To máš služebáka na operák?S tím ročním nájezdem je benzín holej nesmysl.

23.02.2019 | 20:24:46 | Jirka | Recenze: Hyundai i30 1.4 T-GDI (2018)

RE: Tento vůz jsem minulý týden pořídil

No já bych sed takového klenotu nevzdával...

23.02.2019 | 10:38:02 | Vašek | Recenze: Hyundai i30 (2017)

RE: Tento vůz jsem minulý týden pořídil

Dacka neshnila. Je na prodej, stačí jí najít na bazarových fórech. Jen po 13 letech s Daciemi Logan jsem potřeboval změnu, ale kolegovi od Hyundai plevelíme vlákno.

22.02.2019 | 21:12:20 | Ing. Miroslav Had | Recenze: Hyundai i30 (2017)

RE: Edi, toto nie sú recenzie, ale príbehy o nezmyselnom vyhadzovaní peňazí do smetí.

Aby som doplnil, všetky autá v recenziách som mal od roku 2011 do roku 2018 a až na Kia Clarus vydržali celkom dlho, pričom najlacnejšie bolo za 55 a najdrahšie za 350€. Bolo to v časoch keď som zarábal 400-450€ mesačne, takže to boli autá, ktoré som si mohol dovoliť.

18.02.2019 | 09:19:20 | Edi | Recenze: Hyundai Accent (2005)

RE: na strane spolujazdca niekde pri jazde za dažďa naberá trochu vody, nie však keď stojí

Ďakujem za radu :-)

18.02.2019 | 09:14:09 | Edi | Recenze: Hyundai Accent (2005)

na strane spolujazdca niekde pri jazde za dažďa naberá trochu vody, nie však keď stojí

Niektore auta maju v podlahe plastove zaslepky. Ked vypadne / vylomi sa, tak za jazdy od kolies cez tu dieru strieka voda dnu. Skuste to zdvihnut pozriet sa na auto od spodu.

S pozdravom
axel

17.02.2019 | 20:14:50 | axel | Recenze: Hyundai Accent (2005)

Edi, toto nie sú recenzie, ale príbehy o nezmyselnom vyhadzovaní peňazí do smetí.

Pán často nakupuje vraky a po pár mesiacoch so stratou predáva? Prepáčte, ale prečítal som si 6 vašich recenzií a takýto dojem to vo mne zanechalo. Tieto všetky autá boli krátko pred smrťou a museli vás stáť nemalý peniaz. Poriadne ste sa nepovozil a radšej ste to po pár mesiacoch a kilometroch predal. Pre mňa to nie sú informácie o autách, ale o tom, že ste nepoučiteľný. Ešte raz sa ospravedlňujem za názor, ale nedalo mi nereagovať :-)

17.02.2019 | 19:43:17 | axel | Recenze: Hyundai Accent (2005)

:-D

Tohle je ale recenze :-D 1.6Mpi 88kw jsem měl a dobře jsem si ho zajel, nebudu lhát že jsem trojkovejm superbům ujížděl -) Lenoch to opravdu neni, ano je to benzín a ten hold nebude jezdit za 6 litrů. S autem jsem najel 60 tisíc a nikdy žádný problém. Pak jsem pořídil to samé ale v kombiku 1.6Gdi a taky žádný problém. Takže buď auto haníte schválně a nebo jsem ten největší smolař na světě :-D Teďka mám i30 3 gen 1.4T-Gdi a taky žádný problém.

14.02.2019 | 22:06:36 | Kárl | Recenze: Hyundai i30 (2014)

porovnání benzín vs. nafta

Držím palce ať slouží. Máme na firmě už 4 z aktuální a 2 z předcházející generace I30 a zatím bezproblémová auta, narozdíl od I40, která za poslední rok pobyla po servisech dobré 2 měsíce.
Momentálně sedlám I30 Combi 1.4T-GDI výbava z edice Best of Czech Turbo s paketem Style. Kvůli nízkému nájezdu jsem si domluvil benzín a naftu předal kolegovi, který jezdí víc. Tato akční edice je stejně vybavená jako původní Style výbava (navíc má 17 kola) a stojí v ceníkových cenách o 100kkč méně. Překvapilo mě, že 17 kola nic neubraly na komfortu jízdy, auto je pořád příjemně komfortní, ani nijak zásadně neztvrdlo a v zatáčkách si nechá líbit víc.
Zatím mám najeto jen 5500km, takže ohledně spolehlivosti nemohu moc komentovat, ale motor je podstatně tišší, na volnoběh prakticky nevíte, zda motor běží. Za jízdy také nijak neruší. Z hlediska pružnosti bych řekl, že jede pocitově o něco lépe než předchozí nafta, jde pěkně do otáček a zabírá relativně plynule od volnoběhu. Nafta se vzpamatovala okolo 15-1700 otáček, benzín jede už od 1100. Nechá si líbit jak podtáčení tak vytáčení, aniž by se nějak klepal, nebo dělal drahoty. V návaznosti na to mi přijde i lepší zpřevodování, kdy už konečně mohu jezdit po městě na 4, aniž by byl motor podtočený a protestoval. Při dálničních rychlostech okolo reálných 130 točí motor necelé 4000 otáček. Z hlediska spotřeby si motor zatím sedá, auto jsem nafasoval v prosinci, takže zná hlavně zimní provoz. Prozatím se pohybuji okolo 7,5 litru v kombinaci město, dálnice a okresky cca ve stejném poměru. Po okreskách se dá i kolem 6-6,5, po městě kolem 7,5 a dálnice cca 8. Nejsem louda, ale ani žádný letec. Počítám, že si to ještě trochu sedne, ale ani s původním nafťákem jsem se nedostal pod 5,5l ať jsem dělal co jsem dělal. Původní C4 1.6 HDi (2012) uměla i pod 4.

11.02.2019 | 20:34:13 | Gim | Recenze: Hyundai i30 (2017)