Nejčtenější auto recenze

3,8Suzuki SX4 (2011) Suzuki SX4 (2011) autor: 43 Přečteno: 32083x
9,0Suzuki Grand Vitara (2006) Suzuki Grand Vitara (2006) autor: mira Přečteno: 28872x
8,0Suzuki Jimny (2002) Suzuki Jimny (2002) autor: AL Přečteno: 26400x
3,2Suzuki Swift (2007) Suzuki Swift (2007) autor: Honza 2 Přečteno: 24629x
7,2Suzuki Ignis (2005) Suzuki Ignis (2005) autor: Franta Přečteno: 21969x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: 170000 km

No tak to je snad dost podstatná závada, u sracího stroje ne? Vždyť to máš zalepený barvou..

27.06.2023 | 08:44:03 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

170000 km

Tak co, jak to chodí? Chodí to výborně a nesere to...

24.06.2023 | 22:41:44 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

Destičky

Ještě pro nevěřícího Tomáše (pardon, Vaška) - pûvodní brzdové desky najely 90000 km a nebyly na plech (měním ukázněně na 2 mm tloušťky obložení) a současné Starline mají po 80000 km ještě 4-5 mm. Takže tam budou minimálně taky 90000 km. Tyto Starline nejsou žádný šrot, Galfer, mám za to.

21.06.2023 | 21:52:49 | Ital  | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

169350 km

Tedy potvrdilo se, že rameno je párový kloub, Vašku :0) ...resp., zůstaňme u auta, kulové čepy, kvůli kterým se to mění, mají vůli oba, i když ne stejnou. Po výměně ramen nejenže ustaly typické zvuky na nerovnostech, ale je to znát i na řízení a jízdních vlastnostech. Práce to byla strašná, zjm. kvůli zarezlým pojistným šroubům v objímce čepu. Jeden šroub a matka nepřežili, neboť sekáč a flexa posléze jevily se nejúčinnějším nástrojem k jejich uvolnění. Kromě velkého kladiva, které se postupem hodin práce stále zvětšovalo... Nový orig. šroub jsem, samozřejmě objednal. Stojí lidových 100,- Kč (průměr 10,délka cca 50) a matička za 70,- Kč. Bude za týden. Teď tam mám náhradní imbus za 16,- Kč. To bude asi důvod, proč lidé moc nekupují originální náhradní díly. Nevím, proč i orig. náhradní díl nemůže být za cenu, která by nebyla úchylná. No, asi nemůže. Naopak manžety na hnacích hřídelích se ukázaly jako OK, loupala se jen barva těsně vedle. Tedy další nemilá práce ještě počká, i když manžety už mám (zbytečně). Ty mohu odečíst z dosavadních nákladů, takže je to za 10 let a 4 měs. za cca 4000,- Kč. Konec story, jezdíme.

16.06.2023 | 12:52:09 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

Náklady

Takže za kolik máme náhradní díly a opravy po těch 10-ti letech a 4 měsících? Do 5000,- Kč. Už to není skoro nula, ale do 500,- Kč ročně. Stále rozumné, řekl bych a velmi konkurenceschopné. Tak to tedy ještě neprodám. Hlavní důvod je ten, že není co koupit, i když se to nezdá.

07.06.2023 | 22:39:01 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

Atd.

Dále jsem zjistil, že vnější měchy na hnacích hřídelích jsou poněkud zteřelé, tak je vyměním, levé rameno se s tím už sveze, bo čep bude zarezlý jaxviňa. Z toho plyne poučení, že člověk nemá lézt pod auto a má jezdit, dokud něco neupadne...Nemám to už dát do bazaru? To jsou samé opravy... No, nemůžu, Suzuki už vyrábí jen hybridy a to nechci. Pakárna...

07.06.2023 | 09:14:52 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

Náklady

Již jsem asi předeslal, že cena náhradních dílů, včetně žárovek, za 10 let provozu, byla do 500,- Kč. To nemá konkurenci, podle mě. Poslední opravy po více než 10-ti letech provozu pár peněz stály, je tam ale stále vlastní práce, která není vyčíslena, jen menší služba v servisu a náhr. díly. Celkem 2413,- Kč. Takže po 10-ti letech a 4 měsících provozu jsem v náhradních dílech za cca necelých 2700,-Kč. To asi také moc konkurenci nemá. Auto nešetřím a i ten čep v dolním rameni vím proč odešel. Jezdím velmi často po nepěkné asfaltové cestě a fakt nikdy tam nejedu pomalu. Podvozek tam hodně trpí, u krajnice je to rozbité více, to bývá. Asi se to dalo čekat, osobák není traktor. Stále bych řekl, že spolehlivost je dost nadprůměrná.

04.06.2023 | 22:44:42 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE: 168600

Těžko, nevím jak Kaipan, zda je to třeba perestrójka Felicie (soudím dle motoru), i kdyby, stále je to dizajnová retro kreace s poměrně moderní technikou. Jawa 350 2t je předpotopní technika a nic jiného nemají. Pouze přeprodávají čínské a indické stroje, na některé dávají snad české nádrže a kastlíky nebo už to možná z Číny chodí tak, pro Číňany žádný problém a vyjde to levněji...Co jsem vyzkoušel, motor Hondy CB400SS zkopírovali docela slušně (na originálu jsem nejel, ale kopie funguje dobře), narozdíl od argentinského modelu RVM, kde při kopírování Hondy CB500 udělali soudruzi někde chybu. To nefunguje, navíc na originálu jsem jel. Opět - tristní situace.

04.06.2023 | 13:01:22 | Ital | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE:

Ale jóó´...klidně si Rendla kup, ať taky něco zažiješ ně? :-)))

04.06.2023 | 11:07:32 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)

RE: 168600

Tak to je snad kapánek jiná věc ne? To by jsi totéž mohl říci o Kaipanu.

04.06.2023 | 11:01:37 | Vašek | Recenze: Suzuki Splash 1,0 (2013)