Nejčtenější auto recenze

5,4Subaru OUTBACK (2005) Subaru OUTBACK (2005) autor: Jirka Přečteno: 43750x
7,2Subaru Forester (2008) Subaru Forester (2008) autor: Kakt Přečteno: 25911x
7,8Subaru OUTBACK (2011) Subaru OUTBACK (2011) autor: Tom Přečteno: 23186x
8,0Subaru Forester (1999) Subaru Forester (1999) autor: Pavel Přečteno: 22891x
7,8Subaru Forester (1999) Subaru Forester (1999) autor: standys Přečteno: 15118x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Subaru impreza r.2010

Rada nad zlato ty kundo!!!

30.06.2023 | 00:23:33 | Jose | Recenze: Subaru OUTBACK (2005)

RE: Ach jo, co na to říct?

Nedá mi nezareagovať. Jazdím 5 rokov Forester 2,0i (r.v.2008 )s fabrickou prerábkou na LPG. Auto som kúpil s 230 tis.km a neľutujem. Teraz má najazdené už viac ako 360 tis.km bez väčších problémov. Nedávno som vymenil spojku a predné kotúče, ale inak len spotrebný materiál. Ďalšie auto bude určite SUBARU.

07.02.2023 | 01:12:48 | Suly | Recenze: Subaru OUTBACK (2005)

RE: Přímovstřik nebo ne?

Dobrý den, citovaný článek je v tomto ohledu zcela správný. U benzínových motorů s vícebodovým sekvenčním vstřikováním paliva je palivo vstřikováno třesně před začátkem sání přímo do jednotlivých sacích kanálů pro každý jednotlivý válec zvlášť - Zkratka MPI (Multi Point Injection třeba u starších Octavií 1 a 2g). Jedná se tedy o nepřímé vstřikování do sání, nikoli přímé do spalovacích prostor, tedy do válců. Subaru XV 1,6 má tudíž nepřímý vstřik, nemá filtr pevných částic, vysokotlaké čerpadlo atd.

23.01.2023 | 14:59:04 | Honza | Recenze: Subaru XV 1,6 (2021)

Přímovstřik nebo ne?

Díky za dobrou recenzi.
Píšete však, že motor má nepřímé vstřikování, ale třeba zde uvádí, že se jedná o sekvenční vícebodové vstřikování...
https://www.garaz.cz/clanek/testy-nova-auta-subaru-xv-1-6i-jezdete-plynule-a-bude-vam-stacit-21007448

Jak to tedy je?

22.01.2023 | 18:51:39 | Standa | Recenze: Subaru XV 1,6 (2021)

Zkušenosti po xx letech?

zdravím, jaké jsou zkušenosti po xx letech? co servis?

13.08.2022 | 09:35:39 | kabliczek | Recenze: Subaru Legacy 2.0R, 121kW (2007)

RE:

Jako ze kdyz prijedes ovci se s tebe posadi na prdel a reknou prijel buh vyveste vlajky??
Dalsi dement co si leci komplex autem
I kdyby si prijel v Bentley nezmeni ze si debil a ignorant

02.08.2022 | 02:11:46 | Josef | Recenze: Subaru Impreza 1994 (1999)

RE: Automat?????

Co si budes doazovat s manualem 1, 2, 1, 2 v kolonach automat je o pohodli a kdyz mas nedej boze uraz automat je k nezaplaceni
Nebo si fitipaůdy ze umis radit a slapat oplyn a brzdu pravou nohou
Pak gratului a mezi nama prumernyma nemas co delat
Sam mam auto v manualu a kdyz sedam do automatu nemuzu si vynachvalit
Naopak zachoval ses tu jak hovadu
Ktery tu pritelkyny nema

02.08.2022 | 02:09:54 | Josef | Recenze: Subaru Impreza 1994 (1999)

!!!

Upřímně jestli jste měl s tímto autem problém tak je to jen Vaše chyba! :D podle toho co tu píšete jste koupil vylítanou, zbastlenou a naleštěnou past! Jsou to velmi spolehlivá auta ale potřebují trochu jiné zacházení než klasická auta! Takže svalovat chybu na auto ve Vašem případě je naprostá blbost! Koupil jste si vrak za to auto nemůže příště si vezměte sebou mechanika protože klepavi zvuk za studena vypadá na pridrenou kliku a to znamená ze s tím někdo zacházel jako hulvát!!! Auto je náchylné na teploty, olej a zacházení takže jestli s tím někdo létal jako 18ti letý puberťák s golfem a dával tomu za studena tak máte výsledek přesně takový jako tu popisujete :D jo a často měnit olej a dávat kvalitní a není problém )

04.02.2021 | 18:40:45 | J.Franz | Recenze: Subaru Legacy boxer 2,5l benzín (2000)

Blb nejvíc

Kdo Subaru nerozumí tak ať na něj radši ani nekouká,o koupi nemluvím,sám mám několikáté,jedno shnílo,bylo 95,jedno mi zničilo zvíře,potkat jelena ve škodovce tak sem tuhej.Když ho někdo neumí koupit tak ať neplaká,doporučuju shade tdi a nebrečet.

22.01.2021 | 19:52:29 | Kovista | Recenze: Subaru OUTBACK (2005)

RE: ne naftu!

Tak levné je u každého široký pojem. Mám Subaru již delší dobu a většinu věcí si na autě dělám sám, protože to vyjde mnohem levněji a hlavně vím, že mi to nikdo za drahé prachy nezmrvil a nemám auto žádný olítaný vrak. Pak to finančně není problém. Ale rozhodně bych netvrdil, že má spotřebák (kvalitní druhovýroba) nějak extra levný, vůči konkurenci. Ono je to spíše, jak co. Třeba komplet rozvody (kladky, řemen)+ vodní pumpa a nový termostat se dají svépomocí v poho udělat i do 6000kč i při tom množství kladek z kvalitní druhovýroby, čili žádné bláto. Komplet, tedy i s uložením a prachovkama přední a zadní tlumiče ve značce KYB se dají udělat svépomocí za cenu do cca. 10 000kč bez výměny pružin. Přední i zadní brzdy z dílů značek, jako je Brembo, TRW se dají udělat do cca. 6 - 7000kč. Nicméně třeba výměna pitomé gumové manžety u kola už vyjde skoro na 1300kč svépomocí, protože neexistuje správná druhovýroba, ale pouze originál Subaru a to je právě ten kámen úrazu. Subaru se sice při standardní údržbě nekazí, ale když se něco podělá, co není v druhovýrobě, tak je to finančně již citelně náročnější, oproti jiným vozům, jako je třeba koncern, Frantíci nebo Ford. Subarista, co si umí své auto servisovat sám, řekne vždy, není to nic drahého, ale ten, co je odkázán na servisy pochopí, že to není nic levného, když si řeknou třeba za rozvody 12 až 18 000kč a o tom to je -)

01.09.2019 | 15:53:12 |  | Recenze: Subaru OUTBACK (2005)