Auto recenze Suzuki - rozcestník pro recenze Suzuki

Nejčtenější auto recenze

3,8Suzuki SX4 (2011) Suzuki SX4 (2011) autor: 43 Přečteno: 29490x
9,0Suzuki Grand Vitara (2006) Suzuki Grand Vitara (2006) autor: mira Přečteno: 26942x
8,0Suzuki Jimny (2002) Suzuki Jimny (2002) autor: AL Přečteno: 23914x
3,2Suzuki Swift (2007) Suzuki Swift (2007) autor: Honza 2 Přečteno: 19264x
7,2Suzuki Ignis (2005) Suzuki Ignis (2005) autor: Franta Přečteno: 19016x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

100000 km

Přes 100000 km na tacho. Skutečných asi 96000. Zatím dobrý, náhradní díly 3 bezpatkové žárovičky asi do 18 Kč celkem, jinak nic, kromě běžného spotřebního materiálu, který je opravdu spotřebním materiálem (pouze destičky, stěrače).

29.06.2019 | 11:55:45 | Itall | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

porucha

počas jazdy zamyká volant zhasýnaju kontrolky

06.06.2019 | 12:18:13 | marian | Recenze: Suzuki SX4 1.6 (2011)

RE:

Klídek, vždyť on to tak myslel - to se říká, Japonec nakonec. jakože vystřídáš nějaký ty plevy, o kterých sis myslel, že jsou to auta, a až si koupíš japonce, tak teprve poznáš, co to je AUTO. Takže je naposled, protože po něm už jiný nechceš.

18.05.2019 | 16:16:26 |  | Recenze: Suzuki Swift 1,3 benzin (2007)

RE:

Japonec až nakonec? To napíše jen absolutní debil který s japonskými auty najezdil hovno! Mám Hondu Legend r.v.2007 najeto 300000 km, Suzuki Swift R.V.2006 1.3GLX najeto 330000km a absolutně žádné problémy krom provozních záležitostí...

18.05.2019 | 09:38:32 | Lachtan | Recenze: Suzuki Swift 1,3 benzin (2007)

RE: japonec nakonec , ano protože v ničem jiném už nebudeš chtít jezdit

Asi nevíš o čem mluvíš. Špatný kus můžeš chytit u každé značky, ale japonci patří k těm lepším. Mám už třetí Suzuki a vyjma destiček, kotoučů a pneu jsem nic neopravoval. Myslím že VW a další koncerny se můžou učit

05.05.2019 | 07:34:08 | jaro | Recenze: Suzuki Swift 1,3 benzin (2007)

atd

Nové destičky po 93000 km (reálných 89000 km). Měly ještě 2 mm nebo více. Kotouče minimálně na polovině ojetosti, spíš více a ne oba úplně stejně. Brzdy TRW, žádný zázrak, ale dost dobré a lepší jsem zatím nikde neměl.

31.03.2019 | 09:47:44 | Itall | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

sx4

lava zadna strana počut hrkanie

25.03.2019 | 19:56:42 | Dušky | Recenze: Suzuki SX4 1,6 (2006)

RE:

A tuhle pitomost jsi vzal kde? Motor je od Fiatu, který se podílel na vývoji a designu a vyráběl i jeho dvojče Fiat Sedici.

08.02.2019 | 14:37:25 | nocomment | Recenze: Suzuki SX4 1.9 DDiS 120k (2007)

RE:

motor je od renaultu

07.02.2019 | 18:11:43 | adam | Recenze: Suzuki SX4 1.9 DDiS 120k (2007)

90000 km

Najeto skoro 90000 km, zatím dobrý. Kromě pneu, kapalin a filtrů jsem měnil jen 2 žárovky osvětlení RZ a lišty stěračů. Dokonce ani destičky ještě nejsou kaput a nové dosud čekají v šuplíku. Šaltpáka na trojku občas stále trochu drnčí podle chvění motoru - nyní po výměně oleje 5W-30 za předchozí 5W-40 nedrnčí. Začne asi až později - nový olej 5W-30 má zřejmě vyšší viskozitu než ten ojetý 5W-40, což je znát i na reakcích motoru. Ještě jsem ho ale důkladně neprohřál. Drobné zvuky od pátých dveří podle počasí jsou nebo nejsou. Zvuky od přední nápravy při propružení jsou za mrazu. Jinak ne. Asi stabilizátor, není závada, i když trochu otravné. Každopádně je to zatím nejspolehlivější auto, které jsem měl možnost podrobně sledovat. Možná jsem měl se škodovkami jen smůlu (není možné, neboť to bylo stále podobné), ale Škoda se s kvalitou na tohohle japonského Maďara vůbec nechytá. Naprosto. A to škodovky jezdily mnohem déle do značkového servisu na roční prohlídky (a bohužel i na další opravy). Splash byl ve značkovém servisu na roční prohlídce jen 2x po dobu záruky. Pak už nikdy nebyl v žádném servisu.
Poslední zážitek s jiným autem z nejmenovaného značkového servisu nejmenované japonské značky (nikoliv Suzuki) mám tento: Po roční kontrole bylo auto hlučnější. Byl jsem už asi 10 km od servisu na cestě domů, ještě jsem tam zavolal, nevyzvali mě k návratu, že je vše OK. Dojel jsem domů, ale nelíbilo se mi to. Na motoru jsem zběžně nic neviděl, druhý den stále totéž a dokonce auto jednou nebo dvakrát cuklo. To už nebylo normální, takže jsem probral úkony, o kterých jsme mluvili s přejímacím technikem, že se dělaly. Výměna oleje a filtru, olej tentýž co minule. Zde by příčina být neměla. Pak mi sdělil, že se dívali na vzduchový filtr a byl OK. To jsem celkem ocenil, neboť značkový servis spíše airfilter vymění radši dříve a má na něm dobrou vatu, jako ostatně na všem. Tak se dívám na budník filtru, zavřený shora dobře, nic špatného není vidět. Zde však už by podle příznaků problém být mohl. Přístup je tam jak k penězům, ale s obtížemi jsem sáhl na dolní stranu budníku a ejhle - dole byl asi centimetrový otvor a nahmátl jsem filtr. Nejsem v tom školený, ale zase s obtížemi jsem po odjištění celý element vyndal, filtr byl skutečně OK, pořádně nasadil, vše sesadil dohromady, uzavřel a zkontroloval. Závada byla samozřejmě odstraněna. Byl jsem dost naštvaný, neboť jsem takto ujel přes 100 km se zánovním autem. Naštěstí v žádném prašném prostředí. Rezultát: značkový servis si vzal svých pár tisíc za výměnu oleje a kontrolu vzduchového filtru (+ možná pár pohledových kontrol a dělají prý diagnostiku motoru) a mechanik neumí zavřít budník sání. Kdybych tak jezdil, mohl jsem zničit motor nebo ho přinejmenším poškodit. A neprokázal bych nic - servis by řekl, že kdoví kdy a jak se to stalo. Tento značkový servis vám tedy třeba zničí motor. No problem. Takže já na značkové servisy nevěřím. Jsou to někdy jen předražení amatéři. Ještě možná domácí Škoda je na tom lépe, domácí fabrika, má tu školicí střediska a věřím, že i vybavení pro servisy je dostupnější. I když i tam se lze setkat s lecčím. U zahraniční značky jsem se nikdy nemohl přihlížet servisním úkonům. Prý je to riziko pro zákazníka. Jo, protože by ho mohlo něco trefit, třeba šlak. U škodovky to jde. Dokonce na dílně, pokud jsem stál tam, kde mi vykázali místo. Nebyl problém mi ukázat inkriminované, pokud třeba něco doporučili na výměnu. Tak by to mělo vypadat, jestliže zákazník má zájem. Do onoho značkového servisu japonské značky už bych tedy nejel, no, ani jsem se tam nechystal, bude konec záruky. A ten olej a filtry si vyměním sám. A - bohužel - lépe. Servis už jsem neinformoval, jednak by mi nemuseli věřit a nic bych tím nevyřešil. Možná info pro mechoše, pro příště.

28.01.2019 | 18:24:47 | Itall | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)