Auto recenze Fiat - rozcestník pro recenze Fiat

Nejčtenější auto recenze

8,4Fiat Punto (2000) Fiat Punto (2000) autor: Krecula Přečteno: 32381x
9,0Fiat Ducato (2000) Fiat Ducato (2000) autor: Cukrouš Přečteno: 23617x
9,0Fiat Stilo (2004) Fiat Stilo (2004) autor: Andee Přečteno: 22471x
3,0Fiat Punto (2006) Fiat Punto (2006) autor: Martin Sabo Přečteno: 22069x
4,0Fiat Ducato (2010) Fiat Ducato (2010) autor: Kubásek Přečteno: 21564x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Ducato 3.0

Mám podobnou zkušenost.Ducato 2,3 JTD, 2006. Nyní najeto 500000km, v cca 350000 EGR ventil, 450000 startér, 450000 tlumiče a drobnosti. Jinak na motoru vše původní a koroze pouze na zadních blatnících (povrchová). A co se týče světel, nechal jsem namontovat přídavné denní svícení a za 12 let jsem měnil asi 4 žárovky!! Předtím Sprinter 160, po 5 letech shnil pod rukama, ve 300000km se potkal motor, oprava 150000,-. Závěr: Ducato zlaté auto!!!!

13.09.2018 | 18:41:05 | Sten | Recenze: Fiat Ducato (2010)

RE:

Že by navštyvyt servys???

08.09.2018 | 12:22:09 |  | Recenze: Fiat Punto 1,9 JTD (2002)

dobri den ja by som sa chcel spytat co mam robit ke mi sviei na cerveno volant a chyba motoro

07.09.2018 | 19:32:14 |  | Recenze: Fiat Punto 1,9 JTD (2002)

RE: Pekne auto

No hlavně si zjisti, která automobilka jako první přišla se systémem common rail ..a pak tu něco piš, chytráku ...tu svou mrdku Golfa si strč někam :D

31.08.2018 | 15:04:24 | bucci | Recenze: Fiat Bravo 1.9 MJet (2007)

RE: neustále mi vyskakuje kontrolka motoru a občas skočí do nouzového režimu

filtr pevných častic

25.08.2018 | 17:13:19 | martin | Recenze: Fiat Ulysse 1997 cc/2.0 JTD 16V (2001)

Punto mk2

Punto s tímhle motorem bylo moje první auto. A nebylo špatné. Proti Fabii mělo i pár výhod, například odolný motor s úsporným provozem, a to i na dálnicích, anebo prostornost a kufr. Naopak horší byly slabé světlomety a mechanická odolnost taky nic moc. Zbavil jsem se ho s rezavějícími prahy, odcházejícím ložiskem spojky a čerstvě po výměně poloos a alternátoru.

24.08.2018 | 22:30:09 | Nyteshade | Recenze: Fiat Punto (1999)

Ducato 2,3 JTD 150k maxi

Mám Ducato r.2012 2,3 JTD 150k maxi. Pri 340000 km odišlo spojkové ložisko tak už som vymenil komplet spojku. Pri 450000 km sa rozbilo turbo (doslova na kusy), tak som už dal vymeniť aj erg ventil a všetky trubky. Dnes má nabehané 560000 km a stále šlape v pohode. Nikdy som ho nešanoval, pri jeho úžitkovej nosnosti 1460 kg urobilo polovicu nabehaných kilometrov s približne 1800 kg nákladu z toho cca 80% po dialniciach vždy s plynom na podlahe. Za mňa super dodávka.

24.08.2018 | 01:13:58 | mm | Recenze: Fiat Ducato (2010)

RE:

Taky by mohl měnit volant a pedály.....:-)

15.08.2018 | 09:34:10 | Vašek | Recenze: Fiat Punto 1.2 8V (2001)

Co to je za blbost? :D brzdové platničky a čapy odporúčam meniť zároveň s olejom, cca každých 10-15 tisíc kilometrov

Na ramenech a čepech mám najetých 70tisíc a drží... Kotouče + desky ve předu jsem měnil po 70tis. a kdybych se o ně staral tak je měním nejméně po 90tis. Bubny vzadu najedou ještě více...

14.08.2018 | 12:24:09 | Klobaska | Recenze: Fiat Punto 1.2 8V (2001)

RE: Fiat BRAVO II

Na toto auticko nedam dopustit, jezdim s nim od koupe noveho, pri najetych 430 000 km zatah stale vyborny, mam za to ze na spatne povesti se vice podileji majitele. Staci dodrzovat interval na vymenu a obecne zasady. Doufam ze se dozije 0,5 mil km

12.08.2018 | 22:22:24 | Michal | Recenze: Fiat Bravo jtdm (2008)