Auto recenze Seat - rozcestník pro recenze Seat

Nejčtenější auto recenze

7,0Seat Alhambra (2001) Seat Alhambra (2001) autor: Swarz Přečteno: 24099x
7,4Seat Altea (2005) Seat Altea (2005) autor: miki Přečteno: 23346x
7,0Seat Alhambra (2003) Seat Alhambra (2003) autor: kajo Přečteno: 21143x
7,0Seat Alhambra (1998) Seat Alhambra (1998) autor: Honza Přečteno: 17881x
9,2Seat Ibiza (2011) Seat Ibiza (2011) autor: berysek Přečteno: 16213x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

gumová příruba karburátoru jednobodový vstřik netěsní naprasklá stářím vyměnit za novou ,stará nemá vliv na starty ale na spotřebu ano investice vč. poštovného 500,-kč

24.03.2021 | 12:09:23 | čmelda  | Recenze: Seat Toledo 1,8i 66Kw (1996)

Holt koncern VW. Měl jsem průběžně od nich 5 vozů a od té doby mám i slušně vybavenou garáž, protože to byla nutnost :-D Pak jsem přešel postupně na Japonce a Korejce a nechal jsem si z nostalgie jednoho Rencka, nicméně od té doby mě nářadí v garáží zahálí a nemám, co na autech řešit, kromě pravidelné výměny náplní a filtrů a to ani na tom Renaultu, kde jsem toho v minulosti dost poopravoval, ale proti těm koncernovkám to byla ještě pohoda.

20.01.2021 | 06:12:00 |  | Recenze: Seat Leon BSE (2006)

Hmm...

Tak vím, že pro některé zdejší borce není Ford auto, ale ten můj za 250 tkm žádný z těhle problémů neměl..., holt koncern, to je jiný kafe...

19.01.2021 | 14:20:10 | Vašek | Recenze: Seat Leon BSE (2006)

chtel jsem napsat od120tis

19.01.2021 | 09:38:42 |  | Recenze: Seat Leon BSE (2006)

Ja to nechapu jak muzete byt tak nadsenej z auta na kterym menite prevodovky casteji nez rozvody , motor od 12tis bere olej jak prokopnutej , sem tam tesneni pod hlavou , katalyzator apod. ale je to vsechno ok . Ja bych na to nemel trpelivost to resit , radeji bych to podpalil , ale kazdej ma meritko nejak jinak . Uz jsem mel dost aut a najel dost km ale tolik problemu jsem nikdy na nicem nezazil .

19.01.2021 | 09:38:02 |  | Recenze: Seat Leon BSE (2006)

Leon ST Xcellence v naftě - dobrá volba

Protože jezdím stejný vůz, akorát bez AdBlue, ale LNT katalyzátorem, mám asi jen sedačky s Alcantarou navíc. K recenzi mám pár poznámek. Popisované závady nejsou ani tak problémem Seatu Leon, ale této generace koncernových auto obecně. Protože máme v rodině automechanika z autorizovaného servisu Škoda, těch SW poruch je hodně a to zj. na Škodovkách. Já mám s Leonem nyní 60 000 km bez jediné závady. Předchozí Leon ST Style 1.4 TSI ACT též 45 000 km bez závady.
Nevím jak s tím autem jezdíš Ty, já mám chip na 141 kW/390 Nm, takže auto je na naftu dost rychlé, ale k žádnému rozhoupaní nikdy nedošlo, podvozek si umí poradit i hodně rychlou jízdu v členitém terénu a auto má výbornou torzní tuhost, je i solidně odhlučněné. Když to porovnám se služební Octavií 2.0 TDI, Leon je lépe ovladatelný, stabilnější a hbitější a lépe odhlučněný. Žádné zvuky z nádrže se mi neozývají, to bych se vážně divil. Plynokapalinové vzpěry u kapoty fakt nepotřebuju, komu dělá problém zvednout hauptnu, asi by měl zvážit vrácení řidičáku. Stejně tak boční kapsy na 1,5 l petku. To je zvyk českých turistů jezdících do Chorvatska. S menší petkou 0,5 l se v autě mnohem líp manipuluje a obvykle je mám právě v držáku u šaltrpáky spolu s kelímkem kafe. Diody teploty a stavu paliva mi přijdou úplně v pohodě, navíc pro teplotu vody i oleje používám přesné údaje z palubního PC, pečlivě prohřívám olej min. na 80°C než začnu využívat potenciál motoru. Jinak máš ale vcelku pravdu, tohle auto se docela povedlo. Golf mi nepřijde v ničem lepší a nepostrádám ani multilink, v Seatu se zadní náprava chová velmi spolehlivě bez odskakování. Já tankuju vždy diesel bez bio, který aditivuji VIFem nebo Vervu. Před chipem jsem měl kombinovanou spotřebu 5,8 l po chipu mám 5,3, ale jezdím opravdu hodně svižně, srovnatelný benzín by jezdil tak o 2-3 litry víc. Obouvám R17 225/45 Bridgestone a na zimu Bridgestone Blizzak LM005, auto sedí jako přilepené. Řada delších cest končí hodnotami 4,5-4,8 litru a to i s klimou a v plném naložení. Hodně se mi osvědčil na cestách Full link v kombinaci s Android Auto, chodí to výborně a Waze považuju za spolehlivou navigaci, která mi fungovala i Maďarsku, Německu a Rakousku. Vyzdvihnul bych také Seat Sound Sytém a 9 repro se subwooferem, fakt výtečná aparatura. Např. ve škodovkách ani příplatková hudba nemá tak pěkný zvuk ani náhodou. Vytknul bych ne zrovna dobře ovladatelný infotainment, ale naučil jsem se používat hlasové ovládání, protože listovat za jízdy v telefonním seznamu nebo zadávat údaje do navigace je prakticky nemožné. Taky umístění parkovací kamery by mohlo být trochu promyšlenější, protože za mokra se ihned zašpiní a její využitelnost je mizerná (jinak ale výborná věc). Světlo v kufru by mohlo být na obou stranách nebo aspoň výkonnější. No a pak řada příjemností jako vyhřívané ostřikovače světlometů, full led optika včetně mlhovek s funkcí odbočovacích světel, tuhé a výborně tvarované sedačky, které jsou vyhřívané, umístnění matného displeje mezi výdechy a ne pod ně velmi praktické, dvouzónová automatická klima s výdechy vzadu, roletky v oknech zadních dveří atd. Za Golfa ani Octavii bych fakt neměnil, navíc ten chip byl udělaný dobře, takže auto disponuje nadprůměrnou dynamikou a velmi nízkou spotřebou.

18.11.2020 | 18:54:15 | OrinHopcraft | Recenze: Seat Leon 2,0 TDi, 110 kW (2019)

Leon

Čau čau Chtěl jsem se zeptat leon 1.8t 20v 132kw jesli to je taky cupra nebo ne právě sem viděl že to někdo takhle znači diky za odpověď

07.09.2020 | 00:10:02 | Leon | Recenze: Seat Leon 1.8 20VT (2000)

Z tohoto auta jsem vytáhla max 150km/h. Slabé autíčko,ale pro městský provoz si myslím ideál.

03.03.2020 | 14:57:07 | Ibi | Recenze: Seat Ibiza 1.0 (2001)

:-) Kulhavý krasoň :-) s německým razítkem -Tüte voller Mängel-

16.11.2019 | 22:15:43 |  | Recenze: Seat Leon 2,0 TDi, 110 kW (2019)

RE: také nechápu

Ahoj mam Ford galaxy 1.9 Tdi 85kw. Ato vlastním rok kupoval jsem ho se 407 000 km amomentálně mám 421 000. po kopi jsem zainvestoval pouze do dvouhmoty a celé sady spojky... vyčistil jsem egr a turbo... ložiska na přední nápravě a při výměně spojky ještě veškeré čepy stabilizační tyčky a axiálky... samozřejmě jsem po koupi vyměnil rozvody i s čerpadlem ale to jsem dělal vždy u ojetého auta. samozřejmostí byla výměna filtrů (vzduch,kabina,palivo,olej) a oleje... drobné kosmetické vady na prahu a dvěřích... investice byla cca 19 000 a auto stálo 25 000. v součtu auto za 44 000 kč a jsem nadměrně spokojen. Jízdní vlastnosti dostačující, komfort suprový (jsem 2m vysoký a vážím 115kg). S podvalem a Fábií na něm se do prudkch kopců trošku trápil ale vždy jsem dojel na místo bez potíží. za mě Super

05.04.2019 | 21:02:37 | Mates | Recenze: Seat Alhambra 1.9TDI 85kW (2003)