Nejčtenější auto recenze

9,0Hyundai Tucson (2005) Hyundai Tucson (2005) autor: Tuhys Přečteno: 32918x
8,4Hyundai Santa Fe (2008) Hyundai Santa Fe (2008) autor: Hynek Hout Přečteno: 32499x
2,6Hyundai i30 (2014) Hyundai i30 (2014) autor: Emil Přečteno: 27359x
3,4Hyundai iX35 (2010) Hyundai iX35 (2010) autor: havca Přečteno: 24287x
7,4Hyundai i20 (2009) Hyundai i20 (2009) autor: many332 Přečteno: 22603x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: re

Taky jsem měl tohoto Atose v Řecku na dovolené. :-) Pamatuji se, že v té době byl dražší než Matiz a jezdil cca stejně. Atos byl o něco vyšší a těžší než Matiz, takže 43 kW bylo pro něj totéž, co v Matizovi 38 kW. Akorát v Matizovi dokázali 38 kW získat z objemu 0,8l už v roce 1998. Zatímco soudruzi v Hyundai v roce 2005, o 7 let později dostali z objemu 1,1l 43 kW. To bych řekl že soudruzi v Daewoo byli v té době napřed před soudruhy v Hyundai. Kdyby soudruzi v Daewoo zvětšili motor taky na 1,1l, dalo by jim to výkon 52 kW. A to se divím, že to neudělali. Ten motor byl fakt fantastický. Jen malý objem. Stačilo o něco zvětšit.

22.03.2025 | 20:10:15 | Mulit | Recenze: Hyundai Atos 1,1 / 43KW (2005)

RE:

Nejvíce komfortní auto bylo C3. To z první řady staré skoro 20 let. Jenže po těch letech mělo zadní kola do A. To je nevýhoda měkkého a komfortního podvozku. Méně drží a rozjíždí se. Nápravy jsou pak nemocné. Zatímco třeba Seat Ibiza je tvrdý drncá, ale je pevný. To samé Kolíně. Daewoo Matiz byl něco mezi. To byl takový kompromis. Já bych uznal, že u Kolíně to už přehnali s pevností, je to spíše motokára. Mně nejvíc vyhovoval ten střední styl jako Matiz. C3 bylo zase moc měkké a heboučké. Kolíně je pro dřevorubce a Rusy. :-) Zlatá střední cesta by mně vyhovovala nejlíp.

21.03.2025 | 10:32:36 | Mulit | Recenze: Hyundai iX20 (2012)

S iX20 jsem nejel, pouze s tímto 1.6 motorem jsem se vezl před lety v i30 Kombi, seděl jsem vzadu. A tu jsem si vzpomněl na kolíně, neboť komfort pružení mi připadal trochu podobný. Drncák, drncák. Pak ne tak dávno jsem se svezl v novém i30 HB a tam je podvozek naopak velmi komfortní. Vlastně asi nejlepší věc na celém autě, neboť prostorem ani motory to nijak nevyniká, asi ani interiérem. Tím podvozkem ano.

21.03.2025 | 10:04:11 | Ital  | Recenze: Hyundai iX20 (2012)

Jo, to odskakování na nerovnostech si u tohoto Hyundaie pamatuji. Ale je pravda, že auto bylo tiché a příjemně se řídilo. O té vyšší spotřebě jsem nevěděl. Díky za recenzi.

20.03.2025 | 18:11:29 | Mulit | Recenze: Hyundai iX20 (2012)

RE: Lantra 1.8 sedan

Minimum elektroniky je výhoda. Naprostý souhlas.

17.03.2025 | 14:40:42 | Mulit | Recenze: Hyundai Lantra 1.8 (1993)

RE: Lantra 1.8 sedan

U Hyundayů jsem se doslechl např. o korozi plechových palivových nádrží. Co ta po 30-ti letech?

17.03.2025 | 12:33:33 |  Ital | Recenze: Hyundai Lantra 1.8 (1993)

Lantra 1.8 sedan

Vynikající mašina, i po skoro třiceti letech maká i díky péči servisu v Radikovicich. Dvakrát jsem dělal spodek,dokonce na kolébce od staré Octavie combi. Minimum elektroniky je výhoda.

17.03.2025 | 10:05:48 | Joe | Recenze: Hyundai Lantra 1.8 (1993)

Zkušenosti s I30 2014 combi 1,6 GDI

Zdravím,

Dovolím si nesouhlasit. S autem jsem naprosto spokojený. momentálně najeto 110000km, Pravidelná výměna oleje po 10-15tis. Spotřeba 6l/100km.
Ve 100000km dělané brzdy (kotouče + destičky, zadní brzdiče měněny - zatuhlý mechanismus ruční brzdy). Tahám za autem často vozík, auto drží na silnici krásně.
Kufr na combi dostačující (samozřejmě menší než octavie, taky ale kratší auto).
Jediné s čím souhlasím je odlesk palubky při přímém slunci, z počátku trochu nepříjemné ale po 6ti letech to při jízdě ani neregistruji.

24.09.2024 | 08:33:54 | Hyundai  | Recenze: Hyundai i30 (2014)

Accent 1.5 CRDi Elegance 2009

Dnes je 12.9.2024. Auto jsem kupoval jako nové, do provozu 2010. Nyní najeto 220tis.km. Na motor nedám dopustit, krom žhavičů (nemuselo se) měněn pouze olej filtry, jinak nic. Olej 4,5 litrů naleju a po 15tis. vypustím, co jsem nalil. Neskutečné. Dokonce mám ještě originální výfuk.Na podvozku vyměněny jen přední tlumiče a tyčky stabilizátoru, ložisko předního kola (nic víc). Přestala mi chodit klima (asi prorezlý chadič). Vodní chladič prolínal, tak jsem do něj nasypal hliníkový prášek za 29 kč od poláků (a dobrý). Jezdím za 4.9 litru nafty v průměru (půl dálnice, půl okresky). Kdyby dneska prodávali to samé auto nové, koupím ho znovu a dokonce bych si i připlatil! (Původně v akci za 260tis. kč).

12.09.2024 | 19:02:13 | LadaPoly | Recenze: Hyundai Accent 1,5 (2007)

50000km

S autem mám už najeto přes 50000km Zatím šlape jak hodinky. Už jsem si zvykl na předletovou přípravu kokpitu :-) Spojka, brzda, vyřadit a nastartovat. Vypnout start/stop, vypnout udržování jízdy v pruhu a nastavit režim sport.
Jezdím jen s režimem sport, auto je dost dynamické a hlavně brzdí motorem když potřebuji. To plachtění je šílenost. Start/stop když náhodou zapomenu vypnout, tak na nejbližší křižovatce se mi to ukáže, nevím jak, ale vždycky to na mě začne řvát ať vyřadím a já nevím co ještě a nechce naskočit motor. No a udržování jízdy v pruhu, je vysloveně tragédie. S řidičem se to pere a jede to ode zdi ke zdi. Šílenost. Spotřeba je kolem 8L/100km, a zatím to kromě pohonných hmot a výměn oleje nic nechtělo. Snad se jim povedlo vychytat spojku, aby neodcházela každý rok na závadu v hydraulice. Je tady totiž elektronická.

25.06.2024 | 12:01:28 | Petr Zeman | Recenze: Hyundai i30 T-GDI MHEV (2023)